REGULATOR TEMPERATURY TERMOSTAT -40 do +99c SONDA

od
Super Sprzedawcy
zielonybonzaj
76,00
Kolor/wzór
Stan
Liczba sztuk
z 64 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Uszkodzony:
      Nie
    • Typ pieca:
      Jednofunkcyjne, Dwufunkcyjne, Dwufunkcyjne z zasobnikiem cwu, Komora spalania

Opis

CYFROWY REGULATOR TEMPERATURY - TERMOSTAT TABLICOWY + TERMOMETR LED

.

URZADZENIE SLUZY DO STEROWANIA(WLACZ/WYLACZ) URZADZEN PODPIETYCH DO REGULATORA NP:WENTYLATOR,DMUCHAWA DO C.O., GRZEJNIK, ITP.

Zakres od -40°C do + 99°C

.

Może sterować urządzeniem grzejnym albo chłodzącym. Bardzo prosta obsługa.

.

Używany w urządzeniach chłodniczych jak i innych aplikacjach.

.

W komplecie czujnik temperatury NTC na przewodzie (mozna go przedluzac zwyklym przewodem 2 zylowym).

.

W czasie normalnej pracy na wyswietlaczu prezentowana jest przez caly czas aktualna temperatura z czujnika.

Ustawienie zadanej temperatury jest bardzo proste. Nalezy nacisnac i przytrzymac przycisk SET przez 5 sekund (zapali sie dioda SET). Teraz ustawiamy temperature (zolte przyciski ze strzalkami GORA / DOL). Po ustawieniu temperatury po 30 sekundach sterownik wychodzi z trybu ustawiania i przechodzi na normalna prace.

.

Wchodząc poprzez MENU ADMINISTRATORA administrator (właściciel, montażysta, pracodawca itp) może ograniczyc dopuszczalny zakres (parametrami F1, F2) możliwej do ustawienia temperatury (pracownikowi, użytkownikowi itp).

.

Dane techniczne:

- Zasilanie 220VAC (+-10%), pobór mocy do 5W

- Zakres wyświetlanej temperatury (pomiar) od -40°C do + 99°C

- Zakres działania termostatu (możliwość ustawienia) od -40°C do + 70°C

- Rozdzielczosc 1°C

- Dokladnosc +-1°C

- Wyswietlacz LED

- Wyjscie 10A / 220VAC

- Wielkosc zewnetrzna 77*34,5*65 mm

- Wielkość otworu montażowego 71*29 mm

- Czujnik temperatury NTC

Dodatkowe informacje:

- Możliwość użycia jako sterownik zamrażarki lub urządzenia grzewczego

- Możliwość kalibracji temperatury -5°C do +5°C

.

Na ponizszym foto pokazano możliwe do ustawienia parametry w MENU ADMINISTRATORA oraz schemat podłaczenia:

Jest to MENU ADMINISTRATORA ktore posiada opcje (kolejno od gory):

- F0- Histereza (różnica między ustawiona temp włączenia i wyłączenia) w zakresie 1-16C

- F1 -Opóźnienie włączenia urzadzenia wyjściowego (stosowane np w chłodnictwie) 0-9 minut

- F2 - Dolny zakres ustawienia temperatury

- F3 - Gorny zakres ustawienia temperatury

- F4 - Tryb pracy (1=chodzenie, 2=grzanie, 3 =alarm)

- F5 - Kalibracja czujnika temperatury w zakresie -5 do +5C

.

Wejscie z normalnej pracy do MENU ADMINISTRATORA nastepuje po jednoczesnym nacisnieciu i przytrzymaniu przez 5 sekund przycisku SET oraz strzalka w GORE (zolty przycisk ). Wyjscie automatycznie po 30 sekundach od ostatniego nacisniecia dowolnego przycisku.

Poniżej ukazano przykład podłączenia przy sterowaniu np grzejnikiem czy odbiornikiem chłodzącym.

a/ LOAD to przekaznikowe wyjscie zwierne ktore moze sterowac np grzejnikiem itp

b/ PROBE to czujnik temperatury NTC

c/ 220VAC - zasilanie termostatu

.

W komplecie: regulator, sonda temperatury na przewodzie ok 2 metry, instrukcja angielska, opakowanie.

.

Towar jest fabrycznie nowy.

.

GALERIA:

Towar jest fabrycznie nowy.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

5,00

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
5,00/5
(1 ocena)
1
0
0
0
0

Dostawa i płatność

od 9,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Przeźmierowo, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
pierwsza sztuka
9,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Pocztex Kurier48
pierwsza sztuka
12,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze
Pocztex Kurier48 pobranie
pierwsza sztuka
18,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
20
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

Jesli na dany produkt jest oferowana dodatkowa gwarancja, odpowiednia informacja jest zawarta w opisie danej aukcji.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

1 rok
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

COSMOGATE
Kościelna 2
62-081 Przeźmierowo
Dodatkowe informacje

 Odpowiedzialność z tytułu rękojmi i gwarancji przy sprzedaży z udziałem KONSUMENTA. 1.SPRZEDAWCA jest zobowiązany dostarczyć PRODUKT będący przedmiotem umowy - bez wad - z wyjątkiem wad opisanych w ofercie przy sprzedaży przedmiotów niepełnowartościowych. 2.Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili - przez okres 2 lat.  W przypadku zakupu przez firmę (na fakturę VAT) rękojmia zostaje wyłączona. 3.SPRZEDAWCA informuje, że w przypadku PRODUKTÓW objętych także gwarancją uprawnienia kupującego i obowiązki gwaranta z tego tytułu są określone i należy je wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w KARCIE GWARANCYJNEJ. Udzielona GWARANCJA na sprzedany PRODUKT jest uprawnieniem dodatkowym i nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień KONSUMENTA z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej (art. 577 Kodeksu Cywilnego). 4.Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli KONSUMENT wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy. 5.W przypadku stwierdzenia wady lub niezgodności dostarczonego PRODUKTU z umową, KONSUMENTOWI przysługuje prawo do złożenia reklamacji. 6.W celu zgłoszenia reklamacji zalecamy, aby KONSUMENT wypełnił protokół reklamacyjny (DrukReklamacyjny.doc), lub w innej formie opisał podstawy reklamacji oraz żądania odnośnie usunięcia wad i przesłał zgłoszenie drogą elektroniczną (e-mail) lub pocztą na adres do korespondencji SPRZEDAWCY podany w nagłówku. Zgłoszenia można też dokonać telefonicznie lub ustnie. 7.Wadliwy PRODUKT - w uzgodnieniu ze SPRZEDAWCĄ - jeżeli będzie to możliwe i celowe - KONSUMENT, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, będzie zobowiązany na koszt SPRZEDAWCY dostarczyć rzecz do miejsca oznaczonego w umowie sprzedaży, a gdy takiego miejsca nie określono w umowie - do miejsca, w którym rzecz została wydana KONSUMENTOWI. Jeżeli ze względu na rodzaj rzeczy lub sposób jej zamontowania dostarczenie rzeczy przez KLIENTA byłoby nadmiernie utrudnione, KLIENT obowiązany jest udostępnić rzecz SPRZEDAWCY w miejscu, w którym rzecz się znajduje. 8.Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, KLIENT może złożyć oświadczenie z wnioskiem o obniżeniu ceny albo o odstąpieniu od umowy, chyba że SPRZEDAWCA niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez SPRZEDAWCĘ albo SPRZEDAWCA nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. 9.Jeżeli kupującym jest KONSUMENT, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia. 10.Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady. 11.Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. 12.Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. SPRZEDAWCA jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeżeli kupującym jest przedsiębiorca,sprzedawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.> 13.SPRZEDAWCA rozpatrzy reklamację bez zbędnej zwłoki. Nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania zgłoszenia reklamacji i poinformuje w tym czasie drogą pisemną lub elektroniczną KONSUMENTA o stanie realizacji reklamacji. Pozostawienie reklamacji w tym czasie bez odpowiedzi jest równoznaczne z uznaniem reklamacji. 14.Po uwzględnieniu reklamacji SPRZEDAWCA zwróci KONSUMENTOWI koszty związane z reklamacją a poniesione przez KONSUMENTA. SPRZEDAWCA przekaże należną kwotę KONSUMENTOWI na rachunek bankowy lub przekazem pocztowym. 15.Jeżeli uznanie reklamacji jest związane z naprawą lub wymianą towaru - SPRZEDAWCA odeśle produkt KONSUMENTOWI na własny koszt. Reklamacje i odstąpienie od umowy (zwroty) w stosunkach z KLIENTAMI nie będącymi KONSUMENTAMI (dotyczy przedsiębiorców). 1.Niniejszy punkt Regulaminu stosuje się wyłącznie w stosunkach z Kupującymi nie będącymi KONSUMENTAMI. 2.Przy odbiorze przesyłki z zamówionymi produktami Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie Produktu, obowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności przewoźnika. 3.Odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu zawartej umowy. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem. 4.Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą/Usługodawcą, a Klientem niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy. 5.Regulacje dotyczące zasad rękojmi za wady oraz gwarancji jakości - nie wymienione powyżej -w umowach z przedsiębiorcami przyjmowane są wprost w brzmieniu przyjętym w kodeksie cywilnym art.556-581. Gospodarowanie odpadami. Gospodarstwo domowe pełni bardzo ważną rolę w prawidłowym zagospodarowaniu odpadów sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Przekazanie zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego do punktów zbierania przyczynia się do ponownego użycia, recyklingu bądź odzysku sprzętu i ochrony środowiska naturalnego. Oznakowanie sprzętu symbolem przekreślonego kontenera na odpady informuje o zakazie umieszczania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z innymi odpadami. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
COSMOGATE
Koscielna 2
62-081 Przezmierowo
Dodatkowe informacje

 Prawo do odstąpienia od umowy (ZWROT TOWARU) w przypadku sprzedaży na odległość z udziałem KONSUMENTA (nie dotyczy sprzedazy dla firm na fakturę VAT) . 1.Zgodnie z art 27. ustawy o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) KONSUMENT zawierając „umowę na odległość” - ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny - w terminie 14 dni kalendarzowych od daty objęcia w posiadanie PRODUKTU (jeżeli produkt składa się z wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin rozpoczyna się od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części, jeżeli umowa polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów - lub w przypadku usług lub umowy o innym charakterze - 14 dni od dnia zawarcia umowy, jednak jeżeli kupującym jest KONSUMENT, za wydanie kupującemu rzeczy sprzedanej uważa się jej powierzenie przez SPRZEDAWCĘ przewoźnikowi, gdy SPRZEDAWCA nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy KONSUMENTOWI przysługuje zwrot poniesionych kosztów. Jeżeli w czasie zawierania umowy KONSUMENT wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez SPRZEDAWCĘ - SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu KONSUMENTOWI poniesionych przez niego dodatkowych kosztów przewyższających najtańszy sposób. Warunkiem dotrzymania terminu jest w tym czasie złożenie SPRZEDAWCY oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Ważne jest również oświadczenie przesłane drogą elektroniczną – można skorzystać z gotowego formularza ( Oświadczenie o odstąpieniu od umowy.doc.). W przypadku złożenia oświadczenia w formie elektronicznej SPRZEDAWCA niezwłocznie prześle KONSUMENTOWI na trwałym nośniku potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 2.Po przesłaniu oświadczenia KONSUMENT jest zobowiązany w terminie 14 dni kalendarzowych (liczonych od daty wysłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy) odesłać na adres do KORESPONDENCJI podany w danych SPRZEDAWCY - chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze PRODUKT. O dochowaniu terminu decyduje data nadania przesyłki. 3.KONSUMENT ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy 4.SPRZEDAWCA w terminie 14 dni kalendarzowych zwróci dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy od SPRZEDAWCY do KONSUMENTA (najnizszy koszt z dostępnych na aukcji). SPRZEDAWCA może się jednak wstrzymać z dokonaniem zwrotu płatności do chwili otrzymania zwrotnego rzeczy lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jej odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył KONSUMENT, chyba że KONSUMENT wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi dodatkowymi kosztami. 5.Bezpośrednie koszty zwrotu PRODUKTU do SPRZEDAWCY ponosi KONSUMENT (KLIENT). 6.Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje KONSUMENTOWI w wypadkach wymienionych w załączniku. 7.SPRZEDAWCA nie odbiera przesyłek wysłanych ”za pobraniem”. Przesyłka zwrotna powinna być odpowiednio zabezpieczona przed uszkodzeniem w transporcie. Jeśli zakup był na firmę (faktura VAT) prawo do zwrotu towaru nie obowiązuje. 

O sprzedającym

zielonybonzaj

O sprzedającym

zielonybonzaj

99,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 13 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:21

Dane firmy

Sławomir Gregorowicz
COSMOGATE
Kościelna 2
62-081 Przeźmierowo
REGON: 634490743
NIP: 779-205-63-26

Kontakt

  • 501****** (pokaż)
  • 501****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Pozostałe informacje

Wplaty prosze realizowac na nr konta: BRE Bank SA Wydział Bankowości Elektronicznej mBank 28 1140 2004 0000 3702 6437 0494 W tytule wplaty prosze podac swoj nick oraz numer aukcji Odbierajac przesylke kurierska nalezy zawsze w obecnosci kuriera rozpakowac i sprawdzic ja. W przypadku problemu nalezy spisac protokol szkody i zachowac go do czasu wyjasnienia w firmie kurierskiej. Bez spisanego w chwili odbioru paczki protokolu szkody firma kurierska nie uzna reklamacji. Towar zakupiony przez konsumenta można zwrócić w ciągu 14 dni bez podania powodu. Koszt odesłania ponosi kupujący.
Numer oferty:6650965506
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro