Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,
_Signus_

(PS3) Tomb Raider - PL - nowa w folii

od
Super Sprzedawcy
_Signus_
99,8% poleca sprzedawcę
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawaod 8,00 zł
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Wersja gry:
    • Granice wiekowe (PEGI):
    • Wersja językowa:
    • Tytuł:
      Tomb Raider
    • Platforma:
      PS3

Opis

Tomb Raider

.

› Platforma: PlayStation 3

› Wydanie: pudełkowe

› Stan: nowa, w folii, na płycie, w pudełku, oryginalna

› Język okładki: polski

› Język w grze: polski (dubbing)

Tomb Raider przedstawia brutalną, pełną adrenaliny opowieść o początkach Lary Croft i jej przemiany z przestraszonej, młodej kobiety, w zahartowanego poszukiwacza przygód. Uzbrojona jedynie w instynkt, zostaje wystawiona na próbę wytrzymałości przekraczającą granice ludzkich możliwości.

Wydany po raz pierwszy w 1996 roku, Tomb Raider od początku okazał się rewolucją. Wyróżniając się grafiką, sposobem rozgrywki i opowieścią na tle innych gier, tytuł ten zmienił na zawsze sposób, w jaki postrzegano i tworzono gry wideo. Na pierwszej linii tego ataku gier komputerowych na świat showbiznesu znalazła się postać Lary Croft. Bohaterka serii szybko stała się najbardziej rozpoznawalną i wielbioną heroiną branży. Dziś, po sprzedaniu ponad 30 milionów egzemplarzy gier z serii, po zawojowaniu Hollywood, książek, zabawek, rynku pism i reklam, Tomb Raider powraca, by przedstawić początek tej wspaniałej historii.

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zabrze, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u _Signus_ za co najmniej 2500,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
pt. 13 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
pt. 13 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
pt. 13 gru. w punkcie
pt. 13 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
czw. 12 gru. w punkcie
czw. 12 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
czw. 12 gru. w punkcie
czw. 12 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,90 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
pt. 13 gru. - pon. 16 gru. u Ciebie
Kurier DHL
13,90 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. u Ciebie
Kurier DHL pobranie
19,90 zł
pt. 13 gru. u Ciebie
pt. 13 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Zabrze
Czołgistów 35/1
41-800 Zabrze
woj. śląskie
email: kontakt@zaken.pl
tel.: 530824282

płatność tylko gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

Wysyłka za granicę odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Signus Sylwester Piętak
Czołgistów 35/1
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

 

1.REKLAMACJA PRODUKTU


1.1.  Podstawa i zakres  odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt  ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie  obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym (w  szczególności w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego). Dla Umów Sprzedaży  zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku podstawa i zakres  odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego osobą fizyczną,  który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub  gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży są  określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności  ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży  konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. 2002 nr 141, poz.  1176 ze zm.).

1.2.  Sprzedawca  obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe  informacje dotyczące odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu wady Produktu  oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w  zakładce informacyjnej dotyczącej reklamacji.

1.3.  Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:


  • 1.3.1.  pisemnie na adres: ul. Czołgistów 35/1, 41-800 Zabrze;
  • 1.3.2.  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@zaken.pl;

1.4.  Zaleca się  podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności  dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty  wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do  zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo  odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych  składającego reklamację - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie  reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają  formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji  złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

1.5.  Sprzedawca  ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w  terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient  będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył  oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być  obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie  14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

1.6.  Klient, który  wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć  Produkt wadliwy na adres: ul. Czołgistów 35/1, 41-800 Zabrze. W  przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu  ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt  dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub  sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby  nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt  Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Zwroty

na odstąpienie od umowy

Zwroty

na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
-
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Adres do zwrotu
Signus Sylwester Piętak
Czołgistów 35/1
41-800 Zabrze
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie nagrania dźwiękowego, wizualnego lub programu komputerowego (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

 

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 25 GRUDNIA 2014 ROKU)


1.1.  Konsument, który  zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych  odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z  wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 1.8. Do zachowania  terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie  o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:


  • 1.1.1.  pisemnie na adres: ul. Czołgistów 35/1, 41-800 Zabrze;
  • 1.1.2.  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@signus.org.pl;

1.2.  Przykładowy wzór  formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest  to obowiązkowe.

1.3.  Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:


  • 1.3.1.  dla umowy, w wykonaniu której  Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego  własności (np. Umowa Sprzedaży) - od objęcia Produktu w posiadanie przez  konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a  w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są  dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie  ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym  dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony - od objęcia w posiadanie  pierwszego z Produktów;
  • 1.3.2.  dla pozostałych umów - od dnia zawarcia umowy.

1.4.  W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

1.5.  Sprzedawca ma  obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy,  zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym  koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z  wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły  sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym). Sprzedawca dokonuje  zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego  użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób  zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli  Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może  wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili  otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu  jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

1.6.  Konsument ma  obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub  przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że  Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu  wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Konsument może zwrócić  Produkt na adres: ul. Czołgistów 35/1, 41-800 Zabrze.

1.7.  Konsument ponosi  odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia  charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.


1.8.  Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:


  • 1.8.1.  Jeżeli konsument wybrał sposób  dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w  ofercie, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • 1.8.2.  Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
  • 1.8.3.  W przypadku Produktu będącego  usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło  się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który  wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma  obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od  umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego  świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub  wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą  obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia.

1.9.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:


  • 1.9.1.  (1) o świadczenie usług,  jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta,  który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po  spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od  umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku  finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą  wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której  przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany  według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego  zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin  przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest  Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu  opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze  względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po  dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po  dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie  połączone z innymi rzeczami; (7) w której przedmiotem świadczenia są  napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy  Sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30  dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca  nie ma kontroli; (8) w której konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca  do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji;  jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których  wykonania konsument żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części  zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo  odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do  dodatkowych usług lub Produktów; (9) w której przedmiotem  świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe  dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało  otwarte po dostarczeniu; (10) o dostarczanie dzienników,  periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; (11) zawartej  w drodze aukcji publicznej; (12) o świadczenie usług w zakresie  zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu  samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami  rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono  dzień lub okres świadczenia usługi; (13) o dostarczanie treści  cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

_Signus_

O sprzedającym

_Signus_

99,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 20:42

Dane firmy

Sylwester Piętak
Signus Sylwester Piętak
Czołgistów 35/1
41-800 Zabrze
REGON: 242952440
NIP: 648-276-60-56

Kontakt

  • 530****** (pokaż)
poniedziałek - niedziela
09:00 - 17:00

Informacje o sprzedającym

FIRMA

Signus Sylwester Piętak

Czołgistów 35/1

41-800 Zabrze

tel: 530824282

REGON: 242952440

NIP: 648-276-60-56

Pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad:

Firma Signus Sylwester Piętak zobowiązuje się dostarczyć rzecz bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży.

Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego

sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym

Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji

Handlowej w Zabrzu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i

procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem:

http://www.uokik.gov.pl, w zakładce Rozstrzyganie sporów

konsumenckich.

Numer oferty: 8735002072

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro