Reperaturka błotnika tył prawa VW POLO CLASSIC 6K

od
Super Sprzedawcy
autodetal
39,00
1 osoba kupiła 1 sztukę

kup do 11:00 - wyślemy dziś

Odbiór w punkcie
Kurier
Kurier DPD22,00 zł
Kurier DPD pobranie24,50 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 4 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Kup w zestawie

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Jakość części (zgodnie z GVO):
      Z - zamiennik
    • Typ samochodu:
      Samochody osobowe

Opis

Reperaturka błotnika tył prawa Seat Ibiza 5D / Cordoba / VW Polo 6K

Producent: Zamiennik

Kod produktu: F71-384-5N

PARAMETRY TECHNICZNE PRODUKTU

  • Rodzaj części: Metalowa reperaturka błotnika tylnego
  • Strona zabudowy (lewa/prawa): Prawa - strona pasażera
  • Zabezpieczenie przed korozją: Ocynk

DODATKOWY OPIS PRODUKTU / ZASTOSOWANIE

Stan techniczny części: część jest nowa, nieużywana, nieuszkodzona.

Zastosowanie:

  • SEAT CORDOBA I i II (6K) z nadwoziem 4-ro drzwiowy sedan, rok produkcji od 1993.02 do 2002.10.
  • SEAT CORDOBA VARIO I i II (6K) z nadwoziem kombi, rok produkcji od 1996.08 do 2002.12.
  • SEAT IBIZA II i III (6K) z nadwoziem 5-cio drzwiowy hatchback, rok produkcji od 1993.03 do 2002.10.
  • VW POLO CLASSIC (6K) z nadwoziem 4-ro drzwiowy sedan, rok produkcji od 1995.11 do 2002.07.
  • VW POLO VARIANT (6K) z nadwoziem kombi, rok produkcji od 1997.04 do 2001.09.

Jakość towaru polecana.

GALERIA ZDJĘĆ

ZAKUPY BEZ RYZYKA

Bardzo zależy nam na Państwa zaufaniu, dlatego jakość obsługi jest u nas na najwyższym poziomie

Żadnych pomyłek i długiego oczekiwania na towar

Staramy się

UWAGA! WYPRZEDZAJĄC WIELE ZAPYTAŃ O MOŻLIWOŚĆ WYSŁANIA ZAKUPIONEJ REPERATURKI(EK) BŁOTNIKA TYLNEGO I PROGU(ÓW) W JEDNEJ PRZESYŁCE, INFORMUJEMY, ŻE ZE WZGLĘDU NA SKOMPLIKOWANY KSZTAŁT REPERATUREK BŁOTNIKÓW TYLNYCH NIE MA MOŻLIWOŚCI WYSŁANIA TYCH CZĘŚCI W JEDNEJ PRZESYŁCE. PROGI ZAWSZE ZOSTANĄ WYSŁANE W DRUGIEJ PACZCE. OCZYWIŚCIE REPERATURKI BŁOTNIKÓW TYLNYCH ZAKUPIONE NA RÓŻNYCH AUKCJACH ŁĄCZYMY W JEDNĄ PRZESYŁKĘ.

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

5,00
Rewelacyjny
5,00/5
(3 oceny)
3
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 22,00 zł

Wysyłka z: Opoczno, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DPD
pierwsza sztuka
22,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze
Kurier DPD pobranie
pierwsza sztuka
24,50 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
4
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Każdy towar jest dokładnie zabezpieczony przed uszkodzeniem w transporcie. Dodatkowo wszystkie przesyłki kurierskie są ubezpieczone.

Punkty odbioru

ZHU Auto-Partner
Westerplatte 65
26-300 Opoczno
woj. łódzkie
email: biuro@autodetale.pl
tel.: 500323472

poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Zakład Handlowo-Usługowy Auto-Partner Przemysław Kałuża
Westerplatte 65
26-300 Opoczno
Dodatkowe informacje

REKLAMACJA TOWARU 

1. Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym. 

2. W sytuacji wystąpienia wady Klient będący Konsumentem może: a) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Odmawiając, sprzedawca może zaproponować inne rozwiązanie. Niezależnie od tego, w tej sytuacji konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową w inny sposób. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. b) żądać obniżenia ceny albo złożyć oświadczenie odstąpieniu od Umowy sprzedaży. Żądaniu obniżenia ceny powinno towarzyszyć określenie kwoty, o którą cena ma być obniżona (z uwzględnieniem wartości towaru z wadą i towaru pełnowartościowego). Konsument może żądać odstąpienia od Umowy sprzedaży tylko wtedy, gdy wada ma charakter istotny. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru, sprzedawca - informując konsumenta - może zaproponować konsumentowi niezwłoczną wymianę lub naprawę - niewiążącą się z nadmiernymi niedogodnościami. Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. 

3. Reklamację z tytułu rękojmi zawierającą opis zauważonej wady wraz z określeniem swoich żądań przewidzianych w ramach rękojmi można złożyć w dowolnej formie, w szczególności: a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@autodetale.pl b) pisemnie na adres Sprzedawcy: ul. Westerplatte 65, 26-300 Opoczno. 

4. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy ul. Westerplatte 65, 26-300 Opoczno. Koszt dostarczenia pokrywa Sprzedawca. 

5. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. 

6. Jeżeli żądanie złożone przez Klienta przy reklamacji dotyczy: naprawy towaru, wymiany towaru na nowy lub obniżenia ceny towaru - reklamacja rozpatrzona zostanie przez Sprzedawcę w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną. 

POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR 

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. 

2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: a) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214). b) Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej. c) Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl. d) Klient może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Klient może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Zakład Handlowo-Usługowy AUTO-PARTNER
Westerplatte 65
26-300 Opoczno
Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

1. Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. 

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas Z.H.U. Auto-Partner Przemysław Kałuża, Westerplatte 65, 26-300 Opoczno, biuro@autodetale.pl, tel. 500 323 472 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). 

4. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawartej na odległość załączony jest powyżej. Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. 

6. W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

7. Proszę odesłać rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Proszę odesłać rzecz na adres: Z.H.U. Auto-Partner, Przemysław Kałuża, Westerplatte 65, 26-300 Opoczno. 

8. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. 

9. Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 50 PLN. 

10. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

11. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa umowę uważa się za niezawartą. 

12. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: (1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; (9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

autodetal
autodetal

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 00:27

Dane firmy

Przemysław Kałuża
Zakład Handlowo-Usługowy AUTO-PARTNER
Westerplatte 65
26-300 Opoczno
REGON: 100392600
NIP: 768-159-58-76

Kontakt

  • 500****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 12:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Jesteśmy firmą z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży internetowej części samochodowych. Wypracowane niezawodne standardy obsługi Klientów, pozwalają nam na realizację każdego zamówienia na najwyższym poziomie.

Oferowany przez nas towar jest nowy, legalny, pochodzi z polskiej sieci dystrybucji oraz posiada gwarancję producenta.

Nie pozwolimy Ci czekać w nieskończoność na zamówiony towar. Zamówienia realizujemy w 24h.

Dostawa kurierem DPD. Zamówienie potwierdzone/opłacone do godziny 12-ej, już następnego dnia może być u Ciebie (dotyczy dni roboczych poniedziałek - piątek). Zdarza się, że zamówienia złożone w późniejszych godzinach również wysyłane są jeszcze tego samego dnia. Zależne jest to od godziny przyjazdu kuriera.

Dostawa kurierem Poczty Polskiej. Ze względu na wczesną godzinę odbioru paczek przez kuriera Poczty Polskiej, w dniu zakupu wysyłane są jedynie zamówienia potwierdzone/opłacone do godziny 11-ej.

Przesyłki kurierskie DPD oraz przesyłki Poczty Polskiej odbierane są przez kurierów tylko w dni robocze, od poniedziałku do piątku. Kurierzy nie podejmują przesyłek w soboty, niedziele i święta.

Zwracamy szczególną uwagę na odpowiednie zabezpieczenie wysyłanych towarów. Bezpieczeństwo towarów podczas przesyłki jest jednym z naszych głównych priorytetów.

Pozostałe informacje

DOSTAWA TOWARÓW REALIZOWANA JEST WYŁĄCZNIE NA TERENIE RZECZPOSPOLITEJ POLSKIEJ.

Numer oferty:7474586990
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro