, , ,

SMOBY odkurzacz Rowenta 330212

od
Super Sprzedawcy
sklepbagatelka
80,00
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 54 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Bohater:
    • Wiek dziecka:
    • Materiał:
      Plastik
    • Certyfikaty, opinie, atesty:
      CE
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

SMOBY odkurzacz Rowenta 330212

Smoby

SMOBY - Odkurzacz Mini Rowenta Dźwięk Zabawka

Twój maluch garnie się do sprzątania i zaczynasz obawiać się, że odkurzacz może tego nie wytrzymać? Jest na to sposób!

Odkurzacz Rowenta Artec 2 idealne rozwiązanie, dzięki któremu maluch poczuje się jak dorosły. Realistyczne dźwięki odkurzania ucieszą każde dziecko!

  • Kategoria wiekowa: 3+
  • Wymiary odkurzacza: ok. 24 x 15 x 14 cm
  • Wymiary opakowania: ok. 26,5 x 23 x 14 cm
  • Efekty dźwiękowe: tak
  • Efekty świetlne: nie
  • Wymagane baterie: 2 x AA (niedołączone do zestawu)
  • Odkurzacz jest zabawką. Nie posiada funkcji ssącej

Odkurzacz Rowenta

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Kraków, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Paczkomaty 24/7
11,99 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
12,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
17,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD
14,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Głównym spedytorem dla przesyłki kurierskiej jest Kurier Inpost. Od dziś można wybrać innych spedytorów z którymi mamy podpisane umowy, również przesyłki wychodzą z reguły tego samego dnia opłacone do 14 tej (liczy się data księgowania) Cenny allegro obejmują rabat za płatność gotówką, dotyczy odbiorów osobistych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje

 
 

    Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.
     Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma  wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach  kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.), na następujących zasadach:

a)         wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową. W szczególności Towar jest niezgodny z umową, jeżeli:

i)           Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze  względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;

ii)         Towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta;

iii)         Towar nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował  Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co  do takiego jej przeznaczenia;

iv)        Towar został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.

c)          Towar ma wadę prawną, jeżeli Towar stanowi własność osoby trzeciej albo  jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli  ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji  lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca  jest odpowiedzialny także za istnienie prawa;

d)          Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z  przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.

e)         Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli  Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;

f)           jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia  wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w  chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta;

g)          Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru konsumentowi,  a jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru;

h)         uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi to:

i)           żądanie obniżenia ceny Towaru albo odstąpienie od umowy, chyba że  Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta  wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie;

ii)          Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny  sposób zaspokojenia;

i)          Konsument, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy  dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie, a gdy takiego  miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została jemu  wydana.

     Reklamacje dotyczące wad Towaru Klient powinien kierować do Sprzedawcy w  formie pisemnej na adres: Sklep Bagatelka Kolna 11, 30-381 Kraków. O wysłaniu zawiadomienia można  także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail:  bok@sklepbagatelka.pl.
    W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z  Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien  niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki)  złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie  roszczeń od przewoźnika.
    Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
     Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni.  Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w  terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
    Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.
     Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w  tym:

1)         możliwość rozwiązywania sporów drogą  elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution),  dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;

2)         możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;

3)         możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Sklep Bagatelka
Kolna 11
30-381 Kraków
Dodatkowe informacje

W przypadku reklamacji należy odesłać towar poprzez stronę szybkiezwroty.pl jest to forma w pełni bezpłatna dla kupującego wybierając opcję Grupa Bagatelka. Następnie umieścić paczkę w najbliższym paczkomacie z naklejonym numerem, w paczce należy umieścić uszkodzony produkt z dokładnym opisem usterki oraz dowód zakupu wraz z dowodem płatności. 


W przypadku odrzucenia reklamacji w przypadku uszkodzeń mechanicznych wynikajacych z niewłaściwego urzytkowania przedmiotu zastrzegamy prawo do obciążenia kupującego kosztami wysyłki jak i kosztami operacyjnymi nie mniejszymi niż 50zł.  


    Odpowiedzialność z tytułu rękojmi jest wyłączona w stosunkach prawnych z Klientami.      Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta, jeżeli Towar ma  wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) na zasadach określonych w przepisach  kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.), na następujących zasadach:  
a)         wada fizyczna polega na niezgodności Towaru z umową. W szczególności Towar jest niezgodny z umową, jeżeli:  
i)           Towar nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze  względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub  przeznaczenia;  
ii)         Towar nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedawca zapewnił Konsumenta;  
iii)         Towar nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował  Sprzedawcę przy zawarciu umowy, a Sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co  do takiego jej przeznaczenia;  
iv)        Towar został Konsumentowi wydany w stanie niezupełnym.  
c)          Towar ma wadę prawną, jeżeli Towar stanowi własność osoby trzeciej albo  jeżeli jest obciążony prawem osoby trzeciej, a także jeżeli  ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu Towarem wynika z decyzji  lub orzeczenia właściwego organu; w razie sprzedaży prawa Sprzedawca  jest odpowiedzialny także za istnienie prawa;  
d)          Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z  przyczyny tkwiącej w Towarze w tej samej chwili.  
e)         Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli  Konsument wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy;  
f)           jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od dnia  wydania Towaru, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w  chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta;  
g)          Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Towaru konsumentowi,  a jeśli Towarem nabywanym przez Konsumenta jest używana rzecz ruchoma,  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem jednego roku od dnia wydania Towaru;  
h)         uprawnienia Konsumenta z tytułu rękojmi to:  
i)           żądanie obniżenia ceny Towaru albo odstąpienie od umowy, chyba że  Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta  wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie;  
ii)          Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny  sposób zaspokojenia;  
i)          Konsument, który wykonuje  uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedawcy  dostarczyć rzecz wadliwą do miejsca oznaczonego w umowie, a gdy takiego  miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została jemu  wydana.  
     Reklamacje dotyczące wad Towaru Klient powinien kierować do Sprzedawcy w  formie pisemnej na adres: Sklep Bagatelka Kolna 11, 30-381 Kraków. O wysłaniu zawiadomienia można  także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres e-mail:  bok@sklepbagatelka.pl.     W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z  Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien  niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki)  złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie  roszczeń od przewoźnika.     Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.      Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni.  Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w  terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.     Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania.      Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w  tym:  
1)         możliwość rozwiązywania sporów drogą  elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution),  dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;  
2)         możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym;  
3)         możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Sklep Bagatelka
Ul. Kolna 11
30-381 Kraków
Dodatkowe informacje

  

Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2016.380 ze zm.).
    Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
    Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu.
    Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, tj.:
 

1)              o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
 

2)              w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
 

3)              w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
 

4)              w której Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
 

5)              w której Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
 

6)              w której Towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
 

7)              w której Towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
 

8)              w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
 

9)              w której Towarem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
 

10)          o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
 

11)          zawartej w drodze aukcji publicznej;
 

12)          o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
 

13)          o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 

    Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru do kupującego. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
    Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
    Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
    Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
    Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
    W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.

O sprzedającym

sklepbagatelka

O sprzedającym

sklepbagatelka

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 01:43

Dane firmy

Bagatelka S.A.
Adama Bochenka 14/65
30-693 Kraków
REGON: 38144171400000
NIP: 679-317-49-90

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dziś 30.05.2019 - wysyłka do 13:00 - uwaga dotyczy tylko kuriera DPD, kuriera i zwykłych paczkomatów, niestety pozostali spedytorzy odbierają wcześniej przesyłki.

Numer oferty: 8125847616

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro