Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

ŚCIEMNIACZ DO LED 5-215W OBROTOWY BIAŁY SIMON 54

od
electro-monter - 95,9%
1 osoba kupiła 1 sztukę

Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 5 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Liczba sztuk
z 999 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Kontakt-Simon
    • Rodzaj:
      ściemniacz
    • Rodzaj produktu:
      ściemniacz obrotowy
    • Kolor:
      biały
    • Kod produktu:
      DS9L2.01/11
    • Typ:
      Klasyczny, Podtynkowy

Opis

Ściemniacz obrotowy Simon 54 DS9L2.01/11 do LED sciemnialnych 5-215W dwubiegunowy biały Kontakt-Simon

Zastosowanie

  • LED ściemnialny (DIM) 230V - TAK,
  • świetlówka kompaktowa (energooszczedna) - NIE,
  • świetlówka liniowa - NIE,
  • żarówki 230V - TAK,
  • żarówki halogenowe 230V - TAK,
  • żarówki halogenowe 12V- transformator elektroniczny - NIE,
  • żarówki halogenowe 12V- transformator rdzeniowy toroidalny - NIE

Specyfikacja:

Ściemniacze i produkty zdalnie sterowane

  • Napięcie znamionowe:230V
  • Zakres częstotoliwości:50-50 Hz
  • Tworzywo sztuczne, PC, Bezhalogenowe
  • Stopień ochrony:IP20
  • Pazurki / wkręty
  • Wymiary: kwadrat o boku 7,5 cm

"Simon 54" to nowoczesna linia premium osprzętu elektro-instalacyjnego oparta o nowe, niezawodne i przyjazne w montażu mechanizmy, wyróżniająca się szlachetną formą oraz bogatą kolorystyką. Osprzęt funkcjonuje jako system ramkowy, symetryczny który umożliwia zamontowanie produktu w opcji poziomej i pionowej. Moduł instalujemy w standardowej puszce F60 za pomocą szybkozłączki lub śrub. Do dyspozycji jest pełna gama modułów: łączniki,przyciski, gniazda elektryczne, gniazda teleinformatyczne, USB, głośnikowe, RTV-SAT itp. Dostępny w tradycyjnej bieli oraz kolorach:kremowy, srebrny mat, metalizowany, złoty mat, metalizowany, antracyt, metalizowany, brąz mat, metalizowany.

Nr oferty xSale 8441998656

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(3 oceny)
3
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Siedlce, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u electro-monter za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
wt. 14 lip. - wt. 21 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - wt. 21 lip. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier
15,00 zł
wt. 14 lip. - śr. 22 lip. u Ciebie
wt. 14 lip. - śr. 22 lip. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
InPost Paczkomat 24/7
12,49 zł
wt. 14 lip. - wt. 21 lip. w punkcie
wt. 14 lip. - wt. 21 lip. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie
20,00 zł
wt. 14 lip. - śr. 22 lip. u Ciebie
wt. 14 lip. - śr. 22 lip. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 5 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 5 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Asaj Sp. z o.o. - Sklep Internetowy
Siedlecka 86
08-110 Stok Lacki
Dodatkowe informacje

 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.

5. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

6. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

7. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres reklamacje@hurtelektryczny.pl. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi.

8. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Asaj Sp. z o.o. - Sklep Internetowy
ul. Siedlecka 86
08-110 Stok Lacki
Dodatkowe informacje

Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

Jeżeli chcą Państwo dokonać zwrotu wymagamy każdorazowo wypełnienia formularza zwrotu poprzez portal Allegro. 

Aby dokonać zwrotu należy:

  1. Zalogować się na konto Allegro z którego dokonany był zakup.
  2. Przejść do zakładki "Kupione" (do wyboru z listy rozwijanej na górze strony po zalogowaniu).
  3. W zakładce "Kupione - moje zakupy" należy odnaleźć zamówienie, którego dotyczy zwrot.
  4. Wejść w szczegóły zamówienia i kliknąć " Zwróć część lub całość zakupu".
  5. Wybrać towary których dotyczy zwrot, przyczynę i uzupełnić wszystkie dane do zwrotu.

Bardzo prosimy o odsyłanie wyłącznie towaru w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu.

Do zwrotów prosimy załączać kartkę z danymi zamówienia tj.:

  • imię i nazwisko,
  • nick allegro,
  • lista zwracanego towaru,
  • konto do zwrotu.

Przyspieszy to proces realizacji zwrotu.

Adres do zwrotów:

Asaj Sp. z o.o. Sklep Internetowy

ul. Siedlecka 86

08-110 Stok Lacki     


O sprzedającym

electro-monter

O sprzedającym


95,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,7/5star

Koszt wysyłki

4,9/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od roku i 6 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 15:53

Dane firmy

ASAJ Sp. z o.o.
K.Przerwy Tetmajera 1
08-110 Siedlce
NIP: 821-222-78-30

Kontakt

  • 32 *** ** ** ()
poniedziałek - piątek
10:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Dostawa:

1. Sprzedawca realizuje Dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.

3. Sprzedawca zamieszcza na aukcji informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.

4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na aukcji liczony jest w Dniach roboczych.

5. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia. W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.

6. W dniu wysłania Towaru do Klienta (jeśli nie wybrano możliwości osobistego odbioru Towaru) przekazywana jest na adres poczty elektronicznej Klienta informacja potwierdzająca nadanie przesyłki przez Sprzedawcę. 

7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.

8. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w biurze Sprzedawcy w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie.

9. Sprzedawca, zgodnie z wolą klienta przesyła przy pomocy poczty elektronicznej, na adres elektroniczny Klienta fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary oraz faktury zaliczkowe, faktury korygujące, duplikaty faktur. Faktury VAT dostarczane są w formie pliku elektronicznego, w formacie PDF. W celu otwarcia pliku Klient powinien posiadać bezpłatne oprogramowanie kompatybilne z formatem PDF. Sprzedawca rekomenduje w tym celu program Adobe Acrobat Reader, które można pobrać bezpłatnie pod adresem http://www.adobe.com

10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy.

11. W ramach realizacji umowy z Klientem, Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta zaproszenie do wypełnienia ankiety po-sprzedażowej, w tym celu wykorzystuje narzędzia udostępnione przez Ceneo sp. z o.o. Ankieta służy zbadaniu opinii o przeprowadzonej transakcji. Klient może dobrowolnie wypełnić ankietę.


Numer oferty: 8441998656

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka