Sprawdź
Parametry
- Stan:Nowy
- Faktura:Wystawiam fakturę VAT
- Płeć:Produkt damski
- Rozmiar:2
- Typ:Gładkie
- Wzór dominujący:bez wzoru
- Materiał dominujący:poliamid
- Grubość:20 den
- Wykończenie:matowe
- Dostawa z Polski:tak
- Kolor:czarny, brązowy, beżowy, ecru, szary, srebrny, zielony, żółty, złoty, granatowy, inny kolor
- Cechy dodatkowe:wzmocniona część majteczkowa, wzmocniona pięta i palce
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Bedoń Przykościelny, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u www_SalonMody za co najmniej 300.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
1. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni.
3. Reklamacje, wynikajace z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Dariusz Rzeźnik ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro , 95-020 Andrespol. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Świadczymy usługi i sprzedajemy rzeczy wolne od wad fizycznych i prawnych.
2. Ponosimy odpowiedzialność wobec konsumenta na zasadach określonych w art. 556 Kodeksu cywilnego i kolejnych za wady (rękojmia). Pismo określające żądanie: obniżenia ceny, odstąpienia od umowy, wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady należy przesłać na nasz adres. Odpowiemy na nie jak najszybciej, nie później niż w 14 dni.
3. Reklamacje, wynikajace z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Dariusz Rzeźnik ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro , 95-020 Andrespol. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
4. Nie jest producentem towarów. Producent ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
Reklamacje i zwroty
1 Osoby fizyczne mogą zwrócić towar kupiony w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru .
2 Zwrotowi podlega towar nowy, bez śladów używania w oryginalnym opakowaniu.
3 Odsyłając towar prosimy o dołączenie oryginału paragonu sprzedaży oraz pisemne podanie numeru konta do zwrotu należności.
4 Zwracający pokrywa wszelkie koszty związane z transportem. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
5 Sprzedawane produkty ze względu na higienę sprzedawane są w zabezpieczonych opakowaniach , której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6 Szczegóły zwrotu lub wymiany ustalamy indywidualnie, także prosimy o kontakt mailowy.
7 Adres na który proszę kierować zwroty:
BROOS
Dariusz Rzeźnik
ul. Rokicińska 121 lok. 14, I piętro
95-020 Andrespol
Pozdrawiamy
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- sal*******@***** (pokaż)
Pozostałe informacje
Uwaga
Nie wysyłamy przesyłek za pobraniem klientom niezarejestrowanym w Allegro nie mającym żadnych ocen ani komentarzy lub posiadającym negatywne .
Towar po opłaceniu przez klienta oraz wysłany przez naszą firmę jest własnością klienta .
Zamówienia realizowane są w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty na naszym koncie .