Sprzedaż zakończona

Sponsorowane oferty z tej kategorii

SCRUNCH BUCKET WIADERKO SILIKONOWE I ŁOPATKA

od
Super Sprzedawcy
neikula
69,90
Allegro Smart!
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost8,99 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Kurier
Przesyłka kurierska11,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie18,00 zł
sprawdź szczegóły
Zapakuj na prezent
10,00 zł
dowiedz się więcej
Liczba kompletów
z 992 kompletów
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      inna
    • Rodzaj:
      Pozostałe
    • Bohater:
      brak
    • Wiek dziecka:
      12 m +

Opis

Silikonowe wiaderko Scrunch Bucket i łopatka Scrunch Spade w kolorze czarnym - komplet angielskiej firmy Funkit World

Wiaderko Scrunch Bucket jest wykonane z wytrzymałego silikonu - świetnie sprawdzi się jako zabawka do piasku, ale także jako przybornik do kuchni, łazienki czy pokoju dziecięcego, jako doniczka, koszyk na owoce, pojemnik na kredki, itp. Dzięki zastosowaniu elastycznego tworzywa wiaderko można zwinąć do małych rozmiarów i schować np. do walizki, plecaka, a nawet niewielkiej torebki. Wiaderko ma solidny silikonowy uchwyt na grubym sznurku.

Wiaderko jest bardzo wytrzymałe (nie pęknie), łatwe do utrzymania w czystości, wykonane z nietoksycznego tworzywa (używanego do produkcji opakowań żywności). Dodatkowo wiaderko jest odporne na działanie promieni UV oraz temperatury od -40 stopni C do +230 stopni C.

Wymiary produktu: średnica (góra): 16 cm, średnica (dół): 10 cm. Wysokość (samo wiaderko): 13 cm, wiaderko z uchwytem: 24 cm.

Waga: 210 g.

Pojemność: 1,5 l.

Materiał: silikon, sznurek.

Produkt jest nowy.  Do każdego zakupu dołączamy paragon lub fakturę VAT.

Łopatka Scrunch Spade idealnie pasuje do wiaderka Scrunch Bucket. Jest nieduża, w walizce lub plecaku zajmuje niewiele miejsca. Idealnie dopasowana nawet do małych rączek.

Materiał: PVC wolny od ftalanów

Wiek: 3 l+

Wymiary produktu: długość: 21 cm, szerokość w najszerszym miejscu: 5,5 cm.

Waga: 20 g.

Produkt jest nowy, oryginalnie zapakowany.

Zdjęcia poglądowe:

Seria innowacyjnych zabawek z serii Scrunch została zaprojektowana przez angielską firmę Funkit World. Zabawki tej firmy wyróżniają się niepowtarzalnym designem, wielofunkcyjnością, a także żywą kolorystyką.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Lokalizacja: Kraków, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u neikula za co najmniej 499.99 zł.

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
pierwsza sztuka
z pakietem
8,99 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
1 dzień roboczy
z pakietem
0,00 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
2 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
1,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
2,00 zł
maksymalnie w paczce
10
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Showroom BubuKids
Skośna 12
30-383 Kraków
woj. małopolskie
email: allegro@bubukids.pl
tel.: 607241472

poniedziałek - piątek
09:00 - 21:00
sobota - niedziela
10:00 - 21:00

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

BubuKids
Skośna 12
30-383 Kraków
Dodatkowe informacje

Warunki rękojmi 

1. Produkty dostępne pochodzą z legalnego źródła oraz są oryginalne.  

2. Reklamacja Klienta w związku z wadami fabrycznymi produktów lub  niezgodnością produktu z umową powinna zostać przesłana w formie  pisemnej na adres Sprzedawcy wraz z reklamowanymi  produktami.  Reklamacja powinna zawierać:  

2.1. dane Klienta umożliwiające kontakt z nim,  

2.2. opis wady,  

2.3. okoliczności uzasadniające reklamację,  

2.4. okoliczności wystąpienia i wykrycia wady,  

2.5. ewentualną sugestię sposobu rozwiązania reklamacji.  

3. Sprzedawca zobowiązany jest udzielić odpowiedzi na reklamację, w  terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania, wskazując, czy uznaje  reklamację oraz w jaki sposób zamierza ją rozpatrzyć lub informując o  braku podstaw do uznania reklamacji wraz z uzasadnieniem swojego  stanowiska.  

4. Sprzedawca nie oferuje obsługi reklamacji na zasadzie door-to-door. 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 

1. Konsument posiada między innymi następujące możliwości  skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń: 

1.1 może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej  z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego  zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,  

1.2 może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego  działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z  wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.  

2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia  roszczeń mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na  takie postępowanie.  

3. W celu wszczęcia postępowania polubownego należy złożyć do  właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej  wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym  sądem konsumenckim. W sekretariacie każdego polubownego sądu  konsumenckiego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej dostępne są odpowiednie formularze wniosków.  

4. Organizację i działanie stałych polubownych sądów konsumenckich  określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001  r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych  polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).  

5. Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania  reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do takich procedur  dostępne są w siedzibach, a także na stronach internetowych powiatowych  (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji, które zajmują się  ochroną konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz  pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,  www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,  www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.  

6. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie  rozstrzygnięcia ze Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy  powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji  społecznej, która zajmuje się ochroną konsumentów.  

7. Spory transgraniczne pomaga rozwiązać Sieć Europejskich Centrów  Konsumenckich. Dane tych instytucji dostępne są na stronach  internetowych Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

BubuKids
Skośna 12
30-383 Kraków

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

UWAGA! Jako artykuły higieniczne traktowane są, m.in. smoczki, pieluchy, szczoteczki do zębów, gryzaki, butelki do karmienia ze smoczkami. Prosimy zwrócić uwagę na ograniczenia przy zwrotach wynikające z Ustawy o prawach konsumenta (art. 38). 


Procedura zwrotu

 1. Zgodnie Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.  z 2014 r. poz. 827) konsumentem, który zawarł za pośrednictwem allegro   umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez  podania jakiejkolwiek przyczyny.  

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się w dniu, w  którym konsument odebrał produkt od przewoźnika lub dniu w którym  wskazana przez konsumenta osoba trzecia inna niż przewoźnik odebrała  produkt od przewoźnika.  

3. W przypadku umowy, która obejmuje kilka produktów, które są  dostarczane w oddzielnych przesyłkach bieg terminu do odstąpienia od  umowy rozpoczyna się od dnia dnia, w którym konsument odebrał ostatni  produkt z zamówienia lub dniu w którym wskazana przez konsumenta osoba  trzecia inna niż przewoźnik odebrała ostatni produkt z zamówienia.  

4. Konsument może odstąpić od umowy informując Sprzedawcę o decyzji o  odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. Oświadczenie  takie może być wysłane pocztą na adres: Kotyras.com Daniel Kotyras,  Zamiejska 11a/10, 30-382 Kraków lub wysłane pocztą elektroniczną na  adres: allegro@bubukids.pl.  

5. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z  formularza, który dostępny jest na stronie:  http://www.bubukids.pl/formularz_zwrotu/. Skorzystanie z wzoru  dostarczanego przez Sprzedawcę  nie jest to obowiązkowe.  

6. W przypadku skorzystania przez konsumenta z prawa do odstąpienia  od umowy, konsument ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później  jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o  odstąpieniu od umowy. Do zachowania tego terminu wystarczy, że  konsument wyśle towar przed upływem 14- dniowego terminu na adres:  Kotyras.com, ul. Zamiejska 11a/10, 30-382 Kraków.  

7. Konsument zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru.  

8. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca niezwłocznie, nie  później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta  o odstąpieniu od umowy, zwróci konsumentowi wszystkie otrzymane od  niego płatności. Sprzedawca  zwraca także koszty dostarczenia towaru do  konsumenta, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego  przez konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób  dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.  

9. Sprzedawca ma prawo wstrzymać zwrot płatności otrzymanych od  konsumenta do momentu otrzymania towaru od konsumenta lub dostarczenia  przez niego wiarygodnego dowodu odesłania towaru, w zależności od tego,  które zdarzenie nastąpi wcześniej.  

10. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych  sposobów płatności, jakich użył konsument, chyba że konsument  jednoznacznie wybrał inny sposób zwrotu płatności. W obu przypadkach  konsument nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem wykonywanym  przez Sprzedawcę.  

11. Konsument ponosi całkowitą odpowiedzialność za zmniejszenie  wartości zwróconego produktu, które było wynikiem korzystania z niej w  sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i  funkcjonowania rzeczy.  

12. Zgodnie z art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach  konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy  zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  umów:  

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę  za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed  rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;  

2) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana,  wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;  

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu  zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;  

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w  zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można  zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,  jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;  

5) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami.  

13. Jeśli wraz z zakupami konsument otrzymał gratisy (świadczenia  dodatkowe), kupujący zobowiązany jest do zwrotu otrzymanych gratisów. 

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

Usługi dodatkowe

Zapakuj na prezent

10,00 zł
Zapakuj na prezent - szczegóły

Większe produkty zakupione u nas pakujemy w specjalne kolorowe i atrakcyjnie wyglądające worki prezentowe PAKADO. Mniejsze pakujemy w papierowe torby prezentowe.


Odstąpienie od umowy

Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu kosztów za usługi dodatkowe, jeśli doszło do ich całkowitej realizacji przepis z ustawy

O sprzedającym

neikula
neikula

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:10

Dane firmy

Daniel Kotyras
Kotyras.com
Zamiejska 11a/10
30-382 Kraków
REGON: 120727456
NIP: 764-208-48-87

Kontakt

  • 607****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 21:00
sobota - niedziela
11:00 - 21:00

Informacje o sprzedającym

Numer konta do wpłat: 76 1140 2004 0000 3802 5397 5158 (mbank)


Naszą firmę założyliśmy w 2008 r., ponieważ już wówczas chcieliśmy dać rodzicom poszukującym dla siebie i swoich dzieci akcesoriów, odzieży i zabawek niedostępnych w marketach i popularnych sklepach sieciowych.  

Neikula, to konto na allegro należące do grupy sklepów prowadzonych przez BubuKids. 

BubuKids to nie tylko grupa kilku sklepów internetowych oraz kilka kont na allegro, ale także przytulny showroom działający w Krakowie (ul. Skośna 12), do którego zapraszamy po odbiory osobiste zakupionych na allegro produktów (prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny: 607 241 472). 

Sami jesteśmy świadomymi rodzicami i jednocześnie świadomymi konsumentami – dlatego klientom dostarczamy produkty, które sami kiedyś testowaliśmy lub chcielibyśmy używać. Oprócz tego naszych klientów traktujemy w taki sposób, w jaki chcielibyśmy być obsługiwani w sklepach.  Dlatego też po odbiór zakupionych na allegro produktów do naszego showroomu zapraszamy 7 dni w tygodniu, często nawet o 21:00 (rozumiemy, że podróż przez Kraków w godzinach szczytu potrafi być męcząca – dlatego można umówić się z nami na pasujące obu stronom godziny).  

Jak wiele osób, często dokonujemy zakupów w internecie, stąd przykładamy ogromną wagę, aby zamówione produkty były u naszych klientów, w kolejnym dniu roboczym po otrzymaniu zamówienia. Z dumą musimy przyznać, że ponad 99% klientów otrzymuje zamówione produktu w ciągu jednego dnia roboczego od chwili, gdy zamówienie zostanie opłacone. Świadczą o tym też bardzo wysokie oceny, jakie wystawiają nam klienci dokonujący zakupów przez nasze konto na allegro.  

Grupa BubuKids to także bezpośredni importer wielu cenionych i prestiżowych marek. W przeszłości, m.in. dzięki nam w Polsce zaczęły się pojawiać rowerki biegowe i rowery dziecięce marki Puky (których byliśmy bezpośrednim importerem od 2009 do 2014 r.). Aktualnie jesteśmy bezpośrednim importerem plecaków niemieckich marek Ergobag oraz Satch, kuferków brytyjskiej marki Sass&Belle oraz także pochodzących z Wielkiej Brytanii suchych termoforów firmy Intelex

W Polsce współpracujemy z dziesiątkami rodzimych producentów oraz małych niezależnych importerów wielu różnych marek.  W naszej współpracy z kontrahentami stawiamy duży nacisk na partnerskie relacje, prowadzenie firmy dla nas to nie tylko praca, ale także ogromna przygoda. Staramy się, aby nasi partnerzy biznesowi także czerpali przyjemność ze współpracy z nami. 

Nasze wysiłki i długoletnia działalność dostrzegane są w całej branży dziecięcej w Polsce. Daniel Kotyras (współzałożyciel firmy) od kilku lat zasiada w Radzie Programowej Międzynarodowych Targów Zabawek i Artykułów dla Matki i Dziecka KIDS' TIME – jest to jedna z najważniejszych tego typu imprez w Europie, której ostatnia edycja zgromadziła ponad 460 wystawców z całego świata oraz kilka tysięcy zwiedzających przedstawicieli branży. Oprócz tego jako od 2017 r. przedstawiciel BubuKids zasiada w jury nagrody KIDS' TIME STAR – jednej z najważniejszych nagród branżowych w Polsce.

Pozostałe informacje

 Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1. Konsument posiada między innymi następujące możliwości

skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i

dochodzenia roszczeń:

1.1 może zwrócić się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej

z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego

zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą,

1.2 może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego

działającego przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej z

wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży.

2. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia

roszczeń mają charakter dobrowolny i obie strony muszą wyrazić zgodę na

takie postępowanie.

3. W celu wszczęcia postępowania polubownego należy złożyć do

właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej

wniosek o mediację lub wniosek o rozpoznanie sprawy przed polubownym

sądem konsumenckim. W sekretariacie każdego polubownego sądu

konsumenckiego oraz na stronach internetowych Wojewódzkich Inspektoratów

Inspekcji Handlowej dostępne są odpowiednie formularze wniosków.

4. Organizację i działanie stałych polubownych sądów konsumenckich

określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001

r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych

polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).

5. Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń orz zasady dostępu do takich procedur

dostępne są w siedzibach, a także na stronach internetowych powiatowych

(miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji, które zajmują się

ochroną konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz

pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php,

www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php,

www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

6. Konsumentem może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie

rozstrzygnięcia ze Sprzedawcą, korzystając z bezpłatnej pomocy

powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji

społecznej, która zajmuje się ochroną konsumentów.

7. Spory transgraniczne pomaga rozwiązać Sieć Europejskich Centrów

Konsumenckich. Dane tych instytucji dostępne są na stronach

internetowych Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl

Dowód zakupu

1. Każdy zakup dokumentowany jest stosownym dokumentem fiskalnym: paragonem lub fakturą VAT.

2. Kupujący wyraża zgodę na otrzymanie faktury vat za dokonane zakupy w formie elektronicznej (mailem).


Wysyłki

1. Wysyłki realizowane są od poniedziałku do piątku, chyba że klient ustali z Bubukids, że firma zrealizuje wysyłkę w weekend.

2. Jeśli zamówienie zostaje złożone w dni wolne od pracy (weekendy i święta), to czas na wysyłkę liczony jest od pierwszego dnia roboczego następującego po zamówieniu.

3. W przypadku niektórych aukcji czas wysyłki może być dłuższy niż 24 godziny i jest to wówczas wskazane w polu "czas wysyłki". 

4. W przypadku, gdy czas wysyłki wynosi więcej niż 24 godziny, czas wysyłki liczony jest w ten sposób, że dzień zamówienia jest dniem 0, zatem czas wysyłki wynosi wówczas D0 + liczba dni wskazanych w polu "czas wysyłki".

5. Czas wysyłki podawany jest w dniach roboczych (bez sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy).

6. Sprzedający zgadza się na wysyłkę paczek do innych krajów niż Polska, jednak koszt wysyłki będzie wówczas ustalany indywidualnie w zależności od realnych kosztów dostawy do danego kraju.

7. W przypadku klientów niezarejestrowanych lub podających nieprawdziwe lub nieaktualne dane adresowe sprzedawca może odmówić wysyłki paczki "za pobraniem", sprzedający może także wezwać do wpłaty należoności na konto. 

8. Transakcja z kupującym, którego dane są nieprawdziwe lub nieaktualne jest anulowana zaraz po weryfikacji danych adresowych.

9. Firma kurierska nie ma obowiązku informować kupującego telefonicznie o planowanej dacie i godzinie doręczenia paczki do kupującego. Taki obowiązek nie spoczywa także na sprzedającym.

10. Sprzedający za pośrednictem narzędzi informatycznych udostępnianych przez allegro wysyła kupującemu powiadomienie o nadaniu produktu wraz z numerem paczki umożliwiającym jej śledzenie. 

11. Firma kurierska podejmuje dwie próby doręczenia do kupującego paczki. Brak obecności kupującego lub innych osób pod wskazanym adresem nie jest podstawą do reklamowania usługi doręczenia przesyłki. 

12.  Po dwóch nieudanych próbach doręczenia przesyłki kupujący jest zobowiązany do pokrycia kosztów ponownej wysyłki i/lub kosztów zwrotu przesyłki do sprzedającego.  

13. Brak odbioru paczki przez kupującego nie świadczy o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. 

14. Kupujący zamawiając przesyłkę na adres instytucji publicznej (firmy, biura, urzędu) zobowiązany jest do podania nazwy instytucji, do której będzie paczka doręczana.

Numer oferty:7267366143
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro