Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,
udostępnij

ROLKI REGULOWANE ŁYŻWOROLKI ŚWIECĄCE KOŁA 4 KOLORY

od
e-shoptop - 99,1%
Allegro Smart!z kurierem
26 osób kupiło 30 sztuk

Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy

Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 1837 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

Opis

ŁYŻWOROLKI REGULOWANE

ZE ŚWIECĄCYM KÓŁKIEM

Rozmiar M - 34-37 (21,5cm-24,5cm)

Rozmiar L - 38-41 (24cm-27cm)

  • system regulacji - 4 rozmiary za pomocą jednego przycisku
  • wysokiej jakości łożyska
  • duże poliuretanowe kółka (w rozmiarze 64mm - 70mm w zależności od wielkości buta) - twardość 82A
  • aluminiowe płozy
  • hamulec w prawym bucie
  • trzy stopniowe zapięcie - pasek zapinany klamrą wraz z zabezpieczeniem przed przypadkowym otwarciem podczas jazdy, pasek rzepowy oraz sznurowanie
  • solidnie wykonany, wygodny but z systemem wentylacji
  • specjalna budowa buta zapewniająca usztywnienie kostki podczas jazdy, bezpieczeństwo oraz komfort jazdy
  1. Sztywny korpus
  2. Klamra dwusekcyjna
  3. Zapięcie na rzep
  4. Sznurowane wiązania
  5. Otwory wentylacyjne
  6. Śruby do wymiany rolek
  7. Przycisk do regulacji rozmiaru

DOSTĘPNE KOLORY I ROZMIARY

Kolor 1 - Niebieski (rozmiar M, L)

Kolor 2 - Różowy (rozmiar M, L)

Kolor 3 - Fioletowy (rozmiar M)

Kolor 4 - Czerwony (rozmiar L)

-

Rozmiar M - 34-37 (21,5cm-24,5cm)

Rozmiar L - 38-41 (24cm-27cm)

W TRAKCIE DOKONYWANIA ZAKUPU PROSZĘ PODAĆ W WIADOMOŚCI DLA SPRZEDAJĄCEGO WYBRANY KOLOR ORAZ ROZMIAR. BEZ TEJ INFORMACJI CZAS WYSYŁKI MOŻE ULEC OPÓŹNIENIU

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,20

Opinie o produkcie


6
2
1
0
1

7 lipca 2020 od
Nie polecam kupujące

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Chotomów k. Warszawa, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
czw. 6 sie. w punkcie
czw. 6 sie. w punkcie
Na adres
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres
Kurier, DPD
12,99 zł
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
Kurier, InPost
12,99 zł
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
Kurier, Pocztex
11,99 zł
czw. 6 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 6 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
czw. 6 sie. w punkcie
czw. 6 sie. w punkcie
Na adres za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Na adres za pobraniem
Kurier pobranie, InPost
16,99 zł
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, DPD
16,99 zł
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
czw. 6 sie. - pt. 7 sie. u Ciebie
Kurier pobranie, Pocztex
15,99 zł
czw. 6 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie
czw. 6 sie. - wt. 11 sie. u Ciebie

Punkty odbioru

Chotomów
Strażacka 8
05-123 Chotomów
woj. mazowieckie
email: biuro@e-shoptop.pl
tel.: 22 506 51 73

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Czas wysyłki: zwykle w ciągu 24 godzin.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Profi Seller
Strażacka 8
05-123 Chotomów
Dodatkowe informacje

Zgodnie z Regulaminem: 

3.1 Reklamacje można składać listem lub  na stronie- http://profiseller.systemrma.pl 

3.2 W reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację. 

3.3 Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów. 

3.4 Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt.

3.5  Jeżeli towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad  albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy  na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych  niedogodności dla Klienta. 

3.6 Sprzedawca może odmówić  zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z  umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe  albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z  umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 

3.7 Jeżeli towar ma wadę,  Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od  umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności  dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie.  Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub  naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość  obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient  nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 

3.8  Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady  żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać  usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w  sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby  nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez  Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość  towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także  bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny  sposób zaspokojenia. 

3.9 Obniżona cena (pkt 3.7), powinna  pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej  wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. 

3.10 Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 

3.11  Sprzedawca informuje Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za  pośrednictwem środka komunikacji wykorzystanego przez Klienta lub w  innej formie, zgodnie z wolą Klienta. 

3.12 Rękojmia zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 

3.13 Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Allegro Kurier DPD
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Profi Seller
Strażacka 8
05-123 Chotomów
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z Regulaminem: 

4.1 Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy, w tym od umowy Sprzedaży. 

4.2 Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia są towary: 

4.2.1 ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia, 

4.2.2  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu, 

4.2.3 które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 

4.2.4  będące nagraniami dźwiękowymi lub wizualnymi albo programami  komputerowymi dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 4.3 Termin do odstąpienia od  umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w  posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i  wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. 

4.4 Aby  zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał  informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od  umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

4.5 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi

poinformować  Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze  jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą  elektroniczną). 

4.6 Odstępując od umowy, Konsument może  skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to  obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się tu:  https://www.docdroid.net/PqGvsER/formularzzwrotu.pdf . 

4.7  Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w  którym Konsument odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić towar  Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.  Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca  zaproponował, że sam odbierze towar. 

4.8 Sprzedawca zwróci  Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty  dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z  wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy  zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w  każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca  został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia  od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych  sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej  transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w  każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym  zwrotem. 

4.9 Informujemy, że Konsumenci będą musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży na odległość towaru , który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 60 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 100 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku towarów ponad gabarytowych (np. fotele, trójkołowce, stojaki)  wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 150-200 zł. 

4.10  Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania  towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od  tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

4.11 Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  jego charakteru, cech i funkcjonowania. 

4.12 W przypadku  odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument  złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego  ofertę, oferta przestaje wiązać.


O sprzedającym

e-shoptop

O sprzedającym


99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach

Zgodność z opisem

4,9/5star

Obsługa kupującego

4,9/5star

Koszt wysyłki

4,8/5star
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki. Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.

Na allegro

od 5 lat i 3 miesięcy

Ostatnie logowanie

dzisiaj o 22:16

Dane firmy

Arkadiusz Piotrowski
Profi Seller
Ul. Strażacka 8
05-123 Chotomów
REGON: 141381122
NIP: 657-182-89-13

Kontakt

  • 22 *** ** ** ()
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

PROFI SELLER Arkadiusz Piotrowski Ul. Strażacka 8, 05-123 Chotomów Sprzedawca jest przedsiębiorcą zarejestrowanym w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, pod numerem NIP 6571828913 oraz REGON 141381122.

Pozostałe informacje

Sprzedawca świadczy usługi zgodnie z regulaminem platformy Allegro, przepisami powszechnie obowiązującego prawa oraz niniejszym Regulaminem:   

1 SPRZEDAŻ  1.1 Zamówienia można składać za pośrednictwem Sklepu, przy użyciu funkcjonalności platformy Allegro. 1.2 Zawierając umowę Sprzedaży, Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Klientowi towarów bez wad. 1.3 Wydanie towarów następuje w terminie podanym w karcie towaru. 1.4 Wydanie odbywa się za pośrednictwem przewoźnika, pod adres podany przez Klienta, następuje nie wcześniej niż po uiszczeniu zapłaty. 1.5 Niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia towarów przechodzi na Konsumenta z chwilą ich wydania Konsumentowi.   

2 PŁATNOŚCI  2.1 Wartość płatności z tytułu Sprzedaży jest ustalana na podstawie cen opublikowanych w kartach towarów w chwili ich zamówienia lub na podstawie cen zaproponowanych przez Klienta w ramach licytacji. 2.2 Ceny są wyrażone w polskich złotych, w kwotach brutto, nie zawierają kosztów dostarczenia. 2.3 Koszty dostarczenia ponosi Klient. 2.4 Łączna cena zamówienia jest wiążąca dla stron i zawiera cenę towarów, podatek i koszty pochodne, w szczególności dostarczenia. 2.5 Dostępne metody płatności: 2.5.1 przelew na rachunek bankowy Sprzedawcy, 2.5.2 system płatności PayU S.A w Poznaniu (60-166), ul. Grunwaldzka 182, 2.5.3 gotówka przy odbiorze za pobraniem.   

3 REKLAMACJE I GWARANCJE  3.1 Reklamacje można składać listem lub na stronie http://profiseller.systemrma.pl 3.2 W reklamacji zaleca się podanie danych kontaktowych Klienta, które posłużą udzieleniu odpowiedzi na reklamację. 3.3 Reklamacje można składać z tytułu rękojmi za wady towarów. 3.4 Klient powinien dostarczyć lub przesłać reklamowany towar na adres Sprzedawcy, na jego koszt. 3.5 Jeżeli towar ma wadę, Klient może żądać wymiany towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. 3.6 Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. 3.7 Jeżeli towar ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany towaru na wolny od wad lub usunięcia wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 3.8 Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia. 3.9 Obniżona cena (pkt 3.7), powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez wady. 3.10 Sprzedawca rozpoznaje reklamacje w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 3.11 Sprzedawca informuje Klienta o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem środka komunikacji wykorzystanego przez Klienta lub w innej formie, zgodnie z wolą Klienta. 3.12 Rękojmia zostaje wyłączona w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami. 3.13 Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji.   

4 ODSTĄPIENIE  4.1 Konsument może bez podawania przyczyny odstąpić w terminie 14 dni od umowy, w tym od umowy Sprzedaży. 4.2 Prawo odstąpienia nie przysługuje w odniesieniu do umowy Sprzedaży, w której przedmiotem świadczenia są towary: 4.2.1 ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia, 4.2.2 dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, 4.2.3 które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, 4.2.4 będące nagraniami dźwiękowymi lub wizualnymi albo programami komputerowymi dostarczanymi w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 4.3 Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru. 4.4 Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 4.5 Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną). 4.6 Odstępując od umowy, Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się tu: http://docdro.id/IeiIiEd. 4.7 Niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, ma on obowiązek zwrócić towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Niniejszy przepis nie znajduje zastosowania w przypadku, gdy Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. 4.8 Sprzedawca zwróci Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, w tym koszty dostarczenia towarów (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o decyzji Konsumenta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodził się on na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. 4.9 Informujemy, że Konsumenci będą musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. 4.10 Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 4.11 Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania. 4.12 W przypadku odstąpienia od umowy, uważa się ją za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.   

5 POSTĘPOWANIE POZASĄDOWE 5.1 Konsument może skorzystać m. in. z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: 5.1.1 wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej, 5.1.2 wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, 5.1.3 pomoc powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów, 5.1.4 skarga za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR: ec.europa.eu/consumers/odr/. 5.2 Informacje o procedurze i zasadach dostępu do pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych wymienionych podmiotów (pkt 5.1).   

6 POSTANOWIENIA KOŃCOWE  6.1 Administratorem danych osobowych jest Sprzedawca. 6.2 Osobom, których dane zostały zebrane przez Sprzedawcę, przysługują w szczególności prawa dostępu do treści swoich danych, poprawiania ich oraz wniesienia pisemnego umotywowanego żądania zaprzestania ich przetwarzania, a także sprzeciwu wobec tego. 6.3 Regulamin nie ma na celu wyłączać ani ograniczać praw Konsumentów, wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. W przypadku niezgodności Regulaminu z tymi przepisami znajdują one zastosowanie. 6.4 W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, zamiast tych postanowień obowiązywać będzie norma odpowiadająca temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.   

7 DEFINICJE 7.1 Klient- osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, na której rzecz przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera ze Sprzedawcą umowę o świadczenie usługi. 7.2 Konsument- Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową. 7.3 Skle internetowy prowadzony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy Allegro.pl. 7.4 Regulamin- niniejsze warunki umowne.


Numer oferty: 9270677973

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

zamknij

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka