Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

SOCIAL MEDIA MARKETING - DWIE KSIĄŻKI W PAKIECIE

od
lufa11 - 100%
Dostawa od 8,60 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Liczba sztuk
z 5 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Tytuł:
      Social media - marketing i zarządzanie
    • Autor:
      Iwona Lupa
    • Okładka:
      miękka
    • Wydawnictwo:

Opis

Przedmiotem aukcji są DWIE książki (DO WYBORU Z TRZECH) o social media w marketingu oraz w zarządzaniu tej samej autorki w cenie 99 zł:

PIERWSZA KSIĄŻKA:

Autor: Iwona Lupa

Tytuł:Efektywność działań marketingowych w mediach społecznościowych. Czyli jak osiągać większe zyski z social media

Specyfikacja produktu:

Format: B-5

Ilość stron: 188

Oprawa: miękka, kolorowa

Druk: czarno-biały

Wydawnictwo: Sophia Bauty

Miejsce wydania: Katowice

Data wydania: wrzesień 2017

ISBN 978-83-65357-90-8

Celem książki jest próba określenia możliwości zwiększenia efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych. Autorka porusza w niej zagadnienia z zakresu m.in. oceny i pomiaru efektywności działań marketingowych w mediach społecznościowych, narzędzi pomiaru, efektywności tych mediów w: sprzedaży i dystrybucji, reklamie, brandingu i zarządzania relacjami z klientem. W książce została przeprowadzona analiza porównawcza efektywności social media marketingu z e-mail marketingiem, SEO, AdWords, reklamami displayowymi i tradycyjnymi formami działań marketingowymi. Zaprezentowany został także autorski model efektywnego social media marketingu (eSMM) i jego wybrane instrumenty, jak np. buzz marketing i marketing afiliacyjny, marketing automation, content marketing, lead nurturing, wideo marketing, czy też storytelling. Omówione zostały szeroko zagadnienia, które stanowią idealną podstawę dla osób rozpoczynających działania w social media. Rozważania teoretyczne zostały wzbogacone analizami przeprowadzonych wywiadów z dziesięcioma ekspertami - praktykami social media marketingu oraz innych obszarów marketingu internetowego i tradycyjnego. Również osoby bardziej zaawansowane znajdą tu wiele praktycznych porad i wskazówek. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skorzystać z niej mogą także teoretycy zainteresowani problemem efektywności social media marketingu, jak i studenci.

DRUGA KSIĄŻKA:

Autor: Iwona Lupa

Tytuł: Media społecznościowe w marketingu i zarządzaniu. Wybrane aspekty z teorii i praktyki przedsiębiorstw

Specyfikacja produktu:

Format: B-5

Ilość stron: 228

Oprawa: miękka, kolorowa

Druk: czarno-biały

Wydawnictwo: Sophia Bauty

Miejsce wydania: Katowice

Data wydania: sierpień 2017

ISBN  978-83-65357-37-3

W książce autorka omawia najważniejsze zagadnienia związane z wykorzystaniem mediów społecznościowych w marketingu i zarządzaniu. Poruszane są m.in. takie problemy, jak: reklama, promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych, marketing szeptany, crowdsourcing, czy też możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Rozważania teoretyczne wzbogacone są licznymi przykładami z praktyki przedsiębiorstw, które najlepiej wykorzystują potencjał mediów społecznościowych do realizacji swoich celów. Książka ma charakter popularnonaukowy. Skierowana jest do: teoretyków, zainteresowanych problemem mediów społecznościowych od strony naukowej, studentów oraz praktyków, zarówno tych bardziej, jak i mniej zaawansowanych w obszarze mediów społecznościowych. Każda osoba, która poszukuje inspirujących przykładów zastosowania mediów społecznościowych w działalności gospodarczej, może znaleźć w tej książce coś dla siebie.

TRZECIA KSIĄŻKA:

Autor: Iwona Lupa-Wójcik

Tytuł: Social media strategicznie. Wprowadzenie

Specyfikacja produktu:

Format: B-5

Ilość stron: 161

Oprawa: miękka, kolorowa

Druk: czarno-biały

Wydawnictwo: Sophia Bauty

Miejsce wydania: Katowice

Data wydania: 24 grudzień 2018

ISBN 978-83-65929-58-7

Social media strategicznie. Wprowadzenie to monografia rozpoczynająca cykl książek pod hasłem „Social media strategicznie”, w którym autorka zgłębia problematykę strategicznego podejścia do mediów społecznościowych w różnych organizacjach, głównie przedsiębiorstwach. Z tej książki dowiesz się m.in.:

  • Czym naprawdę jest strategia i dlaczego w praktyce nadużywa się tego pojęcia?
  • Czy strategia social media istnieje?
  • Na czym polega strategiczne podejście do mediów społecznościowych?
  • Jakie jest miejsce mediów społecznościowych w strategii organizacji?
  • W jaki sposób można wykorzystać media społecznościowe do realizacji celów organizacji?

Wszystkie trzy książki otrzymały pozytywne recenzje: naukową i branżową, co oznacza, iż stanowią doskonałe źródło rzetelnej wiedzy zarówno dla teoretyków, jak i praktyków! Pisane są prostym językiem, zrozumiałym dla każdego.

PROSZĘ WYBRAĆ DWIE Z POWYŻSZYCH TRZECH KSIĄŻEK I W WIADOMOŚCI NAPISAĆ, KTÓRE KSIĄŻKI MAMY WYSŁAĆ.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,60 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kraków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,60 zł
śr. 10 cze. - pt. 12 cze. w punkcie
śr. 10 cze. - pt. 12 cze. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Przesyłka kurierska
20,00 zł
śr. 10 cze. - pt. 12 cze. u Ciebie
śr. 10 cze. - pt. 12 cze. u Ciebie
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Listy i paczki pocztowe
List polecony ekonomiczny
10,00 zł
pt. 12 cze. - wt. 16 cze. u Ciebie
pt. 12 cze. - wt. 16 cze. u Ciebie
List polecony priorytetowy
10,00 zł
śr. 10 cze. - pon. 15 cze. u Ciebie
śr. 10 cze. - pon. 15 cze. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
dostępny w e-mailu po zakupie
Dodatkowe informacje

1. Kupujący ma prawo odstąpić od umowy, zwrócić lub wymienić towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. 

2. Kupujący może zareklamować towar na podstawie określonej wady tylko, jeśli nie została ona ujawniona w opisie transakcji.

3. Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu. 

4. Środki są zwracane Kupującemu przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył przy zakupie, a jeśli wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w ofercie, nie zwracamy Kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

5. Przedmiot powinien zostać odesłany w opakowaniu, które uniemożliwia jego uszkodzenie.


O sprzedającym

lufa11

O sprzedającym


100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 15 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:24

Numer oferty: 7960432808

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka