Skaner stolikowy HP ScanJet N6350 A4 2400dpi NOWY

od
infodruk
979,00
97,89 zł x 11 rat ()
2 osoby kupiły 2 sztuki

kup do 14:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 69 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Skaner stolikowy HP ScanJet N6350 A4 2400dpi

format: A4

• gramatura nośników: do 120 g/m²

• możliwość pracy w sieci LAN: tak

• technologia skanowania: skaner z podajnikiem, skaner płaski

• optyczna rozdzielczość skanowania: do 2400x2400 dpi

Wyposażenie

  • 1x LAN
  • 1x USB 2.0

Cechy i funkcje

Zaawansowane narzędzia do skanowania można udostępniać wielu użytkownikom — skaner wystarczy podłączyć do istniejącej sieci Ethernet. Specjalistyczna wiedza informatyczna nie jest wymagana. Łatwe wysyłanie i udostępnianie dokumentów w postaci cyfrowej bezpośrednio ze skanera. Opcjonalne zabezpieczenie kodem PIN. Sterowniki ISIS®, TWAIN i WIA.

Skanowanie bez nadzoru zwiększa wydajność w biurze. Automatyczny podajnik dokumentów pozwala załadować maksymalnie 50 stron i skanować maks. 15 str./min lub 6 obr./min. Płaski skaner skanuje wizytówki, zszyte dokumenty, zdjęcia i przeźrocza/negatywy.

Interfejs użytkownika oparty na zadaniach oraz przyciski skanowania i kopiowania, uruchamiające funkcje po jednym naciśnięciu, zwiększają wydajność pracy. Skaner umożliwia skonfigurowanie skrótów do codziennych zadań, takich jak skanowanie do pliku PDF. Funkcje automatycznego prostowania, obcinania i obracania dokumentów oraz odrzucania kolorów poprawiają dokładność funkcji OCR.

Wbudowana karta sieciowa pozwala udostępniać rozbudowane i wszechstronne funkcje skanera wielu użytkownikom.

  • Zaawansowane narzędzia do skanowania można udostępniać wielu użytkownikom — skaner wystarczy podłączyć do istniejącej sieci Ethernet. Specjalistyczna wiedza informatyczna nie jest wymagana. Łatwe wysyłanie i udostępnianie dokumentów w postaci cyfrowej bezpośrednio ze skanera. Opcjonalne zabezpieczenie kodem PIN. Sterowniki ISIS®, TWAIN i WIA.
  • Automatyczny podajnik dokumentów z funkcją druku dwustronnego umożliwia szybkie i niezawodne skanowanie dokumentów wielostronicowych.
  • Skanowanie bez nadzoru zwiększa wydajność w biurze. Automatyczny podajnik dokumentów pozwala załadować maksymalnie 50 stron i skanować maks. 15 str./min lub 6 obr./min. Płaski skaner skanuje wizytówki, zszyte dokumenty, zdjęcia i przeźrocza/negatywy.
  • Łatwe skróty oraz funkcje automatycznego poprawiania obrazu upraszczają procesy skanowania.
  • Interfejs użytkownika oparty na zadaniach oraz przyciski skanowania i kopiowania, uruchamiające funkcje po jednym naciśnięciu, zwiększają wydajność pracy. Skaner umożliwia skonfigurowanie skrótów do codziennych zadań, takich jak skanowanie do pliku PDF. Funkcje automatycznego prostowania, obcinania i obracania dokumentów oraz odrzucania kolorów poprawiają dokładność funkcji OCR.

Galeria

Specyfikacja techniczna:

  • Klasa skanera: A4
  • Obszar zastosowań: biurowy
  • Typ skanera: kolorowy
  • Element światłoczuły: CCD
  • Optyczna rozdzielczość skanowania: 600 x 600 dpi
  • Maksymalna rozdzielczość skanowania: 2400 x 2400 dpi
  • Głębia koloru: 48 bit
  • Przyciski szybkiego dostępu: Tak
  • Pionowy wymiar obszaru skanowania: 292,1 mm
  • Poziomy wymiar obszaru skanowania: 215,9 mm
  • Zainstalowane opcje: ADF (automatyczny podajnik dokumentów) pojemność: 50 arkuszy
  • Złącza zewnętrzne: 1x USB 2.0, 1x Karta sieciowa (LAN)
  • Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows XP, Windows Vista, Windows 7 oraz nowszy
  • Szerokość: 502 mm
  • Głębokość: 415 mm
  • Wysokość: 168 mm
  • Waga: 6,7 kg

Dodatkowe informacje

W komplecie: Fabrycznie nowy skaner z oryginalnym zasilaczem. Wysyłka w zastępczym kartonie.

Bardzo dobra cena.

Zapraszamy na zakupy

Wszystkie zdjęcia są naszego autorstwa. Zdjęcia przedstawiają sprzedawany produkt aczkolwiek mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistości.

Kopiowanie zabronione.

[Kod produktu: g8lkjGM5pmYWl+SxT4qR2zoP5CK61xGXVGn9zFCT+FZMxcgtPouhfzLFHIQQtoHm]

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(2 oceny)
2
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Białystok, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
0,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
19,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

Białystok Wygoda
ul. Ludwika Mierosławskiego 17
15-145 Białystok
woj. podlaskie
email: infodruk@info-druk.pl
tel.: (85) 661 52 60

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
natychmiast
kontakt nie jest wymagany

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Jeżeli zależy Państwu na wyjątkowo pilnej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny. Wysyłki realizowane są do godziny 15:00 tego samego dnia, ponieważ o 16:00 są dostarczane do oddziału firmy kurierskiej DPD w celu wysyłki tego samego dnia. Zamówione produkty wysyłamy natychmiast po pojawieniu się zlecenia, ponieważ posiadamy własny magazyn. W przypadku dużej ilości zamówień, wysyłka może wydłużyć się do 24 godzin od przyjęcia zamówienia.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

OGÓLNE STANDARDOWE WARUNKI SKORZYSTANIA Z GWARANCJI SPRZEDAWCY W  PRZYPADKU WYSTĄPIENIA USZKODZENIA / AWARII ZAKUPIONEGO PRZEDMIOTU



Zachęcamy do zgłoszenia ewentualnych uwag dotyczących prawidłowego funkcjonowania sprzętu wpierw droga mailową: infodruk@info-druk.pl. 


W odpowiedzi przesłana zostanie procedura (o ile będzie to możliwe - inna /  prostsza niż standardowa, wskazana poniżej)



Standardowa procedura reklamowania asortymentu w oparciu o Gwarancję Sprzedawcy: Celem zdiagnozowania i usunięcia usterki przedmiot proszę wysłać na nasz adres:



INFODRUK SYSTEMS(POLSKA)

ul. L.Mierosławskiego 17

15-145 Białystok 

tel.: 85 661 52 60




Proszę dodatkowo o dodanie elektronicznego zgłoszenia reklamacji: https://serwisant-online.pl/ca/e6epwg/login 


(przy pierwszym zgłoszeniu wymagana będzie rejestracja nowego użytkownika w systemie)



Do  przesyłki proszę dołączyć wygenerowany po dodaniu naprawy druk - z  numerem RMA / Potwierdzeniem przyjęcia na serwis. Jeśli nie będzie to  stanowić dla Państwa kłopotu, proszę umieścić ten sam numer RMA na  przesyłce w widocznym miejscu.



Po dodaniu w ten sposób reklamacji w  systemie elektronicznym, na bieżąco można będzie śledzić postęp w naprawie serwisowej. Jednocześnie podczas kontaktu z działem serwisowym, proszę o powołanie się na nadany numer RMA.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Infodruk Systems (Polska) - SERWIS REKLAMACYJNY
ul. Ludwika Mierosławskiego 17
15-145 Białystok
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?


Zachęcamy do zgłoszenia uwag dotyczących funkcjonowania zakupionego sprzętu droga mailową: infodruk@info-druk.pl




Informacje w jaki sposób możesz zareklamować przedmiot/y.


Reklamowany towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego: ADRES DO REKLAMACJI


Poprawnie składana przez Ciebie reklamacja, powinna zawierać co najmniej:

  • Twoje imię i nazwisko oraz adres,
  • numer oferty na Allegro, nr SO i datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
  • przedmiot reklamacji,
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację,
  • zalecamy dołączenie do paczki wypełnionego przez Ciebie formularza co znacznie usprawni proces reklamacji

Proponujemy opcjonalnie dołączyć dokument potwierdzający zakup, np. oryginał karty gwarancyjnej (jeśli wydano), kserokopię faktury bądź inny dokument potwierdzający zakup.

  • Jeśli przedmiot składa się z kilku podzespołów wchodzących w komplet, to nie powinieneś samodzielnie zmieniać jego stanu rzeczy i dostarczać tylko, który reklamujesz.
  • W zgodzie z przepisami rękojmia dla konsumentów na przedmioty używane  jest ograniczona do 1 roku. 
  • Wady fabryczne lub uszkodzenia sprzętu  ujawnione w okresie gwarancji (rękojmi dla podmiotów) będą usuwane  bezpłatnie w terminie zgodnym z obowiązującym prawem. 
  • Na czas naprawy  firma "Infodruk Systems (Polska)" nie ma obowiązku udostępniać użytkownikowi produktu  zastępczego. 
  • Wadliwy towar powinien być dostarczony do siedziby serwisu firmy w  stanie kompletnym wraz z opisem dostrzeżonych wad lub usterek, oraz  opisem okoliczności ich powstania. 
  • W  przypadku nieuzasadnionej reklamacji,  podmioty nie będącące  konsumentami  zobowiązany jest do  wyrównania kosztów związanych z ekspertyzą i diagnostyką a w  szczególności, koszty ewentualnego odesłania produktu - koszty  diagnostyki i ekspertyzy nie dotyczą konsumentów. 
  • Gwarancją nie jest  objęte zainstalowane oprogramowanie .
  • Nie są objęte  gwarancją uszkodzenia powstałe w przypadku: - samowolnych prób  dokonywania przeróbek i napraw, - zdarzeniami losowymi np.: pożar,  powódź, przepięcia sieci energetycznej, wyładowania atmosferyczne, -  uszkodzenia mechaniczne i termiczne (w tym taśm HDD, zaczepów, gałek,  klawiszy itp.), - naruszenia plomb lub naklejek gwarancyjnych. 
  • Gwarancją  nie jest objęte naturalne zużycie materiałów eksploatacyjnych : - kaset  z tonerem i tuszy (zbiorniki z atramentem). - rolek pobierających  papier. - elementów mechanicznych w urządzeniach drukujących ulegających  naturalnemu zużyciu.
  • spadek pojemności baterii głównych laptopów i  innych urządzeń mobilnych oraz baterii podtrzymujących pamięć.  
  • Sprzedawca nie odpowiada za straty wywołane utratą danych na nośnikach  magnetycznych.
  •  Niedozwolona jest jakakolwiek  ingerencja wewnątrz urządzenia od strony programowej oraz sprzętowej -  overclocking , zmiana firmowego oprogramowania itp 
  • Po okresie gwarancji  firma "INFODRUK SYSTEMS(POLSKA)" świadczy serwis pogwarancyjny. 
  • Prawa i obowiązki  obu stron w razie gdy nabywcą nie jest konsument reguluje wyłącznie  treść postanowień ujętych na niniejszej stronie. 
  • W przypadku podmiotów nie będących konsumentami, wszelkie  koszty postępowania reklamacyjnego ponosi kupujący. Zwroty od firm w  razie odstąpienia od transakcji przyjmujemy po potrąceniu 10% tytułem  kosztów manipulacyjnych, jednocześnie zastrzegamy sobie prawo do odmowy  przyjęcia zwrotu.

 

Procedura rozpatrywania reklamacji 

  • Reklamowany  towar należy dostarczyć do siedziby Sprzedającego będącej  miejscem  zakupu towaru lub wysłać bezpośrednio na adres siedziby  Sprzedającego -  Infodruk Systems(Polska) , ul. L. Mierosławskiego 17, 15-145  Białystok. 
  • Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową  opisującą wynik ekspertyzy  serwisowej.  
  • Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w  jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.  
  • Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 60 dni od powiadomienia  Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.  
  • Sprzęt musi być zapakowany w sposób umożliwiający bezpieczny transport  do serwisu.  
  • Przesyłany  sprzęt powinien być kompletny (włączając w to akcesoria  mające wpływ  na funkcjonalność sprzętu lub mogące być jedną z przyczyn   nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu).  
  • Klient w przypadku  zgłoszenia tytułem gwarancji zobowiązany jest do  dołączenia kserokopii  faktury zakupu lub paragonu, oryginalnej karty  gwarancyjnej (jeżeli  produkt posiada takową) oraz szczegółowego opisu  usterki oraz  informacji o okolicznościach jej występowania. 

  

Proszę dodatkowo o dodanie elektronicznego zgłoszenia reklamacji:

 https://serwisant-online.pl/ca/e6epwg/login  

(przy pierwszym zgłoszeniu wymagana będzie rejestracja nowego użytkownika w systemie)

Do przesyłki proszę dołączyć wygenerowany po dodaniu naprawy druk - z  numerem RMA / Potwierdzeniem przyjęcia na serwis. Jeśli nie będzie to  stanowić dla Państwa kłopotu, proszę umieścić ten sam numer RMA na  przesyłce w widocznym miejscu.

Po dodaniu w ten sposób reklamacji w  systemie elektronicznym, na bieżąco można będzie śledzić postęp w  naprawie serwisowej. Jednocześnie podczas kontaktu z działem serwisowym,  proszę o powołanie się na nadany numer RMA.

W przypadku jakichkolwiek uwag / pytań lub sugestii, zachęcamy do kontaktu drogą mailową: infodruk@info-druk.pl



Dokładamy wszelkich starań aby w naszej ofercie znajdowały się produkty najwyższej jakości, pozbawione jakichkolwiek wad. Za ewentualne wady odpowiadamy na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego (w szczególności w art. 556 oraz 556(1)-556(3)KC). Informujemy, iż reklamowane przedmioty są całkowicie wyłączone z tytułu rękojmi dla przedsiębiorstw, zgodnie z przepisami zawartymi w Kodeksie Cywilnym. Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta, importera lub została wydana nasza karta gwarancyjna, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Infodruk Systems (Polska)
ul. Ludiwka Mierosławskiego 17
15-145 Białystok
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy oferowana usługa została już wykonana w całości, za wyraźną zgodą kupującego poinformowanego uprzednio przez sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

 (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy, dla zwrotów przedmiotów z zamówień, do których wystawiony został paragon fiskalny lub Faktura VAT na osobę fizyczną)  

 

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub  na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

  • w  której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem  świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało  otwarte po dostarczeniu; 
  • zawartej w drodze aukcji publicznej; 
  • o  dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną  zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po  poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od  umowy. 


Formularz odstąpienia od umowy i protokół zwrotu towaru zakupionego na odległość


Do przesyłki z uzupełnionym i podpisanym protokołem/formularzem zwrotu prosimy dołaczyć dowód zakupu - paragon fiskalny lub Fakturę imienną. W przypadku braku dowodu zakupu, w protokole/formularzu zwrotu prosimy oświadczyć, że przedmiot zwrotu został odesłany bez paragonu (paragon został zniszczony / zaginął - wedle stanu faktycznego).


Adresat: 

Infodruk Systems(Polska)

ul. L.Mierosławskiego 17

15-145 Białystok, 

e-mail: infodruk@info-druk.pl


Ja, .................................................................. (Imię i Nazwisko Konsumenta) 

niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy: 

............................................................... 

............................................................... 

............................................................... 

Numer paragonu Fiskalnego: ..................... 

Data zawarcia umowy ................................. 

Imię i nazwisko nabywcy.............................. 

Adres Nabywcy ............................................. 

......................................................................... 

......................................................................... 

Wartość zamówienia (bez kosztów wysyłki): ................................... 

Wartość całkowitego zamówienia (z kosztami wysyłki): ................ 

Zwracana kwota BRUTTO: ...................... w tym VAT: ...................... 

Nr rachunku bankowego dla potrzeb realizacji zwrotu: 

................................................................................ 

Nazwa Banku: ...................................................... 

Dane właściciela rachunku bankowego: .................................. 

........................................................................................................ 

........................................................................................................ 

Data i podpis Nabywcy: .................................... 

Data i podpis Sprzedawcy: ............................... 


OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA RZECZY BEZ WAD Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).



Zwroty przyjmowane są obligatoryjnie dla Transakcji Konsumenckich - w przypadku gdy Transakcja miała charakter inny niż Konsumencki (zakup dokonywany przez Firmę, z FV na Firmę) przed realizacją wysyłki prosimy o kontakt, np. drogą mailową: infodruk@info-druk.pl 

Nie gwarantujemy przyjęcia zwrotu sprzętu zakupionego w transakcji innej niż Konsumencka - prosimy o kontakt celem zweryfikowania możliwości zwrócenia danego asortymentu. 



Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  •     Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  •     Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  •     Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

Możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

infodruk

O sprzedającym

infodruk

98,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 17 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 08:23

Dane firmy

Bernard Radziszewski
Infodruk Systems (Polska)
L.Mierosławskiego 17
15-145 Białystok
REGON: 200008490
NIP: 542-162-60-01

Kontakt

  • 85 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Infodruk Systems(Polska) istnieje na rynku od 1999 roku. 

Specjalizujemy się głównie w sprzedaży i serwisowaniu drukarek igłwych oki oraz zasilaczy awaryjnych zwanych "ups". Prócz tego oferujemy  :projektory, drukarki etykiet, sprzęty sieciowe znanych marek, monitory, serwery, liczarki, kable, generatory mocy, komputery stacjonarne, laptopy, centrale telefoniczne i inne produkty IT. Posiadamy duży wybór części i akcesoriów w większoście nie wystawionych na allegro.pl. Od 2007 r. plasujemy się na 1 miejscu  w.g. opinii i zdobywcy nagród wśród lidera sprzedaży drukarek igłowych oki oraz zasilaczy awaryjnych. Jak dotychczas zepewniamy najlepsze warunki gwarancyjne i pogwarancyjne. Zapewniamy profesjonalne wsparcie techniczne. Na drukarkach igłowych oki jak i zasilaczach w.g. opinii znamy się najlepiej. Dziękujemy za zaufanie. Nasze drukarki i zasilacze pracują dosłownie w każdej miejscowości w Polsce. Na życzenie jesteśmy w stanie przedstawić referencje z każdej miejscowości w Polsce.


 W naszej ofercie posiadamy urządzenia również nowe i pochodzące z programów odnowy producenta (renew/refurbished). Nasza załoga składa się z kilkunastu doświadczonych osób pracujących z pasją i długoletnim stażem. Oblikatoryjnie wszyscy pracownicy przechodzą szkolenia regularne pod nadzorem inżynierów od w.w. branż. Staramy się sprostać wszelkim oczekiwanim klienta. Nasze używane drukarki i zasilacze awaryjne nie odbiegają jakościowo i estetycznie od nowych oferowanych przez producentów. Nasze motto brzmi - używane jak nowe gwarancja lepsza niż producenta. Czy można oczekiwać czegoś więcej ?


Dlaczego warto nas wybrać

  • Naprawiamy wszystkie drukarki igłowe OKI
  • Serwisujemy większość zasilaczy awaryjnych ups`y (kalibracje "tylko kilka firm w Polsce przeprowadza ten proces", instalacje, konfiguracje, modyfikacje, )
  • Nasi pracownicy przechodzą szkolenia pod nadzorem inżynierów
  • Posiadamy na stanie bardzo szeroki wybór drukarek oki oraz największy wybór zasilaczy awaryjnych
  • Wszystkim naszym klientom gwarantujemy : szybka obsługę, poradę, dostawę
  • Przyjmujemy rezerwację na wszystkie przedmioty z oferty
  • Jesteśmy wiarygodnym i sprawdzonym partnerem w biznesie
  • Uczciwość to nasza mocna strona
  • Potrafimy zrozumieć każdego klienta i pomóc mu w racjonalny sposób
  • Wiemy, że nie każdy jest cierpliwy, ale wymagamy odrobinę szacunku
  • Wiemy, że czasami emocje przewyższą nad rozsądkiem
  • Wiemy, że zależy ci na czasie. My również chcemy Tobie pomóc jak najszybciej
  • Wiemy, że nie zawsze wychodzi tak jak chcemy, ale staramy się aby sprostać każdemu zadaniu
  • WIemy, że nie pracujemy sami a w zespole a nie zawsze wszystko będzie "cykało"
  • Zapewniamy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny 
  • Wygodne płatności- nikt na allegro nie zaoferuje Państwu tak wygodnych warunków zapłaty-poniżej opisaliśmy : Jak zapłacić za 30 dni? 
  • Pracujemy z pasją
  • Co byś jeszcze chciał wiedzieć ? - Napisz do nas : infodruk@info-druk.pl


Nasi klienci

Od dłuższego czasu zaopatrujemy : Banki, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe, Uczelnie wyższe, Jednostki rządowe i samorządowe, Przedsiębiorstwa z sektora teleinformatycznego, firmy komputerowe, sklepy internetowe, itp.  

Wysoka jakość świadczonych usług spotkała się z dużym uznaniem, szczególnie Klientów z sektora bankowego i ubezpieczeniowego, jednostek rządowych i samorządowych oraz przedsiębiorstw teleinformatycznych. 



Warunki aukcji

  • Jeśli masz jakiekolwiek pytania na temat wystawionych na naszych aukcjach przedmiotów  skontaktuj się z nami infodruk@info-druk.pl tel. 85 661 52 60
  • Zawsze staramy się dokładnie i rzetelnie opisywać stan i cechy oferowanych przedmiotów. Dołączone do opisu zdjęcia mają zwykle charakter poglądowy, w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt. Przedstawione zdjęcia są naszego autorstwa. Zdjęcia nie są w jakikolwiek sposób retuszowane i przedstawiają dany przedmiot. W aukcji wieloprzedmiotowej zdjęcie zamieszone jest uśrednione, tzn. kupujący może otrzymać przedmiot w lepszym stanie niż na zdjęciu.
  • Prosimy wziecie pod uwagę charakteru ofert sprzętu (używany/nowy/poleasingowy)
  • W przypadku sprzedaży produktu poprzez opcję LICYTACJA nie kończymy jej przed zakończeniem aukcji
  • Po zakupie oczekujemy 7 dni na wpłatę bądź wybór innej formy płatności. Po tym czasie możemy anulować zamówienie
  • Jeśli masz jakieś zastrzeżenia prosimy przed wystawieniem komentarza o kontakt. Ewentualne nieścisłości staramy się rozwiązać w maksymalnie przystępny dla Nabywcy sposób



Towar

Każdy przedmiot opisujemy w miarę szczegółowo na ile pozwala nam wiedza, resztę danych technicznych można odszukać w Internecie. Większość sprzedawanego przez na sprzętu jest w 100% sprawna. 

  • Przedmiot oferowany do sprzedaży: nie testowany, używany, nowy, itp. jest wyraźnie zaznaczony w opisie
  • Opisujemy to co sprzedajemy a nie to czego nie sprzedajemy, więc jeśli w opisie nie ma mowy o kablu, że nie są one przedmiotem aukcji.
  • Towar nie testowany, uszkodzony nie podlega reklamacjom



Wysyłka

  • Domyślnie wykonywana jest na dane osobowe i adres podany w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro.
  • Koszty wysyłki podawane są zawsze na każdej aukcji
  • Wszystkie towary wysyłamy zgodnie z terminem ustalonym na każdej aukcji


Gwarancja

  • Okres gwarancji standardowej na udzielany sprzęt jest podany na każdej aukcji. Istnieje możliwość rozszerzenia gwarancji do 3 lat.
  • Dla transakcji Konsumenckich istnieje możliwość zwrotu towaru bez podawania przyczyny. 
  • Zapewniamy bezpłatne usuwanie ewentualnych wad uniemożliwiających eksploatację sprzętu zgodnie z przeznaczeniem


Jak zapłacić ?

Po złożeniu oferty proszę potwierdzić zakup oraz wybrać sposób wysyłki i zapłaty (np. wypełniając i przesyłając formularz zamówienia)


Rozliczenie transakcji może nastąpić w następujący sposób: 

  • przedpłata bezpośrednim przelewem na nasze konto, Dane do przelewu:

         INFODRUK SYSTEMS(POLSKA)

         ul. L.Mierosławskiego 17

         15-145 Białystok

         Mbank  68 1140 2017 0000 4402 0581 5545

         w tytule przelewu proszę podać jedynie swój NICK z allegro

  • gotówką przy odbiorze przesyłki. (wysyłka za pobraniem)
  • gotówką w siedzibie firmy
  • payu, przelewy24 - po skorzystaniu z opcji KUP TERAZ



Jak zapłacić za 30 dni? (nowość!) 

Przedmioty będące w naszej ofercie wysyłamy z odroczonym terminem:

  • klientów (minimum 3 zakupy w danym roku kalendarzowym)
  • banki, urzędy, instytucje finansowe i ubezpieczeniowe
  • uczelnie wyższe
  • jednostki rządowe i samorządowe
  • przedsiębiorstwa z sektora teleinformatycznego
  • posiadających status "super sprzedawcy"



Faktura VAT

  • W celu otrzymania Faktury VAT proszę podać pełne dane do FV w formularzu zamówienia wypełnianym przez Nabywcę podczas składania zamówienia w systemie allegro. Dane mogą być inne niż do wysyłki
  • Wszystkie ceny w naszych aukcjach są cenami brutto, zawierają już podatek VAT



Polityka prywatności

Od dnia 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać nowe rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich informacji (nazwa RODO) oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.  1. W świetle powyższego informujemy, że: Administratorem Państwa danych osobowych  jest INFODRUK SYSTEMS(POLSKA)BERNARD RADZISZEWSKI, ul. L.MIEROSŁAWSKIEGO 17, 15-145 Białystok, NIP: 5421626001.   Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na powyższy adres oraz na adres mailowy: infodruk@info-druk.pl  2. Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.  3. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez firmę polegają na oferowaniu klientom produktów i usług  z zakresu działalności firmy.  4. Państwa dane osobowe są przetwarzane ręcznie oraz automatycznie w celu kompleksowej obsługi klientom firmy INFODRUK SYSTEMS(POLSKA)BERNARD RADZISZEWSKI w ramach oferowanych przez firmę produktów i usług. Państwa dane przekazywane są jedynie do firmy transportowej, w celu organizacji transportu zamówionych towarów oraz do firmy księgowej, w celu wykonania obowiązków natury skarbowej i statystycznej. Firma nie udostępnia Państwa danych innym podmiotom, chyba, że zostały zawarte dodatkowe ustalenia w tym zakresie z Państwem.  Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. produktów mieści się w zakresie działalności gospodarczej INFODRUK SYSTEMS(POLSKA)BERNARD RADZISZEWSKI. Nie wykorzystujemy Państwa danych do profilowania użytkowników pod żadnym kątem, w celu dalszego ich wykorzystania.  5. Administrator przetwarza Państwa dane osobowe w zakresie, w jakim są one udostępniane przez źródła publicznie - tj. dostępne na stronach www oraz rejestry urzędowe oraz podane przez Państwa w celu realizacji i obsługi zamówień.  6. W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych przysługuje Państwu prawo do:  - żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych,  - żądania od Administratora sprostowania Państwa danych osobowych, - żądania od Administratora usunięcia Państwa danych osobowych,  - żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,  - wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,  - przenoszenia Państwa danych osobowych,  - wniesienia skargi do organu nadzorczego.  Z powyższych praw można skorzystać poprzez: kontakt e-mailowy pod adresem: infodruk@info-druk.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej, listownie na adres: ul. Mierosławskiego 17, 15-145 Białystok.  

Pozostałe informacje

Czas realizacji zamówienia

Zamówione produkty wysyłamy natychmiast po pojawieniu się zlecenia, ponieważ posiadamy własny magazyn. 

  • W przypadku dużej ilości zamówień, wysyłka może wydłużyć się do 24 godzin od przyjęcia zamówienia. 
  •  Jeżeli zależy Państwu na wyjątkowo pilnej realizacji zamówienia, prosimy o kontakt telefoniczny w celu sprawdzenia możliwości technicznych
  • Wysyłki  realizowane są do godziny 14:30 tego samego dnia,  ponieważ o 15:00 są odbierane przez firmy kurierskie 


DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są na wstępie niniejszej strony „O mnie”). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów. Cel zbierania danych i odbiorcy danych Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie niniejszej strony „O mnie”. Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro.

Numer oferty:8086308569
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro