SŁOIK SŁOIKI MIÓD OGÓRKI 900ml z Zakrętką 48 szt

od
GardenGuru
61,89
91 osób kupiło 154 sztuki
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 9791 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor:
      przezroczysty

Opis

sku I62+I58 X48

Słoiki na przetwory o sporej pojemności. Wykonane zostały ze szkła bardzo dobrej jakości. Produkt doskonale sprawdzi się do przetworów domowej roboty.

Specyfikacja techniczna:

  • Pojemność: 900 ml
  • Wysokość: 164 mm
  • Zamknięcie: 78 Ø
  • Ilość zaczepów: 6
  • Waga słoika : 363g

Cena dotyczy kompletu 48 sztuk słoiczków z zakrętkami.

Po kupnie prosimy o podanie wybranego wzoru zakrętki.

Warzywa,Miód,Ogórki

SŁOIK SŁOIKI MIÓD OGÓRKI 900ml 0,9L  z zakrętką - 48 szt

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,88

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,88/5
(8 ocen)
7
1
0
0
0

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Piła, Polska

Wysyłka

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier InPost
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
15,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Kurier InPost pobranie
pierwsza sztuka
17,00 zł
kolejna sztuka
17,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Kurier GLS
pierwsza sztuka
19,00 zł
kolejna sztuka
19,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych
Kurier GLS pobranie
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
22,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
4-5 dni roboczych

Wysyłka za granicę

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
Niemcy
pierwsza sztuka
59,00 zł
kolejna sztuka
59,00 zł
maksymalnie w paczce
1
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Hurtownia Ogrodnicza Prima
Sokola 30
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 

Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i  prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar  ma wadę fizyczną lub prawną.

1. Kupujący może złożyć  reklamację za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  allegro@e-ogrodniczy.com.pl  lub też pisemnie na adres: Hurtownia Ogrodnicza Prima, ul. Sokola 30, 64-920 Piła.

2.  Reklamacja powinna zawierać dane Kupującego, informację o zakupionym towarze oraz przyczynę składania reklamacji. 

3.  Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później  niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na  podany przez Klienta adres, chyba że Klient poda inny sposób.

4. Jeżeli Towar ma wadę Klient może:

a)  złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo  wadę usunie.

Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był  już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie  uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia  wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych  kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy  ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od  wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę  niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.

b)  żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.  Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub  usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla  Klienta.

Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta,  jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w  sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim  możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży  wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi  Sprzedawca.

5. Klient, który wykonuje uprawnienia z  tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres  Sprzedawcy. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

6.  Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie  stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi.  Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad  przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się  przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie  Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o  obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru  na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy  sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z  chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia  wady.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Hurtownia Ogrodnicza Prima
Sokla 30
64-920 Piła
Dodatkowe informacje

 Dodatkowe informacje

1.  Kupujący będący jednocześnie konsumentem, który zawarł umowę na  odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając  stosowne oświadczenie na piśmie w terminie czternastu dni od chwili  objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego  osobą trzecią inną niż przewoźnik. Do zachowania tego terminu wystarczy  wysłanie oświadczenia przed jego upływem. 

2.  Oświadczenie można wysłać na adres: Hurtownia Ogrodnicza Prima, ul.  Sokola 30, 64-920 Piła lub na nasz adres mailowy:  allegro@e-ogrodniczy.com.pl. Oświadczenie można złożyć wykorzystując  formularz udostępniony przez portal Allegro.

3. W razie  odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest  zwolniony z wszelkich zobowiązań. Sprzedający zwróci wszystkie  otrzymane od konsumenta płatności. Oprócz równowartości ceny towaru  sprzedawca zwróci konsumentowi koszty doręczenia mu zamówionego towaru –  do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w  danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu, nie  otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym  sposobem transportu. 

4. Konsument dokonuje zwrotu  towaru na własny koszt. Zwrot zakupionego towaru powinien nastąpić  niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni od dnia złożenia  oświadczenia. Termin jest zachowany, jeśli Kupujący odeśle rzecz przed  upływam 14 dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą  się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

5.  Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy  będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający ponad konieczny  do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

6.  Sprzedawca dokona zwrotu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż  w terminie czternastu dni od dnia złożenia oświadczenia odstąpienia od  umowy, przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte  przez konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wskaże  inny sposób, w każdym razie Kupujący nie poniesie żadnych opłat w  związku z tym zwrotem. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem  płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia  Sprzedawcy dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.
 

7. Termin czternastoodniowy, w którym  konsument może odstąpić od umowy, liczy się w przypadku Umowy Sprzedaży  od dnia wydania Produktu, a gdy umowa dotyczy świadczenia Usługi  Elektronicznej od dnia jej zawarcia.

8. Prawo  odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w  wypadkach: (1) świadczenia usług rozpoczętego, za zgodą konsumenta,  przed upływem terminu, o którym mowa powyżej w pkt 1 oraz 6; (2)  dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na  informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich  oryginalnego opakowania; (3) umów dotyczących świadczeń, za które cena  lub wynagrodzenie zależy wyłącznie od ruchu cen na rynku finansowym; (4)  świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym  przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą; (5)  świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub  których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu; (6) dostarczania prasy; (7)  usług w zakresie gier hazardowych.

O sprzedającym

GardenGuru

O sprzedającym

GardenGuru

98,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od roku i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:05

Dane firmy

Hurtownia PRIMA Sp. z o.o.
Sokola 30
64-920 Piła
NIP: 7642669725

Kontakt

  • 577****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

nr.konta

PL 85 1050 1911 1000 0024 3534 6198 

 adres do wypłat Hurtownia PRIMA Sp. z o.o. Sokola 30 64-920 Piła Polska 

Pozostałe informacje


UWAGA Od 3 kwietnia 2018 wysyłamy faktury zakupu w wersji elektronicznej, którą dostaniesz w osobnej wiadomości mailowej w postaci załącznika PDF.  

Faktury nie musisz drukować !! 

Zapisz ją w osobnym folderze na swoim komputerze i w razie reklamacji możesz wysłać ją nam w wersji elektronicznej.

  Dlaczego zrezygnowaliśmy z faktury papierowej ? 

 Nasza firma stawia na EKOLOGICZNE rozwiązania.

  Zobacz co zyskuje  ŚRODOWISKO !!   

   -W Polsce wystawia się około 4 miliardów faktur, co daje około 20 tys. ton papieru rocznie   

  - By wyprodukować 1 tonę papieru trzeba ściąć 17 drzew, co daje rocznie 170 hektarów lasu    

  -Na produkcję jednej tony papieru zużywa się około 8 tys. kWh energii     -Przez roczną produkcję faktur zanieczyszcza się 8,9 mld litrów wody.   

 -  W ciągu roku, na wyprodukowanie faktur zużywa się 1,6 mln tonerów 


PROTOKÓŁ USZKODZEŃ 

 W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu i zastrzeżeń, co do ilości dostarczonego towaru, należy w chwili doręczenia przesyłki, w obecności dostawcy, spisać protokół szkody. Jest podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej z naszej strony. W protokole należy wpisać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub braków towaru oraz opakowania, a następnie podpisany protokół przesłać w terminie do 7 dni na adres firmy. Druk protokołu posiada przedstawiciel firmy kurierskiej. Protokół musi zostać czytelnie podpisany przez Odbiorcę oraz Kuriera. Ważne, aby był spisany rzetelnie i czytelnie, w sposób jasno opisujący sposób uszkodzenia przesyłki przez firmę kurierską. Dziękujemy za udaną transakcję!


PROTOKÓŁ USZKODZEŃ  PACZKOMATY Reklamacje związane z wykonaniem usługi kurierskiej przez InPost Sp. z o.o. prosimy zgłaszać bezpośrednio przy Paczkomacie, z którego odbierana jest przesyłka poprzez wypełnienie poleceń zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie Paczkomatu. Jeżeli odbiorca stwierdzi uszkodzenie przesyłki później niż przy jej odbiorze z Paczkomatu (do 7 dni od odebrania), wówczas należy zgłosić się z przesyłką do oddziału InPost, w celu sporządzenia protokołu szkody i zgłoszenia reklamacji. 

 ZESPÓŁ GardenGuru

Numer oferty:7746293378
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro