Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

SŁUCHAWKI AUDICTUS ACHIEVER NAUSZNE ETUI MIKROFON

od
Super Sprzedawcy
HARD-PC_PL - 99,6%
Allegro Smart!z kurierem

Dostawa od 8,00 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
16 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
ze 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Kolor dominujący:
    • Rodzaj słuchawek:
    • Regulacja głośności:
      nie
    • Mikrofon:
      nie
    • Kod producenta:
      AWH-0960

Opis

Słuchawki Audictus Achiever z mikrofonem

Kod: {{AWH-0960}} | ID: 9350

Dane techniczne:

  • Pasmo przenoszenia słuchawek: 20 - 22000 Hz
  • Typ słuchawek: Nauszne
  • Impedancja: 32 Ohm
  • Dynamika głośników: 102 dB
  • Mikrofon: Tak
  • Regulacja głośności: Brak
  • Komunikacja: Przewodowa
  • Długość przewodu: 120 cm
  • Oplot przewodu: Oplot plastikowy
  • Złącza: Mini Jack x1
  • Waga: 137 g
  • Akcesoria w zestawie: Przewód 1.2 m z mikrofonem, Twarde etui podróżne

Wytrwałość i konsekwencja gwarantują odpowiednią jakość. Słuchawki Audictus Achiever dzięki zastosowaniu dużych 40 mm dynamicznych przetworników oferują reprodukcję dźwięku na najwyższym poziomie i w pełnym zakresie. Ulubiona muzyka będzie zawsze Twoim sprzymierzeńcem w drodze do celu.

Słuchawki nauszne Achiever oferują Ci szereg funkcjonalności poprawiających wygodę użytkowania. Teraz słuchanie muzyki lub rozmowa przez telefon stają się miłym dodatkiem do tego, co aktualnie robimy. Specjalnie zaprojektowane nauszniki zapewniają dobre tłumienie dźwięków z otoczenia, a ich optymalny rozmiar i ciężar nie męczy naszych uszu. Miękkie pady nauszników oraz wyściełany pałąk gwarantują swobodę i komfort pracy przez długi czas.

Osiąganie kolejnych celów otwiera przed Tobą kolejne możliwości. Takie są również słuchawki Audictus Achiever. Możliwość obrotu nauszników przy zachowaniu świetnego tłumienia, doskonale sprawdzi się gdy musisz zachować podzielności uwagi. W ten sposób możesz wygodnie korzystać tylko z jednej słuchawki, tak jak np. DJ podczas swojej pracy. Odłączany kabel i składana konstrukcja znacznie wydłużają trwałość zestawu i zwiększają jego mobilność.

Do słuchawek dołączyliśmy elegancki i wytrzymały pokrowiec oraz materiałowy woreczek, które umożliwiają bezpieczny transport Achievera. Możesz słuchać ulubionej muzyki, kiedy tylko masz na to ochotę – w każdych warunkach.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Opole Lubelskie, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u HARD-PC_PL za co najmniej 1000,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Automat Paczkowy
8,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
Orlen
8,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
Poczta Polska
8,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
RUCH
8,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
Żabka
8,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 11 sie. w punkcie
wt. 11 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
10,95 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
Kurier, Pocztex
9,90 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
Kurier
15,00 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 11 sie. w punkcie
wt. 11 sie. w punkcie
Poczta Polska
10,46 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
15,87 zł
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
12,36 zł
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - czw. 13 sie. u Ciebie
Kurier pobranie
20,00 zł
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie
pon. 10 sie. - śr. 12 sie. u Ciebie

Punkty odbioru

Hard-Pc.pl
Długa 6
24-300 Opole lubelskie
woj. lubelskie
email: info@hard-pc.pl
tel.: 607552686

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 3 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

WARUNKI GWARANCJI

1. Sklep Hard-Pc.pl udziela gwarancji na sprzedawane przedmioty. Dowodem tego jest Faktura VAT lub Rachunek, który dołączamy do każdej paczki bądź przesyłamy drogą elektroniczną. Z racji specyfiki paragonów fiskalnych (blaknięcie) zalecamy ich zeskanowanie tuż po otrzymaniu towaru.

2. Każdy produkt objęty jest określonym czasem gwarancji, który zazwyczaj podawany jest wraz z opisem produktu. Jeśli takiej informacji nie ma prosimy o skontaktowanie się z handlowcem (dane w dziale kontakt).

3. Gwarantuje się sprawne działanie podzespołów oraz innych rzeczy będących przedmiotem sprzedaży. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wady ukryte Sprzętu.

4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.

5. Wszystkie zgłoszenia gwarancyjne należy zgłaszać wypełniając poniższy formularz. Twoje zgłoszenie zostanie oznaczone unikalnym numerem RMA, który musisz umieścić na paczce (przesyłki bez tego numeru nie będą przyjmowane). 

6. Zastrzegamy sobie możliwość odmówienia realizcji zgłoszenia w przypadku gdy zgłaszany produkt będzie zabrudzony w stopniu uniemożliwiającym jego weryfikację ze względu na higienę lub ochronę zdrowia.

7. Klient korzystając z gwarancji dostarcza przesyłkę do serwisu na własny koszt. Przesyłki pobraniowe bądź obciążające konto odbiorcy (Hard-Pc) nie będą przyjmowane.

8. Towar powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie. Dopuszczane jest opakowanie zastępcze zapewniające zabezpieczenie produktu w czasie transportu.

9. Gwarancja nie podlegają
9.1. mechaniczne uszkodzenia produktu i wywołane nim wady np. pęknięty wyświetlacz, uszkodzenie gniazda słuchawkowego, przerwanie przewodów połączeniowych, uszkodzenie elementów plastikowych oraz metalowych itp.,
9.2. uszkodzenia produktu powstałe w wyniku zjawisk losowych np. pożar, przepięcia, zalanie itp.
9.3. uszkodzenia i wady produktu wynikłe na skutek:
9.4. użytkowania niewłaściwego lub niezgodnego z instrukcją;
9.5. samowolnych napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych
9.6. obudowy i akcesoria podlegające normalnemu zużyciu w czasie eksploatacji np. zarysowania, zabrudzenia, wytarcie napisów.
9.7.uszkodzenia wynikające z zaniedbań użytkownika i wywołane nimi wady.
9.8.urządzenia w których (numer seryjny, numer IMEI) są nieczytelne lub noszą znamiona ingerencji osób trzecich.
 

W przypadku chęcia zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami - serwis@hard-pc.pl


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc
Długa 6
24-300 Opole lubelskie
Dodatkowe informacje

 REKLAMACJA PRODUKTU Z TYTUŁU RĘKOJMI

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. Dla Umów Sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.).

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacja towaru”.

3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

3.1. za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego (formularz);

3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@hard-pc.pl;

3.3. pisemnie na adres:  Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc, ul. Długa 6, 24-300 Opole lubelskie  (Załącznik);

4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. W niektórych przypadkach niezbędny do prawidłowego rozpatrzenia reklamacji jest numer seryjny. Najczęściej znajduje się on na opakowaniu produktu i/lub samym sprzęcie. Prosimy o zachowanie numeru seryjnego na wypadek reklamacji.

5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres:    Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc, ul. Długa 6, 24-300 Opole lubelskie . Po otrzymaniu przesyłki z wadliwym towarem Sprzedawca zwraca Klientowi koszt transportu. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji skontaktuj się z nami - serwis@hard-pc.pl


Zwroty

16 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
16 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc
Długa 6
24-300 Opole lubelskie
Dodatkowe informacje

 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 8.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:1.1. za pośrednictwem formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie Sklepu Internetowego (formularz poniżej);1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@hard-pc.pl;1.3. pisemnie na adres: Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc, ul. Długa 6, 24-300 Opole lubelskie (Załącznik);2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest w pkt. 11 Regulaminu oraz na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Odstąpienie od umowy”. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić Produkt na adres:  Dział Zwrotów i Reklamacji Hard-Pc, ul. Długa 6, 24-300 Opole lubelskie. 7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:9.1. (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu (słuchawki dokanałowe/douszne); (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 

W przypadku chęci odstąpienia od umowy, skontaktuj się z nami - serwis@hard-pc.pl


O sprzedającym

HARD-PC_PL

O sprzedającym


99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

5,0/5star

Koszt wysyłki

5,0/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 14 lat i 2 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 17:06

Dane firmy

Paweł Wielgos
Hard PC
ul. Długa 6
24-300 Opole Lubelskie
REGON: 060131681
NIP: 717-172-46-07

Kontakt

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Numer oferty: 8189962843

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka