Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Smartfon Samsung Galaxy S8+ czarny 64 GB


SAMSUNG GALAXY S8+ PLUS G955F Black KMKI za1758

od
KMKI_PL
1 758,00
Zakończona
(sobota, 25 maja 2019, 11:20:38)
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT-marża
    • Kod producenta:
      SM-G955FZKAXEO
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Typ:
      Smartfon
    • Szerokość produktu:
      73 mm
    • Wysokość produktu:
      160 mm
    • Głębokość produktu:
      8 mm
    • Waga:
      173 g
    • Waga (z opakowaniem):
      1 kg
    • Kolor:
      czarny
    • Przekątna ekranu:
      6.2"
    • Wbudowana pamięć:
      64 GB
    • Pamięć RAM:
      4 GB
    • System operacyjny:
      Android
    • Wersja systemu operacyjnego:
      Android (inne)
    • Rozdzielczość aparatu przedniego:
      8 Mpx
    • Rozdzielczość aparatu tylnego:
      12 Mpx
    • Pojemność akumulatora:
      3500 mAh
    • Typ akumulatora:
      litowo-jonowy
    • Rozdzielczość nagrywanych filmów:
      4K
    • Rodzaj wyświetlacza:
      Super AMOLED
    • Ekran dotykowy:
      tak
    • Gęstość pikseli:
      529 ppi
    • Rozdzielczość ekranu (px):
      1440 x 2960
    • Slot karty pamięci:
      tak
    • Maksymalna pojemność karty pamięci:
      512 GB
    • Procesor:
      Samsung Exynos 8895
    • Częstotliwość procesora:
      2.3 GHz
    • Liczba rdzeni procesora:
      8
    • Układ graficzny:
      Adreno 540
    • Funkcje:
      ładowanie indukcyjne
    • Wyjmowana bateria:
      nie
    • Opcje SIM:
      Single SIM
    • Blokada simlock:
      brak blokady
    • Maksymalny czas rozmów:
      24
    • Materiał:
      aluminium, szkło
    • Funkcje aparatu:
      HDR, autofocus, lampa błyskowa, nagrywanie wideo, optyczna stabilizacja obrazu, panorama, samowyzwalacz, wykrywanie twarzy, zdjęcia seryjne, zoom
    • Komunikacja:
      Bluetooth, NFC, Wi-Fi, Wi-Fi Direct
    • Transmisja danych:
      2G, 3G, 4G (LTE)
    • Nawigacja:
      A-GPS, BeiDou, GLONASS, GPS, Galileo
    • Czujniki:
      akcelerometr, barometr, czujnik pola magnetycznego (Halla), czujnik zbliżeniowy, czujnik światła, czytnik linii papilarnych, magnetometr, żyroskop
    • Złącza:
      USB typ C, mini jack 3,5 (audio)
    • Funkcje w telefonach komórkowych:
      alarm wibracyjny, budzik, dyktafon, funkcja głośnomówiąca, kalendarz, kalkulator, książka telefoniczna, latarka, przypomnienia, zegar

Opis

Opis

!!! SUPER CENA 1758zł !!! TYLKO ODBIÓR OSOBISTY !!!

adres email: kmki.pl@gmail.com

tel: 600-723-713 lub 600-117-118

Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 - 18:00. Na wiadomości odpisujemy najszybciej jak to tylko możliwe.

MODEL: SAMSUNG GALAXY S8 PLUS G955F

KOLOR: BLACK

PAMIĘĆ WBUDOWANA: 64GB

PAMIĘĆ RAM: 4GB

WYŚWIETLACZ: 1440 x 2960 px (6,2")

PROCESOR: Octa-core (4x2.3 GHz i 4x1.7 GHz)

APARAT: Podwójny 12 MPX ,Wtórny 8mpx

BATERIA: Li-Ion 3500 mAh

KARTY PAMIĘCI: TAK

DUAL SIM: Nie

STANDARD KART SIM: nanoSIM

SYSTEM: Android 7.1.1 (Nugat)

GWARANCJA: 24 miesiące producenta

DYSTRYBUCJA EUROPEJSKA LUB POLSKA Z PEŁNYM JĘZYKIEM POLSKIM / BEZ SIMLOCKA. PEŁEN KOMPLET PRODUCENTA.

Zestaw zawiera:

  • Samsung Galaxy S8 PLUS BLACK bez simlocka, polskie menu
  • oryginalne pudełko ze zgodnym numerem IMEI
  • kluczyk SIM
  • instrukcje
  • kabel USB
  • zestaw słuchawkowy
  • conector USB
  • ładowarka zgodna z polskim standardem

Opinie o produkcie

4,96

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,96/5
(126 ocen)
122
3
1
0
0

13 stycznia 2019 od
najbardziej pomocna
Bardzo dobry telefon polecam:-)
30 października 2018 od
Świetny smartfon. Przy moim użytkowaniu - min. 3 godziny rozmów, wysyłanie emaili, sms, FB bateria wytrzymuje cały dzień. Poprzedni telefon miał niewiele mniejszą baterię, a musiałem go ładować w połowie dnia. Do tego świetny aparat, przy minimalnej ilości światła daje radę. Polecam!
27 stycznia 2019 od
Wszystko ok. Polecam.
18 października 2018 od
super
25 sierpnia 2018 od
wszystko jak najbardziej ok
19 sierpnia 2018 od
Godny polecenia
30 września 2018 od
Wszystko super. Polecam
11 grudnia 2018 od
Mam od ponad miesiąca, klasa. Polecam
26 września 2018 od
Telefon jak telefon. Ładny, a reszta... hmm Myślałem że będzie lepsze zdjęcia robił
wygląd
cena
1 czerwca 2019 od
Szybka wysyłka produkt zgodny z opisem 5/5
2 maja 2019 od
Telefon ok
12 kwietnia 2019 od
Polecam.

Dostawa i płatność

Dostawa i płatność

Lokalizacja: Kraków, Starowiślna 69, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
natychmiast

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Sklep GSM
Starowiślna 69 LU4
31-052 Kraków
woj. małopolskie
tel.: 600-723-713

poniedziałek - piątek
10:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

-

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

  

1. Produkty dostępne w naszej ofercie objęte są gwarancją producenta.

2. Okres gwarancji na produkty Apple obejmuje 12 miesięcy, natomiast na pozostałe produkty okres gwarancji wynosi 24 miesiące.

3. W celu skorzystania z gwarancji, produkt należy dostarczyć do punktu sprzedaży lub bezpośrednio do Autoryzowanego serwisu.

4. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawień Konsumenta, jakie wynikają z przepisów prawa o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

5. Informacje na temat gwarancji można uzyskać pod numerem telefonu 600 117 118. 

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KMKI.PL - REKLAMACJE
STAROWIŚLNA 69/LU4
31-052 KRAKÓW
Dodatkowe informacje

  

  

Rękojmia

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć towar bez wad. Odpowiedzialność, w tym zakresie regulują przepisy określone w art. 556 oraz 556_1- 556_3 Kodeksu cywilnego. 

3. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, Klient może:

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna,

b) żądać wymiany towaru na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwego towaru w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

4. Reklamację z tytułu rękojmi można złożyć bezpośrednio w Sklepie stacjonarnym KMKI.PL w Krakowie pod adresem: ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków w godzinach jego otwarcia od poniedziałku do piątku 10.00 – 18.00 lub przesłać na piśmie na adres Sprzedawcy: KMKI.PL KMKI.PL ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków.

5. Reklamacja z tytułu rękojmi powinna zawierać dane osoby składającej reklamację (imię, nazwisko, adres do korespondencji, numer telefonu, adres e-mail), a także wskazanie przyczyny reklamacji (opis dostrzeżonej wady w towarze) oraz żądanie z tytułu przysługujących praw z rękojmi.

6. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć wadliwy towar na adres Sprzedawcy: KMKI.PL ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków. 

7. Sprzedawca ustosunkuje się do złożonej reklamacji w terminie czternastu dni od dnia jej otrzymania. Jeżeli kupujący będący Konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie czternastu dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

8. Odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami (podstawa prawna: art. 558 § 1 Kodeks Cywilny).


Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji

1. Konsument może skorzystać z następujących pozasądowych instytucji zajmujących się rozpatrywaniem reklamacji i dochodzeniem roszczeń:

a) zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozwiązanie sporu pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą. Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej oraz ich zamiejscowe oddziały prowadzą mediacje mające na celu rozstrzygnięcie sporu między Sprzedawcą a Konsumentem,

b) złożyć wniosek o rozpoznanie sprawy przed stałym polubownym sądem konsumenckim, działającym przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, 

c) skorzystać z bezpłatnej pomocy prawnej u miejskich lub powiatowych rzeczników konsumentów,

d) skorzystać z pomocy prawnej świadczonej przez organizacje pozarządowe takie jak Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Porady udzielane są pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 0 800 007 707 lub drogą elektroniczną: porady@dlakonsumentow.pl  

2. Konsument może również złożyć skargę za pośrednictwem platformy ODR (online dispute resolution) dostępnej pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  Europejska platforma ODR stanowi jeden wspólny punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, umożliwiający pozasądowe rozstrzyganie sporów dotyczących zobowiązań umownych, wynikających z zawartej internetowej umowy sprzedaży i / lub zawartej internetowej umowy o świadczenie usług. Jednocześnie przypominamy, iż adres poczty elektronicznej do kontaktu z Klientami to: kmki.pl@gmail.com

3. W Urzędzie Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa punkt kontaktowy udzielający informacji Konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiazywania sporów konsumenckich. Pomoc udzielana jest pod numerem 22 55 60 333 lub drogą elektroniczną: kontakt.adr@uokik.gov.pl

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
na własny koszt
Adres do zwrotu
kmki.pl - dział zwrotów
Starowiślna 69/LU4
31-052 Kraków
Dodatkowe informacje

  

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt 7 oraz pkt 8. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy, można złożyć w formie elektronicznej na adres: kmki.pl@gmail.com lub pisemnie na adres: KMKI.PL, ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków.

2. Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy przy pomocy wzoru formularza odstąpienia od umowy załączonego do niniejszych warunków zwrotu. Skorzystanie z powyższego formularza stanowi ułatwienie dla Konsumenta jednak nie jest obowiązkowe. W przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną, Sprzedawca potwierdza otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej.

3. Bieg terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

a) dla umowy, w wykonaniu, której Sprzedawca wydaje towar, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, 

b) dla umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia towaru z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie internetowym. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy, lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy chyba, że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar należy zwrócić na adres: KMKI.PL, ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków.

7. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru. 

8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:

a) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

b) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

c) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami.


WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku odstąpienia od umowy)

– Adresat: KMKI.PL, ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków, adres e-mail: kmki.pl@gmail.com numer telefonu: 600 117 118

– Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*) /o świadczenie następującej usługi(*)

– Data zawarcia umowy(*) /odbioru(*) 

– Imię i nazwisko konsumenta(-ów) 

– Adres konsumenta(-ów) 

– Podpis konsumenta(-ów) (tylko, jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej) 

– Data 


(*) Niepotrzebne skreślić

O sprzedającym

KMKI_PL

O sprzedającym

KMKI_PL

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 15:40

Dane firmy

KMKI.PL sp. z o.o.
ul. Starowiślna 69
31-052 Kraków
REGON: 122491472
NIP: 676-245-26-66

Kontakt

  • 600******** (pokaż)
  • 600******** (pokaż)

Pozostałe informacje

KMKI.PL sp. z o.o.

ul. Starowiślna 69/LU4

31-052 Kraków

Sklep czynny:

Od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-18.00



Zamówienia – Realizacja (płatność za towar, dostawa) 

1. Sprzedawca potwierdza Klientowi warunki zawartej umowy sprzedaży, poprzez przesłanie ich na trwałym nośniku (poczta e-mail) na adres poczty elektronicznej Klienta.  

2. Sprzedawca udostępnia do wyboru następujące formy płatności: 

a) przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, 

b) przelew elektroniczny za pośrednictwem serwisu płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, 

c) płatność za pobraniem u kuriera przy odbiorze przesyłki, 

d) płatność gotówką przy odbiorze towaru w Sklepie stacjonarnym Sprzedawcy. 

3. W przypadku wybrania płatności przelewem lub przelewem za pośrednictwem systemu płatności PayU, Klient zobowiązany jest uregulować płatność w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy sprzedaży. W przypadku płatności za pobraniem, płatność należy uregulować przy odbiorze przesyłki. 

4. Płatność przelewem należy uregulować na podany rachunek bankowy prowadzony przez GETIN Bank – numer rachunku: 98 1560 1137 2108 2685 2609 0001. W tytule przelewu prosimy podać nick z allegro, numer aukcji lub nazwę zakupionego przedmiotu. 

5. Sprzedawca realizuje dostawę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem jednego z dostępnych przewoźników: Paczkomaty InPost, Kurier InPost, DPD. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy towaru: a) Paczkomaty InPost – odbiór przesyłki w wybranym paczkomacie InPost, który znajduje się w dogodnej dla Klienta lokalizacji, b) Kurier InPost – przesyłka kurierska. 

6. Dostawa towaru dla przesyłek na terytorium RP realizowana jest w terminie do 5 dni. Termin dostawy oblicza się w następujący sposób:   

a) przy płatności przelewem, termin ten rozpoczyna się od dnia zaksięgowania płatności na rachunku bankowym Sprzedawcy, 

b) przy płatności za pobraniem, termin ten rozpoczyna się od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

7. Dostarczenie towaru do Klienta jest odpłatne. Koszt dostawy jest każdorazowo podany w trakcie wyboru formy dostawy podczas składania zamówienia oraz dodatkowo wskazany w zakładce informacyjnej „Dostawa i płatność”.  

8. Sprzedawca udostępnia możliwość odbioru osobistego towaru w Sklepie stacjonarnym Sprzedawcy pod adresem: 

ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków, od poniedziałku do piątku w godzinach od 10: 00 do 18: 00. 

W celu odbioru osobistego towaru, prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny pod numerem 600 117 118 lub 600 723 713. 

Dane osobowe  „Administratorem danych osobowych jest KMKI.PL sp. z o.o., ul. Starowiślna 69/LU4, 31 – 052 Kraków, adres e-mail: kmki.pl@gmail.com tel.: 600 117 118. 

Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonania umowy sprzedaży na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”), z uwagi na ciążący na Administratorze obowiązek prawny związany z prowadzeniem ksiąg rachunkowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie może ponieść Administrator danych lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO. Dane będą przetwarzane tylko przez okres, w którym Administrator będzie mieć ku temu podstawę prawną a więc przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej umowy, gdy przestanie na Administratorze ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący Administratora do przetwarzania Państwa danych osobowych, a także, gdy ustanie możliwość dochodzenia roszczeń związanych z umową sprzedaży zawartą przez którąkolwiek ze stron. Dane osobowe mogą być przekazywane przewoźnikom realizującym przesyłki na zlecenie Administratora, podmiotom świadczącym płatności elektroniczne, podmiotom świadczącym usługi księgowe. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji powyższego celu”. 

Pozostałe Informacje 

1. Umowa sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 

2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Konsumentami zostaną poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego. 

3. Informacje związane z funkcjonowaniem platformy Allegro dostępne są w regulaminie Allegro pod adresem https://allegro.pl/regulamin/pl  

Numer oferty:8103990587
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro