Sponsorowane oferty z tej kategorii
- 58,62 zł
- 2CELLOS: SCORE (CD)
- 15,00 zł
- Verlag Das Beste 1991 ALBUM 2CD
- 12,30 zł
- XX Wiek Muzyka Kameralna (CD)
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Kraków, Polska
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka zagraniczna
Dodatkowe informacje
Niezależnie od ilości zakupionych płyt KOSZT WYSYŁKI JEST JEDNORAZOWY ! Akceptujemy płatności PAYPAL (dla zamówień powyżej 500 zł) - poproś o udostępnienie. W razie pytań proszę o kontakt: e-mail: bok.musiccorner@gmail.com tel. 602 620 745
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Każdy towar zakupiony w naszym sklepie posiada gwarancję producenta i podlega wymianie, jeśli posiada wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłania.
2. Klient, nabywający produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 (dwóch) lat od daty wydania danego towaru, o ile w terminie 1 (jednego) roku od dnia, w którym stwierdził niezgodności dostarczonych produktów z umową, zawiadomi Sklep o stwierdzonej niezgodności.
3. Po wykryciu niezgodności z umową prosimy o odesłanie towaru (rekomendujemy w tym zakresie przesyłką pocztową ekonomiczną) na adres Sklepu. Do odsyłanego towaru prosimy w miarę możliwości dołączyć dowód zakupu oraz opis reklamacji (wzór znajduje się na odwrocie faktury/rachunku). Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Klienta,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
4. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
5. Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeśli nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu) Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru, ewentualnie zaoferuje do wyboru inne produkty znajdujące się w ofercie sklepu. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego towaru (list polecony ekonomiczny), zostaną zwrócone przez Sklep po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia rozpatrzenia reklamacji.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży na zasadach przewidzianych w Ustawie z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Termin dla wykonania prawa odstąpienia od umowy wynosi 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią. Prawo odstąpienia nie dotyczy m.in. umów, któych przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
2. Zwracane towary muszą być kompletne. Towary w postaci nagrań dźwiękowych lub wizualnych albo programy komputerowe nie mogą być zwrócone po zdjęciu ich oryginalnego opakowania (np. folii) lub plomby zabezpieczającej.
3. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 1 powyżej wymaga złożenia pisemnego oświadczenia w terminie wskazanym w ust. 1 powyżej (klient może w tym celu skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie faktury/rachunku).
4. Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
5. Zwrot należności dokonywany w terminie 14 dni przy użyciu takiego samego sposobu płatności jakiego użył konsument, chyba że Konsument wyraża zgodę na inny sposób zwrotu niezwiązany z dodatkowymi opłatami. Zwrot obejmuje kwotę uiszczoną przez Konsumenta za zakupiony towar oraz koszty przesyłki towaru ze Sklepu do Konsumenta.
6. Do odsyłanego w ramach zwrotu towaru prosimy, w miarę możliwości dołączyć rachunek.
7. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.
8. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sklep nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- bok************@********* (pokaż)
- 602 *** *** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Zajmujemy się sprzedażą muzyki od ponad 25 lat. Jest to nie tylko nasza praca, lecz przede wszytskim pasja. Staramy się umożliwić klientom zakup płyt niedostępnych w innych sklepach w Polsce. Oprócz sklepu internetowego prowadzimy także sklep stacjonarny w Krakowie (niestety jeden z ostatnich niezależnych sklepów z muzyką). Oferujemy tylko płyty nowe i oryginalne. Specjalizujemy się w sprowadzaniu płyt na indywidualne zamówienia Klientów. Dlatego, jeśli poszukujesz jakiejkowiek płyty napisz do nas, a postaramy się ją dla Ciebie sprowadzić.
Pozostałe informacje
Proszę zapoznać się z najważniejszymi punktami regulaminu zamawiania:
INFORMACJA O ZAMAWIANIU TOWARU
1. Proszę wybrać sposób i koszt dostawy wypełniając Formularz sposobu zapłaty i dostawy Allegro.
WAŻNE !!! Zmiana adresu do wysyłki jest możliwa wyłącznie poprzez Formularz sposobu zapłaty i dostawy Allegro. Właściwy adres do wysyłki proszę wpisać w miejsce: "Adres do wysyłki ".
2. Wszystkie informacje związane z Państwa zamówieniem, w tym postęp w jego realizacji, będzie można sprawdzić na stronie "Informacje o zamówieniu". Link do strony "Informacje o zamówieniu" otrzymają Państwo osobnym mailem, na adres e-mail podany na allegro.
3. Czas wysyłki płyt podany jest na każdej z aukcji. W przypadku sprzedaży przedpremierowej płyty są wysyłane po dniu premiery i otrzymaniu płyt od dystrybutora.
4. Zamówione produkty dostarczane są do Klienta w sposób i za pośrednictwem wybranego przez Klienta operatora.
5. Nie wysyłamy za pobraniem użytkownikom posiadającym mniej niż 20 komentarzy pozytywnych. W przypadku użytkowników posiadających mniej niż 20 komentarzy jedyną akceptowaną formą płatności jest przelew .