, , ,

SILIKON 100% - 60G CZARNY

od
allgoods_
5,17
Liczba sztuk
ze 117 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT

Opis

SILIKON 100% - 60G CZARNY

Nowoczesna masa uszczelniająco-klejąca.łączy glazurę z wanną, blatem, płytą szklaną,  

tworzywem sztucznym, metalem. W kolorach: bezbarwnym, białym, brązowym, szarym, czarnym. 

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 15,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier FedEx
15,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

AllGoods Jakub Kosicki
Pochyła 17/2c
53-512 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, ponosimy wobec Państwa odpowiedzialność na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym za wady fizyczne i prawne. 

Macie Państwo po wykryciu wady prawo: 

1. złożyć oświadczenie o żądaniu obniżenia ceny; 

2. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, ale nie wtedy kiedy wada jest nieistotna; 

3. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad; 

4. żądać usunięcia wady. 

W ciągu 14 dni ustosunkujemy się do Państwa oświadczenia lub żądania. 

Jesteście Państwo zobowiązani dostarczyć rzecz wadliwą na swój koszt na adres (AllGoodds Jakub Kosicki, ul. Pochyła 17/2c, 53-512 Wrocław) a jeżeli dostarczenie rzeczy przez Państwo byłoby nadmiernie utrudnione (np. ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania) obowiązani jesteście udostępnić nam rzecz w miejscu, w którym się znajduje. 

Koszty wymiany lub naprawy ponosimy, za wyjątkiem przypadku, jeżeli rzecz wadliwa została zamontowana. Wtedy zobowiązani jesteście Państwo ponieść część związanych z tym kosztów przewyższających cenę rzeczy. Macie Państwo alternatywnie prawo żądać od nas zapłaty części kosztów demontażu i ponownego zamontowania, ale do wysokości ceny rzeczy sprzedanej. 

Odpowiadamy z tytułu rękojmi jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od momentu wydania Państwu rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana roku od momentu jej wydania. Państwa uprawnienie jest ograniczone w czasie do roku, licząc od dnia stwierdzenia wady jednak nie upływa wcześniej niż przed upływem dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy, a jeżeli przedmiotem sprzedaży była rzecz używana przed upływem roku od momentu wydania Wam rzeczy. Wyjątkiem jest sytuacja kiedy określony przez nas lub producenta termin przydatności rzeczy do użycia kończy się po upływie dwóch lat od momentu wydania Wam rzeczy. Odpowiadamy wtedy z tytułu rękojmi za wady fizyczne tej rzeczy stwierdzone przed upływem tego terminu. 

Odpowiedzialność za wady prawne jest w istocie taka sama, a czas na zgłoszenie biegnie od momenty dowiedzenia się o wadzie, a okresy przedawnienia od uprawomocnienia się orzeczenia w sprawie rzeczy dotkniętej wadą prawną. 

Zagadnienie rękojmi jest niezwykle złożone i zachęcamy do zapoznania się z Kodeksem cywilnym i stronami UOKiK i organizacji konsumenckich opisujących dokładnie i obrazowa Państwa uprawnienia. Nasz sklep działa w zgodzie z prawem i szanuje prawa konsumentów, więc informacje prawne, które tam znajdziecie będą również miały zastosowanie w zakresie umów z nami. 

Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: allgoods.sklepinternetowy@gmail.com

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Kurier FedEx
na własny koszt
Adres do zwrotu
AllGoods Jakub Kosicki
Pochyła 17/2c
53-512 Wrocław
Dodatkowe informacje

 

 

Zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi, mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 


Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 


- towar musi być zwrócony w oryginalnym opakowaniu

- nie może być używany (wszelkie plomby, folie, zaślepki itp. nie mogą być naruszone)


Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas (AllGoods Jakub Kosicki, ul. Pochyła 17/2c, 53-512 Wrocław) o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. 

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 


 W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, z wyjątkiem kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie - w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 


Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.

 

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. 

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 


Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Zachęcamy do zadawania wszelkich pytań na adres: allgoods.sklepinternetowy@gmail.com


WZÓR OŚWIADCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY 

Adresat: AllGoods Jakub Kosicki, ul. Pochyła 17/2c, 53-512 Wrocław Ja ........................................................... niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy .................................................. Data zawarcia umowy .................................................. Imię i nazwisko ........................................................... Adres ......................................................................... Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) Data ..................................

O sprzedającym

allgoods_

O sprzedającym

allgoods_

94,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,7/5
CZAS WYSYŁKI
4,6/5
KOSZT WYSYŁKI
4,7/5
NA ALLEGRO OD
od 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:50

Dane firmy

Jakub Kosicki
AllGoods Jakub Kosicki
Pochyła, 17, 2c
53-512 Wrocław
NIP: 8971861884

Kontakt

  • 697****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

WYSYŁKA I DOSTAWA   

Jaki jest termin realizacji zamówienia?   

Termin realizacji zamówienia, uzależniony jest od dostępności produktów, które chcesz zakupić. Na stronie produktu, pod ceną zawsze podajemy informację o terminie realizacji zamówienia. W tym czasie powinieneś otrzymać zamówienie.   

Śledzenie przesyłek   

Kiedy przesyłka zostanie spakowana i odebrana przez Kuriera, możesz sprawdzić w jakim miejscu się znajduje. W tym celu wklej numer listu przewozowego, jaki powinieneś otrzymać w mailu informującym o wysłaniu zamówienia, na stronie Firmy Kurierskiej, która dostarcza Twoje zamówienie.   

GLS: https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek   

Poczta Polska: http://emonitoring.poczta-polska.pl/   

Paczkomaty: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-przesylke  

Co zrobić jeżeli przesyłka nie dotarła?   

Jeżeli przesyłka nie została doręczona w wyznaczonym terminie, skontaktuj się z nami. Postaramy się pomóc w wyjaśnieniu tej sytuacji. Wcześniej, warto skontaktować się z firmą kurierską która doręcza paczkę, ponieważ być może zamówienie jest już w drodze.   

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście w sklepie?  

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.  Towary NIE SĄ wysyłane z Wrocławia, ale z zewnętrznych magazynów. We Wrocławiu mamy jedynie biuro, gdzie niestety nie ma towaru.  


PŁATNOŚĆ   

Za towar można zapłacić zarówno przy odbiorze kurierowi jak i z góry na konto klasycznym przelewem lub - najwygodniej i najszybciej - poprzez PayU. Po zalicytowaniu prosimy o określenie formy płatności. W tytule przelewu należy podać login allegro i numer aukcji. Wszystkich płatności prosimy dokonywać na następujące konto bankowe: Santander Bank Polska S.A.: 57 1090 1522 0000 0001 4141 3878 


ODBIÓR OSOBISTY   

Ze względu na internetowy charakter prowadzenia działalności, na chwilę obecną, nie ma możliwości odbioru osobistego zamówienia.  Towary NIE SĄ wysyłane z Wrocławia, ale z zewnętrznych magazynów. We Wrocławiu mamy jedynie biuro, gdzie niestety nie ma towaru.  


DOKUMENT SPRZEDAŻY   

Faktury bez VAT wysyłamy drogą elektroniczną. Do wszystkich naszych transakcji dołączany jest dowód zakupu w formie elektronicznej (e-Faktura) na życzenie kupującego. 

Numer oferty: 8313909237

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro