RIMMEL GLAM EYES HD CIEŃ DO POWIEK 013 SUGAR RUSH

od
Drogeria-Isabell
27,90

kup do 14:00 - wyślemy dziś

Szczegóły dostawy
Liczba sztuk
z 8 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Forma:
      Prasowane
    • Marka:
      Rimmel
    • Rodzaj:
      Komplety cieni
    • Produkt wodoodporny:
      nie
    • Dostawa z Polski:
      tak
    • Kolor:
      szary, srebrny, fioletowy, różowy, inny kolor

Opis

Rimmel Glam Eyes HD Quad Eye Shadow to paleta kremowo-pudrowych cieni, które doskonale prezentują się w każdym świetle. Intensywne kolory zostały wzbogacone o pigmenty, które pozostawiają lśniącą poświatę. Dzięki specjalnie opracowanej formule jedwabiście miękka konsystencja bardzo łatwo rozprowadza się na skórze.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Łapy, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Drogeria-Isabell za co najmniej 300,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
11,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
17,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
List priorytetowy
8,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka pocztowa priorytetowa
9,50 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Paczka24 pobranie
15,00 zł
2-3 dni robocze
2-3 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok

Adres do reklamacji

DROGERIA ISABELL
GŁÓWNA 13
18-100 ŁAPY
Dodatkowe informacje

Jak zgłaszać reklamację?

  

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia).


 2. Jeżeli Towar ma wadę, Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.

 3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. W wypadku Klienta będącego Konsumentem koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca.

 4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Towaru, który był oznaczony przez Sprzedawcę jako używany, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem jednego roku od wydania Towaru Klientowi. 

5. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy.

 6. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

 7. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. 

8. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
DROGERIA ISABELL
GŁÓWNA 13
18-100 ŁAPY
Dodatkowe informacje

Zasady zwrotu produktu

   

1. Klient będący Konsumentem, który zawarł Umowę sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny.

2. Bieg terminu na odstąpienie od Umowy sprzedaży rozpoczyna się od chwili objęcia Towaru w posiadanie przez Konsumenta. 

3.  Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży, składając Sprzedawcy  oświadczenie o odstąpieniu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia przed jego upływem. Konsument może odstąpić od Umowy  sprzedaży, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu za  pośrednictwem formularza udostępnionego na stronie internetowej pod  adresem:  https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-a5dce75f69e6b4e4dc37f70c93322d79  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego  upływem. Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Konsumentowi otrzymanie  formularza złożonego za pośrednictwem strony internetowej. 

4. W przypadku odstąpienia od Umowy sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą. 

5.  Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni  od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy  sprzedaży, zwrócić mu wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszt Dostawy Towaru do Konsumenta. Sprzedawca może wstrzymać się ze  zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania z  powrotem Towaru lub dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Towaru, w  zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

6. Jeżeli  Konsument korzystający z prawa do odstąpienia wybrał sposób  dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób Dostawy oferowany  przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi  poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 

7. Konsument ma  obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż w  terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy sprzedaży. Do  zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru na adres Sprzedawcy przed  upływem tego terminu. 

8. W wypadku odstąpienia Klient będący Konsumentem ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

9.  Jeśli ze względu na swój charakter Towar nie może zostać w zwykłym  trybie odesłany pocztą, Sprzedawca informuje Konsumenta o kosztach  zwrotu rzeczy na Stronie Internetowej Sklepu. 

10. Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 

11.  Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  zapłaty, jakiego użył Konsument chyba, że Konsument wyraźnie zgodził się  na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. 

12. Prawo odstąpienia od Umowy sprzedaży nie  przysługuje Klientowi będącemu Konsumentem w odniesieniu do umów, w  których Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,  której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę  zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte  po dostarczeniu.

O sprzedającym

Drogeria-Isabell

O sprzedającym

Drogeria-Isabell

98,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
11 lipca 2019 o 10:14

Dane firmy

Dorota Danuta Frąckiel
Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Dorota Danuta Frąckiel
Ul. Różana 5
18-100 Łapy
REGON: 051990543
NIP: 966-058-80-04

Kontakt

  • 691****** (pokaż)
poniedziałek - sobota
09:00 - 17:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

DROGERIA ISABELL 

ul.Główna 13 

18-100 Łapy 

NIP 966-058-80-04


Nie realizujemy zamówień z dostawą poza granice Polski.

Numer oferty:7932071632
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro