, , ,

SILNIK ELEKTRYCZNY E-THRUST DO ŁODZI 55lbs NEW

od
Super Sprzedawcy
andorafish
1 038,00
103,79 zł x 11 rat ()
12 monet
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 10 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Nie wystawiam faktury
    • Waga (z opakowaniem):
      9 kg
    • Płeć:
      kobieta, mężczyzna, dziewczynka, chłopiec, nie dotyczy

Opis

Silnik elektryczny E-thrust do łodzi 55lbs / 12V / 1750kg

 

Silnik elektryczny do napędu łodzi, z górnej półki, firmy E-thrust. Solidna konstrukcja stworzona przy użyciu zaawansowanego wspomagania komputerowego przez ekspertów firmy E-thrust z myślą o zaspokojeniu najwyższych wymagań nowoczesnych wędkarzy. Silnik został wyposażony w specjalny system oszczędnego poboru energii pozwalający na dłuższą jego pracę oraz sygnalizator naładowania akumulatora mający zapobiegać utknięciom na środku akwenu bez zasilania. Wygodny uchwyt mocowania silnika do łodzi, możliwość opuszczania i podnoszenia przy użyciu jednego pokrętła, możliwość regulacji kąta pochyłu, to również atuty produktu E-thrusta. Silnik może być stosowany do trollingu. Wysoka jakość użytych materiałów oraz najnowsza technologia pozwala na długoletnie bezawaryjne użytkowanie. Do zasilania silnika należy bezwzględnie stosować 12-Voltowy akumulator żelowy o min. pojemności 105Ah, dowolnie wybranej firmy. Silnik w rzeczywistości wygląda rewelacyjnie !!!

Wysoką jakość produktu gwarantuje firma E-thrust !!!

 

Specyfikacja silnika

  • przeznaczenie-do napędu pontonu, łodzi, jachtu, płaskodenki,"krypy"..
  • napęd-śruba z trzema łopatkami wyk. w technologii Power Thrust
  • system oszczędzania energii-pozwala na dłuższą pracę silnika
  • sygnalizator stanu naład. akumulatora-zapobiega "niespodziankom"
  • zalecany akumulator-żelowy, 12V / min. 105Ah
  • rękojeść teleskopowa  ;  wał ze stali nierdzewnej
  • biegi-5 do przodu ; 2 do tyłu  ;  max. ciężar łodzi z załogą-1750kg
  • napięcie zasilania-12V  ;  max. siła uciągu-55lbs
  • waga-9,7kg  ;  kod prod.-14582

ŻYCZYMY UDANYCH POŁOWÓW Z ANDORAFISH

 

SILNIK ELEKTRYCZNY E-THRUST DO  ŁODZI 55lbs / 12V / dop.m.cał.-1750kg / min.105Ah

NAJNOWSZY UDOSKONALONY MODEL 2018 / 2019 !!!

NOWY LEPSZY MATERIAŁ POPRAWIONE DETALE !!!

DO NAPĘDU PONTONU, ŁODZI, JACHTU, PŁASKODENKI, "KRYPY"

DO WYGODNEGO POŁOWU RYB

WYSOKIEJ JAKOŚCI SUPER LEKKIE I NOWOCZESNE MATERIAŁY !!!

SUPER ESTETYKA I FUNKCJONALNOŚĆ !!!

STABILNA BUDOWA KOLUMNOWA !!!

SYSTEM OSZCZĘDZANIA ENERGII !!!

SYGNALIZATOR NAŁADOWANIA AKUMULATORA !!!

MOŻLIWOŚĆ REGULACJI WYSOKOŚCI I KĄTA POCHYŁU !!!

TRZYŁOPATKOWA ŚRUBA WYKONANA W TECHNOLOGII POWET THRUST !!!

ZAPEWNIA DOSKONAŁE WĘDKOWANIE I ZABAWĘ !!!

DLA NAJBARDZIEJ WYMAGAJĄCYCH WĘDKARZY !!!

WYSOKA JAKOŚĆ ZA ROZSĄDNĄ CENĘ !!!

KUPUJ TYLKO ORGINAŁY !!! KUPUJ TYLKO ORGINAŁY !!!

WYSOKĄ JAKOŚĆ PRODUKTU GWARANTUJE FIRMA E-THRUST !!!

KILKA PORAD EXPERTA E-THRUSTA

UWAGA !!! BARDZO WAŻNE JEST ODPOWIEDNIE DOBRANIE SILNIKA DO POSIADANEGO SPRZĘTU PŁYWAJĄCEGO, A WŁAŚCIWIE DO PRZEWIDYWANEJ CAŁKOWITEJ JEGO MASY WRAZ Z ZAŁOGĄ. EXPERCI E-THRUSTA STWORZYLI W TYM CELU DWA MODELE SILNIKÓW O RÓŻNYCH SIŁACH UCIĄGU-36 i 55lbs. 

Przy wyborze silnika należy kierować się powyższymi parametrami. To sprawdzone doświadczalnie i pewne dane. Do mniejszej masy jednostki dobieramy silnik o mniejszym ciągu, a do większej masy, o większym. Może warto również pomyśleć przy zakupie o bezpiecznym zapasie mocy, a nie kupować na tkzw. "styk". Silnik elektryczny to wspaniały sprzęt, jeżeli chcesz cicho podpłynąć blisko strefy żerowania ryb, bez ich płoszenia. Bez męczącego wiosłowania osiągniesz miejscówki niedostępne dla większości wędkarzy, o których zawsze marzyłeś. To nowa przygoda z przyrodą, ale jaka wygodna i komfortowa... Silnik elektryczny bywa niekiedy wykorzystywany jako dodatkowy napęd łodzi, równolegle ze silnikiem spalinowym, jako zapas w przypadku awarii lub do cichego dopływania na łowisko. Na jachtach silniki elektryczne wykorzystuje się do dopływania do brzegu lub na wypadek bezwietrznej pogody. Na niektórych akwenach są zakazy używania silników spalinowych, tam zawsze dobrą alternatywą będzie silnik elektryczny.

WĘDKUJ Z E-THRUSTEM I ANDORAFISH, TO SIĘ OPŁACA !!!

ŻYCZYMY UDANYCH POŁOWÓW Z ANDORAFISH

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Baranów Sandomierski, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
9,90 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Punkty Poczta pobranie
13,00 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
16,50 zł
4-5 dni roboczych
4-5 dni roboczych

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Aukcja dotyczy 1szt. silnika elektrycznego firmy E-thrust. Przy większej ilości zakupionych przedmiotów opłata za przesyłkę jest jedna-liczy się najwyższy koszt dostawy spośród zakupionych przedmiotów.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

Na większość produktów udzielamy 24 miesiące gwarancji według zaleceń dystrybutorów, importerów czy producentów oraz obowiązującego prawa.

Gwarancje rzeczy droższych, bardziej narażonych na złamanie, zepsucie, zaprzestanie działania, np. wędek, kołowrotków, niektórego sprzętu elektronicznego są pisemne i zawierają dokładne instrukcje użytkowania dla poszczególnych importerów, producentów.

Prosimy o ścisłe przestrzeganie wytycznych zawartych w pisemnych gwarancjach, aby nie stracić przysługujących praw.

Podstawą reklamacji jest dowód zakupu-paragon, faktura, kopia dowolnego, jakiegokolwiek dowodu zakupu np. kopia maila potwierdzającego z Allegro, kopia karty transakcyjnej z Allegro, itp. ...

Gwarancja oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego !!! Dlatego zawsze należy sprawdzać zawartość paczek w momencie dostarczenia przez kuriera, niezależnie od ich stanu zewnętrznego. Nieważne, że paczka wygląda idealnie, należy ją sprawdzić, bez względu na to czy kurierowi się śpieszy czy nie.

Prosimy o sprawdzenie paczki w obecności kuriera lub listonosza co do zawartości, jak również co do szkód mogących powstać w transporcie. Nie sprawdzenie zawartości przesyłki pod kątem uszkodzeń mogących powstać w transporcie uniemożliwia dochodzenie ewentualnego odszkodowania lub reklamacji u dostawcy towaru.

Wszelkie roszczenia co do uszkodzeń rzeczy znajdujących się w paczkach lub listach nie będą rozpatrywane jeśli adresat nie sprawdzi ich zawartości w obecności kuriera lub listonosza i nie sporządzi razem z dostawcą tzw. "Protokołu szkody".

Szczególną  uwagę należy zwrócić na sprawdzenie zawartości paczek w przypadku drogich pobrań, na stan cennych rzeczy-kołowrotków-zgniecenia, wędzisk-złamania, skrzyni, pudełek, wiader-pęknięcia itp., itd...

ŻYCZYMY ZADOWOLENIA Z ZAKUPIONEGO SPRZĘTU I WIELU LAT UDANEGO UŻYTKOWANIA !!!

ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA LUB PRZETWARZANIA, WYKORZYSTYWANIA W CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI POWYŻSZYCH INFORMACJI O GWARANCJACH, KTÓRE SĄ WŁASNOŚCIĄ NASZEJ FIRMY I PODLEGAJĄ OCHRONIE PRAW AUTORSKICH !!!

WSZELKIE PRÓBY POWIELANIA BĘDĄ ZGŁASZANE PRZEZ NAS DO ALLEGRO I ODPOWIEDNICH

INSTYTUCJI !!!

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

SKLEP WIELOBRANŻOWY ; Dorota i Andrzej Stawiarscy s.c.
Fabryczna 9/1
39-450 Baranów Sandomierski
Dodatkowe informacje

Obowiązkowo każdą reklamację należy zgłosić do nas mailowo na adres andorafish@interia.pl podając najważniejsze dane, czyli co się zgłasza do reklamacji, co jest powodem reklamacji (co jest uszkodzone, niedomaga, szwankuje), nick z Allegro, adres, nr telefonu.


Podstawą reklamacji jest dowód zakupu czyli paragon, faktura, karta gwarancyjna, które zawsze wydajemy klientom w momencie zakupu. Nie ma osoby, która by nie otrzymała od nas tych ważnych dokumentów zakupowych. Dowodem zakupu może być również kopia dowolnego, jakiegokolwiek dowodu zakupu np. kopia maila potwierdzającego z Allegro, kopia karty transakcyjnej z Allegro, itp. ...


Reklamowany towar klient wysyła do nas, bądź do firm z którymi współpracujemy na swój koszt. Adresatami reklamacji są przeważnie serwisy firm z którymi współpracujemy, są to stałe umowy-układy biznesowe wypracowane przez lata współpracy.


Po mailowym zgłoszeniu reklamacji przesyłamy procedurę reklamacyjną, którą wymagamy ściśle przestrzegać !!! Do reklamowanego towaru należy dołączyć pisemne zgłoszenie reklamacyjne z opisem reklamacji.


Zdecydowana większość reklamacji jest rozpatrywana przez nas lub przez naszych partnerów handlowych pozytywnie. Jednak nieuczciwym klientom stawiamy zdecydowany znak STOP. W przypadku bezzasadnej reklamacji lub reklamowania towaru nie pochodzącego z naszego sklepu (znakujemy przedmioty) koszty przesyłek tam i z powrotem ponosi klient, a reklamacja jest płatna lub niemożliwa w przypadku rzeczy nie od nas. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji koszt wysyłki powrotnej ponosi klient.


NIE ZAPOWIEDZIANYCH REKLAMACJI NIE PRZYJMUJEMY, A W SZCZEGÓLNOŚCI PACZEK POBRANIOWYCH !!! NIE ODBIERAMY PACZEK Z REKLAMACJAMI, KTÓRE ZAMIAST DO WSKAZANEGO SERWISU ZOSTAŁY WYSŁANE DO NASZEGO SKLEPU !!!


REKLAMACJĘ TOWARU BEZWZGLĘDNIE NALEŻY ZGŁOSIĆ DO NAS MAILOWO !!! FORMULARZ NALEŻY POBRAĆ Z INTERNETU LUB SKORZYSTAĆ Z NASZEGO FORMULARZA, KTÓREGO PRZEŚLEMY RAZEM Z PROCEDURĄ REKLAMACYJNĄ !!!


REKLAMACJA JEST NIEMOŻLIWA BEZ DOKONANIA TYCH WAŻNYCH FORMALNYCH CZYNNOŚCI !!!


W razie pytań, niejasności można do nas zadzwonić na podane numery telefonów, chętnie służymy pomocą : 721-883-100  ; 516-466-680


ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA LUB PRZETWARZANIA, WYKORZYSTYWANIA W CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI POWYŻSZYCH WARUNKÓW REKLAMACJI, KTÓRE SĄ WŁASNOŚCIĄ NASZEJ FIRMY I PODLEGAJĄ OCHRONIE PRAW AUTORSKICH !!!

WSZELKIE PRÓBY POWIELANIA BĘDĄ ZGŁASZANE PRZEZ NAS DO ALLEGRO I ODPOWIEDNICH

INSTYTUCJI !!!

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
SKLEP WIELOBRANŻOWY ; Dorota i Andrzej Stawiarscy s.c.
Fabryczna 9/1
39-450 Baranów Sandomierski
Dodatkowe informacje

TAKIE SĄ PRZEPISY :

"Czas na zwrot: 14 dni.

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia–12 miesięcy.

Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu."

INFORMACJE OD ANDORAFISH ZWIĄZANE ZE ZWROTAMI :

KAŻDY ZAMIAR ZWROTU NALEŻY ZGŁOSIĆ DO NAS MAILOWO NA ADRES andorafish@interia.pl

I POCZEKAĆ NA PROCEDURĘ ZWROTU TOWARU, KTÓRĄ WYŚLEMY DO PAŃSTWA W MAILU

ZWROTNYM !!!

NALEŻY RÓWNIEŻ JEDNOCZEŚNIE WYPEŁNIĆ I PRZESŁAĆ DO NAS MAILOWO FORMULARZ ZWROTU TOWARU, KTÓRY NALEŻY POBRAĆ Z INTERNETU LUB NAJLEPIEJ Z ALLEGRO !!!

Najlepiej zwrot wykonać poprzez Allegro korzystając z zamieszczonego tam formularza, jest to najwygodniejszy i najprostszy sposób.

Z ODESŁANIEM TOWARU NALEŻY SIĘ JEDNAK WSTRZYMAĆ DO MOMENTU OTRZYMANIA OD NAS PROCEDURY ZWROTU !!! JEST TO BARDZO WAŻNE !!! NAJPIERW FORMULARZ ZWROTU OD PAŃSTWA, POTEM PROCEDURA ZWROTU OD NAS, A NASTĘPNIE ODSYŁKA !!!

Prosimy o odesłanie razem z odsyłanym towarem dowodu zakupu-paragonu, faktury, kopii dowolnego, jakiegokolwiek dowodu zakupu np. kopii maila potwierdzającego z Allegro, kopii karty transakcyjnej z Allegro, itp. ...

NIE PRZYJMUJEMY ZWROTÓW JEŻELI TOWAR BYŁ JUŻ UŻYWANY I NOSI ŚLADY UŻYTKOWANIA (rysy, zadrapania, obtarcia, wymięcia, brud, pęknięcia, wypłowienie, wilgoć, piasek, błoto...) LUB NIE POSIADA ORYGINALNEGO OPAKOWANIA. ZWRACANY TOWAR NIE MOŻE POSIADAĆ USZKODZEŃ MECHANICZNYCH (złamania, obicia, obtarcia, przetarcia, urwanie, pęknięcia, rysy...). W przypadku rzeczy drogich np. kołowrotków, wędek, namiotów, parasoli, elektroniki... wymagamy zrobienia szeregu zdjęć newralgicznych części przedmiotu narażonych na powstanie śladów użytkowania (wskażemy te miejsca) w wysokiej rozdzielczości i przesłania ich mailowego do nas na adres andorafish@interia.pl przed podjęciem przez nas decyzji o zwrocie i związanej z tym odsyłce towaru. 

Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Gotówkę zwracamy na podane mailowo przez kupującego konto. Mamy na to 14 dni od chwili fizycznego dostarczenia przez kuriera do nas zwracanego towaru !!! Prowadzimy masową sprzedaż, musimy więc mieć czas, nie zawsze odbywa się to szybko-duża liczba paczek, maili, telefonów, spraw...

BEZWZGLĘDNIE KOSZT ZWROTU TOWARU ZWIĄZANY Z DOKONANYM ODSTĄPIENIEM OD UMOWY BEZ PODANIA PRZYCZYNY W TERMINIE 14 DNI OD MOMENTU WYDANIA RZECZY PONOSI KONSUMENT !!!

Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W tym przypadku zwracamy najtańszy koszt dostawy jaki był dostępny do wyboru na aukcji, z której był dokonany zakup.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru w transporcie należy spisać "Protokół szkody".

Skan spisanego "Protokołu szkody" prosimy przesłać wraz z formularzem zwrotu na adres andorafish@interia.pl

NIE PRZYJMUJEMY PACZEK ZE ZWROTAMI WYSŁANYCH DO NAS SAMOWOLNIE, BEZ WCZEŚNIEJSZEGO ZGŁOSZENIA I UZGODNIENIA MAILOWEGO !!!

NIE ROBIMY ŻADNYCH PROBLEMÓW ZE ZWROTAMI, JEDNAK DROGA FORMALNA MUSI BYĆ ZACHOWANA !!!  (porządek w dokumentacji, porządek w transakcjach, zwrot pobranej prowizji, porządek na wypadek kontroli, np. skarbowej). Prosimy więc o respektowanie naszych wymogów, które są podyktowane przyjętymi w handlu zasadami.

ZWROT JEST NIEMOŻLIWY BEZ DOKONANIA TYCH WAŻNYCH FORMALNYCH CZYNNOŚCI !!!

W razie pytań, niejasności można do nas zadzwonić na podane numery telefonów, chętnie służymy pomocą : 721-883-100  ; 516-466-680

WSZELKIE PRÓBY WYMUSZANIA DARMOWYCH ZWROTÓW POPRZEZ NACIĄGANE STWIERDZANIE O NIEZGODNOŚCI Z UMOWĄ LUB CELOWE USZKADZANIE PRZEDMIOTÓW BĘDĄ IGNOROWANE !!!

RAŻĄCE PRÓBY BEZPODSTAWNEGO WYMUSZANIA ZWROTÓW BĘDZIEMY NATYCHMIAST ZGŁASZAĆ DO ALLEGRO !!! W SZCZEGÓLNOŚCI DOTYCZY TO RZECZY DROGICH, KTÓRE BYŁY ZBYT DŁUGO UŻYWANE W CELU SPRAWDZENIA (korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy), CO DOPROWADZIŁO DO ICH DUŻEGO OBNIŻENIA WARTOŚCI. W TYCH PRZYPADKACH BĘDZIEMY STOSOWNIE DO ZUŻYCIA OBNIŻAĆ ZWROTY ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH, BO MAMY DO TEGO PRAWO JAKO SPRZEDAWCA. OSOBOM NIEROZWAŻNYM I ZWYKŁYM NACIĄGACZOM STAWIAMY W TEJ MATERII ZDECYDOWANY ZNAK STOP-TO NIE WYPOŻYCZALNIA !!!

ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA LUB PRZETWARZANIA, WYKORZYSTYWANIA W CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI POWYŻSZYCH WARUNKÓW ZWROTÓW, KTÓRE SĄ WŁASNOŚCIĄ NASZEJ FIRMY I PODLEGAJĄ OCHRONIE PRAW AUTORSKICH !!!

WSZELKIE PRÓBY POWIELANIA BĘDĄ ZGŁASZANE PRZEZ NAS DO ALLEGRO I ODPOWIEDNICH

INSTYTUCJI !!!

O sprzedającym

andorafish

O sprzedającym

andorafish

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 04:57

Dane firmy

Sklep Wielobranżowy Dorota i Andrzej Stawiarscy s.c.
ul.Fabryczna 9/1
39-450 Baranów Sandomierski
REGON: 830237403
NIP: 867-10-32-741

Kontakt

  • 721******** (pokaż)
  • 516******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sklep wędkarski ANDORAFISH rozpoczął swoją działalność w 1995r. Poprzez szereg lat przechodził wiele faz rozwoju bazując na wieloletnim doświadczeniu i zamiłowaniu właścicieli do hobby jakim jest wędkarstwo.

Prowadzimy już prawie ćwierć wieku, bo prawie 22lata sprzedaż stacjonarną jak i od prawie 10lat sprzedaż internetową.

Stale poszerzamy asortyment podążając za najnowszymi trędami i nowinkami. W swej ofercie posiadamy sprzęt wędkarski wielu renomowanych firm takich jak Mistrall, Prologic, Savage Gear, Scierra, Imax, Ron Thompson, Eiger, Expert, Spro, Gamakatsu, VMC, Mepps, Ryobi, Okuma, Polsping, Lineaeffe, itp. , ...

Należymy do pierwszej dziesiątki najlepiej sprzedających artykuły wędkarskie na Allegro, słowem czołówka krajowa.

Zapewniamy bogaty asortyment, miłą i profesjonalną oraz fachową obsługę, dobre ceny oraz krótki czas oczekiwania. Zachęcamy do udanych zakupów w naszej firmie.

Z wędkarskim pozdrowieniem sklep wędkarski ANDORAFISH.


P.S.

Dziękujemy za dotychczasowe udane transakcje i zapraszamy do korzystania z naszej oferty w przyszłości.

ŻYCZYMY WSZYSTKIEGO DOBREGO, ZDROWIA, ZADOWOLENIA, PIENIĘDZY ORAZ WIELU SUKCESÓW W POSTACI ZŁOWIONYCH RYB-ZESPÓŁ ANDORAFISH.

Dziękujemy za uwagę i poświęcony czas. POLECAMY SIĘ I ZAPRASZAMY PONOWNIE !!! Pozdrawiamy.


************************************************************************************************

NR KONTA DO WPŁATY ZA ZAKUPY WĘDKARSKIE U ANDORAFISH

Podaję nr naszego konta do wpłaty:

12 9434 1067 2004 1498 3576 0001 (Bank Spółdzielczy)

W tytule wpłaty proszę wpisać swój nick z Allegro np. "andorafish" i nic więcej. 

Polecamy się w przyszłości. Zakupy u andorafish to satysfakcja i zadowolenie u SZANOWNEGO KLIENTA !!!

Pozdrawiamy.

************************************************************************************************

CO TO SĄ TUBY NA WĘDKI I PRZEDMIOTY DŁUGIE ?

Są to samodzielnie przez nas robione opakowania kartonowe najczęściej w kształcie trójkąta, kwadratu lub koła posklejane szarą taśmą wzdłużnie i poprzecznie oraz powleczone czarnym streczem, dla usztywnienia (czasem bez streczu). Jedne są dość sztywne, drugie mniej, w zależności od dostępnych pudełek kartonowych, które odbieramy od okolicznych firm. Tub-pudełek robimy setki, a nawet tysiące od ładnych parunastu lat i wysyłamy w nich wędki lub przedmioty długie-robimy to dobrze (czołówka krajowa). Wysyłamy również w pudełkach prostopadłościennych robionych i kupowanych przez nas na zamówienie, jak również w tubach okrągłych. Wszystko w zależności od potrzeby w danej chwili. Tuba-pudełko-opakowanie-może być zatem kwadratowe, prostokątne, trójkątne, okrągłe, potocznie-ogólnie nazywamy to tubą !!!  Zdecydowana większość tych opakowań jest gratis-nie liczymy ich klientom, którzy u nas kupują. Są to wystarczające opakowania do transportu wędek i przedmiotów długich. Same wędki są zabezpieczone dodatkowo bąbelkami na dolnikach i szczytówkach-jest to w zupełności wystarczające. Jak ma kurier złamać wędkę, to i tak ją złamie, bez względu na zabezpieczenia. Po to mają Państwo możliwość sporządzenia Protokołu szkody, aby zapobiec takim niespodziankom. Protokół szkody to podstawa, nie ma lepszego zabezpieczenia dla Państwa i dla nas. Jeżeli Państwo uważają, że takie opakowania i zabezpieczenia, które opisujemy są nie wystarczające prosimy o nie dokonywanie u nas zakupów !!! Nie pakujemy w opakowania betonowe, ani stalowe !!!

W PRZYPADKU NIE ODEBRANIA PRZEZ KLIENTA PACZKI Z WĘDKĄ, A SZCZEGÓLNIE POBRANIOWEJ W NASZYM WYŻEJ OPISANYM OPAKOWANIU PONOWNA WYSYŁKA JEST NIEMOŻLIWA ZE WZGLĘDU NA PONIESIONE KOSZTY PAKOWANIA I PRZESYŁEK. SŁOWEM CZARNA LISTA. PONOWNA WYSYŁKA JEST MOŻLIWA TYLKO PO ZAPŁACIE Z GÓRY I POKRCIU PONIESIONYCH KOSZTÓW !!! ZA ŻARTY I DODATKOWĄ LUDZKĄ PRACĘ TRZEBA PŁACIĆ !!! 

Pozostałe informacje

INFORMACJA-JAKI KOSZT DOSTAWY ?

W PRZYPADKU ZAKUPU WIĘKSZEJ ILOŚCI PRZEDMIOTÓW OPŁATA ZA PRZESYŁKĘ JEST JEDNA-LICZY SIĘ NAJWYŻSZY KOSZT DOSTAWY SPOŚRÓD ZAKUPIONYCH PRZEDMIOTÓW I TAKI NALEŻY PRZYJĄĆ !!!

ZAWSZE PRZYJMUJEMY NAJWYŻSZY KOSZT DOSTAWY BEZ WZGLĘDU NA TO, IŻ NA NIEKTÓRYCH PRZEDMIOTACH MOGŁA BYĆ WYSYŁKA GRATIS !!!

PROSIMY O NIE ZANIŻANIE KOSZTÓW DOSTAWY I NIE WPISYWANIE W OKIENKU FORMULARZA OPCJI DOSTAWY POMNIEJSZONYCH KOSZTÓW LUB NP. "0zł". TO STRATA CZASU NA DODATKOWE WYJAŚNIENIA, DOPŁATĘ, A W REZULTACIE OPÓŹNIENIE !!!

OPÓŹNIENIA-DLACZEGO ?

ZASTRZEGAMY SOBIE MOŻLIWOŚĆ OPÓŹNIEŃ W PRZYPADKU DUŻEJ LICZBY WYSYŁEK, NP. PO WEEKENDACH, PO ŚWIĘTACH, PO ŚWIĘTACH WYPADAJĄCYCH W POŁOWIE TYGODNIA !!! CZASEM WYKONANY TELEFON MOŻE PRZYŚPIESZYĆ DOSTAWĘ, MOŻEMY ZMIENIĆ WTEDY, WYJĄTKOWO LISTĘ DO WYDAWANIA !!!

PROCEDURA-JAK POSTĘPOWAĆ ODBIERAJĄC PACZKĘ, LIST OD KURIERA  ?

Prosimy o sprawdzenie wysyłki w obecności kuriera lub listonosza co do zawartości, jak również co do szkód mogących powstać w transporcie. Nie sprawdzenie zawartości przesyłki uniemożliwia dochodzenie ewentualnego odszkodowania lub reklamacji u dostawcy towaru.

Wszelkie roszczenia co do braków lub uszkodzeń rzeczy znajdujących się w paczkach lub listach nie będą rozpatrywane jeśli adresat nie sprawdzi ich zawartości w obecności kuriera lub listonosza i nie sporządzi razem z dostawcą tzw. "Protokołu szkody".

Szczególną  uwagę należy zwrócić na sprawdzenie zawartości paczek w przypadku drogich pobrań, na stan cennych rzeczy-kołowrotków-zgniecenia, wędzisk-złamania, skrzyni, pudełek, wiader-pęknięcia itp.,itd...

W przypadku pobrań zasada jest taka-najpierw płacimy za towar, a później sprawdzamy stan rzeczy. Jeśli wędka jest złamana, pęknięta wzdłużnie lub poprzecznie lub przelotka przy niej uszkodzona, jeśli kołowrotek jest uszkodzony, zgnieciony, jeśli skrzynia, pudełko jest pęknięte, jeśli inne rzeczy mają uszkodzenia mechaniczne- sporządzamy "Protokół szkody".

Powyższe postępowanie pozwala ustalić na 100% ,kto zawinił przy dostawie towaru-kurier czy np. ......adresat. Pozwala tym samym dochodzić sprzedającemu ewentualnego odszkodowania u dostawcy towaru w ramach ubezpieczenia.

KAŻDA WYSŁANA PRZEZ NAS PACZKA JEST UBEZPIECZONA I OPŁACONA NA WYPADEK SPORZĄDZENIA "PROTOKOŁU SZKODY"-MAMY PODPISANĄ UMOWĘ Z NASZYM DOSTAWCĄ W TYM TEMACIE.

Proszę nie ulegać kurierowi lub listonoszowi, który nie pozwala na sprawdzenie paczki w jego obecności twierdząc, że nie została na ten wypadek opłacona.

Kurier ma obowiązek poczekać do czasu, jak klient sprawdzi w jego obecności czy wszystko jest w porządku i to zarówno pod względem uszkodzeń jak i ilości dostarczonego sprzętu. Paczki proszę sprawdzać zawsze, niezależnie od ich stanu zewnętrznego !!! Nieważne, że paczka wygląda idealnie, należy ją sprawdzić, bez względu na to czy kurierowi się śpieszy czy nie (im się zawsze śpieszy...), uczulam wszystkich Naszych Klientów w tym temacie. Dotyczy to szczególnie zakupionych wędzisk i pudełek. Po wyjściu kuriera stają się Państwo "prawdziwymi" właścicielami zakupionego sprzętu, należy więc zadbać o jego sprawdzenie.

Dlaczego uczulam Naszych Klientów w tym temacie ?

A to dlatego, iż z momentem wyjścia paczki z naszego sklepu nie mam najmniejszego wpływu na to co się z nią dzieje i jak się z nią obchodzą dostawcy-kurierzy, listonoszowie.

W przypadku nie sporządzenia "Protokołu szkody" wszelkie roszczenia związane z uszkodzeniami i brakami nie będą uznawane !!! Uszkodzone wędki, kołowrotki i pudełka, jak również inne rzeczy nie mogą być wówczas zwrócone, ani wymienione na nowe !!! Jedynie możliwa jest wtedy reklamacja (wyjątkowo, nie zawsze), gdyż takie rzeczy traktujemy jak używane. Uszkodzone wędki, kołowrotki, pudełka,... przez kuriera, bez sporządzonego "Protokołu szkody" są dostarczane do nas i z powrotem na koszt klienta !!! Nie uznajemy "Protokołu szkody" spisanego później, po paru godzinach, jutro, pojutrze, za parę dni, "tylko tu i teraz, w tej chwili, nie później !!!"

Wszelkie formalności związane z odzyskaniem środków pieniężnych od ubezpieczyciela w przypadku "Protokołu szkody" spisanego później (czyli po godzinie, paru godzinach, jutro, pojutrze) na Poczcie to sprawa odbiorcy paczki.

Wszelkie formalności związane z odzyskaniem środków pieniężnych od ubezpieczyciela w przypadku "Protokołu szkody" spisanego w obecności kuriera (czyli w momencie dostarczenia) to sprawa nasza, tylko trzeba poprawnie wypełnić formularz i paczkę nam odesłać razem z nim.

Konieczne jest również przysłanie nam przed odesłaniem paczki skanu "Protokołu szkody" jak również powiadomienie nas telefoniczne czy mailowo o zaistniałej sprawie.

PRZESTRZEGAM PRZED PRÓBAMI PODMIENIANIA I WYSYŁANIA DO NAS RZECZY ZAKUPIONYCH GDZIE INDZIEJ, UŻYWANYCH KOŁOWROTKÓW, UŻYWANYCH WĘDEK LUB ICH USZKODZONYCH CZĘŚCI I WMONTOWANYCH DO NASZYCH NOWYCH, ŻE NIBY TO MY WYSŁALIŚMY TAKIE. NIE WYSYŁAMY NIKOMU USZKODZONYCH, UŻYWANYCH I NIESPRAWNYCH RZECZY. WSZYSTKO SPRAWDZAMY DOKŁADNIE PRZED WYSYŁKĄ, WKŁADAMY W TO SPORO PRACY I SERCA, PRZYGOTOWANIE TOWARU JEST MONITOROWANE I REJESTROWANE, BY NIC NIE WZBUDZAŁO WĄTPLIWOŚCI. NIE REKLAMUJEMY RZECZY LUB ICH ELEMENTÓW (dotyczy najbardziej wędek i kołowrotków) POCHODZĄCYCH NIE Z NASZEGO SKLEPU !!!

Powyższe zasady są "Święte", a zostały wprowadzone po licznych próbach nadużyć ze strony nieuczciwych kupujących.

PROSIMY OCZYWIŚCIE NIE BRAĆ TEGO DO SIEBIE !!!

Nie jest moim zamiarem oczywiście odstraszanie Państwa od zakupów, gdyż samo kupowanie, to powinien być przyjemny proces, nie mniej jednak obowiązkiem moim jest poinformowanie Państwa o zasadach jakie u nas funkcjonują, po ponad 23 latach prowadzenia działalności gospodarczej.

INFORMACJA-CZYM WYSYŁAMY ?

Obecnie wysyłki realizujemy za pośrednictwem GLS-u i Poczty Polskiej (listy zwykłe, polecone, paczki kurierskie Pocztexu 48h, odbiory w punkcie 48h).

NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAMAWIANIA DOSTAWY NA KONKRETNĄ GODZINĘ, PO KONKRETNEJ GODZINIE LUB DO KONKRETNEJ GODZINY !!! LISTONOSZ, KURIER POCZTEXU CZY KURIER GLS-u MA SWOJĄ KONKRETNĄ TRASĘ I NIE MA MOŻLIWOŚCI DOSTOSOWYWANIA DO INDYWIDUALNYCH PRÓŚB CZY ŻĄDAŃ !!!

W ZWIĄZKU Z TYM PROSIMY O NIE WPISYWANIE W WIADOMOŚCI DLA SPRZEDAJĄCEGO, JAK RÓWNIEŻ W MAILACH ADNOTACJI TYPU:

np. "informacja dla kuriera-odbiór po 16", "odbiór po 15-00", "odbiór do godz.13-00", "informacja dla kuriera-odbiór  w godz.od 10-00 do 12-00" itp. ..., GDYŻ PROŚBY TAKIE SĄ NIEWYKONALNE !!!

KURIER POCZTEXU JEST TAKIM SAMYM KURIEREM JAK KAŻDY INNY !!! A NAWET LEPSZYM !!!

DUŻYM PLUSEM KURIERA POCZTEXU JEST MOŻLIWOŚĆ ODBIORU PACZKI W RAZIE NIE ZASTANIA ADRESATA POD WSKAZANYM ADRESEM W DZIEŃ NASTĘPNY W NAJBLIŻSZYM URZĘDZIE POCZTOWYM !!!

PROSIMY O NIE DOKONYWANIE U NAS ZAKUPÓW JEŻELI NIE GODZĄ SIĘ PAŃSTWO NA WYSYŁKĘ POCZTEXEM !!!

Co to jest list priorytetowy ?

List priorytetowy to list nie ubezpieczony, nierejestrowany, bez numeru nadania, którego nie można śledzić ani reklamować i zdarza się, że czas dostawy tą formą przesyłki może się wydłużyć lub list może zaginąć. Przesyłki te dochodzą i z reguły nie giną, jednak należy się liczyć z zaginięciem lub opóźnieniem, nawet i w wyjątkowych przypadkach do 10-14dni (bardzo rzadko). Zwykle to trwa prawie tydzień, pomimo, że na aukcji czas dostawy tą formą dostawy jest trochę krótszy. Niestety Poczta nie działa dobrze w tym temacie, szczególnie źle przez ostatnie trzy miesiące (szereg ostatnich negatywów to zasługa Poczty). Klienci, którym nie zależy na czasie, ryzykują lub chcą zaoszczędzić wybierają tą formę przesyłki, natomiast Ci, którym się śpieszy i chcą być pewni bezpiecznej dostawy wybierają l.p.pr., czyli dostawę na drugi dzień. Proszę  wybierać l.p.pr.-to gwarancja szybkiej i bezproblemowej dostawy. Najwięcej klientów wybiera tą formę przesyłki i osobiście ją polecam. L.p.pr-to dostawa na drugi dzień, l.p.ek.-2-3dni, l.pr.-to dostawa ''super ekonomiczna", dla tych, którym się nie śpieszy i nie boją się w razie czego zaginięcia. Za zaginięte listy priorytetowe Poczta nie odpowiada.

W razie zaginięcia listu priorytetowego prosimy o nie pisanie do nas maili typu: "Nie wiedziałem...", "Po co udostępniacie taką formę dostawy, skoro nie bierzecie za nią odpowiedzialności...", itp. ...

Udostępniamy taką formę dostawy, bo Allegro ją udostępnia. Chcąc być uczciwym informujemy jednocześnie o ryzyku i niedogodnościach jakie mogą być z tym związane (np. wydłużony czas dostawy). Czy nie lepiej dopłacić 2-3zł i być pewnym ?

Reklamacja listu priorytetowego na Poczcie jest bezzasadna z powodu braku numeru jego nadania.

OPISY, ZDJĘCIA, PARAMETRY PRZEDMIOTÓW, WAGA PRZEDMIOTÓW, NIEKTÓRE DANE-DLACZEGO INNE NIŻ W RZECZYWISTOŚCI ?

Pomimo dołożonych wszelkich starań, aby opisy i zdjęcia na aukcjach były jak najlepsze i odwzorywały rzeczywistość mogą zdarzaćsię pomyłki katalogowe. Aby temu zapobiec proszę kierować do nas jeszcze przed zakupem pytania mailowe dotyczące szczególnie interesującego Państwa parametru przedmiotu.

CO TO SĄ GRATISY ?

To są przeważnie drobne, tanie rzeczy, kupowane przez nas w dużych ilościach, specjalnie wyselekcjonowane, które nie są towarem handlowym lecz zachętą do kupowania i nie mogą być zamieniane na inne droższe przedmioty z trwających aukcji z półki sklepowej. Czasem z powodu np. braku zamieniamy gratisy na inne, ale tylko z puli rzeczy do tego przeznaczonych. Można z gratisów zrezygnować pisząc do nas maila w "Wiadomości dla sprzedającego", ale nie można żądać zamiany na inne gratisy. Nie zamieniamy również gratisów na bonifikatę w postaci tańszej lub darmowej przesyłki, tańszych lub darmowych przedmiotów z aukcji.

ŻYCZYMY ZADOWOLENIA Z ZAKUPIONEGO SPRZĘTU I WIELU SUKCESÓW W POSTACI ZŁOWIONYCH RYB !!!

ZABRANIA SIĘ KOPIOWANIA LUB PRZETWARZANIA, WYKORZYSTYWANIA W CAŁOŚCI LUB CZĘŚCI POWYŻSZEGO REGULAMINU (ZWROTY, REKLAMACJE, GWARANCJE, POZOSTAŁE INFORMACJE), KTÓRY JEST WŁASNOŚCIĄ NASZEJ FIRMY I PODLEGA OCHRONIE PRAW AUTORSKICH !!!

WSZELKIE PRÓBY POWIELANIA BĘDĄ ZGŁASZANE PRZEZ NAS DO ALLEGRO I ODPOWIEDNICH INSTYTUCJI !!!

Numer oferty: 6755626147

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro