Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

RESIDENT EVIL 3 PLAYSTATION 4 POLSKA WERSJA

od
top_gry - 99,1%
17 osób kupiło 17 sztuk
Dostawa od 17,90 zł
Czas wysyłki zwykle w ciągu 24 godzin
Liczba sztuk
z 34 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Tytuł:
      Resident Evil 3
    • Wykorzystuje kontroler ruchu:
    • Tryb gry:
      singleplayer
    • Minimalna liczba graczy:
      3
    • Maksymalna liczba graczy:
      3
    • Platforma:
      PS4

Opis

ZAMAWIAJĄC U NAS OTRZYMASZ GRĘ W DODATKOWEJ SPECJALNEJ OKŁADCE 3D.

RESIDENT EVIL 3

  • wersja językowa: Polska (napisy)
  • platforma: PlayStation 4
  • wersja gry: Pudełkowa
  • format: Blu-Ray
  • stan: Nowy
  • okładka: EU

Dodatkowo zawiera Resident Evil Resistance.

Zagraj w nową grę dla wielu osób 1 na 4, w której czwórka ocalałych walczy ze złowrogim mózgiem operacji

Bądź świadkiem wydarzeń w Raccoon City – w nowej, filmowej oprawie – dzięki pełnoprawnemu remake’owi gry Resident Evil 3. Ta mocno wyczekiwana część franczyzy, która sprzedała się w 94 milionach sztuk na całym świecie, ukaże się po niezwykle udanym powrocie Resident Evil 2 i uzupełni historię miasta Raccoon. W dniu premiery, w pakiecie z Resident Evil 3, gracze otrzymają Resident Evil Resistance – asymetryczny tryb wieloosobowy dla 5 graczy – 4 versus 1.

W Resident Evil 3, agentka Jill Valentine, należąca do specjalnej jednostki wojskowej S.T.A.R.S. i jedna z najbardziej rozpoznawalnych protagonistek w świecie gier wideo, ucieka z miasta opanowanego przez zombie i inne, przerażające kreatury. Gra Resident Evil 3, stworzona przy pomocy opatentowanego przez Capcom silnika RE Engine, wykorzystuje nowoczesne mechanizmy rozgrywki, aby dostarczyć kombinację akcji i klasycznego survivalowego horroru w jak najlepszej oprawie graficznej.

Wstrząsające doświadczenia Jill w Resident Evil 3, dziejące się na kilka godzin przed koszmarnymi wydarzeniami z Resident Evil 2, rzucają nowe światło na sytuację, która dotknęła Raccoon City i jego mieszkańców. Każda podjęta próba ucieczki jest przerywana przez następną rozpoznawalną osobowość franczyzy Resident Evil – potężnego mutanta Nemesis. To brutalne, lecz inteligentne monstrum, używa zaawansowanej i potężnej broni w celu natychmiastowej eliminacji któregokolwiek żyjącego członka oddziału S.T.A.R.S. – a Jill jest jego ostatnim celem.

Cechy gry Resident Evil 3:

  • Powrót uwielbianej przez fanów części – Mocno wyczekiwany przez fanów tytuł powraca w nowej odsłonie, 20 lat po premierze.
  • Blisko, bardzo blisko – Kamera znad ramienia postaci oraz ulepszone sterowanie w grze unowocześniają klasyczny horror z roku 1999, wciągając graczy, przemierzających ruiny miasta Raccoon, w krwawe starcia i przepełnione grozą sceny.
  • Inna strona Raccoon City – Doświadcz z innej pespektywy tego niegdyś tętniącego życiem miasta, koszmarnie dotkniętego epidemią T-Virusa – broni biologicznej wytworzonej przez Europejski Oddział Umbrella Chemical Inc.. Wstrząsająca walka Jill o przerwanie zaprowadzi ją do początków wybuchu epidemii, a wydarzenia nałożą się na te, przedstawione w niezwykle dobrze ocenianej grze Resident Evil 2, przed dramatycznym zakończeniem sagi Raccoon City.
  • Intensywna akcja w kombinacji z klasycznym survivalowym horrorem – Wyjdź z życiem z mrożących krew w żyłach starć w ciągłej walce o przetrwanie. Eksploracja otoczenia wzbogacona będzie o łamigłówki, cenione przez fanów serii.
  • Wyczuwalne napięcie – Silnik RE tworzy foto-realistyczne, apokaliptyczne otoczenie, gdzie groteskowe zombie, przerażające kreatury oraz uciążliwy prześladowca czyhają za każdym, mrocznym zakrętem. Opatentowany przez Capcom silnik został wykorzystany przy tworzeniu uznanych gier: Resident Evil 2, Devil May Cry 5 i Resident Evil 7 biohazard.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
5,00/5
(12 ocen)
12
0
0
0
0

6 kwietnia 2020 od
Wszystko jak z opisu. Gierka plus przesłany kod z dodatkiem. Polecam, Pozdrawiam.
3 kwietnia 2020 od
Zgodne w 100%
3 kwietnia 2020 od
Jeśli ktoś grał w którąkolwiek z gier z serii RE, to wie o co chodzi.

Dostawa i płatność

od 17,90 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Zielona Góra, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
17,90 zł
wt. 7 kwi. - śr. 8 kwi. w punkcie
wt. 7 kwi. - śr. 8 kwi. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Kurier DPD
19,90 zł
śr. 8 kwi. u Ciebie
śr. 8 kwi. u Ciebie
Kurier DPD pobranie
24,90 zł
śr. 8 kwi. u Ciebie
śr. 8 kwi. u Ciebie

Czas wysyłki: natychmiast.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar natychmiast.

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Nie prowadzimy odbiorów osobistych !!

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja


Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2.  Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014  poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym  sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do  umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku   materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

      świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku  stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i  skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać  wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek  wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z  dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w  przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z  reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar  uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,   pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu   wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub   zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty   związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

       przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i   skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
  8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania   reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak:  mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają   nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne   (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę   rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie   dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta   odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym   rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)   rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie   rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji   społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów   Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja).  Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na  stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie  można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony   Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL


Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Grymel.pl
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
 


Zwroty

na odstąpienie od umowy

Zwroty


na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
-
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Adres do zwrotu
Grymel.pl
Ogrodowa 36
65-461 Zielona Góra
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

1. Wszystkie towary w sklepie Grymel pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i 

     pochodzą od autoryzowanych dystrybutorów.

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827), Klient może zrezygnować z towaru z zakupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
 

3. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w 

     przeciągu 14 dni przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Sklep 

     nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
 4.  Prawo do  odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umów o  dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku  materialnym.
 

5. Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać ze 

     świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio u producenta. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych lub brakujących elementów i skierowania reklamacji bezpośrednio do Grymel, Klient powinien odesłać wadliwy produkt pod nasz adres.  Nie przyjmujemy żadnych przesyłek wysłanych za pobraniem. Do odsyłanego  towaru należy dołączyć pismo z dokładnym opisem zaistniałego problemu.  Reklamacje zostaną rozpatrzone w przeciągu 14 dni od daty otrzymania  przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uzasadnionej  reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny,  pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu  wyczerpania zapasów), zwrócimy Klientowi równowartość ceny produktu lub  zaoferujemy mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Koszty  związane z odesłaniem reklamowanego towaru, Grymel zwraca 

     natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.

6. Grymel ponosi odpowiedzialność przez 2 lata od daty zakupu w przypadku niezgodności 

     towaru z umową. Klient traci to uprawnienie, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od 

     stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.

7. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt dotknięty jest 

     uszkodzeniami mechanicznymi zewnętrznego pochodzenia. Dlatego zalecamy przed 

     odebraniem przesyłki sprawdzenie, czy opakowanie nie posiada widocznych uszkodzeń. 

     W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W 

     przypadku gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia, lub taśmy są zerwane, należy nie 

      przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody i  skontaktować się jak najszybciej z Grymel w celu wyjaśnienia sprawy.
 8.   Konsument może  skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania  reklamacji i  dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja  (w ramach  której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają  nieporozumienie przy  udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne  (rozpoznanie sporu  następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę  rozstrzygania  sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie  dobrowolności.  Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta  odpowiedniego  wniosku w instytucji zajmującej się polubownym  rozstrzyganiem sporów,  tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)  rzeczników konsumentów  (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie  rozstrzygnięcia sporu  konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji  społecznych do spraw ochrony  konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów  Inspekcji Handlowej (stały  polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady  dostępu do tych procedur  dostępne są w siedzibach oraz na stronach  internetowych ww. instytucji.  Ważne informacje w tym zakresie można  uzyskać pod następującymi  adresami internetowymi Urzędu Ochrony  Konkurencji i Konsumentów:
http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL
Produkty w wersji elektronicznej po zakupie nie podlegają prawie zwrotu.


O sprzedającym

top_gry

O sprzedającym


top_gry

99,1%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 9 lat i 4 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 13:19

Dane firmy

Remigiusz Miller
REMER Remigiusz Miller
Racula - Bojka 6
66-004 Zielona Góra
REGON: 080354193
NIP: 973-088-32-70

Kontakt

  • 684****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
12:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Nasz sklep działa już na rynku gier ponad 10 lat. Od tego czasu wiele w branży się zmieniło, w tym także i my. Zrealizowaliśmy setki tysięcy zamówień, budując w tym czasie bardzo dużą grupę zadowolonych i stałych Klientów. Współpracujemy ze wszystkimi wydawcami gier w Polsce, jak i z wieloma za granicą. Idąc za rozwijąjącą się dystrybucją cyfrową, w naszej ofercie pojawiło się także tysiące tytułów w formie elektronicznej na PC. Ostatnie lata to także rozszerzenie naszego asortymentu o gry planszowe, gadżety dla graczy, kubki, koszulki, czapki i wiele innych. Możecie u nas znaleźć także artykuły szkolne dla dzieci, tj. plecaki, piórkniki, worki na buty, zeszyty itp.      

  • Korzystając z naszych ofert masz pewność zakupu z legalnego źródła oraz otrzymania dowodu zakupu w postaci paragonu lub faktury VAT na życzenie.     
  • Masz wątpliwości co do oferowanego przez nas produktu lub już tego, który otrzymałeś? Nie wahaj się zapytać, a odpowiemy na Twoje pytanie i pomożemy Ci w problemie. 
  • Prosimy po zakupie o wybór formy dostawy oraz płatności, abyśmy wiedzieli jak zrealizować twoje zamówienie     
  • Zwracaj proszę uwagę na czas wysyłki w ofercie, z której korzystasz. Część produktów jest przedpremierowych z konkretną datą premiery i wysyłki, bądź też jest w trakcie dostawy. Wszystkie informacje o czasie wysyłki znajdziesz w opisie oraz w punkcie "czas dostawy"     
  • Jeśli zamówienie zostało złożone do godziny 12:00 w dzień roboczy i ma czas dostawy "natychmiast", to jeśli nie wystąpią żadne nieprzewidziane przypadki, zostanie wysłanego tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 przechodzą do realizacji na następny dzień roboczy     
  • Jeśli dokonałeś zakupu przez pomyłkę, to poinformuj nas o tym jak najszybciej, ułatwi nam to znacznie pracę, a Ty nie będziesz otrzymywał automatycznych przypomnień o złożonym zamówieniu     
  • Jesteś niezadowolony z transakcji? Skontaktuj się z nami przed wystawieniem negatywnej opinii, a na pewno dojdziemy do porozumienia :)     Wybierając przesyłkę z płatnością przy odbiorze, prosimy o przygotowanie gotówki do zapłaty kurierowi (kurier nie ma obowiązku posiadać drobnych do wydania), aby paczka niepotrzebnie nie wróciła do nas, generując po naszej stronie niepotrzebne koszta     Zamówienie przedpremierowe można składać tylko z płatnością z góry     
  • Zamówienie oczekuje maksymalnie 7 dni na zaksiegowanie wpłaty (w przypadku wyboru płatności z góry)     
  • Chcesz odstąpić od umowy po zakupie? Masz na to 14 dni. Poinformuj nas o tym przed odesłaniem towaru, abyśmy wiedzieli od kogo i dlaczego otrzymujemy zwrot. 
  • Pamiętaj proszę, że zgodnie z ustawą produkty elektroniczne nie podlegają prawie zwrotu. 

Masz inne pytania? Zapraszamy do kontaktu. 


Pozdrawiamy, 

Zespół GRYMEL_pl


Numer oferty: 9059754304

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka