Socjotechnika Sztuka zdobywania władzy nad umysłami Christopher Hadnagy


Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad

od
Super Sprzedawcy
Oficjalny sklep Helion
44,25
Allegro Smart!
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
z 7 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Okładka:
      miękka
    • Tytuł:
      Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami
    • Wydawnictwo:
      Onepress
    • Autor:
      Christopher Hadnagy, Paul Wilson

Opis

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami

Tytuł oryginału: Social Engineering: The Art of Human Hacking

Autorzy: Christopher Hadnagy, Paul Wilson

Wydawca: Onepress

Stron: 424

Tłumaczenie: Magda Witkowska

ISBN: 978-83-283-3315-4

Format: 158x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

59,00 zł >> 44,25 zł

Pierwszy na świecie kompleksowy model socjotechniki

  • Poznaj zjawiska psychologiczne, które wykorzystują socjotechnicy
  • Odkryj sekrety perswazji, jakie socjotechnika rozgryzła dawno temu
  • Przekonaj się, do czego można wykorzystać kamery, urządzenia GPS i identyfikację numeru
  • Dowiedz się, jak niesamowite informacje można znaleźć w internecie
  • Zapoznaj się krok po kroku z przebiegiem ataku socjotechnicznego

Podczas większości złośliwych ataków wykorzystuje się element socjotechniczny, aby zwieść użytkownika i nakłonić go do zapewnienia atakującym dostępu. Kolejne słabości techniczne można usuwać w miarę ich powstawania, natomiast nic nie da się poradzić na głupotę, a raczej łatwowierność ludzi. Chris wyjaśnia tajemnice tego typu przedsięwzięć, omawiając wykorzystywane współcześnie ścieżki ataku. Ta książka dostarcza cennych informacji, które ułatwiają rozpoznawanie takich ataków.

Kevin Mitnick, pisarz, prelegent i konsultant.

Chris Hadnagy stworzył wyczerpujące opracowanie na temat socjotechniki. Książka powstała na podstawie pogłębionych badań i uwzględnia kwestie praktyczne. Twojej firmie, ale również i Tobie dostarcza zatem rozwiązań konkretnych problemów i zapewnia ochronę przed wszechobecnymi zagrożeniami. To prawdziwie przełomowe dzieło.

Kevin Hogan, autor książek Ukryta perswazja oraz Sekretny język biznesu

  • Pokrętny labirynt socjotechniki.
  • Ludzki umysł to najmocniejszy z elementów każdego systemu.
  • Ludzki umysł to najsłabszy z elementów każdego systemu.

Brzmi paradoksalnie? A jednak bez względu na to, jak skomplikowane ustanowisz zabezpieczenia, Twoje przedsięwzięcie może nie wypalić właśnie z winy infrastruktury ludzkiej. Człowiek funkcjonuje według pewnych schematów, które można z powodzeniem rozgryźć. A złośliwy socjotechnik, dysponujący odpowiednimi umiejętnościami, to przeciwnik, przed którym niemal nie sposób się obronić.

Poznaj pierwszy na świecie model socjotechniki . Autor tej książki definiuje, wyjaśnia i rozkłada go na cząstki elementarne, a następnie ilustruje całe zagadnienie, przytaczając analizy i prawdziwe historie. Zabierze Cię na wycieczkę po ciemnych zaułkach społeczeństwa, gdzie żyją szemrane typy. Przedstawi Ci mroczne arkana socjotechniki stosowanej przez szpiegów i oszustów. Będziesz podglądał nawet takich mistrzów, jak Kevin Mitnick, autor książki Sztuka podstępu. Przyjrzysz się także powszechnym, codziennym sytuacjom, poznając je pod kątem scenariuszy socjotechnicznych. W ostatniej części znajdziesz "tajemne" porady i wskazówki profesjonalnych socjotechników, a czasem również prawdziwych przestępców.

Sekrety oszustów i socjotechników

  • Model komunikacji i jego geneza
  • Wykorzystywanie wpływu alkoholu
  • Wchodzenie w rolę, czyli jak zostać tym, kim chcesz
  • Sztuczki socjotechniczne - psychologiczne zasady stosowane w socjotechnice
  • Programowanie neurolingwistyczne (NLP)
  • Pięć podstaw wywierania wpływu
  • Tworzenie programu podnoszenia świadomości osobistych zagrożeń
  • Wyczulenie na złośliwe taktyki
  • Dalajlama i socjotechnika

Christopher Hadnagy jest głównym twórcą www.social-engineer.org , pierwszego modelu socjotechniki. Dysponuje więcej niż czternastoletnim doświadczeniem w branży systemów zabezpieczeń oraz IT. Współpracował z zespołem www.backtrack-linux.org i brał udział w licznych projektach związanych z bezpieczeństwem. Pracuje również jako szkoleniowiec i główny socjotechnik w grupie penetracyjnej Offensive Security.

Opinie o produkcie

4,88

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,88/5
(17 ocen)
15
2
0
0
0

9 marca 2019 od
Super.
10 listopada 2018 od
Szybko, sprawnie i przyjemnie.Polecam.
21 sierpnia 2018 od
100% polecam

Dodatkowe informacje

Dodatkowe informacje

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Gliwice, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
7,90 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
7,90 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
9,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier Geis
9,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska
9,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka pocztowa priorytetowa
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

ING Bank Śląski 94 1050 1298 1000 0023 5914 9511

Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Helion.pl Sp. z o.o.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Dodatkowe informacje

 

  1. W przypadku reklamacji związanych z wadą produktu prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej: allegro@helion.pl, telefonicznie lub listownie na adres:
    Helion.pl Sp. z o.o. ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice, z dopiskiem „reklamacja”.
  2. Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko oraz swój NICK, nr aukcji, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisz przedmiot i powód reklamacji, a w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Helion.pl Sp. z o.o.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Dodatkowe informacje

Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Użytkownik może: 

  • złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że użytkownik www_helion_pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Użytkownik nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna; 
  • żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Użytkownik www_helion_pl jest zobowiązany wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika.Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem (Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą ze Sklepem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), może zamiast zaproponowanego przez użytkownika www_helion_pl usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez użytkownika www_helion_pl. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 

W przypadku reklamacji związanych z wadą produktu prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej: allegro@helion.pl, telefonicznie lub listownie na adres: Helion.pl Sp. z o.o. ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice, z dopiskiem „reklamacja”. Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko oraz swój NICK, nr aukcji, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisz przedmiot i powód reklamacji, a w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu. 


Wzór formularza odstąpienia od umowy (pobierz PDF) 

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy). 

Pobierz formularz z [  http://helion.pl/go9200Q  ]


Adresat: Helion.pl Sp. z o.o., ul. Kościuszki 1c, 

adres e-mail: allegro@helion.pl


  • Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*) 
  • Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) - Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 
  • Adres konsumenta(-ów) 
  • Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 
  • Data

O sprzedającym

Helion

O sprzedającym

Helion

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:57

Dane firmy

HELION.PL Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 1C
44-100 Gliwice
REGON: 241989027
NIP: 631-263-62-54

Kontakt

  • 32 *** ** ** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Witamy!    

Grupa Wydawnicza Helion jest jednym z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw specjalistycznych w Polsce. 

Od momentu powstania w 1991 roku specjalizuje się w literaturze informatycznej – wydając tysiące tytułów z tej dziedziny, stała się niekwestionowanym liderem tego sektora rynku książki.    

Obecnie Grupa Wydawnicza Helion działa w siedmiu segmentach, tworząc dla każdego z nich odrębną markę. Szerokie spektrum tematyczne publikacji Grupy Wydawniczej Helion obejmuje również literaturę ekonomiczną (Onepress), przewodniki turystyczne (Bezdroża i Michelin), beletrystykę (Editio), poradniki psychologiczne (Sensus), poradniki (Septem) oraz podręczniki szkolne (Helion Edukacja). W sumie to ponad 500 nowych tytułów rocznie.    Poniżej krótko opisujemy zasady uczestnictwa w naszych aukcjach i uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nimi przed licytacją.


Helion.pl Sp. z o.o. ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice

Pozostałe informacje

Regulamin zakupów:

  1. Aukcje firmowane przez użytkownika serwisu Allegro.pl SMA_Helion wystawiła Helion.pl Sp. z o.o. („Helion”) z siedzibą w Gliwicach, przy ul. Kościuszki 1c, wpisana do rejestru przedsiębiorstw przez Sąd Rejonowy w Gliwicach, Wydział X Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000389545, NIP 631-263-62-54, REGON 241989027. 
  2. Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wygranie aukcji wystawionej przez użytkownika SMA_Helion w serwisie Allegro.pl. 
  3. Przed złożeniem zamówienia jesteś zobowiązany do pełnego i zgodnego ze stanem faktycznym uzupełnienia swoich danych w ustawieniach użytkownika serwisu Allegro.pl. 
  4. Ze względów technicznych oraz z uwagi  na znak wodny kupując na aukcji ebooka/audiobooka, użytkownik w celu odebrania publikacji musi posiadać aktywne konto w serwisie Allegro.pl. 
  5. Użytkownik kupując ebooka/audiobooka wyraża zgodę na założenie konta w księgarni  ebookpoint.pl, umożliwi to pobranie publikacji. 
  6. Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatyczną odpowiedź z serwisu Allegro.pl, potwierdzającą wygraną licytację. Zawarte w nim będą informacje o  dalszych czynnościach niezbędnych do zrealizowania Zamówienia. 
  7. W każdym wypadku zastrzegamy sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania w przypadkach uzasadniających wątpliwość co do jego rzetelności. 
  8. Ceny towarów i usług znajdujących się na liście naszych aukcji wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny nie obejmują ewentualnych zryczałtowanych kosztów przesyłki, z którymi Użytkownik będzie mógł się zapoznać najpóźniej w chwili składania zamówienia.   
  9. W przypadku zamówień składających się z kilku towarów, a mających zostać dostarczonymi w jednej przesyłce, termin realizacji będzie uzależniony od terminu skompletowania ostatniego elementu danego zamówienia, chyba że Użytkownik inaczej umówi się z księgarnią. 
  10. Użytkownik, który nabył jakiekolwiek produkty od użytkownika SMA_Helion w serwisie Allegro.pl („Nabywca”) może użytkować je zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym zgodnie z Ustawą o prawach autorskich i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994r. Nr 24 poz. 83 z poźn. zm.). Niedozwolone jest powielanie produktu, dystrybuowanie, kopiowanie, wypożyczanie, udostępnianie lub odtwarzanie publiczne (w tym udostępnianie w Internecie) i wykorzystywanie w sposób niedozwolony prawem jego treści w całości lub w części albo jakiekolwiek modyfikowanie produktu (np. poprzez zmianę formatu pliku lub usuwanie zabezpieczeń czy oznaczeń), bez względu na cel i formę tych działań, o ile co innego nie zostanie uzgodnione w formie pisemnej z Helion. 
  11. Nabywca zobowiązany jest dbać o to, aby nieupoważnione osoby nie miały dostępu do zakupionego produktu w sposób umożliwiający wykorzystanie go w sposób sprzeczny z niniejszym Regulaminem oraz obowiązującymi przepisami prawa, gdyż w przypadku wykrycia takich sytuacji Helion może kierować roszczenia z tego tytułu względem Nabywcy produktu. 
  12. Wszelkie produkty dostępne u użytkownika SMA_Helion w serwisie Allegro.pl – odpłatnie lub nieodpłatnie - podlegają ochronie przewidzianej w ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych, chyba że co innego wynika z licencji, o czym użytkownik SMA_Helion poinformuje na stronie produktu (np. Open source). 
  13. Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Użytkownik może: a)     złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że użytkownik SMA_Helion niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Użytkownik nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna; b)     żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Użytkownik SMA_Helion jest zobowiązany wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika. 
  14. Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem (Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą ze Sklepem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), może zamiast zaproponowanego przez użytkownika SMA_Helion usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez użytkownika SMA_Helion. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.  
  15. W przypadku reklamacji związanych z wadą produktu prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej: allegro@helion.pl, telefonicznie lub listownie na adres: Helion.pl Sp. z o.o. ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice, z dopiskiem „reklamacja”. 
  16. Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko oraz swój NICK, nr aukcji, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisz przedmiot i powód reklamacji, a w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu. 
  17. Z zastrzeżeniem pkt 18-19, zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia.   
  18. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi jeżeli przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje również Konsumentowi w odniesieniu do umów o dostarczanie dzienników periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę.  
  19. W przypadku wyrażania przez Konsumenta zgody na rozpoczęcie świadczenia usługi dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i poinformowania go przez użytkownika SMA_Helion o utracie prawa do odstępowania od umowy, prawo do odstąpienia wygasa. Konsument poprzez naciśnięcie przycisku „Pobierz” lub „Czytaj” wyraża wolę na rozpoczęcie świadczenia usługi dostarczania treści cyfrowych i jednocześnie rezygnuje z prawa do odstąpienia od umowy. Jeżeli Konsument wyraził zgodę na automatyczne wysyłanie plików po ich zakupie na urządzenia mobilne lub Dropbox, traci on swoje uprawnienie do odstąpienia od umowy z chwilą dokonania i opłacenia zakupu.  
  20. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może przesłać emailem na adres: allegro@helion.pl lub listownie na adres: Helion.pl Sp. z o.o. ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice, z dopiskiem „zwrot”. 
  21. Dla ułatwienia prawa realizacji uprawnienia do odstąpienia od umowy, Konsument może skorzystać z formularza oświadczenia, który stanowi załącznik do Regulaminu. 
  22. W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się umowę za niezawartą. Użytkownik SMA_Helion nie później niż w terminie 14 dni zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności. Zwrot płatności zostaje dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
  23. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz użytkownika SMA_Helion lub przekazać ją osobie upoważnionej przez użytkownika SMA_Helion do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że użytkownik SMA_Helion zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 
  24. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  25. Użytkownik składając zamówienie u użytkownika  SMA_Helion wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie użytkownika  SMA_Helion oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Użytkownika jest dobrowolne, jednak brak zgody na ich przetwarzanie uniemożliwia zrealizowanie zamówienia przez użytkownika  SMA_Helion. Dane osobowe zwycięzców aukcji nie są udostępniane osobom trzecim, za wyjątkiem podmiotów wchodzących w skład Grupy Helion S.A. oraz podmiotów określonych w pkt 26 Regulaminu. 
  26. Użytkownik wyraża zgodę na przekazywanie jego danych osobowych osobom trzecim w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia. Niniejsza zgoda obejmuje w szczególności przekazywanie danych firmie pośredniczącej w zamawianiu usług kurierskich, operatorom pocztowym i firmom kurierskim w celu nadania przesyłki oraz przekazywanie danych do serwisów obsługujących płatności internetowe w celu dokonania autoryzacji płatności w celu i na zasadach określonych w regulaminach korzystania z usług tych serwisów.  
  27. Administratorem danych osobowych jest Helion.pl Sp. z o.o. Dane osobowe są chronione zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r., poz. 926 z późn. zm.) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób nieuprawnionych. Użytkownik ma prawo wglądu do swoich danych osobowych, poprawiania ich oraz żądania usunięcia.  
  28. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy Ustawy o prawach Konsumenta, Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. 
  29. Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Stronami transakcji jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z realizacją umowy będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. 

O marce

O marce

Witamy!   

Grupa Wydawnicza Helion jest jednym z największych i najbardziej dynamicznie rozwijających się wydawnictw specjalistycznych w Polsce. 

Od momentu powstania w 1991 roku specjalizuje się w literaturze informatycznej – wydając tysiące tytułów z tej dziedziny, stała się niekwestionowanym liderem tego sektora rynku książki.   

Obecnie Grupa Wydawnicza Helion działa w siedmiu segmentach, tworząc dla każdego z nich odrębną markę. Szerokie spektrum tematyczne publikacji Grupy Wydawniczej Helion obejmuje również literaturę ekonomiczną (Onepress), przewodniki turystyczne (Bezdroża i Michelin), beletrystykę (Editio), poradniki psychologiczne (Sensus), poradniki (Septem) oraz podręczniki szkolne (Helion Edukacja). W sumie to ponad 500 nowych tytułów rocznie.   

Poniżej krótko opisujemy zasady uczestnictwa w naszych aukcjach i uprzejmie prosimy o zapoznanie się z nimi przed licytacją.

Aukcje   

Zawsze staramy się opisać sprzedawane przedmioty jak najdokładniej. Jeżeli jednak opis przedmiotu wydaje Ci się niejasny lub niewystarczający, zajrzyj do odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania (FAQ) lub napisz do nas - z przyjemnością odpowiemy na każde pytanie. Na e-maile odpowiadamy w ciągu 24 godzin w dni robocze.

Wysyłka w 24 godziny, w bezpiecznym opakowaniu  

 Rocznie realizujemy ponad 70 000 wysyłek do naszych czytelników. W sumie to już 700 000 osób. To szkoła, która nauczyła nas jak ważna jest szybka obsługa, błyskawiczna wysyłka, perfekcyjne zabezpieczona paczka.   

Wasze zamówienia obsługują Ania, Beata i Jacek. To zespół, który w naszych księgarniach internetowych organizuje ok. 300 przesyłek indywidualnych dziennie. W naszym magazynie kolejne kilkanaście osób przygotowuje książki do wysyłki, jak najszybciej przekazując je w ręce kuriera lub poczty polskiej. Ten proces nie będzie dłuższy niż 24 godziny (1 dzień roboczy) od zaksięgowania wpłaty na konto lub otrzymania informacji, że przesyłka ma zostać wysłana "za pobraniem". 

W ciągu lat wypracowaliśmy dedykowane książkom wzory naszych opakowań, które zostały tak skonstruowane, by najbardziej beztroski kurier, nie uszkodził zawartości opakowania. Wielowarstwowe ścianki opakowania, zabezpieczone rogi książek, dopasowane do zawartości rozmiary, gruby karton... wszystko po to, by książki dotarły do Ciebie w perfekcyjnym stanie.   

Sposób w jaki traktujemy naszych czytelników docenili oni sami w prestiżowym rankingu ceneo.pl, w którym zostaliśmy laureatem rankingu „Zaufane opinie”.

Dostawa 0,00zł   

Jeśli zdecydujesz się na zakup książek o wartości powyżej 100 zł, pełne koszty przesyłki pokryje wydawnictwo. Ważne, byś opłacił zmówienie poprzez „Płacę z Allegro” lub przelewem na nasze konto. Przesyłkę nadamy listem, bądź paczką priorytetową. 

Koszty wysyłki   

Wylicytowane przez Ciebie przedmioty wysyłamy Pocztą Polska lub przesyłką kurierską. Chcemy, by zamówione książki poczta dostarczyła jak najszybciej, dlatego towar wysyłamy przesyłką lub listem priorytetowym. Koszty przesyłki pokrywa kupujący. W zależności od wybranej przez Ciebie formy płatności, do wartości wylicytowanych przedmiotów należy doliczyć: 

  • 0.00 zł -- przy zamówieniach powyżej 100 zł, płacąc na nasz rachunek bankowy lub poprzez "Płacę z Allegro" -- dla aukcji "Kup teraz". 
  • 7.90 zł -- płacąc na nasz rachunek bankowy lub poprzez "Płacę z Allegro"  
  • 9.90 zł -- płacąc przy odbiorze przesyłki (pobranie pocztowe) 
  • 11.99 zł -- wybierając przesyłkę kurierską, zarówno w ramach przedpłaty, jak i pobrania pocztowego. 

Przy zakupie większej liczby przedmiotów koszt przesyłki naliczany jest tylko jeden raz. Podane koszty dotyczą przesyłek dostarczanych na terenie Polski. Towar wysyłamy na adres podany w e-mailu, który otrzymaliśmy od Allegro. Jeżeli przesyłka ma być wysłana pod inny adres, prosimy o jego podanie niezwłocznie po zakończeniu aukcji (poprzez formularz dostawy).

Formy płatności   

Po zakończeniu aukcji otrzymasz e-mail od Allegro, w którym będą zawarte szczegółowe informacje dotyczące płatności. Do wyboru są trzy formy finalizacji transakcji: 

  • zapłata poprzez system Płatności Allegro 
  • przedpłata na nasze konto: ING Bank Śląski  94 1050 1298 1000 0023 5914 9511 

Prosimy o poinformowanie nas o wybranej formie płatności bezpośrednio po wygraniu aukcji (poprzez formularz dostawy) -- przyspieszy to wysyłkę towaru. Jeśli w ciągu 14 dniu nie otrzymamy informacji z prośbą o wysłanie przesyłki za pobraniem lub przelewu na nasze konto, zamówienie zostaje anulowane. W takim przypadku wystawimy również negatywny komentarz.

Faktury VAT   

Do każdej przesyłki dołączona jest faktura VAT, z uwzględnieniem danych kupującego, podanych w profilu jego konta. Na życzenie wystawiamy fakturę VAT na inne dane (firma). W takim przypadku proszę nas o tym poinformować e-mailem, niezwłocznie po zakończeniu aukcji. Prosimy o podanie pełnych danych, na jakie ma być wystawiona faktura . Jeżeli faktura VAT ma być wystawiona na firmę, prosimy dodatkowo o podanie numeru NIP. Wylicytowana kwota wraz z kosztami przesyłki jest kwotą BRUTTO.

Czas realizacji   

Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na konto lub po otrzymaniu informacji, że przesyłka ma zostać wysłana "za pobraniem". Poinformujemy Cię o nadaniu przesyłki podając jej numer. 

Przesyłki pocztowe: 

  • Termin realizacji -- przesyłki wysyłane są następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. 
  • Czas dostarczenia -- od 2 do 7 dni. 

Przesyłki kurierskie: 

  • Termin realizacji -- jeśli złożyłeś zamówienie, wypełniłeś formularz dostawy i zaksięgowaliśmy wpłatę przed godziną 12.00 książki wysyłane są tego samego dnia, zamówienie złożone i potwierdzone (poprzez formularz dostawy) po godzinie 12.00 wysyłane jest następnego dnia roboczego. 
  • Czas dostarczenia -- zasadniczo następny dzień roboczy po wysłaniu przesyłki.

Komentarze   

Komentarz wystawiamy zawsze jako drudzy. Po otrzymaniu przesyłki uprzejmie prosimy o wystawienie komentarza. Jest to dla nas sygnał, że przesyłka dotarła bezpiecznie i wszystko jest w porządku. W przypadku gdy przesyłka nie dotarła lub dotarła uszkodzona, proszę nas natychmiast powiadomić.

Zwroty i reklamacje  

Jeżeli sprzedana rzecz ma wadę, Użytkownik może: 

a)     złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że użytkownik www_helion_pl niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. Użytkownik nie może odstąpić od umowy jeżeli wada jest nieistotna; 

b)     żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Użytkownik www_helion_pl jest zobowiązany wymienić wadliwą rzecz na wolną od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Użytkownika. 

Jeżeli Użytkownik jest Konsumentem (Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą ze Sklepem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową), może zamiast zaproponowanego przez użytkownika www_helion_pl usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez użytkownika www_helion_pl. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.  

W przypadku reklamacji związanych z wadą produktu prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej: allegro@helion.pl, telefonicznie lub listownie na adres:   

Helion.pl Sp. z o.o. ul. Kościuszki 1c, 44-100 Gliwice, z dopiskiem „reklamacja”.   

Zgłaszając reklamację należy podać imię, nazwisko oraz swój NICK, nr aukcji, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisz przedmiot i powód reklamacji, a w ciągu 14 (czternastu) dni ustosunkujemy się do złożonej reklamacji i powiadomimy o dalszym postępowaniu.

FAQ -- najczęściej zadawane pytania

Ile czasu będę czekać na wylicytowane książki? 

Wysyłki realizujemy od poniedziałku do piątku, najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na konto lub po otrzymaniu informacji, że przesyłka ma zostać wysłana "za pobraniem". Poinformujemy Cię o nadaniu przesyłki podając jej numer. Czas dostarczenia przesyłki pocztowej wynosi od 2 do 7 dni. Przesyłka kurierska powinna trafić w Twoje ręce następnego dnia roboczego po jej nadaniu.

Przesyłka się opóźnia, kiedy towar został wysłany? 

Po wygraniu aukcji otrzymałeś e-mail od Allegro potwierdzający zakup towaru. W tej wiadomości umieszczony jest link do strony, na której możesz sprawdzić aktualny stan realizacji zamówienia. Na wspomnianej stronie podana jest data wysyłki towaru oraz numer jej nadania. Jeżeli przesyłka nie dotarła w ciągu 2 dni od wysłania proszę zapytać o nią w swoim urzędzie pocztowym. Najczęstszą przyczyną opóźnienia jest bowiem fakt, że listonosz nie zostawił awiza lub ono zaginęło i przesyłka czeka w tym czasie na poczcie. Jeżeli przesyłka nie dotarła w ciągu 7 dni od jej nadania składamy reklamację u przewoźnika (Poczta, kurier), a realizacja zamówienia zostaje zawieszona do czasu rozpatrzenia reklamacji.

Kupiłem więcej niż 1 przedmiot. Czy do każdego z nich muszę doliczyć koszt przesyłki? 

Nie. Przy zakupach łączonych (więcej niż 1 przedmiot) wszystkie wysyłane są w jednej paczce a koszt przesyłki naliczany jest tylko raz.

Otrzymałem niekompletną, uszkodzoną przesyłkę. Co robić? 

Jeśli przesyłka z książkami jest uszkodzona, niekompletna, książki zostały wadliwie wydrukowane lub powinny zawierać, a nie zawierają nośnika (np. płyty CD lub DVD) bardzo prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta: allegro@helion.pl lub telefonicznie. Zgłaszając reklamację podaj imię, nazwisko oraz swój NICK, nr aukcji, nr dowodu zakupu (faktury VAT) oraz opisz przedmiot reklamacji.  Czy moja wpłata na konto już dotarła? Fakt zaksięgowania wpłaty na naszym koncie potwierdzimy e-mailem podając jednocześnie numer nadania przesyłki. Wpłaty dokonane w bankach lub przelewy bankowe z reguły dochodzą na nasze konto najdalej w następnym dniu roboczym. Wpłaty na poczcie lub w wielu powstających obecnie prywatnych punktach przyjmowania wpłat mogą trwać znacznie dłużej (nawet do 5 dni).

Co to jest druk na żądanie? 

Druk na żądanie oznacza, że wydrukujemy nawet jeden egzemplarz wybranej książki, specjalnie na Twoje zamówienie. Unikatowy charakter publikacji, a przede wszystkim koszty druku cyfrowego, które są wyższe niż koszty tradycyjnego druku offsetowego, to przyczyny nieco wyższej ceny książki. Druk na żądanie wymaga indywidualnego procesu przygotowania każdego egzemplarza książki, a także (w niektórych przypadkach) załączonego do niej CD-ROM-u. Ich zawartość jest całkowicie zgodna z pierwotnym wydaniem, jedyne różnice mogą dotyczyć szaty graficznej CD-ROM-u, który może być np. ręcznie zatytułowany, a także okładki. W ciągu kilku dni przygotujemy i wyślemy do Ciebie publikację, której zawartość jest całkowicie zgodna z pierwotnym wydaniem! 

W przypadku zamówień zawierających książkę w druku na żądanie czas realizacji może zostać wydłużony do 10 dni roboczych ze względu na indywidualne przygotowanie danego tytułu.

Numer oferty:7463652722
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro