, , ,

ROGAL PODUSZKA PODRÓŻNA Z OPASKĄ NA OCZY 242292

od
ZAKUPY3651 - 98,5%
Allegro Smart!
4 osoby kupiły 4 sztuki
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 14 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 31 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Rodzaj:
      poduszka
    • Cechy dodatkowe:
      pianka pamięciowa
    • Kolor dominujący:
      zielony

Opis

Poduszka podróżna turystyczna z opaską na oczy do spania

Każda podróż powinna być komfortowa. Kilka godzin w pozycji siedzącej można sobie przecież ułatwić. Poduszka w kształcie rogala to jeden z popularniejszych gadżetów przydatnych w samochodzie, samolocie i pociągu. Stabilizuje głowę w pozycji siedzącej, więc ułatwia sen w środkach transportu. Dzięki zapięciu, można przypiąć ją do bagażu lub fotela i zawsze mieć pod ręką. Przydaje się też po całym dniu w pracy i odpoczynku przed telewizorem.Zalety podróżnej poduszki:

  • mieści się w bagażu podręcznym,
  • zapięcie pozwala przypiąć do fotela lub bagażu,
  • jest wykonana z najwyższej jakości miękkiego, miłego w dotyku pluszu.

W sprzedaży posiadamy 4 WZORY

  • Żabka
  • Świnka
  • Kotek
  • Pingwin

Na tej aukcji kupujesz Kotka, Inne wzory dostępne na pozostałych aukcjach.

Poduszka w kształcie rogala to dobry wybór, ponieważ:

  • ułatwia odprężenie odcinka szyjnego kręgosłupa,
  • umożliwia relaks w samochodzie i przed telewizorem,
  • idealnie sprawdza się w podróży,
  • stabilizuje głowę w pozycji siedzącej,
  • pomaga w bólach karku po długiej pracy.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(4 oceny)
4
0
0
0
0

27 września 2019 od
produkt zgodny z opisem
30 lipca 2019 od
Super..prawie jak squishy..polecam..

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Grzędy, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u ZAKUPY3651 za co najmniej 399,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
za 24 dni w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
za 24 dni w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
za 23 dni w punkcie
za 23 dni w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
za 23 dni w punkcie
za 23 dni w punkcie
Paczkomaty 24/7
11,00 zł
za 24 dni w punkcie
za 24 dni w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Kurier InPost
17,00 zł
za 24 dni u Ciebie
za 24 dni u Ciebie
Kurier DHL
19,00 zł
za 24 dni u Ciebie
za 24 dni u Ciebie

Punkty odbioru

PERFECTLIFE SP. Z O.O.
SŁONECZNA 29
05-555 GRZĘDY
woj. mazowieckie
email: sklep@zakupy365.eu
tel.: 692999822

poniedziałek - piątek
08:00 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

wymagana przedpłata
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 14 dni roboczych.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 14 dni roboczych.

Płatności

Gwarancja

1 miesiąc

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

1 miesiąc
Dodatkowe informacje

  

Reklamcje należy składać na adres email: sklep@zakupy365.eu 

Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem który otrzymali Państwo przy zakupie(oryginalne opakowanie z paragonem). Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane imienne oraz teleadresowe wraz z numerem kontaktowym. Prosimy dołączyć dowód zakupu oraz pisemną informację na temat usterki. W przypadku uszkodzenia przesyłki podczas transportu należy bezzwłocznie spisać z kurierem doręczającym protokół szkody. Następnie prosimy o kontakt w celu złożenia reklamacji. Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie - klient otrzymuje informację o przebiegu procesu reklamacji w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego produktu. Nie przyjmujemy reklamacji wysłanych przesyłką pobraniową. Ewentualny zwrot kosztów jest dokonywany poprzez bezpośrednią wpłatę na konto Kupującego.      

Koszty przesyłki reklamacyjnej pokrywa klient.  

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta,będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.  

  Zgodnie z artykułem 33 Ustawy o prawach konsumenta: Zwolnienie z obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy "Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów." Sprzedający zwraca konsumentowi koszty przesyłki reklamacyjnej do wysokości najtańszej opcji wysyłki rejestrowanej dostępnej w danej ofercie.    

Dla ułatwienia identyfikacji twojej paczki prosimy o podpisanie na zewnątrz przesyłki swoim nickiem z ALLEGRO, ułatwi to nam odnalezienie zgłoszenia.      

Prosimy o stosowanie się do ustalonych procedur.   

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

PERFECTLIFE SP. Z O.O.
SŁONECZNA 29
05-555 GRZĘDY
Dodatkowe informacje

 

 Zamówiony produkt należy sprawdzić w obecności kuriera czy nie posiada uszkodzeń ponieważ prawo o ubiegania się o odszkodowanie przechodzi na odbiorcę gdy paczka zoastanie odebrana przez odbiorce.

Zgodnie z art. 92 ustawy Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2012 poz. 1529) w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej prawo wniesienia reklamacji przysługuje:                                 

a)   nadawcy;    

b) adresatowi - w przypadku gdy nadawca zrzeknie się na jego rzecz prawa dochodzenia roszczeń albo gdy przesyłka pocztowa zostanie doręczona adresatowi. 

Reklamowany produkt powinien być dostarczony wraz z całym kompletem który otrzymali Państwo przy zakupie(oryginalne opakowanie z paragonem). Prawidłowe zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać dane imienne oraz teleadresowe wraz z numerem kontaktowym. Prosimy dołączyć dowód zakupu oraz pisemną informację na temat usterki. Reklamacje prosimy zgłaszać mailowo. Informacje o reklamacji prosimy przesyłać na adres: sklep@zakupy365.eu Każda reklamacja jest rozpatrywana indywidualnie - klient otrzymuje informację o przebiegu procesu reklamacji w przeciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamowanego produktu. Nie przyjmujemy reklamacji wysłanych przesyłką pobraniową. Ewentualny zwrot kosztów jest dokonywany poprzez bezpośrednią wpłatę na konto Kupującego.      

Koszty przesyłki reklamacyjnej pokrywa klient.  

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta,będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.     

Zgodnie z artykułem 33 Ustawy o prawach konsumenta: Zwolnienie z obowiązku zwrotu dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy "Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów." Sprzedający zwraca konsumentowi koszty przesyłki reklamacyjnej do wysokości najtańszej opcji wysyłki rejestrowanej dostępnej w danej ofercie.       

Dla ułatwienia identyfikacji twojej paczki prosimy o podpisanie na zewnątrz przesyłki swoim nickiem z ALLEGRO, ułatwi to nam odnalezienie zgłoszenia.       

Prosimy o stosowanie się do ustalonych procedur.   

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
PERFECTLIFE SP. Z O.O.
SŁONECZNA 29
05-555 GRZĘDY
Dodatkowe informacje

 

UWAGA ! ZGODNIE Z MYŚLĄ art. 221 PRZEDSIĘBIORCA KUPUJĄC PRODUKTY NA FAKTURĘ VAT, TRACI MOŻLIWOŚĆ ZWROTU TOWARU. 

Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:

W ciągu 14 dni od otrzymania nabytej rzeczy lub – w przypadku usług – zawarcia umowy, Kupujący (konsument) może odstąpić od umowy bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W takim przypadku Sprzedający zwróci wartość produktów objętych Odstąpieniem od Umowy. W takim przypadku Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.

Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli pisząc na adres e-mail sklep@zakupy365.eu  bądź umieszczając Odstąpienie od Umowy w paczce wraz ze zwracanym towarem.

 Zwracany towar nie powinien być używany przez kupującego, i zapakowany w oryginalne opakowanie. W inny przypadku towar jest przyjmowany jako reklamacja 

O sprzedającym

ZAKUPY3651

O sprzedającym

ZAKUPY3651

98,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 2 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:32

Dane firmy

PerfectLife Sp. z o.o.
Słoneczna 29
05-555 Grzędy
REGON: 367862467
NIP: 1231361201

Kontakt

  • 692****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 16:30
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy sklepem wielobranżowym zajmującym się sprzedażą przedmiotów niezbędnych w każdym domu. U nas znajdziesz akcesoria kuchenne, fryzjerskie, kosmetyczne, biurowe, szkolne, dekoracyjne i wiele, wiele innych. Zapraszamy do zakupów! 


Informacje o sposobie płatności

Płatność za realizację zamówienia następuje w jeden z poniższych sposobów: 

- przelewem, przed dostawą towaru na rachunek bankowy sprzedawcy (przedpłata)

MILLENNIUM BANK 06 1160 2202 0000 0003 3110 5152

- płatność poprzez PayU (przedpłata)   

- za pobraniem, przy odbiorze przesyłki od kuriera InPost (do kwoty 5 tysięcy złotych),


Numer oferty: 8275898103

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka