Royal Canin AGEING +12 sos SASZETKA 85g senior

od
e-kocur
4,20
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
1 osoba kupiła 20 sztuk
Liczba sztuk
z 60 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Royal Canin
    • Wiek zwierzęcia:
      koty starsze
    • Karmy specjalne:
      nie dotyczy
    • Waga produktu:
      do 100 g
    • Liczba sztuk w zestawie:
      nie dotyczy
    • Rodzaj opakowania:
      saszetka
    • Smak:
      inny smak
    • Waga (z opakowaniem):
      0.2 kg

Opis

AGEING +12 w sosie 85g

Rozwiązanie żywieniowe opracowane specjalnie dla kotów 12 roku życia, preferujących kawałki w sosie.

ZALETY KARMY

OCHRONA STAWÓW

Receptura karmy sprzyja prawidłowemu funkcjonowaniu struktur stawowych oraz wspomaga utrzymywanie prawidłowej masy ciała, dzięki wzbogaceniu w kwasy tłuszczowe EPA-DHA.

NAJWYŻSZA SMAKOWITOŚĆ

Karma o wyjątkowej smakowitości i recepturze, dostosowanej do potrzeb kotów powyżej 12. roku życia. Delikatne plasterki w sosie zaspokoją nawet najbardziej wybredny apetyt.

WSPOMAGANIE FUNKCJONOWANIA NEREK

Sprzyjanie prawidłowej pracy nerek, dzięki obniżonej zawartości fosforu (0,12%).

 

Skład: mięso oraz produkty pochodzenia zwierzęcego, zboża, oleje i tłuszcze, roślinne ekstrakty białkowe, produkty pochodzenia roślinnego, minerały, mięczaki i skorupiaki, cukry. 

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,50

Opinie o produkcie

1
1
0
0
0

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łódź, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u e-kocur za co najmniej 299,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
2 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
1 dzień roboczy
1 dzień roboczy
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
13,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
18,99 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze

Punkty odbioru

"KOCUR"
Organizacji "WiN" 68
91-811 Łódź
woj. łódzkie
email: kocur.lodz@gmail.com
tel.: 504428882

poniedziałek - piątek
12:00 - 19:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

"KOCUR" Anna Szcześniak
ul. Organizacji "WiN" 68/3
91-811 Łódź
Dodatkowe informacje

Szczegóły dotyczące REKLAMACJI znajdują się w "Regulaminie sprzedaży" w pkt VI. Czas za złożenie reklamacji to dwa lata od dnia odebrania paczki. Adres do zwrotu to adres siedziby firmy "KOCUR". Do paczki należy dołączyć dokument zakupu.Zwrot na konto realizowany jest w terminie 14-tu dni od dnia odebrania paczki ( na życzenie Klienta kwota może pozostać do rozliczenia przy kolejnych zakupach). VI REKLAMACJE 1. Sprzedawca odpowiada względem Kupującego jeżeli rzecz sprzedana ma wadę fizyczną lub prawną (Rękojmia), wedle reguł określonych ustawą Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm., a zatem Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. 2. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. 3.W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy z dopiskiem „REKLAMACJA” na opakowaniu. 4.Do odsyłanego towaru Klient proszony jest o dołączenie dowodu zakupu. 5.Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba, że sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo wadę usunie. Przepis ten jednak nie ma zastosowania w przypadku, jeśli towar był już wcześniej wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. 6.Konsument może zamiast usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad lub zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba, że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwy albo wymagałby poniesienia nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. 7.Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni, licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. 8.W przypadku uznania reklamacji Sprzedawca zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania towaru. 9.Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku Konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat. 10.W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
"KOCUR" Anna Szcześniak
Organizacji "WiN" 68/3
91-811 Łódź
Dodatkowe informacje

Szczegóły dotyczące ZWROTU znajdują się w Regulaminie sprzedaży" w pkt V. Przyjmujemy towar tylko nierozpakowany i nieuszkodzony! Zwrot w ramach odstąpienia od umowy reguluje Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) Klient jest zobowiązany w ciągu 14 dni do poinformowania Sprzedawcy o chęci zrezygnowania z zakupu (odstąpienia od umowy) i w tym czasie odesłać towar. Zwrot na podane przez Klienta konto następuje maksymalnie w ciągu 14 dni /zazwyczaj jest to znacznie szybciej!/, Klient może również tę kwotę przeznaczyć na kolejne zakupy, Zwroty odesłane po terminie nie są rozpatrywane, a paczka jest zwracana na koszt klienta. Nie odbieramy paczek nadanych do nas za pobraniem. Informujemy, że zgodnie z ustawą z dnia 30go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracamy kosztów przesyłki zwrotnej. V Prawo odstąpienia od umowy – ZWROT TOWARU 1.Zgodnie z Art. 27. Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) Konsument, który zawarł za pośrednictwem portalu Allegro umowę na odległość ze sprzedającym , może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, zgodnie z którym jeśli Konsument wybrał inny niż najtańszy sposób dostarczenia, w takim wypadku przedsiębiorca nie jest zobligowany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów, Według art. 34 ust. 2 Konsument ponosi jedynie bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, chyba, że Przedsiębiorca zgodził się je ponieść albo nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów. 2. Aby zachować termin do Odstąpienia wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa Odstąpienia przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1 powyżej. 3. Po upływie terminu, o którym mowa w pkt. 1 powyżej, prawo do Odstąpienia wygasa. 4.W celu Odstąpienia Klient musi poinformować Sprzedawcę w drodze jednoznacznego oświadczenia o Odstąpieniu, wysłanego na przykład mailem lub pocztą. 5.Zwrot paczki powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia. Zwrot płatności na konto realizowany jest w terminie do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia. Oświadczenia wysyłane po terminie ustalonym w/w ustawą pozostawiane będą bez rozpoznania, a paczki będą odsyłane na koszt Kupującego zgodnie z art. 32 ust.1,2 i 3 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827). 6.Informuję, że zgodnie z ustawą z dnia 30go maja 2014, art. 34 ust2, nie zwracam kosztów przesyłki zwrotnej. Proszę o NIE wysyłanie paczek zwrotnych za pobraniem. 7.Towar zwracany przez Klienta nie może nosić znamion użytkowania, musi być kompletny i nieuszkodzony. Powinien zostać odesłany w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu. Proszę o dokładne zabezpieczenie i opakowanie zwracanego towaru przed wysyłką.

O sprzedającym

e-kocur

O sprzedającym

e-kocur

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 2 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 03:26

Dane firmy

Anna Szcześniak
KOCUR Anna Szcześniak
Organizacji WiN 68/3
91-811 Łódź
REGON: 363275371
NIP: 726-260-54-81

Kontakt

  • 504****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
12:00 - 19:00
sobota
10:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Firma KOCUR powstała z pasji i miłości do zwierząt, która rozwijała się przez lata. Nasza przygoda z branżą zoologiczną rozpoczęła się od powstania sklepu stacjonarnego. Zdobyte doświadczenie postanowiliśmy wykorzystać rozszerzając swoją działalność o sklep internetowy. Nasz sklep przygotował dla Państwa szeroką ofertę artykułów zoologicznych. W naszym sklepie znajdą państwo produkty zarówno polskich jak i zagranicznych producentów. Mamy nadzieję, że spełnimy Państwa oczekiwania, zapraszamy serdecznie do zakupów! Bardzo proszę o dokładne zapoznanie się PRZED zakupami z Regulaminem sprzedaży. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań by zakupy przebiegały sprawnie i bez zakłóceń. Gdybyście jednak byli Państwo niezadowoleni, bardzo proszę przed wystawieniem negatywnego komentarza o kontakt - zapewniam, że dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem :) Regulamin Sklepu Internetowego Allegro „KOCUR”

Pozostałe informacje

UWAGA! ODBIÓR OSOBISTY w siedzibie firmy tylko po wcześniejszym uzgodnieniu! Kupując na kilku moich aukcjach za przesyłkę płacisz tylko raz! Bardzo proszę o dokładne zapoznanie się PRZED zakupami z Regulaminem sprzedaży. Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań by zakupy przebiegały sprawnie i bez zakłóceń. Gdybyście jednak byli Państwo niezadowoleni, bardzo proszę przed wystawieniem negatywnego komentarza o kontakt - zapewniam, że dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem :) Regulamin Sklepu Internetowego Allegro „KOCUR” I. Informacje ogólne1. Właścicielem Sklepu Internetowego Allegro „KOCUR”,w którym oferuje się do sprzedaży artykuły zoologiczne (zwanego dalej Sklepem Internetowym) jest:„KOCUR” ANNA SZCZEŚNIAKul. Organizacji "WiN" 6891-811 ŁódźNIP 7262605481REGON 363275371 (zwana dalej Sprzedawcą).2.Sprzedawca jest administratorem danych osobowych. 3.Do umów sprzedaży zawieranych na odległość z klientem będącym osobą fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową (zwaną dalej Konsumentem) zastosowanie mają ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 poz. 827) oraz – w zakresie tam nieuregulowanym - ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.), do umów sprzedaży w pozostałym zakresie zastosowanie ma ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964, nr 16, poz. 93 z późn. zm.). 4.”KOCUR” Anna Szcześniak , 91-811 Łódź, Organizacji "WiN" 68 prowadzi działalność w zakresie sprzedaży towarów przez Internet za pośrednictwem portalu Allegro pod nickiem "e-kocur”. II. Podstawowe pojęcia Ilekroć w niniejszym regulaminie użyte zostały niżej wymienione terminy, należy przez nie rozumieć: 1.Przedsiębiorca (tu: sprzedawca) – według art. 431 kodeksu cywilnego jest to „osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, która nie jest osobą prawną, a której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą . 2.Konsument (zwany również Klientem lub Kupującym) jest to osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej (umowy sprzedaży) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. Jest to osoba wyrażająca chęć związania umową sprzedaży na odległość lub związana taką umową ze Sprzedawcą. 3.Towar – rzecz ruchoma, mająca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegółowo określona w zamówieniu. 4.Aukcja publiczna – według art. 2 pkt 6 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) sposób zawarcia umowy polegający na składaniu organizatorowi aukcji w ramach przejrzystej procedury konkurencyjnych ofert przez konsumentów, którzy w niej fizycznie uczestniczą albo mogą uczestniczyć i w której zwycięski oferent jest zobowiązany do zawarcia umowy.III. Postanowienia ogólne1.Poniższy regulamin określa zasady zawierania umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą, przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość. W szczególności zasady zawierania umów za pośrednictwem portalu Allegro; umów sprzedaży towarów, zasad wykonywania tych umów, oraz zasady postępowania reklamacyjnego.2.W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin skierowany jest do wszystkich klientów Sklepu Internetowego Allegro „KOCUR” i zgodny jest z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827).3.W celu zawarcia umowy sprzedaży na odległość niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do Internetu oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiających wyświetlanie stron www a także podanie adresu e-mail umożliwiającego przesłanie informacji dotyczących realizacji zamówienia.4.Na podstawie Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (Dz.U.2014 poz.827) zgodnie z art. 17 &2 „Przedsiębiorca zapewnia, aby konsument w momencie składania zamówienia wyraźnie potwierdził, że wie, że zamówienie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.” Zgodnie z art. 17 &3. Jeżeli do złożenia zamówienia używa się przycisku lub podobnej funkcji, muszą być one oznaczone w łatwo czytelny sposób słowami „zamówienie z obowiązkiem zapłaty” lub innego równoważnego sformułowania.” Użycie przycisku oznacza złożenie zamówienia i potwierdzenie przez kupującego obowiązku zapłaty. W związku z powyższym proszę o rozważne i przemyślane zakupy, ponieważ nie odwołuję ofert!5.Informacje podawane przez Klienta, umożliwiające realizację zamówienia, powinny być zgodne z prawdą, aktualne oraz dokładne. Podanie nieprawdziwych, nieaktualnych lub niedokładnych danych uniemożliwia realizację zamówień w Sklepie Internetowym.6.Sklep Internetowym realizuje zamówienia wyłącznie na terenie Polski.7.Wszystkie ceny podane w Sklepie Internetowym są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają VAT).8.Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego, wprowadzania nowych towarów do sprzedaży, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie naruszają praw osób, które zawarły umowę sprzedaży towarów oferowanych przez Sklep Internetowy przed dokonaniem w/w zmian. Cena, za którą Klient dokonuje zakupu towarów w Sklepie Internetowym, potwierdzana jest Klientowi w zwrotnym potwierdzeniu zamówienia i jest to zawsze obowiązująca cena sprzedaży, co znaczy w szczególności, że nie mają znaczenia oznaczenia na metce. Ponadto każdorazowo cena sprzedaży jest potwierdzana Konsumentowi na wysyłanym wraz z towarem dowodem zakupu. 9.Wszystkie towary znajdujące się w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że ze względu na możliwości techniczne np. jakość wyświetlanych zdjęć, kolorystyka indywidualnych produktów może nieznacznie odbiegać od oryginału.10.Proszę o uważne czytanie opisów zamieszczonych w aukcjach, w przypadku pytań, proszę o kontakt telefoniczny od poniedziałku do piątku w godzinach od 11.00 do 18.00, w soboty od 10.00 do 13.00 pod nr 504 428 882 lub na adres mailowy kocur.lodz@gmail.com.11.Jako Sprzedająca wystawiam komentarze dopiero po otrzymaniu komentarza od Kupującego – mam wtedy pewność, że przesyłka dotarła bez przeszkód i wszystko jest w porządku.12.Proszę o nie wystawianie pochopnie komentarza neutralnego lub negatywnego. jeżeli z otrzymaną przesyłką coś się nie zgadza! W takiej sytuacji bardzo proszę o kontakt. Zapewniam, że zawsze możemy dojść do porozumienia i rozwiązać niepewną sytuację z pozytywnym komentarzem. IV Warunki płatności i wysyłki towaru1.Preferuję korzystanie z usługi "Payu", co znacznie przyspiesza realizację zamówienia! 2.W przypadku zwykłego przelewu wylicytowaną kwotę powiększoną o koszt wysyłki proszę przelać na moje konto bankowe: „KOCUR” ANNA SZCZEŚNIAK 91-811 Łódź, ul. Organizacji "WiN" 68/3Nr rachunku bankowego: 64 1140 2004 0000 3502 7618 51263.W tytule przelewu koniecznie należy podać swój nick Allegro.4.Aby uniknąć kilku kosztów przesyłki prosimy zrobić łączny przelew powiększony o koszt przesyłki zależny od ilości zakupionych sztuk towarów, wg obowiązującego cennika.5.Jeżeli chcą Państwo aby paczka została wysłana na inny adres proszę podać go w tytule przelewu lub Formularzu Opcji Dostawy, nie przyjmuję zmian adresów podanych w mailu. Jeżeli adres jest inny proszę zaktualizować dane podane na Allegro.6.Na wpłatę czekam do 7 dni kalendarzowych od dnia zakupu, po tym czasie występuję o zwrot prowizji do Allegro. Po przyznaniu prowizji i braku kontaktu ze strony Kupującego rzeczy trafiają do ponownego wystawienia a Klientowi wystawiam opinię negatywną. 7.Towar wysyłam w ciągu 1-3 dni roboczych od dnia odebrania wpłaty lub wyboru wysyłki za pobraniem.8.Paczki za pobraniem wysyłam do Klientów posiadających minimum 10 pozytywnych komentarzy.9.Paczki wysyłam za pośrednictwem różnych firm kurierskich, na specjalnie życzenie mogę wysłać Pocztą Polską.10.Klient dokonuje wyboru formy przesyłki w trakcie składania zamówienia. Zamówienia przekraczające określoną wartość są wysyłane na koszt Sklepu Internetowego.11.Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności przewoźnika/spedytora kompletności zawartości przesyłki, stanu opakowania zewnętrznego i stanu zamówionego towaru oraz niezwłoczne zgłoszenie Sprzedawcy stwierdzonych wad, braków w zamówieniu lub/i uszkodzeń opakowania zewnętrznego.V Prawo odstąpienia od umowy – zwrot towaru - patrz wyżej VI Reklamacje - patrz wyżej VII Postanowienia końcowe 1. Niniejszy regulamin stanowi integralną cześć, zawieranej przez Sprzedawcę oraz Klienta, umowy sprzedaży. Treść Regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.2. Możliwe jest skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń (dalej zwanych: ADR).3. Informacje na temat ADR dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Klient będący Konsumentem może w szczególności zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży. Klient uprawniony jest ponadto do zwrócenia się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu, a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona praw Konsumentów.4. W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.5.Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu. Jednocześnie informuje, że regulamin opublikowany na stronie sklepu jest wersją obowiązującą obie strony na dzień zakupu.
Numer oferty:7608694655
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro