, , ,

SACHS AMORTYZATOR_TYŁ 316927

od
Super Sprzedawcy
dwumasywroclaw
99,6% poleca sprzedawcę
134,60
Allegro Smart!
13,46 zł x 10 rat odroczone raty zero
1 osoba kupiła 2 sztuki
Dostawaod 8,99 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 18 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Strona zabudowy:
    • Rodzaj zawieszenia:
      standardowe
    • Numer katalogowy oryginału:
      SUZUKI 41810-70L01-000, SUZUKI 41810-71L22, SUZUKI 41810-71L20, SUZUKI 41800-68L00

Opis

SACHS AMORTYZATOR_TYŁ 316927

✓ Podstawowe parametry

  • System tłumienia drgań zawieszenia: dwururka
  • Rodzaj amortyzatorów: cisnienie gazu
  • Parametr: TT27/13X200A
  • Sposób mocowania amortyzatora: górny trzon
  • Sposób mocowania amortyzatora: dolne oko
  • SVHC: Brak informacji, prosimy zwrócić się do producenta!

✓ Występuje w pojazdach

  • Marka/Model Rok Moc Pojemność Nadwozie
  • OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 (F68) 2008.04 - 2011.06 48 kW (65 KM) 996cm3 liftback
  • OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 LPG (F68) 2010.01 - 2011.06 48 kW (65 KM) 996cm3 liftback
  • OPEL AGILA (B) (H08) 1.0 (F68) 2011.07 - 2014.07 50 kW (68 KM) 996cm3 liftback
  • OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 (F68) 2008.04 - 2012.10 63 kW (86 KM) 1242cm3 liftback
  • OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 LPG (F68) 2008.04 - 2010.10 63 kW (86 KM) 1242cm3 liftback
  • OPEL AGILA (B) (H08) 1.2 (F68) 2010.04 - 2014.10 69 kW (94 KM) 1242cm3 liftback
  • OPEL AGILA (B) (H08) 1.3 CDTI (F68) 2008.04 - 2010.04 55 kW (75 KM) 1248cm3 liftback
  • SUZUKI SPLASH (EX) 1.0 (A5B 310) 2008.01 48 kW (65 KM) 996cm3 liftback
  • SUZUKI SPLASH (EX) 1.0 (A5B 310) 2011.06 50 kW (68 KM) 996cm3 liftback
  • SUZUKI SPLASH (EX) 1.2 (A5B 412) 2008.01 63 kW (86 KM) 1242cm3 liftback
  • SUZUKI SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) 2011.06 66 kW (90 KM) 1242cm3 liftback
  • SUZUKI SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) 2010.09 69 kW (94 KM) 1242cm3 liftback
  • SUZUKI SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) 2008.01 55 kW (75 KM) 1248cm3 liftback
  • SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 (RS 413) 2005.02 68 kW (92 KM) 1328cm3 liftback
  • SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.5 (RS 415) 2005.02 75 kW (102 KM) 1490cm3 liftback
  • SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416) 2006.05 92 kW (125 KM) 1586cm3 liftback
  • SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) 2005.08 51 kW (69 KM) 1248cm3 liftback
  • SUZUKI SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) 2005.08 55 kW (75 KM) 1248cm3 liftback
  • SUZUKI SWIFT IV (FZ, NZ) 1.2 (AZH 412) 2010.10 69 kW (94 KM) 1242cm3 liftback

✓ Numery OE

  • SUZUKI 41810-70L01-000
  • SUZUKI 41810-71L22
  • SUZUKI 41810-71L20
  • SUZUKI 41800-68L00

Pasuje do pojazdów

    • AGILA (B) (H08) 1.0 (F68) (K10B) 996ccm 65KM/48kW 2008/04-2011/06

    • AGILA (B) (H08) 1.0 (F68) (K10B) 996ccm 68KM/50kW 2011/07-2014/07

    • AGILA (B) (H08) 1.0 LPG (F68) (K10B) 996ccm 65KM/48kW 2010/01-2011/06

    • AGILA (B) (H08) 1.2 (F68) (K12B) 1242ccm 86KM/63kW 2008/04-2012/10

    • AGILA (B) (H08) 1.2 (F68) (K12B) 1242ccm 94KM/69kW 2010/04-2014/10

    • AGILA (B) (H08) 1.2 LPG (F68) (K12B) 1242ccm 86KM/63kW 2008/04-2010/10

    • AGILA (B) (H08) 1.3 CDTI (F68) (D13A Z 13 DTJ) 1248ccm 75KM/55kW 2008/04-2010/04


    • SPLASH (EX) 1.0 (A5B 310) (K10B) 996ccm 65KM/48kW 2008/01-

    • SPLASH (EX) 1.0 (A5B 310) (K10B) 996ccm 68KM/50kW 2011/06-

    • SPLASH (EX) 1.2 (A5B 412) (K12B) 1242ccm 86KM/63kW 2008/01-

    • SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) (K12B) 1242ccm 90KM/66kW 2011/06-

    • SPLASH (EX) 1.2 VVT (A5B 412) (K12B) 1242ccm 94KM/69kW 2010/09-

    • SPLASH (EX) 1.3 CDTI (A5B 413D) (D13A Z 13 DTJ) 1248ccm 75KM/55kW 2008/01-

    • SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 (RS 413) (M13A) 1328ccm 92KM/68kW 2005/02-

    • SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) (D13A Z 13 DTJ) 1248ccm 75KM/55kW 2005/08-

    • SWIFT III (MZ, EZ) 1.3 DDiS (RS 413D) (Z13DT) 1248ccm 69KM/51kW 2005/08-

    • SWIFT III (MZ, EZ) 1.5 (RS 415) (M15A) 1490ccm 102KM/75kW 2005/02-

    • SWIFT III (MZ, EZ) 1.6 (RS 416) (M16A) 1586ccm 125KM/92kW 2006/05-

    • SWIFT IV (FZ, NZ) 1.2 (AZH 412) (K12B) 1242ccm 94KM/69kW 2010/10-


odroczone raty zero

Kup dziś, zapłać po Nowym Roku
Teraz Raty ZERO wychodzą jeszcze korzystniej! Kupuj w listopadzie, a pierwszą ratę spłać dopiero w styczniu 2020 roku.
Szczegóły promocji wraz z Regulaminem znajdują się na: /zobacz/ratyzero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.11.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją polegającą na odroczeniu spłaty pierwszej raty do stycznia 2020 r. objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.11.2019 r. - 30.11.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wrocław, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 26 lis. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 26 lis. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pon. 25 lis. w punkcie
pon. 25 lis. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pon. 25 lis. w punkcie
pon. 25 lis. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro miniKurier24 InPost
10,95 zł
wt. 26 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost
12,18 zł
wt. 26 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. u Ciebie
Kurier wieczór
12,24 zł
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
Kurier wieczór pobranie
15,31 zł
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
Przesyłka kurierska
13,00 zł
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
15,00 zł
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie

Punkty odbioru

WROCŁAW
UL. Międzyleska 4, Hala D
50-514 Wrocław
woj. dolnośląskie
email: dwumasywroclaw@o2.pl

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota
08:30 - 13:30
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

FH OLIWEX
MIĘDZYLESKA 4
50-514 WROCŁAW
Dodatkowe informacje

7. Procedura reklamacyjna: 1) Reklamacje na przedmiot Kupujący może składać m.in. pisemnie (na adres: Tomasz Fojudzki Firma Handlowa „OLIWEX”, ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław). 2) Rozpatrzenie reklamacji nastąpi na podstawie ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny. 3) Kupujący składający reklamację zobowiązany jest uprawdopodobnić okoliczność zakupu reklamowanego przedmiotu u Sprzedawcy np. poprzez załączenie dowodu zakupu przedmiotu (np. paragon, faktura), itd. 4) Rzecz oddawana do reklamacji powinna być oczyszczona i wysuszona. 5) Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji złożonej przez Konsumenta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
FH OLIWEX
MIĘDZYLESKA 4
50-514 WROCLAW
Dodatkowe informacje

8. Prawo odstąpienia od umowy: 1) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. Do zachowania terminu przez Kupującego wystarczy wysłanie do Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 2) Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od objęcia przedmiotu w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: a) obejmuje wiele przedmiotów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego przedmiotu, partii lub części, b) polega na regularnym dostarczaniu przedmiotów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z przedmiotów. 3) Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy (np. pisemnie na adres: Tomasz Fojudzki Firma Handlowa „OLIWEX”, ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) „Imię i nazwisko Konsumenta: (miejscowość), dnia r. adres Adresat: Tomasz Fojudzki Firma Handlowa „OLIWEX”, ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław, telefon: 609 053 829 Ja, niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy . Data zawarcia umowy . Data odbioru r. Czytelny podpis konsumenta Data ” 4) W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim przedsiębiorca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 5) Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku tym zwrotem. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania przedmiotu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia przedmiotu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 6) Konsument ma obowiązek zwrócić przedmiot Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie przedmiotu przed jego upływem. Adres, na który należy dokonać zwrotu przedmiotu: Tomasz Fojudzki Firma Handlowa „OLIWEX”, ul. Międzyleska 4, 50-514 Wrocław. O ile jest to możliwe prosi się o zwrot przedmiotu w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu (niepoklejonym i niepopisanym), tak by nadawał się on do powtórnej odsprzedaży. Zwracany przedmiot należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem w trakcie transportu. Celem uprawdopodobnienia zakupu u Sprzedawcy zwracanego przedmiotu Konsument może załączyć do zwracanego przedmiotu np. paragon lub fakturę. 7) Koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy ponosi Konsument. 8) Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości przedmiotu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania przedmiotu. 9) Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów: a) w której przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; b) w której przedmiotem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; c) w której przedmiotem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; d) w której przedmiotem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; e) zawartej w drodze aukcji publicznej.

O sprzedającym

dwumasywroclaw

O sprzedającym

dwumasywroclaw

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:09

Dane firmy

Tomasz Fojudzki
FH OLIWEX
Admiralska 15
60-480 Poznań
REGON: 300981218
NIP: 972-087-42-17

Kontakt

  • 609****** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

FH OLIWEX

UL. MIĘDZYLESKA 4

50-514 WROCŁAW

REGULAMIN  

1. Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez Tomasza Fojudzkiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą TOMASZ FOJUDZKI FIRMA HANDLOWA OLIWEX z siedzibą w Poznaniu za pośrednictwem sklepu internetowego prowadzonego w ramach serwisu internetowego www.allegro.pl (zwanego dalej: „Sklepem Internetowym”), działającego pod nazwą użytkownika: dwumasywroclaw. 

§ 1 Definicje   

1. Allegro - oznacza Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Grunwaldzkiej 182, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu pod numerem KRS 0000268796.   

2. Dni robocze - oznacza dni tygodnia od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.   

3. Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Sprzedawcę, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w zamówieniu.   

4. Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje Sprzedawca w zakresie dokonywania Dostawy Towarów:   a) firmę kurierską;   b) InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, świadcząca usługi Dostawy i obsługi systemu skrytek pocztowych (Paczkomat).   

5. Klient - oznacza podmiot, z którym zgodnie z Regulaminem może być zawarta Umowa sprzedaży.   

6. Konsument - oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.   

7. Przedsiębiorca - oznacza osobę fizyczną, osobę prawną lub jednostkę organizacyjną niebędącą osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadzącą we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i dokonującą czynności prawnej związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.   

8. Regulamin - oznacza niniejszy regulamin.   

9. Sklep Stacjonarny - oznacza miejsce przeznaczone do obsługi Klientów, pod adresem: OLIWEX, ul. Międzyleska 4 HALA D, 50-514 Wrocław.   

10. Sprzedawca - oznacza Tomasza Fojudzkiego prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą TOMASZ FOJUDZKI FIRMA HANDLOWA OLIWEX z siedzibą w Poznaniu (60-480), ul. Admiralska 15, NIP: 9720874217, REGON: 300981218, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju; e-mail: dwumasywroclaw@o2.pl, będącego jednocześnie właścicielem Sklepu Internetowego.   

11. Strona Internetowa Sklepu - oznacza strony internetowe, pod którymi Sprzedawca prowadzi sprzedaż pod nazwą użytkownika dwumasywroclaw, działające w domenie allegro.pl.   

12. Towar - oznacza produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem Strony Internetowej Sklepu, mogący być przedmiotem Umowy sprzedaży.   

13. Trwały nośnik - oznacza materiał lub narzędzie umożliwiające Klientowi lub Sprzedawcy przechowywanie informacji kierowanych osobiście do niego, w sposób umożliwiający dostęp do informacji w przyszłości przez czas odpowiedni do celów, jakim te informacje służą, i które pozwalają na odtworzenie przechowywanych informacji w niezmienionej postaci.   

14. Umowa sprzedaży - oznacza umowę sprzedaży zawartą na odległość, na zasadach określonych w Regulaminie, między Klientem a Sprzedawcą. 

§ 2 Postanowienia ogólne i korzystanie ze Sklepu Internetowego   

1. Wszelkie prawa do Sklepu Internetowego, w zakresie w jakim nie stoją w sprzeczności z regulaminami Allegro, w tym majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy należą do Sprzedawcy. Wszystkie nazwy towarów oraz znaki towarowe oraz zdjęcia należą do ich prawnych właścicieli i na stronach Sklepu Internetowego zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych, korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób określony i zgodny z prawem.   

2. Nie jest dopuszczalne wykorzystywanie zasobów i funkcji Sklepu Internetowego w celu prowadzenia przez Klienta działalności, która naruszałaby interes Sprzedawcy.   

3. Po zawarciu Umowy sprzedaży, Sprzedawca potwierdza Klientowi jej warunki, przesyłając je na Trwałym nośniku do Klienta. 

§ 3 Płatność i realizacja zamówień   

1. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:   a) przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po wpłynięciu środków na rachunek bankowy Sprzedawcy);   b) karta płatnicza lub przelew bankowy poprzez zewnętrzny system płatności PayU, obsługiwany przez firmę PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu z systemu PayU informacji o pozytywnym zakończeniu przeprowadzonej płatności);   c) gotówką za pobraniem, płatność Dostawcy przy dokonywaniu Dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia);   d) gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w Sklepie Stacjonarnym (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś Towar wydany zostanie w Sklepie Stacjonarnym).   

2. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Towar będący przedmiotem Umowy sprzedaży bez wad.   

3. Sprzedawca zamieszcza na Stronie Internetowej Sklepu informację o liczbie Dni roboczych potrzebnych do Dostawy i realizacji zamówienia.   

4. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych zgodnie z §3 ust. 1 Regulaminu.   

5. Termin Dostawy i realizacji zamówienia wskazany na Stronie Internetowej Sklepu liczony jest w Dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży w wypadku wyboru przez Klienta opcji płatności „za pobraniem”.   

6. Zamówione Towary są dostarczane do Klienta za pośrednictwem Dostawcy na adres wskazany w formularzu zamówienia.   W przypadku wyboru InPost Paczkomaty Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie jako Dostawcy, adresem Dostawy będzie adres paczkomatu wybranego przez Klienta w momencie składania zamówienia.   

7. Klient obowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika Dostawcy spisania właściwego protokołu.   

8. Klient ma możliwość odbioru osobistego zamówionego Towaru. Odbioru można dokonać w Sklepie Stacjonarnym w Dni Robocze, w godzinach otwarcia wskazanych na Stronie Internetowej Sklepu, po wcześniejszym ustaleniu ze Sprzedawcą terminu odbioru pocztą elektroniczną lub telefonicznie.   

9. Sprzedawca, zgodnie z wolą Klienta, dołącza do przesyłki będącej przedmiotem Dostawy paragon albo fakturę VAT obejmującą dostarczane Towary.   

10. W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego adresem, podanym przy składaniu zamówienia jako adres Dostawy, pracownik Dostawcy pozostawi awizo lub podejmie próbę kontaktu telefonicznego celem ustalenia terminu, w którym Klient będzie obecny. W przypadku zwrotnego odesłania zamówionego Towaru do Sklepu Internetowego przez Dostawcę, Sprzedawca skontaktuje się z Klientem drogą elektroniczną lub telefonicznie, ustalając ponownie z Klientem termin i koszt Dostawy. 

CIĄG DALSZY REGULAMINU W SEKCJI POZOSTAŁE INFORMACJE O SPRZEDAJĄCYM

Pozostałe informacje

§ 4 Rękojmia  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).  

2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może:  

a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.   Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia.  

b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta.   Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.   3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.  

4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady.   W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi.  

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.  

6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.  

7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.  

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.   Reklamowany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: FH OLIWEX, ul. Międzyleska 4 HALA D, 50-514 Wrocław.  

9. Sprzedawca nie korzysta z pozasądowego rozwiązywania sporów, o których mowa w ustawie z dnia 23 września 2016 r., o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. 

§ 5 Gwarancja  

1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora.  

2. W wypadku Towarów objętych gwarancją, informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji jest każdorazowo prezentowana na Stronie Internetowej Sklepu.

§ 6 Odstąpienie od Umowy sprzedaży   

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.   

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta.   

3. Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.   Konsument może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej.   

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.   

5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z powrotem Towaru lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu odesłania Towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.   

6. Jeżeli Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

7. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed upływem tego terminu.   Zwracany Towar należy dostarczyć lub przesłać na adres: FH OLIWEX, ul. Międzyleska 4 HALA D, 50-514 Wrocław.   

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.   

9. Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu.   

10. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.   

11. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.   

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 

§ 7 Postanowienia końcowe   

1. Administratorem danych osobowych Klientów uzyskanych przez Sprzedawcę w ramach zawieranej umowy sprzedaży lub innych okoliczności określonych w Regulaminie, jest Sprzedawca. Źródłem danych osobowych jest Allegro.   

2. Dane osobowe zbierane przez dwumasywroclaw są przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane również RODO.   

3. Wyłącznym źródłem zobowiązań Sprzedawcy jest niniejszy Regulamin, regulaminy Allegro oraz bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa.   

4. Sprzedawca spełnia obowiązki informacyjne wynikające z RODO w stosunku do osób których dane dotyczą, przesyłając je na podany adres poczty elektronicznej.   

5. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sprawy polubownie. Prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.   

6. Sprzedawca informuje Klienta będącego Konsumentem o możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.  Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).   

7. Regulamin wchodzi w życie z dniem 25.05.2018 r.


Numer oferty: 8534647080

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro