, , ,

Telewizor Sony KDL-32WE615B


Eurocomm

Sony KDL-32WE615 B Telewizor 32 LED Bravia SMART

od
Eurocomm
1 219,00
60,95 zł x 20 rat raty zero
3 osoby kupiły 3 sztuki
Ubezpieczenia od 177,12 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 49 sztuk
17 godzin do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Model:
      KDL-32WE615B
    • Kod producenta:
      KDL-32WE615B
    • Typ telewizora:
    • Kolor:
      czarny
    • Przekątna ekranu:
      32"
    • Format HD:
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1366 x 768
    • Smart TV:
      system producenta
    • Technologia 3D:
      nie
    • Technologia HDR:
      Tak
    • Komunikacja:
      Wi-Fi
    • Liczba złączy HDMI:
      2
    • Liczba złączy USB:
      2
    • Odświeżanie obrazu:
      400 Hz
    • Standard kodowania:
      H.265/HEVC
    • Liczba głośników:
      2
    • Łączna moc głośników:
      10 W
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A
    • Pobór mocy w trybie czuwania:
      0.5 W
    • Roczne zużycie energii:
      60 kWh
    • Pobór mocy:
      41 W
    • Zakrzywiony ekran (Curved):
      Nie
    • Standard VESA:
      200 x 100
    • Szerokość produktu z podstawą:
      73.1 cm
    • Wysokość produktu z podstawą:
      49 cm
    • Głębokość produktu z podstawą:
      18.7 cm
    • Waga z podstawą:
      6.2 kg
    • Szerokość produktu:
      73.1 cm
    • Wysokość produktu:
      44.2 cm
    • Głębokość produktu:
      7 cm
    • Waga produktu:
      5.8 kg
    • Załączone wyposażenie:
      pilot
    • Złącza:
      Common Interface, HDMI, SCART (Euro), USB, wyjście słuchawkowe
    • Tuner:
      DVB-C, DVB-S, DVB-S2, DVB-T, DVB-T2
    • Technologie dźwięku:
      DTS, Dolby Digital, Dolby Digital Plus

Opis

Odkryj wyjątkową czystość obrazu

Sony KDL-32WE615 zapewni doskonałą jasność i piękne tekstury

Technologia High Dynamic Range dla rzeczywistego obrazu

Dzięki technologii High Dynamic Range (HDR) szczegóły normalnie utracone w najciemniejszych i najjaśniejszych obszarach zostają zachowane, co daje o wiele bardziej dynamiczny obraz. Zobacz fakturę błyszczącej metalowej powierzchni skrzydła samolotu i światło słoneczne odbijające się od kadłuba.

Dostrzeż najdrobniejsze szczegóły obrazu dzięki technologii X-Reality™ PRO

Technologia przetwarzania obrazu X-Reality™ PRO interpoluje wszystkie piksele, dając nadzwyczajną klarowność obrazu.

Ponieważ analizowane są pojedyncze kadry, każda scena zostaje porównana z naszą specjalną bazą danych, w celu udoskonalenia wyświetlanego obrazu oraz zmniejszenia szumów, dając w efekcie niesłychanie realistyczny obraz.

Różnica jest wyraźna i przejawia się w naturalnym wyglądzie szczegółów.

Stworzony do słuchania: ClearAudio+

Naturalnie wyglądający obraz zasługuje na odpowiednią oprawę dźwiękową.

Dzięki trybowi ClearAudio+ dźwięk z telewizora zdaje się dobiegać ze wszystkich stron. Muzyka, dialogi i efekty przestrzenne stają się czystsze i dokładniejsze, niezależnie od źródła nagrania.

X-Protection PRO: do pracy w najcięższych warunkach

X-Protection PRO zabezpiecza twój telewizor na cztery sposoby Po pierwsze, ponieważ nie ma otworów wentylacyjnych, szkodliwe pyły pozostają na zewnątrz. Po drugie, główny kondensator stabilizuje telewizor nawet podczas gwałtownych skoków napięcia. Po trzecie, przeciwwilgociowa powłoka na okablowaniu zapobiega spięciom powodowanym przez nadmierną wilgotność. I wreszcie ochrona przed piorunami sprawia, że telewizor jest zabezpieczony przed wyładowaniami atmosferycznymi o napięciu aż do 9000 V.

  • Technologia wyświetlania: LED
  • Rozmiar ekranu: 80 cm (32")
  • Rozdzielczość: HD Ready
  • Technologia przetwarzania pikseli: Triluminos
  • Częstotliwość panelu wyświetlacza: 50 Hz
  • Indeks przetwarzania obrazu: Motionflow™ 400 XR
  • HDR: Tak
  • Smart TV: Tak
  • HbbTV: Tak
  • TV tuner: DVB-T2 (H.265), DVB-C, DVB-T, DVB-S2
  • 3D: Nie
  • Konwersja 2D do 3D: Nie
  • System operacyjny TV: Linux
  • Wi-fi: Zintegrowany
  • PVR (nagrywanie na USB/HDD): Tak
  • Dźwięk: S-Force Front Surround, Dolby Pule, Dolby Digital Plus, DTS, Dolby Digital
  • Wydajność muzyczna: 10 W

Wejścia

  • Liczba HDMI: 2
  • USB 3.0: 2
  • LAN (Ethernet): Tak
  • Scart: Tak
  • Tryb hotelowy: Tak
  • Telewizja dla wymagających: Tak
  • Kolor TV: czarny
  • Standard montażu VESA: 200x100 mm
  • Waga bez podstawy: 5.8 kg
  • Wysokość bez podstawy: 44.2 cm
  • Szerokość bez podstawy: 73.1 cm
  • Głębokość bez podstawy: 1.3 cm
raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 1.07.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,75

Opinie o produkcie

, ,
Rewelacyjny
4,75/5
(4 oceny)
3
1
0
0
0

12 lutego 2019 od
Polecam :)
16 stycznia 2019 od
OK

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Katowice, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
25,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze

Punkty odbioru

Punkt odbioru Chorzów
Górnicza 8/3
41-506 Chorzów
woj. śląskie
email: info@eukasa.pl
tel.: 327299583

poniedziałek - piątek
09:30 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 4 dni robocze
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
177,12 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
271,23 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
311,45 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

EUROCOMM - EUKASA
GÓRNICZA 8
41-506 CHORZÓW
Dodatkowe informacje

 

Jeśli nie zostało to wyraźnie wskazane w informacji handlowej, towary  dostępne w Sklepie internetowym są nowe i wolne od wad, a podmiotem  odpowiedzialnym za ich ewentualne wady fizyczne i prawne jest: 


EUROCOMM PL sp. z o.o. z siedzibą w 40-156 Katowice przy Alei Wojciecha Korfantego 125A. 

NIP 6412331293, REGON 240001605, KRS 0000224948 


adres poczty elektronicznej info@eukasa.pl 

numer telefonu: 801-000-415 (opłata standardowa - wg. cennika właściwego operatora) 


1.1. Reklamacje dotyczące zakupionego towaru: 


  • 1.1.1.  Sprzedawca odpowiada wobec Klienta na zasadach określonych w ustawie  kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.)  oraz w innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa. 
  • 1.1.2.  Gdy zakupiony przez Klienta towar jest niezgodny z umową lub posiada  wady należy o tym fakcie zawiadomić Sprzedawcę oraz w razie potrzeby  dostarczyć reklamowany towar do Sprzedawcy na adres: 

EUROCOMM PL sp. z o.o. ul. Górnicza 8 41-506 Chorzów 

Koszt dostarczenia reklamowanego Towaru pokrywa Sprzedawca. 


  • 1.1.3. Zaleca się złożenie reklamacji pisemnie lub za pomocą wiadomości e-mail na adres: info@eukasa.pl  W celu przyspieszenia i ułatwienia procesu rozpatrzenia reklamacji  zaleca się przesłanie wraz z reklamacją wszelkich dodatkowych  informacji, takich jak takich jak numer zamówienia, data sprzedaży etc. 
  • 1.1.3.1 Rozpatrzenie reklamacji następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni.
  • 1.1.3.2.  Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta  adres lub w inny wskazany przez Klienta sposób. 
  • 1.1.3.3.  Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych reklamacją i  gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami  zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt  nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu  odpowiedzialności Sprzedawcy w zakresie określonym ustawą kodeks cywilny  z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) 
  • 1.2. Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną poprzez Sklep internetowy: 
  • 1.2.1.  Reklamacje związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną za  pośrednictwem Sklepu internetowego należy składać na adres mailowy info@eukasa.pl, bądź listownie na adres sklepu: 

EUROCOMM PL sp. z o.o. ul. Górnicza 8 41-506 Chorzów 


  • 1.2.2.  W celu ułatwienia i przyśpieszenia rozpatrzenia reklamacji zaleca się  podanie w wiadomości określonej w pkt. 1 takich informacji jak adres  e-mail, datę i rodzaj wystąpienia nieprawidłowości oraz dane  kontaktowe. 
  • 1.2.3. Rozpatrzenie reklamacji związanej ze  świadczeniem usług drogą elektroniczną następuje niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 (czternastu) dni roboczych. 
  • 1.2.4. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta lub w inny podany przez Klienta sposób.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na koszt sprzedającego
Adres do zwrotu
Eukasa.pl
Górnicza 8
41-506 Chorzów
Dodatkowe informacje

 

1.1. Klient będący jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 (czternastu) dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można wysłać na następujący adres: 
EUROCOMM PL sp. z o.o. ul. Górnicza 8 41-506 Chorzów lub mailowo na adres: info@eukasa.pl


1.2. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi drogą elektroniczną, liczy się od dnia wydania Produktu w przypadku Umowy sprzedaży, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi drogą elektroniczną - od dnia jej zawarcia. 


1.3. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy przesyła Konsumentowi wiadomością mailową potwierdzenie otrzymania ww. oświadczenia. 


1.4. W razie odstąpienia od umowy - Umowa sprzedaży lub umowa o świadczenie Usługi drogą elektroniczną jest uważana za niezawartą. To, co Strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba, że zmiana była konieczna do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni. 


1.5. Sprzedawca dokona zwrotu otrzymanych od Konsumenta płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


1.6. Konsument nie ponosi żadnych wydatków związanych z odesłaniem towaru, zwrot produktu odbywa się na koszt sprzedawcy. 


1.7. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów 


1.8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


1.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadkach: 1.9.1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 
1.9.2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
1.9.3. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
1.9.4 w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
1.9.5. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
1.9.6. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 1.9.7. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 (trzydziestu) dni, i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 1.9.8. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 
1.9.9. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
1.9.10. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
1.9.11 zawartej w drodze aukcji publicznej; 
1.9.12. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 
1.9.13. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


1.10. Najpóźniej w chwili dostarczenia rzeczy Sprzedawca przekazuje Konsumentowi na trwałym nośniku pouczenie o odstąpieniu od umowy.

O sprzedającym

Eurocomm

O sprzedającym

Eurocomm

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:42

Dane firmy

Eurocomm PL Sp. z o.o.
Wojciecha Korfantego 125A
40-156 Katowice
REGON: 240001605
NIP: 641-233-12-93

Kontakt

  • 801****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Dziękujemy za zainteresowanie naszą ofertą!

Sprzedażą internetową zajmujemy się już ponad 10 lat. Działamy prężnie również w Czechach oraz na Słowacji. Nasza praca jest równocześnie pasją, którą stale rozwijamy i udoskonalamy. Zadowolenie klienta jest dla nas najważniejszym celem, dlatego zakupy z nami są bezpieczne i bezproblemowe.

Znajdziecie tutaj atrakcyjne oferty na produkty nowe, objęte pełną gwarancją.

Zapraszamy do zakupów!

Pozostałe informacje

1.1 Klient będący Konsumentem w przypadku sporu ze Sprzedawcą ma

możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

  dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in.:

a) zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego

przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z

zawartej Umowy Sprzedaży.

b) zwrócić się do wojewódzkiego inspektora

Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w

sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.

c) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między

Klientem, a Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego

(miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której

zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja

Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

1.2 Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem niebędącym

jednocześnie konsumentem w rozumieniu art. 22[1] kodeksu cywilnego  z

dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), zostają poddane

sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy

Numer oferty: 8042902705

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro