, , ,

Sodoma Hipokryzja i władza w Watykanie Frédéric Martel


livro_pl

Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie

od
livro_pl - 98,7%
Allegro Smart!z kurierem
1 osoba kupiła 1 sztukę
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 5,99 zł
Czas wysyłki 2 dni robocze
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 40 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Tytuł:
      Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie
    • Autor:
      Martel Frederic
    • Okładka:
      miękka
    • Rok wydania:
      2019
    • Wydawnictwo:
    • Liczba stron:
      640
    • Numer wydania:
      1

Opis

Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie

Kilkudziesięciu kardynałów oraz setki biskupów i księży zgodziło się rozmawiać z francuskim socjologiem i pisarzem Fredericem Martelem. Wśród nich znaleźli się zdeklarowani homoseksualiści, którzy odsłonili przed nim świat wielkiej szafy, w której ukrywają się księża geje, i dzięki którym poznał pilnie strzeżone tajemnice Watykanu.

„Sodoma” to opowieść o konsekwencjach ukrywania własnej orientacji. O podwójnym życiu Kościoła. O hipokryzji, która stoi za najważniejszymi decyzjami kościelnych hierarchów i wpływa na funkcjonowanie całego Kościoła. Zdaniem Martela to homoseksualizm kleru jest kluczem, który pozwala najlepiej zrozumieć pontyfikaty Jana Pawła II, Benedykta XVI i być może Pawła VI oraz papieża Franciszka. Bowiem to właśnie w Kościele istnieje największa społeczność homoseksualistów na świecie.

Dlaczego homoseksualni duchowni są największymi homofobami? Dlaczego ukrywają seksualnych przestępców w koloratkach? Dlaczego zawsze zależało im i zależy nadal na zachowaniu w Kościele konserwatywnego status quo? Za co tak nienawidzą papieża Franciszka? Na te i wiele innych pytań Martel szuka odpowiedzi w książce, która jest efektem czteroletniego śledztwa w trzydziestu krajach.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

  • Tytuł: Sodoma. Hipokryzja i władza w Watykanie
  • Autor: Martel Frederic
  • Liczba stron: 640
  • Data premiery: 2019-04-03 00:00:00
  • Wydawca: Inne
  • Oprawa: miękka
  • Tłumacz: Derelkowska Elżbieta
  • Tytuł i podtytuł oryginalny: Sodoma
  • Numer wydania: 1
  • Język wydania: polski
  • Język oryginału: francuski
  • Rok wydania: 2019
  • Forma: książka

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,91

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,91/5
(1085 ocen)
1005
63
13
2
2

12 lutego 2020 od
zgodna z opisem
2 lutego 2020 od
100% POLECAM
31 stycznia 2020 od
Dobra
21 stycznia 2020 od
Ok
15 stycznia 2020 od
Brak 17 stron. Za to 17 innych stron x 2. Błąd w drukarni
14 stycznia 2020 od
szybko, sprawnie i bezproblemowo
7 stycznia 2020 od
wszystko ok szybka przesyłka
30 grudnia 2019 od
szybko i sprawnie
23 grudnia 2019 od
Wspaniała książka ,polecam wszystkim
17 grudnia 2019 od
Znakomita książka dla osób mających otwarty umysł. Polecam.
14 grudnia 2019 od
Usługa wykonana profesjonalnie.
10 grudnia 2019 od
Rewelacyjna książka, powinna być do wypożyczenia w kościołach katolickich;-).
30 listopada 2019 od
Super książka, pokazuje co się dzieje tak naprawdę za murami kościoła, POLECAM
4 listopada 2019 od
ok
27 października 2019 od
Mam oceniać autora, książkę? Jakieś nieporozumienie. Kupilem i bedę zadowolony - jak przeczytam. Nic więcej nie mam do dodania

Dostawa i płatność

od 5,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u livro_pl za co najmniej 249,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
7,99 zł
pt. 28 lut. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pt. 28 lut. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
5,99 zł
pt. 28 lut. - pon. 2 mar. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 28 lut. - pon. 2 mar. u Ciebie
Kurier DHL
9,99 zł
pt. 28 lut. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 28 lut. u Ciebie
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Centrum Reklamacji i Zwrotów Sklepu Internetowego
ul. Olimpijska 16
96-500 Sochaczew
Dodatkowe informacje

§ 9 Warunki reklamacji

1. Spółka jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Spółka odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania produktu Klientowi.


2. Spółka w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.


3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Spółkę Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Spółki i opisem reklamacji (wzór formularza reklamacji* znajduje się na odwrocie faktury).

*Formularz reklamacyjny znajduje się na naszej stronie www w zakładce pomoc/reklamacje i na odwrocie faktury dołączonej do zakupu.


4. Reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji należy odesłać na adres: Centrum Reklamacji i Zwrotów sklepu Internetowego Livro.pl  96-500 Sochaczew, ul. Olimpijska 16 (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczką ekonomiczną).


5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Spółka niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiana produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Spółka zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


6. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Spółki z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Spółce za nabycie danego produktu.


§ 10 Warunki gwarancji


1. Produkty sprzedawane przez Spółkę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Spółka nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.


2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:


a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Spółka może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Spółki;


b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 9 regulaminu.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Kurier DHL
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pocztex Kurier48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Adres do zwrotu
Centrum Reklamacji i Zwrotów Sklepu Internetowego Livro.pl
Olimpijska 16
96-500 Sochaczew
Dodatkowe informacje

 

§ 11 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

2. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym livro.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

- od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu),

- od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.

3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827):

a)    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c)    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d)   o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

e)    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 2 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej (Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie faktury lub wydrukować wzór znajdujący się na stronie www.livro.pl).

5. W takim przypadku Konsument zobowiązany jest do zwrotu Spółce produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jej cechy i funkcjonowanie. Spółka zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność zgodnie z postanowieniami § 12 regulaminu.

6. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.

7. Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt Spółce, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Konsument może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części po odebraniu przesyłki dostarczonej Pocztą Polską lub kurierem lub do Paczkomatu InPost – w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej. Wówczas produkty, co do których Konsument odstąpił od umowy, należy odesłać do Magazynu na adres wskazany w Paragrafie 9 ust. 4.

8. Spółka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

§ 12 Zwrot należności Klientom

1. Spółka dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:

a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;

b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej lub Paczkomatu InPost;

c) uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny.

2. W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. Spółka dokona zwrotu pieniędzy na:

a) rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą płatniczą Klienta) – jeśli zamówienie było opłacone z góry za pomocą przelewu lub karty płatniczej;

b) rachunek wskazany przez Klienta, jeśli zamówienie było opłacone: przy odbiorze u kuriera lub na Poczcie Polskiej.

4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Spółce numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Spółce takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

5. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego lub karty płatniczej zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego lub  karty płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Spółki zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu.

O sprzedającym

livro_pl

O sprzedającym

livro_pl

98,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:30

Dane firmy

Livro sp. z o.o.
Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa
REGON: 142701540
NIP: 5272642666

Kontakt

  • +48 ** *** * *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych 

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Livro Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.  

2. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: dok@livro.pl lub adres korespondencyjny Livro sp. z o.o., ul. Marszałkowska 104/122 (00-017 Warszawa). 

3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych w osobie Pana Jana Głuchowskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres email daneosobowe@livro.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.    

4. Zgodnie z Regulaminem Allegro, Administrator pozyskuje Twoje dane osobowe od Operatora platformy handlowej Allegro po zawarciu umowy sprzedaży. 

5. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu: 

a) realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); 

b) realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); 

c) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw, 

d) w celach związanych z badaniem satysfakcji, w szczególności poprzez wysyłanie na adres e-maili komunikacji z prośbą o wystawienie opinii (recenzji) lub wypełnienie ankiety satysfakcji – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na utrzymywaniu wysokiej jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia Klientów z oferowanych produktów i usług.   

6. W związku z realizacją zamówień dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom prowadzącym Centrum Wsparcia Klienta, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierzy oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym spółkom z jego grupy kapitałowej. W przypadku reklamacji dane Użytkownika mogą zostać przekazane dystrybutorowi produktu, producentowi lub gwarantowi, w zależności od konkretnego towaru objętego uprawnieniami.  

7. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości lub do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora. 

8. Przysługuje Ci prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do uzyskania kopii danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, przeniesienie lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celu określonym w pkt 5c i pkt 5d powyżej, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.  

9. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

10. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy – bez nich umowa nie będzie mogła być zawarta. 

11. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Livro Sp. z o.o., w tym sposobu realizacji przysługujących Ci praw znajduje się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://livro.pl/polityka-prywatnosci. 

Numer oferty: 8151988881

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro