SONY PLAYSTATION 4 SLIM 500GB + FORTNITE + 2X PAD
Kup w zestawie
- 1x SONY PLAYSTATION 4 SLIM 500GB + FORTNITE + 2X PAD 1199,00 zł
- 1x PLAYSTATION PS4 VR MEGA PACK GOGLE KAMERA + 5 GIER 1399,00 zł
- 1x SONY PLAYSTATION 4 SLIM 500GB + FORTNITE + 2X PAD 1199,00 zł
- 1x PLAYSTATION PS4 VR MEGA PACK GOGLE KAMERA + 5 GIER 1399,00 zł
Opis
Sony Playstation 4 Slim 500GB w kolorze Czarnym
wraz z DWOMA czarnymi padami Sony Dualshock 4 V2
w zestawie dodatkami do gry Fortnite:
- 2000V-Bucks,
- Ekskluzywny strój oraz plecak
Konsole są fabrycznie zapakowane, zaplombowane i nie używane
Konsole pochodzą z europejskiej dystrybucji
Nadawaj własną transmisję
Uchwyć i pokaż światu swoje najlepsze chwile za dotknięciem przycisku SHARE.
W zasięgu ręki
Celuj i poruszaj palcem lub przesuwaj i upuszczaj elementy za pomocą nowego panelu dotykowego.
Usłysz każdy szczegół
Wbudowany głośnik i gniazdo słuchawek stereo podkreślą każdy detal.
Spersonalizowana gra
Kolorowy pasek świetlny ilustruje akcję w grze, a także pomaga kamerze PlayStation monitorować kontroler bezprzewodowy.
Fortnite
komputerowa gra wieloosobowa z trybem rozgrywki battle royale opracowana i wydana przez Epic Games w 2017 roku na platformy Windows, macOS, PlayStation 4 i Xbox One oraz w 2018 roku na iOS, Nintendo Switch i Android. Gra jest dystrybuowana za pośrednictwem dystrybucji cyfrowej w modelu free-to-play. Fortnite Battle Royale jest pochodną gry komputerowej Fortnite: Save the World – symulatora przetrwania z możliwością tworzenia różnych struktur budowlanych.
Specyfikacja techniczna
- Informacje dodatkowe: Wsparcie HDR
- Pamieć RAM: 8 GB
- Pojemność akumulatora [mAh]: Nie dotyczy
- Procesor: 8-rdzeniowy procesor x86-64 AMD "Jaguar"
- Typ konsoli: PlayStation 4 Slim
- Układ graficzny: AMD Radeon AMD Radeon Graphics Core Next 1.84 TFLOPS
- Ekran dotykowy: Nie
- Przekątna ekranu: Nie dotyczy
- Grubość [mm]: 39
- Szerokość [mm]: 265
- Waga [kg]: 2.1
- Wysokość [mm]: 288
- Gra w zestawie: Tak
- Gry w zestawie: Fortnite
- Kolor: Czarny
- Liczba kontrolerów w zestawie: 2
- Rodzaj konsoli: Stacjonarna
- Wyposażenie: 1 kontrolerm konsola, Kabel zasilający
- Gwarancja: 12 miesięcy
- Bluetooth: Tak
- Pojemność dysku twardego: 1TB
- Rodzaj czytnika: BD-ROM DVD-ROM
- Standard Bluetooth: 4.0
- Standard Wi-Fi: 802.11 a/b/g/n/ac
- Wi-Fi: Tak
- Ethernet (LAN): Tak
- HDMI: Tak
- Liczba złączy USB: 2
- USB: 3.1
- Wyjście audio: Tak
- Złącze Scart: Nie
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
W celu zgłoszenia przedmiotu na reklamację z tytułu udzielonej przez nas gwarancji prosimy pobrać i wydrukować formularz reklamacyjny.
Następnie prosimy uzupełnić wszystkie pola formularza i spakować reklamowany towar dołączając do niego uzupełniony formularz a następnie wysłać na adres:
X-SKLEP.PLUl. Ks. A. Wąchala 6C34-325 Łodygowice
UWAGA: Zgłoszenia reklamacyjne bez załączonej karty gwarancyjnej (karta jest wydawana do wszystkich przedmiotów posiadających numer seryjny takich jak: telefony, słuchawki, powerbanki, kamery i inne urządzenia elektroniczne) będzie rozpatrzona negatywnie. Reklamacja będzie przebiegała według zapisów umieszczonych na karcie gwarancyjnej.
UWAGA: Reklamując telefon prosimy o usunięcie hasła (PINu, wzoru blokady, hasła) do odblokowania telefonu oraz prosimy o wylogowanie się z konta Xiaomi (Ustawienia -> Konto Xiaomi -> Wyloguj się). Jeżeli wymienione czynności nie są możliwe np. z powodu, że telefon się nie uruchamia to prosimy o podanie hasła do odblokowania telefonu oraz loginu i hasła do konta Xiaomi w formularzu reklamacyjnym.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
W celu zgłoszenia przedmiotu na reklamację z tytułu udzielonej przez nas gwarancji prosimy pobrać i wydrukować formularz reklamacyjny dostępny pod tym adresem: http://www59.zippyshare.com/v/5sHYMGUJ/file.html
Następnie prosimy uzupełnić wszystkie pola formularza i spakować reklamowany towar dołączając do niego uzupełniony formularz a następnie wysłać na adres:
X-SKLEP.PL
Ul. Ks. A. Wąchala 6C
34-325 Łodygowice
UWAGA: Zgłoszenia reklamacyjne bez załączonej karty gwarancyjnej (karta jest wydawana do wszystkich przedmiotów posiadających numer seryjny takich jak: telefony, słuchawki, powerbanki, kamery i inne urządzenia elektroniczne) będzie rozpatrzona negatywnie. Reklamacja będzie przebiegała według zapisów umieszczonych na karcie gwarancyjnej.
UWAGA: Reklamując telefon prosimy o usunięcie hasła (PINu, wzoru blokady, hasła) do odblokowania telefonu oraz prosimy o wylogowanie się z konta Xiaomi (Ustawienia -> Konto Xiaomi -> Wyloguj się). Jeżeli wymienione czynności nie są możliwe np. z powodu, że telefon się nie uruchamia to prosimy o podanie hasła do odblokowania telefonu oraz loginu i hasła do konta Xiaomi w formularzu reklamacyjnym.
Wszystkie zakupione u nas przedmioty podlegają 24 miesięcznemu okresowi gwarancji w przypadku zakupu na osobę prywatną, oraz 12 miesięcznemu okresowi gwarancji w przypadku zakupu na firmę (faktura VAT z numerem NIP). Ewentualne wyjątki od tej reguły znajdują się w opisie sprzedawanego przedmiotu.
Zgodnie z regulaminem czas rozpatrzenie reklamacji wynosi 14 dni. Koszt wysyłki reklamowanego przedmiotu pokrywa kupujący.
Forma wysyłki reklamowanego przedmiotu jest dowolna, proszę jednak pamiętać, że list zwykły oraz priorytetowy nie posiada numeru nadania oraz może on zaginąć bez śladu podczas wysyłki. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy. Informujemy, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Przesyłka wysłana za pobraniem zostanie zwrócona do nadawcy i trzeba będzie wysłać ja ponownie.
Reklamowany towar musi być kompletny tj. posiadać wszystkie niezbędne elementy jakie były dostarczone do konsumenta przy zakupie. Nie kompletność reklamowanego towaru będzie skutkować negatywnym rozpatrzeniem reklamacji.
Zwroty
Zwroty
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).
W celu zwrotu zakupionego u nas towaru prosimy pobrać i wydrukować formularz zwrotu dostępny pod tym adresem: http://www59.zippyshare.com/v/5OAQ5CJE/file.html
Następnie prosimy uzupełnić wszystkie pola formularza i spakować zwracany towar dołączając do niego uzupełniony formularz a następnie wysłać na adres:
X-SKLEP.PL ZWROTY
Ul. Ks. A. Wąchala 6C
34-325 Łodygowice
Forma wysyłki jest dowolna, proszę jednak pamiętać, że list zwykły oraz priorytetowy nie posiada numeru nadania oraz może on zaginąć bez śladu podczas wysyłki. Za zaginięcie przesyłki zwracanej w żaden sposób nie odpowiadamy.
Informujemy, że nie odbieramy przesyłek wysłanych za pobraniem. Przesyłka taka zostanie zwrócona do nadawcy i trzeba będzie wysłać ja ponownie.
Zwracany towar musi być kompletny tj. posiadać wszystkie niezbędne elementy jakie były dostarczone do konsumenta.
Zgodnie z Art 34 ustawy o prawach konsumenta:Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9.
UOKiK precyzuje powyższy zapis w swoim poradniku: Przepisy Konsumenckie dla Przedsiębiorców, na s. 29:Na konsumencie spoczywa obowiązek sprawowania pieczy nad towarem do czasu jego zwrócenia. Po otrzymaniu produktu może zatem sprawdzić jego charakter, kompletność, cechy czy funkcjonowanie – ale tylko tak, jak robiłby to w sklepie stacjonarnym.
Kupujący ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. Sposób sprawdzenia towaru wykraczający poza konieczny oznacza (tych czynności nie wolno by wykonać kupując towar w sklepie stacjonarnym).
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- all****@********** (pokaż)
- 450****** (pokaż)
Pozostałe informacje
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu