, , ,

SMAR DO ŁAŃCUCHA BEL RAY SUPER CLEAN 400ML

od
Super Sprzedawcy
MXSTORE
33,99
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 96 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Bel-Ray Super Clean Chain Lube 400ml -

MADE IN USA!!!

To smar do łańcuchów w aerozolu, który wykorzystuje najnowszą innowację w technologii smarowania łańcuchów.

Łączy niezrównaną ochronę przeciw zużyciu dla łańcucha i koła zębatego zapewniając wydłużoną żywotność oraz nanoszącym zewnętrzną powłokę ochronną, która nie przyciągnie brudu ani piasku.

Nadaje się do wszystkich typów łańcuchów „O-Ring” „X-Ring” i „Z-Ring” oraz bez uszczelnień.

Idealny do użytku w motocyklach szosowych, terenowych i wyścigowych

Główne zalety:

  • Zaprojektowany, tak aby nawet przy wysokich prędkościach naniesiona powłoka trzymała się łańcucha i nie odpadała.
  • Szybko schnąca powłoka ochronna, zapewniająca pełne pokrycie
  • Nie odbije się ani nie przyciągnie brudu, piasku lub żwiru
  • Ochrona przed zużyciem i korozją dla długiej żywotności łańcucha i zębatek
  • Do zastosowań przy każdym rodzaju łańcucha, w tym  uszczelnionych „O-ring”, „X-ring” i „Z-ring” oraz łańcuchów bez uszczelnień.

Pojemność opakowania: 400ml

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Tomaszow Lubelski, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u MXSTORE za co najmniej 2000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
1 dzień roboczy
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
natychmiast
natychmiast
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
15,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
1-2 dni robocze
1-2 dni robocze

Punkty odbioru

MX STORE SP. Z O.O.
Kościuszki 56
22-600 Tomaszów Lubelski
woj. lubelskie
email: mxstorepoland@gmail.com
tel.: 730700542

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

MX STORE Sp. Z O.O.
Kilińskiego 4
22-600 Tomaszów Lubelski
Dodatkowe informacje

 Jeśli na towar została udzielona gwarancja, kupujący uprawniony jest - według własnego wyboru - do stosowania się do procedury opisanej w karcie gwarancyjnej albo skorzystania z opisanego niżej uprawnienia na wypadek niezgodności towaru z umową. Towar jest zgodny z umową, jeżeli nadaje się do celu, do jakiego tego rodzaju towar jest zwykle używany, oraz gdy jego właściwości odpowiadają właściwościom cechującym towar tego rodzaju. Prawa i obowiązki kupującego. Niezależnie od gwarancji producenta lub dystrybutora, w przypadku, gdy zakup dokonywany jest przez Konsumenta, Sprzedający ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne rzeczy(rękojmia). Sprzedający na podstawie art. 558§1 Kodeksu cywilnego całkowicie wyłącza odpowiedzialność wobec Klientów, czyli osób dokonujących zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, z tytułu wad fizycznych i prawnych (rękojmia).  

Rękojmia podlega wyłączeniu w przypadku zaistnienia niżej wymienionych zdarzeń:

a. wadliwości w działaniu towaru spowodowanej w skutek jej normalnego zużycia,

b. uszkodzenia towaru w wyniku przepięć i wahań zasilającego napięcia elektrycznego,

c. zastosowaniu nieodpowiedniego zasilania,

d. montażu, instalacji towaru bez zachowania należytej staranności z uchybieniem zasad tzw. „sztuki technicznej”,

e. uszkodzeń powstałych w skutek wypadku,

f. przechowywania towaru w złych warunkach a w szczególności narażanie go na działanie wilgoci, mrozu, nadmiernemu nasłonecznieniu,

g. użytkowania towaru do celów związanych z uprawianiem sportów motorowych bądź wyczynowych,

h. dokonania w towarze jakichkolwiek przeróbek, modyfikacji.

Rękojmia Sprzedającego nie obejmuje takich towarów jak:

a. zębatki napędowe,

b. łańcuchy napędowe,

c. zestawy napędowe,

d. łańcuchy rozrządu,

e. tłoki,

f. pierścienie tłokowe,

g. korbowody,

h. wały korbowe,

i. cylindry,

j. zestawy cylindrowe,

k. łożyska korbowodów,

l. łożyska główne wałów korbowych,

m. zawory silnikowe

Reklamacje części elektronicznych jedynie z oświadczeniem o montażu wystawionym przez wyspecjalizowany warsztat.

W przypadku umowy z konsumentem jeżeli wada fizyczna została stwierdzona przed upływem roku od momentu wydania rzeczy, przyjmuje się, że istniała ona w chwili przejścia niebezpieczeństwa na konsumenta. Jeśli w ocenie konsumenta towar ma wadę może : 1) odesłać towar, o ile to możliwe w oryginalnym opakowaniu, na adres sprzedającego w terminie 1 roku od zauważenia wady i nie dłużej niż 2 lata od momentu jego wydania, zażądać jednego z czterech działań: - wymiany towaru na nowy; - naprawy towaru; - obniżenia ceny - określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego).; - odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca może zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę – niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Jeśli konsument żąda wymiany rzeczy lub jej naprawy, przedsiębiorca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez konsumenta: - byłaby niemożliwa do zrealizowania dla sprzedawcy, lub - w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów. Sprzedawca nie ma prawa odmówić konsumentowi obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeżeli nie wywiązał się ze swych obowiązków przy pierwszym żądaniu złożonym przez konsumenta w ramach pierwszej reklamacji bądź jest to druga lub kolejna reklamacja danego towaru. Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt Sprzedającego dostarczyć rzecz wadliwą na adres reklamacyjny, a jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez Konsumenta byłoby nadmiernie utrudnione, Konsument obowiązany jest udostępnić rzecz Sprzedającemu w miejscu, w którym rzecz się znajduje. W razie niewykonania obowiązku przez Sprzedającego Konsument jest upoważniony do odesłania rzeczy na koszt i niebezpieczeństwo Sprzedającego. Koszty wymiany lub naprawy ponosi Sprzedający, za wyjątkiem sytuacji opisanej w pkt 15.14) Reklamację można złożyć w dowolnej formie. Dla celów dowodowych bezpieczniej zrobić to pisemnie i przesłać na adres pocztowy sklepu lub e-mail : mxstorepoland@gmail.com. Należy opisać zauważoną wadę i określić swoje żądania przewidziane w ramach rękojmi , podając swoje dane, nr zamówienia, nr dowodu zakupu, adres zwrotny i telefon . Po otrzymaniu e-maila, sprzedający wyśle informację, czy i w jaki sposób, a także na jaki adres wysłać lub dostarczyć reklamowany towar. Reklamacje rozpatrywane są w terminie - do 14 dni od daty zgłoszenia. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MX STORE Sp. Z O.O.
Kilińskiego 4
22-600 Tomaszów Lubelski
Dodatkowe informacje

 Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo przesłać na adres e-mail podany wyżej lub adres siedziby firmy o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wyjątkiem kosztów dostarczenia produktów, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych dodatkowych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy (towaru) do siedziby naszej firmy. W celu szybkiej identyfikacji przesyłki prosimy o wyraźne opisanie przesyłki słowem: \\\"ZWROT ALLEGRO\\\" Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz , niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni zwykła przesyłka listową lub kurierską (nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem). Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę kosztów dostawy towaru. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone. Dotyczy to umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy; 2) w których cena lub wynagrodzenie zależą od wahań na rynku finansowym, niezależnych od przedsiębiorcy i mogących wystąpić przed upływem terminu na odstąpienie od umowy; 3) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w których towar szybko ulega zepsuciu lub ma krótki termin przydatności do użycia; 5) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w których przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, jeśli ich cena została uzgodniona podczas zawarcia umowy sprzedaży, dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni, a wartość zależy od wahań na rynku, pozostających poza kontrolą przedsiębiorcy; 8) w których konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca przyjechał do niego w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji ; 9) w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli zostało ono otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartych w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi, 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 14)Nie ponosimy odpowiedzialności za niewłaściwe dobranie towaru. W razie wątpliwości prosimy o kontakt za pomocą zapytań allegro, mailowy: mxstorepoland@gmail.com lub telefoniczny. 

O sprzedającym

MXSTORE

O sprzedającym

MXSTORE

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 21:13

Dane firmy

MXSTORE SP. Z O.O.
Kościuszki 56
22-600 Tomaszow Lubelski
REGON: 360802976
NIP: 522-302-31-82

Kontakt

  • +48 ********* (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

MX STORE Sp. Z O.O. 

ul. Kilińskiego 4

22-600, Tomaszów Lubelski

Sklep MX STORE oferuje, sprzedaż części, materiałów eksploatacyjnych i akcesorii do motocykli każdego typu.

Posiadamy szeroki asortyment  towarów, od najlepszych producentów, w bardzo atrakcyjnych cenach.

Skontaktuj się z nami a napewno pomożemy ci wybrać idealną dla ciebie ofertę.

Pozostałe informacje

e-mail: mxstorepoland@gmail.com

telefon: +48 730 700 542

Numer oferty: 8107643605

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro