Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

Sennheiser MD421-II mikrofon dynamiczny

od
Autoryzowany sklep Muzyczny - 99,2%
Allegro Smart!
154,99 złx 11 rat

Dostawa od 8,60 zł
Przewidywana dostawa: pojutrze u Ciebie
 
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Wygodne płatności
Raty PayU

kup do 10:30 - wyślemy dziś


Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Model:
      MD421-II
    • Kod producenta:
      MD421-II

Opis

Model MD 421 II to jeden z najlepiej znanych mikrofonów na świecie. Dzięki doskonałej jakości dźwięku, może on pracować w najbardziej zróżnicowanych warunkach studyjnych lub reporterskich. 5-pozycyjny przełącznik regulacji basu pozwala na dodatkowe zwiększenie jego wszechstronnej funkcjonalności. Mikrofon jest w kolorze czarnym główka jest metalizowana, czarna.

Cechy charakterystyczne mikrofonu MD 421 II:

- mikrofon do zastosowań profesjonalnych o sztywnej konstrukcji

- 5-pozycyjny przełącznik regulacji basu

- skuteczna eliminacja sprzężenia akustycznego

- czysta reprodukcja dźwięku

- prosta obsługa dzięki charakterystyce kierunkowej

Dane techniczne:

- Przetwornik: dynamiczny

- Charakterystyka: kardioidalna

- Pasmo przenoszenia: 30 - 17000 Hz

- Czułość w polu swobodnym bez obciążenia przy 1 kHz: 2,0 mV/Pa +/- 3 dB

- Impedancja nominalna: 200 Ohm

- Minimalna impedancja wejściowa (wzmacniacza): 200 Ohm

- Złącze: XLR-3

- Waga: 385 g

- Wymiary: 215 x 46 x 49 mm

Przykład reprezentatywny

Wygodne płatności



Dostawa i płatność

od 8,60 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Wrocław, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 22 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. w punkcie
RUCH
8,60 zł
wt. 22 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. - pt. 25 wrz. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, InPost
10,95 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier, GLS
15,00 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier, UPS
19,00 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 22 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. w punkcie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
13,41 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, GLS
18,00 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
Kurier pobranie, UPS
25,00 zł
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie
wt. 22 wrz. - śr. 23 wrz. u Ciebie

Punkty odbioru

Muzyczny.pl
Al. Armii Krajowej 5
50-541 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: allegro@muzyczny.pl
tel.: +48 71 79 74 657

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota
10:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Muzyczny.pl
ul. Muzyczna 1
55-330 Błonie
woj. dolnośląskie
email: allegro@muzyczny.pl
tel.: +48 71 79 74 657

poniedziałek - piątek
07:30 - 16:45
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 1 dzień roboczy
poinformujemy o terminie odbioru

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar w ciągu 24 godzin.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców
Dodatkowe informacje


Towary zakupione w sklepie muzyczny.pl podlegają gwarancji:

24-miesięcznej - w przypadku sprzedaży konsumenckiej, niezwiązanej z działalnością gospodarczą

12-miesięcznej - w przypadku umów zawieranych pomiędzy przedsiębiorcami 


licząc od daty sprzedaży urządzenia. Wyjątek stanowią towary używane lub pochodzące z ekspozycji, które oferowane są w dziale Wyprzedaż (B-Stock) - na te każdorazowo udzielamy 12-miesięcznej gwarancji. Towar taki jest zawsze jednoznacznie opisany jako używany,niesprawny,niepełnowartościowy, uszkodzony, wyprzedażowy, poekspozycyjny, B-Stock lub którekolwiek z powyższych.


Uprawnienie to nie wyłącza ani nie ogranicza warunków gwarancji udzielanych niezależnie przez producenta, importera, uprawnionego przedstawiciela producenta lub tego, który daje gwarancję na produkt, wystawia oświadczenie gwarancyjne lub udziela zapewnień o gwarancji produktu. Warunki gwarancyjne określa wówczas zewnętrzny gwarant.


Muzyczny.pl zobowiązuje się w stosownym czasie bezpłatnie usunąć wady towaru w drodze naprawy lub wymiany.


Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień konsumenta wynikających z ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta.


Gwarancja nie obejmuje wszelkiego rodzaju przypadkowych lub celowych uszkodzeń, a także uszkodzeń spowodowanych niedbałym i niewłaściwym użytkowaniem.

Szczegółowe warunki gwarancji określa Karta Gwarancyjna.


W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu 

sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny.] 



Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

M.Ostrowski Sp.j.
Muzyczna 1
55-330 Błonie
Dodatkowe informacje


Reklamację produktu zakupionego na naszych akucjach zalecamy zgłosić poprzez formularz naprawy na stronie http://muzyczny.pl/RMA co w znaczący sposób skróci czas rozpatrywania zgłoszenia. 


Dla sprzedaży konsumenckiej, niezwiązanej z prowadzeniem działalności gospodarczej, oferujemy bezpłatny, szybki i wygodny serwis gwarancyjny typu door-to-door, co oznacza, że produkt wymagający serwisowania odbierzemy z dowolnie wskazanego miejsca w Polsce i zwrócimy naprawiony pod ten sam adres. 


Pokrywamy wówczas koszty transportu towaru w obie strony. 


Jak wygląda proces składania reklamacji?

Dodaj zgłoszenie reklamacyjne korzystając z formularza dostępnego pod linkiem powyżej.

Otrzymasz e-mail lub SMS z numerem reklamacji (RMA) oraz instrukcją postępowania - może to zająć nawet dwa dni robocze.

Numer RMA należy umieścić na paczce obok listu przewozowego (można go nanieść na naklejkę SERWIS).

Wyślij paczkę do naszego serwisu lub dostarcz do sklepu stacjonarnego.

Po rozpatrzeniu reklamacji otrzymasz pełną dokumentację serwisową wraz z wynikiem ekspertyzy (jeśli była konieczna).


Wysyłany sprzęt należy bezpiecznie zapakować na czas transportu w taki sposób aby wykluczyć możliwość jego uszkodzenia.


W przypadku chęci samodzielnego zgłoszenia reklamacji towar prosimy wysłać na poniższy adres:

Serwis M.Ostrowski sp.j.

ul. Muzyczna 1

55-330 Błonie

Telefon (71) 79 74 605

e-mail: serwis@muzyczny.pl


Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem!


W przypadku sprzedaży produktu w obrocie między przedsiębiorcami strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy. Przede wszystkim ustalają, że nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży. [Podstawa prawna: art. 558 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny.]


Na odbiór reklamowanego produktu masz 30 dni od otrzymania od nas powiadomienia o zakończeniu procedur serwisowych. Jeżeli nie odbierzesz go w tym terminie, pisemnie wezwiemy Cię do jego odebrania w terminie 14 dni od dnia doręczenia wezwania (i/lub otrzymania informacji o niepodjęciu wezwania). Po bezskutecznym upływie dodatkowego terminu będziemy mogli naliczać opłatę z tytułu bezumownego przechowywania sprzętu. Opłata równa jest średniej stawce za 1m2 najmu ubezpieczonej, ogrzewanej i chronionej powierzchni magazynowej aktualnie obowiązującej we Wrocławiu. Będziemy ją naliczać za każdy rozpoczęty miesiąc przechowywania.



Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
M.Ostrowski sp.j. - Zwrot
Muzyczna 1
55-330 Błonie
Dodatkowe informacje

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia lub formularza przed jego upływem. Złożenie oświadczenia może nastąpić także na formularzu odstąpienia od umowy załączonym do przesyłki.

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - wersja PDF - https://muzyczny.pl/dokumenty/Odstapienie_od_umowy_zawartej_na_odleglosc.pdf

Formularz odstąpienia od umowy zawartej na odległość - wersja DOC - https://muzyczny.pl/dokumenty/Odstapienie_od_umowy_zawartej_na_odleglosc.doc

Formularz można przesłać drogą elektroniczną na e-mail: zwroty@muzyczny.pl lub listownie na adres:

Zwrot M.Ostrowski sp.j.

ul. Muzyczna 1

55-330 Błonie

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta lub osobę trzecią przez niego wskazaną, inną niż przewoźnik.

3. W przypadku odstąpienia od umowy uważa się ją za niezawartą. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez konsumenta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez sklep lub osobę trzecią na podstawie porozumienia ze sklepem. Jeżeli umowa dodatkowa została zawarta z osobą trzecią, sklep informuje tę osobę o odstąpieniu przez konsumenta od umowy.

4. Zwracany towar należy odesłać najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od odstąpienia od umowy wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy sprzedaży, a także fakturą oraz informacją o numerze konta na jaki należy przelać zwracane pieniądze. Termin zostaje zachowany, jeżeli konsument odeśle towary przed wygaśnięciem okresu 14 dni kalendarzowych.

5. Zwracany towar należy bezpiecznie zapakować, dołączyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i przesłać na nasz adres. Jeśli to możliwe - oznaczyć przesyłkę naklejką ZWROT, przyspieszy to odesłanie środków i rozpatrzenie zwrotu.

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru, cech i funkcjonowania.

7. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz wartości najtańszej, standardowej przesyłki towaru przesłanego do Klienta, o ile koszt przesyłki został poniesiony przez Klienta. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

8. Sklep nie ponosi kosztów zwrotu towarów.

9. Konsument kupujący produkt w zestawie z innym produktem, zawiera umowę sprzedaży w sposób kompleksowy. Nie przewidujemy możliwości jej częściowego utrzymania, jeśli konsument skorzysta z prawa odstąpienia co do części tej umowy. Może odstąpić od umowy jedynie w całości. Jeśli odstąpi od umowy sprzedaży produktu zakupionego w zestawie z innym produktem, jest zobowiązany do zwrotu 

całego zestawu produktów. Gdy odstępuje od umowy sprzedaży, odstępuje też od umów dodatkowych wobec umowy sprzedaży. Dotyczy to np. przedmiotów dołączonych do głównego produktu za 1 grosz, 1 złoty lub zupełnie gratis.

10. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

    - o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

    - w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;

    - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

    - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

    - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    - w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

    - w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli 

przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;

    - w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

    - o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism (z wyjątkiem umowyo prenumeratę);

     zawartej w drodze aukcji publicznej;

    - o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

11. Powyższe uprawnienia nie przysługują Klientowi niemającemu statusu konsumenta w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego. W takim przypadku zasady i terminy odstąpienia od umowy regulują przepisy Kodeksu cywilnego.


O sprzedającym

Muzyczny

O sprzedającym


99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

5,0/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 18 lat i 2 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 0:00

Dane firmy

M.Ostrowski sp.j.
Al. Armii Krajowej 5
50-541 Wrocław
REGON: 932711521
NIP: 899-24-29-726

Kontakt

  • 71 ** ** *** ()
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Muzyczny.pl  - największy i najlepiej wyposażony sklep muzyczny w Polsce.

Na rynku istniejemy od 1990 roku. Nasze atuty to uczciwość, sprawnosć w działaniu, kompetencja i pozytywne nastawienie do każdego klienta. Jesteśmy tu aby Ci pomóc!

Nasza kadra to w większości muzycy, osoby silnie związane z branżą muzyczna lub hobbyści. Dzięki temu wiemy co mamy i co oferujemy.

Geograficznie od zawsze jesteśmy we Wrocławiu, nasz magazyn znajduje się w Błoniu gm. Miękinia.

Posiadamy również autoryzowany serwis naprawczy sprzętu muzycznego takich firm jak: Yamaha, Aham Hall, Line6, LD Systems, Cameo, ADJ, TW Audio, Riedel.

Zapraszamy!



Numer oferty: 9444012803

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane

zamknij

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka