, , ,

Pucio umie opowiadać Marta Galewska-Kustra


Pucio umie opowiadać Galewska-Kustra Marta

od
livro_pl
25,99
Allegro Smart!
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
184 osoby kupiły 194 sztuki
Liczba sztuk
z 39 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Rok wydania:
      2019
    • Przedział wiekowy:
      dla przedszkolaków (3-5 lat)
    • Liczba stron:
      40
    • Numer wydania:
      1
    • Szerokość produktu:
      20.5 cm
    • Wysokość produktu:
      25 cm

Opis

Pucio umie opowiadać Galewska-Kustra Marta

Galewska-Kustra Marta

Data premiery/wysyłki: 2019-09-04

W przypadku zakupu kilku przedmiotów wysyłka nastąpi wraz z ukazaniem się tytułu.

Poznajcie Pucia i jego bliskich! Ten sympatyczny maluch jest ulubionym towarzyszem dzieci w stawianiu pierwszych kroków w nauce mowy.

Piąta część przygód Pucia to dla dzieci potrafiących już mówić okazja do ćwiczenia umiejętności opowiadania. Zachętą do tego są perypetie związane z pojawieniem się nowego członka rodziny.

Pod każdą dużą ilustracją znajdują się dodatkowe obrazki mobilizujące do opisywania przeżyć bohaterów własnymi słowami, a także pytania skłaniające do rozmowy z rodzicem na temat szczególnie interesujący każdego malucha: własne przyjście na świat.

Opowiadanie wymaga m.in. rozumienia związków przyczynowo-skutkowych i relacji czasowych. Możemy dzieciom pomóc, zadając pytania typu: „Co się wydarzyło na początku?”, „Co potem zrobił Pucio?”, „ Dlaczego?” oraz używając zwrotów: „najpierw”, „później”, „na koniec”. Przede wszystkim jednak pozwólmy swoim pociechom na samodzielność w opowiadaniu, zadawaniu pytań i wyjaśnianiu napotkanych w książce sytuacji.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

  • Tytuł: Pucio umie opowiadać
  • Autor: Galewska-Kustra Marta
  • Liczba stron: 40
  • Data premiery: 2019-09-04 00:00:00
  • Wydawca: Inne
  • Płeć: chłopiec / dziewczynka
  • Seria: Uczę się mówić, wymawiać, opowiadać
  • Oprawa: twarda
  • Numer wydania: 1
  • Język wydania: polski
  • Język oryginału: polski
  • Rok wydania: 2019
  • Forma: książka
  • Przedział wiekowy: 3-4 lata
  • Od ilu lat: 3+

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,96

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,96/5
(351 ocen)
342
4
5
0
0

11 października 2019 od
najbardziej pomocna
Retrospektywa, w której Pucio opowiada o trzeciej ciąży mamy i narodzinach Bobo. Dla nas zakupiona w idealnym momencie. Twarde zaokrąglone karty, piękne, delikatne ilustracje charakterystyczne dla całej serii o Puciu. Jedyny minus jest taki, że teraz muszę ją dzieciom czytać non stop.
10 października 2019 od
Polecam szczególnie osobom, które mają w domu małego przedszkolaka i oczekują na młodsze rodzeństwo. Długo szukałam książki, która pomoże nam przygotować 3 latka na pojawienie się rodzeństwa i myślę, że ta jest dobra. Książka po prostu pokazuje blaski i cienie posiadania młodszego rodzeństwa: od zmęczonych rodziców, przez pielęgnację malucha, po wspólne spacery. Poza tym, jak pozostałe pozycje Pucia jest to typowy must have w biblioteczce malucha, który pomaga rozwijać jego mowę. Obrazki są atrakcyjne dla oczu 3 latka, dzieje się na nich odpowiednia ilość aktywności, by dziecko było zainteresowane, ale nie czuło się przytłoczone nadmiarem.
4 października 2019 od
Najfajniejsza część Pucia! W ciepły sposób objaśnia jak pojawienie się rodzeństwa wpływa na życie rodziny. 10/10
22 września 2019 od
Kolejna świetna część Pucia, ciekawy pomysł na poszerzenie opowieści i przedstawienie realiów panujących w rodzinie.
w końcu poznajemy całą rodzinę z imionami
4 września 2019 od
Opowieść utrzymana w standardzie serii Pucia. Aktywizuje i czytającego i słuchającego. Niestety dla mnie z bardzo dużym minusem za brak ciągłości zdarzeń w serii... Okres prenatalny i pierwszy rok życia Bobo w piątej książce z serii??? No totalnie bez sensu dla dzieci wychowywanych z Puciem. Temat potrzebny, super opowiedziany, przygotowuje na przyjście młodszego rodzeństwa i problemy z tym związane. Czemu nie na kolejnego bohatera (czwarte dziecko w rodzinie)?
18 października 2019 od
dziecko zadowolone, wartościowa książka
15 października 2019 od
wszystko super, Polecam :)
14 października 2019 od
Super książka!
14 października 2019 od
Polecam, najtaniej!
10 października 2019 od
jak sie rodzi kolejne dziecko w rodzinie - polecam
10 października 2019 od
Super
9 października 2019 od
Jak zwykle każdy Pucio to rewelacja
8 października 2019 od
Fajna.
4 października 2019 od
Świetna książka
3 października 2019 od
Jak każda książka z serii jest super dla dziecka. Zagadki/zadania na dole strony bardzo rozwijają. Kupcie to, jeśli poprzednie części są dla waszej pociechy już za proste.

Dostawa i płatność

od 4,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Warszawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u livro_pl za co najmniej 249,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
7,99 zł
3 dni robocze
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
0,00 zł
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Pocztex Kurier48
4,99 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Kurier DHL
9,99 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

12 miesięcy

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Centrum Reklamacji i Zwrotów Sklepu Internetowego
ul. Olimpijska 16
96-500 Sochaczew
Dodatkowe informacje

§ 9 Warunki reklamacji

1. Spółka jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Spółka odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania produktu Klientowi.


2. Spółka w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.


3. W celu rozpatrzenia reklamacji przez Spółkę Klient powinien dostarczyć reklamowany produkt lub produkty wraz z dowodem zakupu tego produktu (produktów) do Spółki i opisem reklamacji (wzór formularza reklamacji* znajduje się na odwrocie faktury).

*Formularz reklamacyjny znajduje się na naszej stronie www w zakładce pomoc/reklamacje i na odwrocie faktury dołączonej do zakupu.


4. Reklamowany produkt wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji należy odesłać na adres: Centrum Reklamacji i Zwrotów sklepu Internetowego Livro.pl  96-500 Sochaczew, ul. Olimpijska 16 (rekomendujemy wysyłkę za pośrednictwem Poczty Polskiej lub paczką ekonomiczną).


5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta – Spółka niezwłocznie wymieni produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Nie wpływa to na możliwość złożenia przez Klienta oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami. W przypadku braku możliwości wymiana produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny Spółka zwróci należność niezwłocznie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.


6. Klient nabywający produkt w celu związanym bezpośrednio z jego z działalnością zawodową lub gospodarczą (Klient niebędący konsumentem) ma prawo złożyć reklamację stosownie do obowiązujących w tej mierze przepisów prawa, przy czym odpowiedzialność Spółki z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktów ogranicza się do kwoty, jaką Klient zapłacił Spółce za nabycie danego produktu.


§ 10 Warunki gwarancji


1. Produkty sprzedawane przez Spółkę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta bądź dystrybutora. Spółka nie udziela żadnej gwarancji na jakiekolwiek sprzedawane produkty. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. W przypadku bliższych informacji dotyczących gwarancji prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta.


2. W przypadku produktu, na który producent lub dystrybutor udzielił gwarancji, Klient może reklamować produkt posiadający wady:


a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej gwarancji - w tym wypadku Klient reklamuje produkt bezpośrednio do gwaranta (podmiotu udzielającego gwarancji), a Spółka może być tylko pośrednikiem przekazującym reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu gwarancyjnego albo do Spółki;


b) korzystając z uprawnień przysługujących mu od sprzedawcy z tytułu rękojmi w takim przypadku należy złożyć reklamację stosownie do postanowień § 9 regulaminu.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Centrum Reklamacji i Zwrotów Sklepu Internetowego Livro.pl
Olimpijska 16
96-500 Sochaczew
Dodatkowe informacje

 

§ 11 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy

1. Klient może zrezygnować z zamówienia, jeśli składające się na nie produkty nie zostały jeszcze przygotowane do wysyłki kontaktując się z Działem Obsługi Klienta.

2. Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym livro.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 6 poniżej. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

- od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu),

- od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane w częściach.

3. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy (stosownie do art. 38 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta - tekst jednolity z dnia 24 czerwca 2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 827):

a)    o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

b)   w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

c)    w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

d)   o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

e)    o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

4. Odstąpienie od umowy zgodnie z ust. 2 powyżej wymaga złożenia oświadczenia na piśmie w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej (Konsument może skorzystać ze wzoru oświadczenia znajdującego się na odwrocie faktury lub wydrukować wzór znajdujący się na stronie www.livro.pl).

5. W takim przypadku Konsument zobowiązany jest do zwrotu Spółce produktu w stanie niewykraczającym poza konieczny do stwierdzenia charakter produktu, a także jej cechy i funkcjonowanie. Spółka zwróci Konsumentowi uiszczoną przez Konsumenta należność zgodnie z postanowieniami § 12 regulaminu.

6. Bezpośredni koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Konsument. Jednocześnie Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru produktu, jego cechy lub funkcjonowanie.

7. Konsument, który odstąpił od umowy ma obowiązek zwrócić produkt Spółce, niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia odstąpienia od umowy. Konsument może zwrócić przedmiot zamówienia w całości lub części po odebraniu przesyłki dostarczonej Pocztą Polską lub kurierem lub do Paczkomatu InPost – w terminie wskazanym w ust. 2 powyżej. Wówczas produkty, co do których Konsument odstąpił od umowy, należy odesłać do Magazynu na adres wskazany w Paragrafie 9 ust. 4.

8. Spółka nie odbiera kierowanych do niej przesyłek odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi przesyłkami.

§ 12 Zwrot należności Klientom

1. Spółka dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:

a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją;

b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej lub Paczkomatu InPost;

c) uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady produktu lub obniżenia ceny.

2. W przypadku zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) Spółka może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

3. Spółka dokona zwrotu pieniędzy na:

a) rachunek bankowy Klienta (w tym powiązany z kartą płatniczą Klienta) – jeśli zamówienie było opłacone z góry za pomocą przelewu lub karty płatniczej;

b) rachunek wskazany przez Klienta, jeśli zamówienie było opłacone: przy odbiorze u kuriera lub na Poczcie Polskiej.

4. W najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres mailowy wezwania do przesłania Spółce numeru rachunku bankowego Klienta, Klient nie prześle Spółce takiego numeru rachunku bankowego lub gdy odpowiedź nie będzie zawierać danych umożliwiających dokonanie zwrotu. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu wpłaconych kwot lub opóźnienie zwrotu, jeżeli są one wynikiem podania przez Klienta błędnych danych adresowych, imiennych lub błędnego numeru rachunku bankowego.

5. W przypadku gdy Klient dokonał płatności za zamówienie z nienależącego do niego rachunku bankowego lub karty płatniczej zwrot nastąpi bezpośrednio na rzecz posiadacza tego rachunku bankowego lub  karty płatniczej, przy użyciu których nastąpiła płatność na rzecz Spółki zgodnie z zasadami opisanymi w niniejszym paragrafie w ust. 3 i 4 niniejszego paragrafu.

O sprzedającym

livro_pl

O sprzedającym

livro_pl

98,9%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 3 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 16:37

Dane firmy

Livro sp. z o.o.
Marszałkowska 104/122
00-017 Warszawa
REGON: 142701540
NIP: 5272642666

Kontakt

  • +48 ** *** * *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Informacja na temat przetwarzania danych osobowych 

1. Administratorem Twoich danych osobowych jest Livro Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.  

2. Kontakt z Administratorem jest możliwy poprzez adres e-mail: dok@livro.pl lub adres korespondencyjny Livro sp. z o.o., ul. Marszałkowska 104/122 (00-017 Warszawa). 

3. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych w osobie Pana Jana Głuchowskiego, z którym można się skontaktować poprzez adres email daneosobowe@livro.pl w każdej sprawie dotyczącej przetwarzania danych osobowych.    

4. Zgodnie z Regulaminem Allegro, Administrator pozyskuje Twoje dane osobowe od Operatora platformy handlowej Allegro po zawarciu umowy sprzedaży. 

5. Twoje dane osobowe będą przetwarzane w celu: 

a) realizacji złożonego zamówienia – podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO); w zakresie danych podanych fakultatywnie podstawą prawną przetwarzania jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); 

b) realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości – podstawą prawną przetwarzania jest obowiązek prawny (art. 6 ust. 1 lit. c RODO); 

c) w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na ochronie jego praw, 

d) w celach związanych z badaniem satysfakcji, w szczególności poprzez wysyłanie na adres e-maili komunikacji z prośbą o wystawienie opinii (recenzji) lub wypełnienie ankiety satysfakcji – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) polegający na utrzymywaniu wysokiej jakości obsługi oraz poziomu zadowolenia Klientów z oferowanych produktów i usług.   

6. W związku z realizacją zamówień dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, podmiotom prowadzącym Centrum Wsparcia Klienta, podmiotom takim jak banki i operatorzy płatności, podmioty świadczące usługi księgowe, prawne, audytowe, konsultingowe, kurierzy oraz podmiotom powiązanym z Administratorem, w tym spółkom z jego grupy kapitałowej. W przypadku reklamacji dane Użytkownika mogą zostać przekazane dystrybutorowi produktu, producentowi lub gwarantowi, w zależności od konkretnego towaru objętego uprawnieniami.  

7. Twoje dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji obowiązków ustawowych ciążących na Administratorze, wynikających w szczególności z przepisów podatkowych i przepisów o rachunkowości lub do czasu wycofania wyrażonej zgody lub zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach, gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora. 

8. Przysługuje Ci prawo dostępu do Pani/Pana danych, prawo do uzyskania kopii danych, prawo żądania ich sprostowania, usunięcia, przeniesienie lub ograniczenia ich przetwarzania. Przysługuje Ci prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych osobowych w celu określonym w pkt 5c i pkt 5d powyżej, z przyczyn związanych z Twoją szczególną sytuacją.  

9. Przysługuje Ci także prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 

10. Podanie danych jest niezbędne do zawarcia umowy – bez nich umowa nie będzie mogła być zawarta. 

11. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych przez Livro Sp. z o.o., w tym sposobu realizacji przysługujących Ci praw znajduje się w Polityce Prywatności dostępnej na stronie https://livro.pl/polityka-prywatnosci. 

Numer oferty: 8353738916

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro