, , ,

Raczki nakładki a buty lód kolce Orange 8 x 12mm

od
Super Sprzedawcy
hornhill
99,7% poleca sprzedawcę
40,99
Allegro Smart!
45 osób kupiło 65 par
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Kolor/wzór
Liczba par
z 935 par
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Płeć:
      dziewczynka, mężczyzna, kobieta, chłopiec

Opis

NAKŁADKI ANTYPOŚLIZGOWE RAKI

ORANGE 8 HARTOWANYCH ZĘBÓW

Z MOCNYM POKROWCEM

RACZKI NA LÓD

  • elastyczne silikonowe nakładki na buty z rakami
  • 8 zębów z hartowanej stali oraz łańcuch ze stali nierdzewnej, zapewniają bardzo dobrą przyczepność do podłoża
  • lekkie i wygodne (wystarczy naciągnąć gumowy kołnierz i naciągnąć na podeszwę buta)
  • nie niszczą obuwia
  • kolor: pomarańczowy
  • Rozmiar uniwersalny 38 - 45
  • zestaw zawiera 2 szt

Pakowane w pokrowiec

Raki nie nadają się do alpinizmu wyczynowego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wieliczka, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u hornhill za co najmniej 350,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,46 zł
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. w punkcie
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 26 lis. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 26 lis. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
wt. 26 lis. w punkcie
wt. 26 lis. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pon. 25 lis. w punkcie
pon. 25 lis. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pon. 25 lis. w punkcie
pon. 25 lis. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,36 zł
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - śr. 27 lis. u Ciebie
Przesyłka kurierska
16,00 zł
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
20,00 zł
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie
wt. 26 lis. - czw. 28 lis. u Ciebie

Punkty odbioru

HORNHILL
Słowackiego 32/3
32-020 Wieliczka
woj. małopolskie
email: info@hornhill.pl
tel.: 508203558

poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność tylko gotówką
kontakt nie jest wymagany

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Hornhill
ul.Słowackiego 32 lok.3
32-020 Wieliczka
Dodatkowe informacje

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Klientowi zamówionego Towaru bez wad fizycznych i prawnych. Jeżeli jednak Towar posiada taką wadę ,to Sprzedawca , z tytułu rękojmi , jest odpowiedzialny względem Klienta, w przypadku stwierdzenia tej niezgodności przed upływem 2 lat od wydania Towaru.Roszczenia Konsumenta z tytułu rękojmi przedawniają się z upływem roku, przy czym nie skraca to okresu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu rękojmi, który to okres wynosi 2 lata od dnia wydania Towaru. W tym terminie Konsument może złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Konsument żądał wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady, bieg terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy albo obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany rzeczy lub usunięcia wady. W przypadku wykonywania uprawnień Konsumenta z tytułu wad prawnych produktu bieg terminu przedawnienia roszczeń z tytułu rękojmi rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument dowiedział się o istnieniu wady, a jeżeli Konsument dowiedział się o istnieniu wady dopiero na skutek powództwa osoby trzeciej - od dnia, w którym orzeczenie wydane w sporze z osobą trzecią stało się prawomocne.Konsument, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi może poinformować o swojej reklamacji Sprzedawcę w formie pisemnej na adres Sprzedawcy i ma obowiązek dostarczyć wadliwy towar sprzedawcy. W takim przypadku Konsument powinien odesłać towar przesyłką, na adres magazynu wysyłkowego: Hornhill, FPH M. Skiba, ul. Słowackiego 32/3, 32-020 Wieliczka.Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do niej.Jeżeli produkt ma wadę, Konsument może zażądać od Sprzedawcy jednego z czterech działań: wymiany produktu na nowy; naprawy produktu; obniżenia ceny produktu; odstąpienia od umowy – o ile wada ma charakter istotny.Wybór żądania zależy od Konsumenta. Jeżeli srzedany produkt ma wadę, Konsument ma prawo żądać obniżenia ceny albo chcieć odstąpić od umowy sprzedaży. Jeżeli jest to pierwsze żądanie złożone w ramach reklamacji dotyczącej danego towaru Sprzedawca może zaproponować niezwłoczną i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymianę wadliwego produktu na wolny od wad albo usunięcie wady. Konsument, natomiast może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę rozwiązania , żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.Jeśli Konsument w ramach pierwszego żądania z tytułu rękojmi, chciałby wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady produktu. Sprzedawca jest zobowiązany uczynić to w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Odmawiając, Sprzedawca może zaproponować zamiast usunięcia wady - wymianę produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu usunięcie wady. Jednak Konsument może zmienić swój wybór i żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodności z umową w inny sposób. Jeżeli zatem odmowa Sprzedawcy dotyczyła wymiany produktu, to Konsument może następnie żądać naprawy produktu. Nadal jednak Konsument może żądać obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy gdy wada ma charakter istotny.Jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiony przez Sprzedawcę , albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady , Sprzedawca nie może proponować Konsumentowi wymiany wadliwego produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy Sprzedaży, w jakiej wartość produktu z wadą pozostaje do wartości produktu bez wady. Konsument nie może odstąpić od Umowy Sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca.W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą , Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w sposób i czasie przyjętym przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o wadzie. W sytuacji gdy Konsument otrzymał przesyłkę uszkodzoną lub zauważył brak produktów w przesyłce ma prawo żądać od pracownika Dostawcy sporządzenia i podpisania protokołu uszkodzenia . Sprzedawca ze swojej strony po otrzymaniu wyjaśnienia od Dostawcy skontaktuje się z Konsumentem w tej sprawie.Jeżeli Klient chciałby wymienić zakupiony Towar i w przypadku Konsumentów , płynie termin do odstąpienia od umowy, istnieje taka możliwość. Jednak koszty zwrotu i ponownej wysyłki ponosi Klient.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
F.P.H.M.Skiba , Hornhill
Słowackiego 32 lok.3
32-020 Wieliczka
Dodatkowe informacje

 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma  14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o  odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do  odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien  nastąpić niezwłocznie ( w opakowaniu uniemożiwiającym uszkodzenie towaru) nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez  Sprzedającego. 

Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem  środków do czasu otrzymania przedmiotu. 

Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu. 

Jeśli klient wybierze  sposób dostarczenia rzeczy inny, niż najtańszy sposób  dostawy dostępny w ofercie, Sprzedający nie ma obowiązku zwracać  poniesionych, dodatkowych kosztów.  

Umowa jest uważana za  niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości  rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza  konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.  Definicja konsumenta została wskazana w art. 221 kc, w myśl którego „za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą  z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej       działalnością gospodarczą lub zawodową”. 

O sprzedającym

hornhill

O sprzedającym

hornhill

99,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 11 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 10:31

Dane firmy

Maria Skiba
Firma Produkcyjno-Handlowa Skiba Maria
ul. Pilotów 26/64
31-462 Kraków
REGON: 356881000
NIP: 945-109-31-03

Kontakt

  • 508******** (pokaż)
poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

W  2008 roku stworzyliśmy markę HORNHILL accessories, markę akcesoriów dla

wypoczywających aktywnie. Od 2013 roku rozwijamy naszą drugą markę

Brick maap, z akcesoriami trekkingowymi.Do tworzenia naszych kolekcji używamy, jeżeli to tylko możliwe, polskich materiałów , a produkujemy wyłącznie w Polsce. Dzięki temu mamy realny wpływ na jakość naszych wyrobów, pozwala nam to także utrzymywać ceny na tak rozsądnym poziomie.

Dane firmy :

F.P.H.M.Skiba

ul.Pilotów 26/64

31-462 Kraków

NIP 9451093103


nr konta do wpłaty :

PKO BP

88 1020 2892 0000 5802 0192 4414

Pozostałe informacje

Na aukcjach , na których jest możliwość wyboru koloru, proszę mailowo o informację o wyborze. Brak wiadomości oznacza wysyłkę  losowo wybranego koloru.

Koszt wysyłki , bez względu na ilość zakupionych towarów dolicza się tylko raz.


Po odbiór zakupionych produktów zapraszamy do naszego sklepu:

Hornhill.pl

ul.Słowackiego 32 lok.3

32-020 Wieliczka

Numer oferty: 8616616331

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro