Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościOpis
Remarketing – Kampania Remarketingowa Google Ads. Sprzedaż
Nikt nie ma wątpliwości, że z roku na rok powiększa się liczba zakupów online. Niektóre tradycyjne biznesy z powodzeniem przerzuciły swoją sprzedaż likwidując stacjonarne punkty swojego biznesu. Zauważ, że nie dotyczy to tylko koszulek, butów czy kosmetyków. Coraz więcej sprzedaży online odbywa się w przypadku węgla, pomp ciepła, mebli. Rynek usług również czerpie niesamowite korzyści z handlu online. Coraz więcej dzieje się w internecie i warto to wykorzystać na korzyść Twojego biznesu.
Wiele trendów z tradycyjnej sprzedaży przenosi się do internetu
Wiele trendów z tradycyjnej sprzedaży przenosi się do internetu i coraz częściej uprawiany jest tak zwany „online window shopping” jest to analogiczny trend do „window shoppingu” uprawianego przez klientów w sklepie. Klient wchodzi do sklepu… poogląda.. poczyta i wychodzi ze sklepu. W przypadku punktu stacjonarnego nie wiesz co dzieje się z klientem – w przypadku firmowej strony internetowej czy sklepu online masz możliwość dotarcia ze swoją ofertą do miejsc, do których aktualnie się wybrał!!!
- Udał się do sklepu konkurencji? - Jesteś tam ze swoją ofertą!
- Przegląda facebooka lub inne medium społecznościowe? – Jesteś tam ze swoją ofertą!
- Robi zakupy (ser, chleb, kosmetyki) – jesteś tam ze swoją ofertą!
- Czyta z zainteresowaniem o nowych spławikach (jego hobby) – jesteś tam ze swoją ofertą!
- Dekoruje mieszkanie? Robi remont? – jesteś tam ze swoją ofertą!
- Ogląda filmiki instruktarzowe na YOUTUBE jak wyregulować przepustnicę? – jesteś tam ze swoją ofertą!
Możliwości są nieograniczone – co to jest i jak to działa? Jest to zaawansowane narzędzie marketingowe, które jest obecnie jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedażowych. Jest to REMARKETING.
Na czym polega remarketing i jak go wykorzystać?
Klient trafia do Twojej firmy i jest zainteresowany wymianą opon w Twoim zakładzie mechanicznym. Niestety na Twoją niekorzyść zapoznał się z Twoją ofertą, ale ma zamiar zapoznać się również z ofertą Twojej konkurencji. Wychodzi więc od Ciebie i przegląda oferty na stronach konkurencji, zagląda również na portale ogłoszeniowe olx itd. Teoretycznie jeżeli nie zainteresowałeś go od razu to można spisać tego klienta na straty (tak by było w przypadku sklepu stacjonarnego). Na szczęście, dzięki remarketingowi możesz śledzić swojego klienta i skierować na niego przekaz reklamowy w postaci tekstowej lub graficznej. Możesz poinformować, go o tym, że jeżeli dokona teraz zakupu to dostanie zniżkę, albo dodatkową usługę. Możesz za kilka dni poinformować, go o dodatkowym rabacie lub promocji.
Dzięki remarketingowi masz szansę na dowolne przekonanie klienta o tym by to właśnie w Twoim zakładzie zostawił pieniądze. A przekonywać go będziesz w dowolnym miejscu, w którym przebywa, gdyż Tworzony jest specjalny profil Twojego klienta, dzięki czemu przekaz reklamowy jest jeszcze bardziej dostosowany do każdego indywidualnie. Wiek, płeć, zainteresowania, strony na których przebywa, dowolne miasto, a nawet okolice Twojego zakładu, restauracji, hotelu. Możliwości są nieograniczone – dlatego jest to narzędzie tak często wykorzystywane przez największe firmy nie tylko na świecie, ale i Polskich gigantów. Teraz również Ty możesz z tego skorzystać do zwiększenia sprzedaży w Twojej firmie.
Remarketing wykorzystywany jest w każdej branży nie ważne czy prowadzisz hotel, restaurację, lokalny sklep z zabawkami czy rozbudowany sklep online.
Możesz trafiać ze swoją ofertą do klientów jeszcze skuteczniej.
Remarketing jest tak skuteczny, gdyż klient oglądając czerwone buty w Twoim sklepie online otrzymuje przekaz reklamowy i informacje w postaci zniżek czy rabatów na czerwone buty w Twoim sklepie. Nie na zielone, nie na czapki, nie na pralkę, ale na produkt, który go interesował. Kupił już czerwone buty? Możesz prowadzić crosseling, upselling i sprawić by kupował częściej i więcej. Sprawdź jak możesz wykorzystać to w swoim biznesie. Zapraszamy!
Stań się jedynym słusznym wyborem dla swoich klientów. Przedstawiaj im swoją ofertę przed konkurencją. Docieraj do klientów błyskawicznie i to Ty dyktuj ceny na lokalnym rynku.
Przeglądasz ofertę produktu: Remarketing – Kampania Remarketingowa Google Ads. Sprzedaż. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to