Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Siłownik zamka klapy tył Clio II CAMPUS oryginał!

od
Tadeusz_Mazur
59,00
Allegro Smart!
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Używany
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Jakość części (zgodnie z GVO):
      Q - oryginał z logo producenta części (OEM, OES)
    • Producent części:
    • Numer katalogowy części:
      8200060917
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe, Samochody dostawcze
    • Numery katalogowe zamienników:
      Renault Clio II, Renault Clio II CAMPUS, Renault Megane I lift Scenic I lift, siłownik klamki klapy tylnej, silniczek centralnego zamka klapy, oryginał oryginalna EU europa, lift, facelift, VALEO RENAULT
    • Numer katalogowy oryginału:
      8200060917, 7700427088 7700435694 7701473742, N0501380 N0500403

Opis

Witaj na stronie sklepu MAG-FRANCE!

Przedmiot oferty to siłownik, silniczek i mechanizm centralnego zamka tylnej klapy, tył m.in. do samochodu:

Renault Clio II CAMPUS faza 1 (07.2006-06.2009)

Stan techniczny, cechy przedmiotu

Kompletny, siłownik centralnego zamka tylnej klapy do Renault.

Część jest ORYGINALNA co gwarantuje wysoką wytrzymałość materiałów z których została wyprodukowana! Po zakupie, możliwość udostępnienia INSTRUKCJI MONTAZU.

Stan: bardzo dobry - część została sprawdzona, jest w pełni sprawna.

Wtyka: 2 pin.

W komplecie:

- silniczek elektryczny z zębatką

- koło zębate

- cięgno plastikowe z bolczykiem współpracującym z kołem zębatym (najbardziej awaryjny element części! Oznaczony na zdjęciach czerwoną strzałką)

- sprężyna naciągająca

- korpus siłownika

UWAGA!

Przy montażu siłowniczka należy uważać na pozycję cięgna plastikowego (element czarno-biały) - montować należy w pozycji adekwatnej do stanu centralnego zamka. Niepoprawny montaż może skutkować ułamaniem bolca oznaczonego na zdjęciach czerwoną strzałką i uszkodzenie części.

Po zakupie na życzenie możemy wysłać instrukcję montażu w wersji elektronicznej lub tradycyjnej. Jeśli potrzebują Państwo takiej instrukcji, proszę to napisać w notatce dla sprzedającego (lub poiformować telefonicznie/mailowo).

Numery fabryczne:

8200060917 - numer katalogowy, RENAULT

7700427088 - numer katalogowy, RENAULT

7700435694 - numer katalogowy, RENAULT

7701473742 - numer katalogowy, RENAULT

N0501380 - korpus siłowniczka

N0500403 - koło zębate

VALEO

NUMER MAGAZYNOWY: 1.8.17

Część jest oryginalna - używana, sprawna!

Kupujesz u nas część oryginalną, używaną znacznie bardziej wytrzymałą od licznie oferowanych na Allegro zamienników – podróbek!

Zdjęcia przedstawiają stan techniczny sprzedawanego przedmiotu

Dołożyliśmy wszelkich starań aby zdjęcia przedmiotu robione w naszym studio szczegółowo odzwierciedlały sprzedawaną część.

 

Dostawa i płatność

od 5,90 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Ostrowiec Świętokrzyski, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Tadeusz_Mazur za co najmniej 750,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
3-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
3-4 dni robocze
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
14,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
16,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Kurier DHL
19,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Kurier DHL pobranie
25,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Allegro Przesyłka polecona
5,90 zł
5-6 dni roboczych
z pakietem
0,00 zł
5-6 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

Na sprzedawane części używane oferujemy klientom 14-dniową gwarancję rozruchową  (w przypadku silników i skrzyń biegów udzielamy 30-dniowej gwarancji rozruchowej) przy czym przez pojęcie gwarancja rozruchowa rozumie się gwarancję poprawnego pierwszego uruchomienia części po poprawnym montażu.


Po otrzymaniu zakupionego towaru kupujący ma okres 14 dni roboczych (*1) (licząc od dnia otrzymania paczki) na zamontowanie części u mechanika / elektronika samochodowego i sprawdzenie czy zakupiona część współpracuje poprawnie z Państwa samochodem.


Części przed wysyłką są plombowane przy użyciu kolorowych farb, markerów w miejscach umożliwiających rozmontowanie części lub demontaż podzespołów (śruby, nakrętki, gwinty, miejsca łączenia korpusów itp.). W przypadku uszkodzenia plomb gwarancyjnych wskazującego na rozbieranie zakupionej części lub demontaż / podmianę któregoś podzespołu gwarancja traci ważność i nie ma możliwości zwrotu części.


W przypadku gdy część nie pracuje poprawnie / nie współpracuje z samochodem należy w pierwszej kolejności skontaktować się z nami (najlepiej w obecności osoby dokonującej montażu części) - często zdarza się że wskazówki montażu lub konsultacja z mechanikiem rozwiązuje problem.


Jeśli okaże się jednak że powodem niepoprawnej pracy części jest jej usterka która nie została opisana wcześniej w treści ogłoszenia należy nas poinformować o zamiarze dokonania zwrotu telefonicznie oraz przesyłając wypełniony "Formularz gwarancji" (do pobrania w zakładce "Gwarancja") na:

  • nasz adres korespondencyjny: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur, ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie lub
  • nasz adres poczty elektronicznej e-mail (najlepiej w formie skanu): tadek@mag-france.pl

Następnie należy odesłać zakupioną część na nasz adres korespondencyjny, przy czym:

  • prosimy do paczki ze zwracaną częścią załączyć dowód zakupu - paragon lub wypełnione oświadczenie o zagubieniu paragonu (strona 2 dokumentu "Formularz gwarancji" z zakładki "Gwarancja") w przypadku zgubienia paragonu (warunek gwarancyjny!),
  • część należy przesłać przy użyciu przesyłki zwykłej (tj. bez opcji płatności przy odbiorze, opłaty wysyłki przez odbiorcę itp.),
  • poprawne zabezpieczenie do transportu części odsyłanej w ramach gwarancji leży w gestii kupującego - za uszkodzenia w wyniku niepoprawnego spakowania odpowiada kupujący i pomniejszenie wartości przedmiotu o powstałe podczas transportu uszkodzenie potrącane jest z wartości części w momencie zwrotu należności,
  • rozpatrzenie reklamacji (sprawdzenie obecności uprzednio założonych plomb gwarancyjnych  (*2)) dokonujemy w terminie nieprzekraczającym 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania paczki zwrotnej,
  • zwrotu należności za zakupioną część + wysyłki (*3) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia zwrotu gwarancyjnego dokonujemy w terminie 14 dni od momentu rozpatrzenia reklamacji.

Przypadki dotyczące:

  • uszkodzenia przedmiotu w transporcie,
  • niezgodności przedmiotu z opisem,

opisane są szczegółowo w zakładce "Reklamacja".


W przypadku gdy część pracuje poprawnie, wówczas gwarancja rozruchowa firmy MAG-FRANCE wygasa a zastosowanie przez okres 12 miesięcy znajdują zapisy k.c. (*4).

_____________________________________________________________

*1: 30 dni roboczych w przypadku silników i skrzyń biegów,

*2: w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji z powodu uszkodzenia plomb gwarancyjnych, gwarancja uznawana jest za nieważną a część wysyłana spowrotem do kupującego który ponosi koszt wysyłki,

*3: w przypadku zwrotu z gwarancji firma MAG-FRANCE zwraca koszt przesyłki zwrotnej w wysokości najtańszej zwykłej formy wysyłki oferowanej na aukcji zakupionego przedmiotu, firma MAG-FRANCE nie zwraca kosztów montażu części,

*4: kodeksu cywilnego w odniesieniu do części używanych.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

Tadeusz Mazur
Dolna 13
27-400 Szewna
Dodatkowe informacje

W przypadkach:

  • niezgodności otrzymanej części z opisem oferty,
  • uszkodzenia części w transporcie,

przysługuje Państwu możliwość reklamacji części.


UWAGA!

W szczególności w przypadku gdy powodem reklamacji jest uszkodzenie części w transporcie, należy przy listonoszu, kurierze otworzyć paczkę i sporządzić protokół szkody. Skan protokołu szkody oraz zdjęcia uszkodzeń należy przesłać na adres poczty elektronicznej: tadek@mag-france.pl lub pocztą tradycyjną na nasz adres korespondencyjny (przesłanie drogą elektroniczną skraca czas trwania procedury reklamacyjnej).


Reklamacje dotyczące części uszkodzonych w transporcie rozpatrujemy poza kolejnością!


O zamiarze reklamacji części należy nas poinformować telefonicznie oraz przesyłając:

  • odpowiednio wypełniony "Formularz gwarancji" (do pobrania w zakładce "Gwarancja"),
  • w szczególności w przypadku uszkodzenia części w transporcie: skan protokołu szkody oraz zdjęcia uszkodzeń,

na:

  • nasz adres korespondencyjny: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur, ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie lub
  • nasz adres poczty elektronicznej e-mail (najlepiej w formie skanu): tadek@mag-france.pl

Następnie należy odesłać zakupioną część na nasz adres korespondencyjny, przy czym:

  • prosimy do paczki ze zwracaną częścią załączyć dowód zakupu - paragon lub wypełnione oświadczenie o zagubieniu paragonu (strona 2 dokumentu "Formularz gwarancji" z zakładki "Gwarancja") w przypadku zgubienia paragonu (warunek gwarancyjny!),
  • część należy przesłać przy użyciu przesyłki zwykłej (tj. bez opcji płatności przy odbiorze, opłaty wysyłki przez odbiorcę itp.),
  • poprawne zabezpieczenie do transportu  części odsyłanej w ramach gwarancji leży w gestii kupującego - za  uszkodzenia w wyniku niepoprawnego spakowania odpowiada kupujący i  pomniejszenie wartości przedmiotu o powstałe podczas transportu  uszkodzenie potrącane jest z wartości części w momencie zwrotu  należności,
  • rozpatrzenie reklamacji (sprawdzenie obecności uprzednio założonych plomb gwarancyjnych  (*1)) dokonujemy w terminie nieprzekraczającym 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania paczki zwrotnej,
  • zwrotu należności za  zakupioną część + wysyłki (*2) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia  zwrotu gwarancyjnego dokonujemy w terminie 14 dni od momentu  rozpatrzenia reklamacji.

Części przed wysyłką są plombowane przy użyciu kolorowych farb, markerów w miejscach umożliwiających rozmontowanie części lub demontaż  podzespołów (śruby, nakrętki, gwinty, miejsca łączenia korpusów itp.). W  przypadku uszkodzenia plomb gwarancyjnych wskazującego na rozbieranie  zakupionej części lub demontaż / podmianę któregoś podzespołu nie ma możliwości reklamacji części.


Firma MAG-FRANCE nie odpowiada za nieprawidłowe działanie zakupionych części używanych i nowych na skutek:

  • błędnej diagnozy problemu (usterka innej części samochodu powodująca usterkę nowo zamontowanej części używanej zakupionej u nas na aukcji),
  • nieprawidłowego montażu (przez nieautoryzowane serwisy itp.),
  • nieprawidłowej obsługi pojazdu (np. brak wymian oleju, pasków itp.).

Podane powyżej przyczyny nieprawidłowego działania mogą być przyczyną odrzucenia reklamacji gdyż powodują nadmierne zużycie części a w skrajnym przypadku (podczas eksploatacji) mogą doprowadzić do uszkodzenia zakupionej części. W powyższych przypadkach reklamacja rozpatrywana jest indywidualnie.

W szczególności gdy część zwrócona w ramach reklamacji jest w stanie niezmienionym co należy rozumieć jako w takim samym stanie technicznym i wizualnym w jakim została wysłana kupującemu, posiada nieuszkodzone plomby gwarancyjne a jej stan techniczny i wizualny jest zgodny z opisem przedmiotu na aukcji wówczas w ramach reklamacji zwracany jest wyłącznie koszt części - bez kosztów wysyłek.

Aby uniknąć powyższych problemów przed zakupem, ew. montażem należy się z nami skontaktować telefonicznie. Do każdej sprzedawanej części oferujemy Państwu darmową pomoc w doborze odpowiedniej części i poradę w sprawie diagnozy problemu (mamy wieloletnie doświadczenie w diagnozie i naprawie samochodów Renault, Peugeot i Citroen - patrz zakładka "O sprzedającym").

_____________________________________________________________

*1:  w przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji z powodu uszkodzenia  plomb gwarancyjnych, gwarancja uznawana jest za nieważną a część  wysyłana spowrotem do kupującego który ponosi koszt wysyłki,

*2: w  przypadku zwrotu z gwarancji firma MAG-FRANCE zwraca koszt przesyłki  zwrotnej w wysokości najtańszej zwykłej formy wysyłki oferowanej na  aukcji zakupionego przedmiotu, firma MAG-FRANCE nie zwraca kosztów  montażu części.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Przesyłka polecona
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
MAG-FRANCE Tadeusz Mazur
ul. Dolna 13
27-400 Szewna
Dodatkowe informacje

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r. poz. 827) kupującemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia dostarczenia paczki pod wskazany przez kupującego adres. Sprzedawca zwraca wówczas płatność otrzymaną od kupującego w terminie nie dłuższym niż 7 dni roboczych od otrzymania paczki ze zwróconym towarem.


Prawo do odstąpienia od umowy zakupu przez kupującego nie dotyczy:

  • transakcji w których kupujący jest zobowiązany do zapłaty kwoty nieprzekraczającej pięćdziesięciu złotych,
  • przypadku gdy po otrzymaniu paczki ze zwrotem stwierdzone zostanie uszkodzenie plomb gwarancyjnych wskazujące na rozbieranie, otwieranie zakupionej części lub wymianę, podmianę jej części składowych,
  • części które zostały zamontowane w samochodzie przez kupującego lub na jego zlecenie i były eksploatowane (w uzasadnionych przypadkach zalecamy zapoznać się z gwarancją oferowaną przez firmę MAG-FRANCE – zakładka „Gwarancja”).  

Aby odstąpić od umowy zakupu należy wypełnić formularz odstąpienia od umowy zakupu (który znajduje się w dolnej części zakładki "Zwroty") i przesłać go na nasz adres:

  • korespondencyjny: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur, ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie lub
  • poczty elektronicznej e-mail (najlepiej w formie skanu): tadek@mag-france.pl

Następnie należy nadać przesyłkę zwrotną na nasz adres korespondencyjny przy czym:

  • należy do paczki ze zwracaną częścią załączyć dowód zakupu - paragon lub wypełnione oświadczenie o zagubieniu paragonu (wzór oświadczenia znajduje się na dole zakładki "Zwroty") w przypadku zgubienia paragonu (warunek konieczny!),
  • część należy przesłać przy użyciu przesyłki zwykłej (tj. bez opcji płatności przy odbiorze, opłaty wysyłki przez odbiorcę itp.), przesyłek pobraniowych nie odbieramy,
  • poprawne zabezpieczenie części do transportu  części odsyłanej w ramach gwarancji leży w gestii kupującego - za  uszkodzenia w wyniku niepoprawnego spakowania odpowiada kupujący i  pomniejszenie wartości przedmiotu o powstałe podczas transportu  uszkodzenie potrącane jest z wartości części w momencie zwrotu  należności,
  • rozpatrzenie zwrotu towaru (sprawdzenie obecności uprzednio założonych plomb gwarancyjnych i sprawdzenie poprawności działania części) dokonujemy w terminie nieprzekraczającym 7 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania paczki zwrotnej,
  • zwrotu płatności dotyczących zwracanej części w przypadku braku stwierdzenia uszkodzeń części oraz plomb gwarancyjnych dokonujemy w terminie 7 dni od momentu  rozpatrzenia reklamacji. Jeżeli kupujący wybrał sposób dostarczenia części (sprzedawca-kupujący) inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia przedmiotu oferowany na aukcji zakupionego przedmiotu, sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu kupującemu poniesionych przez niego dodatkowych kosztów wysyłki (sprzedawca-kupujący),
  • w przypadku uszkodzenia części lub plomb gwarancyjnych sprawę kierujemy do centrum sporów Allegro POK,
  • koszt wysyłki zwrotnej (kupujący-sprzedawca) ponosi kupujący.

 

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAKUPU OD MAG-FRANCE

MAG-FRANCE Tadeusz Mazur ul. Dolna 13 27-400 Szewna NIP: 661-104-52-42

Dane kupującego:

  • imię i nazwisko: ...................................................
  • adres: ....................................................................
  • ................................................................................

Informacje dotyczące przedmiotu umowy: 

  • Nazwa towaru: .....................................................
  • Nr oferty / ID zamówienia: .................................
  • Data zakupu: ........................................................
  • Data odbioru towaru: .........................................  

Proszę dokonać zwrotu płatności związanej z zakupionym przedmiotem (zaznacz, wypełnij właściwe):

  • na rachunek bankowy nr: ..................................
  • w inny sposób: ....................................................

Odstępując od umowy oświadczam jednocześnie pod rygorem odpowiedzialności karnej z art. 233 § 1 Kodeksu karnego za składanie fałszywych zeznań że:

  • zwracam część w stanie technicznym i wizualnym niezmienionym - takim w jakim otrzymałem ją od sprzedawcy i jaki był podany w opisie oferty przedmiotu,
  • nie dokonywałem demontażu, podmiany części składowych, podzespołów zakupionego przedmiotu,
  • zwracam część z nieuszkodzonymi plombami gwarancyjnymi,
  • część nie była eksploatowana po montażu na samochodzie.

Miejscowość, data złożenia oświadczenia: .......................................

Podpis kupującego: .............................................................................


WZÓR OŚWIADCZENIA O ZAGUBIENIU PARAGONU FISKALNEGO

 Ja ............................................. (imię i nazwisko) oświadczam że nie posiadam (zgubiłem) oryginał paragonu fiskalnego zakupu części .................................................. (nazwa części) zakupionego dnia: ................................ (data zakupu) z oferty / aukcji numer ....................... (numer oferty, aukcji).

Miejscowość, data: ........................................

Podpis kupującego: .............,.........................


O sprzedającym

Tadeusz_Mazur

O sprzedającym

Tadeusz_Mazur

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:36

Dane firmy

Tadeusz Mazur
MAG-FRANCE Mazur Tadeusz
ul. Dolna 13
27-400 Szewna
REGON: 290215610
NIP: 661-104-52-42

Kontakt

  • 510******** (pokaż)
  • 507******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
09:00 - 14:00

Informacje o sprzedającym

Witaj na stronie sklepu MAG-FRANCE!

Jesteśmy importerem i dystrybutorem części do samochodów francuskich marek m.in.: Renault, Peugeot oraz Citroen. Prowadzimy również serwis i warsztat naprawczy.

Mamy wieloletnie doświadczenie w dziedzinie motoryzacji francuskiej dzięki czemu jesteśmy w stanie zaoferować Państwu szeroki wachlarz usług m.in: diagnozę problemu, pomoc w doborze części, sprowadzenie odpowiednich podzespołów jak i montaż zakupionych części.

Umożliwiamy również Państwu usługę zamawiania części których nie mamy aktualnie na stanie, w tym celu prosimy o kontakt (kompletne info poniżej).

Historia firmy, doświadczenie

Od 1992 roku prowadzimy równolegle sprzedaż części samochodowych, serwis i warsztat naprawczy specjalizujący się w samochodach francuskich marek: Renault, Peugeot i Citroen. Sprzedaż wysyłkową prowadzimy z powodzeniem od 2006 roku między innymi za pośrednictwem portalu Allegro.pl.

Doświadczenie wypracowane w tym czasie pozawala nam udzielać Państwu profesjonalne porady w sprawie doboru odpowiedniej części jak również diagnozy problemu z samochodem.

Asortyment sklepu

Główna część naszego asortymentu są to używane części oryginalne Renault, Peugeot i Citroen tzw. OE, Q-1 - oryginały serwisowe. Oferowane części importujemy bezpośrednio z magazynów naszych partnerów z Francji przez co mają one niejednokrotnie lepszą jakość niż te oferowane przez szroty w Polsce (m.in z uwagi na: niższy przebieg, lepsze warunki eksploatacji samochodów, lepszą obsługę i sieć serwisową).

W naszej ofercie znajdą Państwo również części nowe - oryginalne oraz zamienniki wysokiej jakości.

Oferta sklepu obejmuje większość części w szczególności: części mechaniczne, blacharskie, szyby, elementy zawieszenia, oświetlenie, wyposażenie wnętrza, elementy elektryczne i elektroniczne.

Części znajdujące się na aukcjach jest to tylko fragment naszego asortymentu dostępnego w sklepie stacjonarnym - jeśli nie mogą Państwo znaleźć odpowiedniej części prosimy o kontakt, wystawimy poszukiwaną przez Państwa część na aukcję.

Oferta firmy

Pełna oferta firmy MAG-FRANCE Tadeusz Mazur obejmuje:

  • sprzedaż części samochodowych używanych i nowych,
  • pomoc w doborze odpowiedniej części,
  • diagnostyka komputerowa (posiadamy komputery diagnostyczne),
  • montaż, wymiana zakupionych części,
  • naprawa wybranych części,
  • obsługa serwisowa samochodów,
  • kompleksowe naprawy powypadkowe.

Pozostałe informacje

Kontakt, adres korespondencyjny, dane firmy

Sklep, bogato wyposażony magazyn części oraz warsztat znajdują się w miejscowości Szewna obok Ostrowca Świętokrzyskiego (ok. 60 km z Kielc, Radomia, ok. 120 km z Lublina, ok. 190 km z Krakowa, Łodzi, Warszawy ).

Dokładny adres firmy to: MAG-FRANCE Tadeusz Mazur ul. Dolna 13, 27-400 Szewna, woj. Świętokrzyskie

Telefony komórkowe:

  • +48 510-401-240
  • +48 507-173-668

Telefon stacjonarny:

  • +48 41 265-10-72

Adres poczty elektronicznej e-mail:

  • tadek@mag-france.pl
  • czesci@mag-france.pl

Zapraszamy do skorzystania z naszej oferty!

Numer oferty: 8251824374

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro