PRZYSTAWKA SMART TV XIAOMI MI BOX S 4K HDR ANDROID
Opis
WSZYSTKIE TOWARY DOSTĘPNE W OFERCIE SĄ W PEŁNI SPRAWNE,
FABRYCZNIE ZAPAKOWANE, NIEUŻYWANE, MAJĄ WSZYSTKIE FOLIE.
Korporacja Xiaomi postanowiła odświeżyć swoje inteligentne pudełko telewizyjne.
Xiaomi MI BOX S
Xiaomi pokazało światu Mi Box S, niewielkie urządzenie, które pozwoli wyświetlać filmy w rozdzielczości 4K przy 60 klatkach na sekundę oraz w trybie HDR.
Bezkonkurencyjna cena
Cena jest bardzo kusząca, zwłaszcza że nie mamy tu do czynienia z prostym gadżetem. Xiaomi Mi Box S w pełni wykorzystuje potencjał najnowszych telewizorów oraz rozwiązań wypracowanych przez Google.
Aplikacje na wielki ekran
Wszystko wygląda lepiej na dużym ekranie, również filmy z YouTube, Sling TV, Netflix, Vudu, FandangoNOW i innych. Streamuj, odtwarzaj i zapewniaj sobie i rodzinie wiele godzin rozrywki!
Co wewnątrz?
Sercem urządzenia jest czterordzeniowy procesor wsparty 2 GB pamięci RAM, który poradzi sobie zarówno z przesyłaniem obrazu w najwyższej jakości, jak i odtwarzaniem dźwięku przestrzennego Dolby DTS. Projektanci zaimplementowali także obsługę Chromecasta oraz Asystenta Google. Oznacza to, że będziemy mogli kontrolować pudełko zarówno za pośrednictwem smartfona, jak i poleceń głosowych. Do dyspozycji otrzymamy oczywiście najnowszą odsłonę Androida.
Powiedz czego szukasz
Nareszcie telewizor zaczął słuchać. Jedyne co musisz zrobić to powiedzieć czego szukasz. Mów do pilota z obsługą komend głosowych a Mi Box S znajdzie to czego potrzebujesz.
Wszystko z HDR
HDR zawitało na telewizorze z Mi Box S. Oglądaj treści z niespotykaną wcześniej ilością detali dzięki technologii HDR. Zobacz jak akcja i bohaterowie ulubionych seriali wyglądają w żywych kolorach, rewelacyjnym kontraście i w niespotykanej ostrości.*Wymagane jest posiadanie telewizora obsługującego HDR oraz treści przygotowanych pod HDR.
Xiaomi odświeżyło także wygląd urządzenia i postawiło na estetyczny minimalizm. Pudełko prezentuje się bardzo elegancko i sprawia wrażenie, że mogłoby kosztować znacznie więcej niż życzy sobie tego producent. Xiaomi dodało także nowy przycisk do pilota, który pozwoli błyskawicznie odpalić Netfliksa.
Najważniejsze cechy produktu:
Nazwa: Xiaomi Mi BOX S
Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac Dual-Band 2.4 GHz, 5 GHz
Bluetooth 4.2
Rozdzielczość: do 4K, 60 kl./s
Pamięć RAM: 2 GB DDR3
Pamięć wewnętrzna: 8 GB eMMC
System operacyjny: Android TV 8.1
Menu: również w j.polskim
W ZESTAWIE INSTRUKCJA W J. POLSKIM
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Opinie o produkcie
Opinie o produkcie
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Opłaty importowe
Zakup przedmiotów wysyłanych z zagranicy może wiązać się z koniecznością zapłaty podatku VAT oraz cła. Zapoznaj się z warunkami dostawy oraz obowiązującymi regulacjami w tym zakresie.
Dowiedz się więcej.Gwarancja
Gwarancja
Rodzaj gwarancji
Okres gwarancji
Warunki gwarancji:
Cały sprzęt, przedstawiony w naszym sklepie jest objęty gwarancją.Gwarantujemy sprawne działanie sprzętu zgodnie z warunkami techniczno-eksploatacyjnymi opisanymi w instrukcji obsługi.
Gwarancja jest udzielana na okres 12 miesięcy, licząc od daty sprzedaży.
Ujawnione wady będą usunięte bezpłatnie w okresie gwarancji przez partnerski serwis, znajdujący się na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
Klient (reklamujący) jest zobowiązany do dostarczenia uszkodzonego sprzętu do Autoryzowanego Serwisu na własny koszt. W innym przypadku dokonuje zgłoszenia i dostarcza produkt do punktu sprzedaży, w którym dokonał zakupu. Informacja na temat naprawy jest udzielana drogą elektroniczną. Po otrzymaniu przez serwis sprzętu do naprawy generuje się numer, który służy dla identyfikacji sprzętu
Ewentualne wady lub uszkodzenia sprzętu ujawnione i zgłoszone w okresie gwarancji będą usunięte bezpłatnie w terminie do 21 dni roboczych, lecz w uzasadnionych przypadkach (sprowadzenie części zamiennych z zagranicy) termin ten może ulec przedłużeniu o kolejne 30 dni.
Wady lub uszkodzenia sprzętu powinny być zgłoszone, a wadliwy sprzęt dostarczony do serwisu, niezwłocznie po ujawnieniu się ich.
Gwarancja dla wyświetlaczy LCD, ekranów dotykowych oraz akumulatorów wynosi 6 miesięcy od daty zakupu. W wyświetlaczach od 2,5” do 10,1” dopuszczalne jest występowanie do 3 błędnych pikseli (białe, czarne, zielone, czerwone, niebieskie).
Gwarancja dla akcesoriów dołączonych do urządzeń (np. ładowarki, piloty, klawiatury, myszki, słuchawki, przewody) wynosi 3 miesiące od daty zakupu.
W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacja sprzętu sprawnego lub uszkodzonego mechanicznie) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami transportu.
Klientowi przysługuje prawo do wymiany sprzętu na inny, posiadający te same lub zbliżone parametry techniczne w przypadku, gdy serwis uzna, że usunięcie wady nie jest możliwe.
Serwis nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych.
Gwarancja będzie respektowana jedynie w przypadku dołączenia do reklamowanego urządzenia opisu uszkodzenia, wszystkich akcesoriów, które klient otrzymał podczas kupna urządzenia oraz kopii emaila z potwierdzeniem zamówienia.
Gwarancją nie są objęte: uszkodzenia mechaniczne, elektryczne, termiczne i ingerencję cieczy lub celowe uszkodzenia sprzętu i wywołane nimi wady, usterki oraz wady wizualne powstałe wskutek użytkowania, uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego i niezgodnego z instrukcją obsługi użytkowania, usterki niemające wpływu na prawidłową pracę urządzenia, zaniki sygnału spowodowane odległością od nadajnika lub źle wykonaną instalacją antenową oraz uszkodzenia sprzętu, który nie został dostarczony do serwisu w bezpiecznym opakowaniu.
Serwis może nie wykonać naprawy usterek w przypadku uszkodzeń plomby gwarancyjnej i śladów nieautoryzowanej naprawy.
W przypadku gdy usterka nie jest objęta gwarancją, serwis może zaproponować wykonanie usługi odpłatnej.
Każdy reklamowany sprzęt Autoryzowany Serwis sprawdza pod względem poprawności działania.
Autoryzowany Serwis nie odpowiadają za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
Nieodebranie sprzętu z serwisu w ciągu 3 miesięcy może skutkować naliczeniem kosztów magazynowania urządzenia do czasu odbioru.
Dostarczenie sprzętu w stanie niekompletnym, brak odpowiedniego opakowania jest równoznaczny z niewypełnieniem przez kupującego warunków gwarancji i może stanowić podstawę do odmowy naprawienia sprzętu lub przedłużenia okresu naprawy.
W przypadku odesłania produktu na naprawę serwisową, gdzie nie stwierdzono usterki, konsument będzie obciążony kosztem ekspertyzy (stawka godzinowa 70 zł netto).
W sytuacji, gdy produkt odesłany na serwis jest sprawny, a powodem złego działania urządzenia była rozładowana bateria, serwis obciąży konsumenta kosztem usługi ekspertyzy w kwocie 25 zł netto.
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
W jaki sposób mogę zgłosić wadliwy towar?
Gwarantujemy sprawną obsługę reklamacji zgłoszonych przez klientów w okresie 12 miesięcy.
Otrzymałem wadliwy towar - co mogę zrobić?
W sytuacji, gdy otrzymany przez Ciebie towar posiada wadę i ujawni się ona w ciągu 1 roku od dostarczenia go do Ciebie, masz prawo żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy – chyba, że sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad lub wadę usunie (ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wcześniej wymieniany lub naprawiany).
Wadę powinieneś zgłosić w ciągu 1 roku od ujawnienia się jej. Zgłoszenia reklamacji możesz dokonać poprzez panel klienta na stronie (link dostarczony po dokonaniu zakupu). Po zgłoszeniu otrzymasz adres do wysyłki.
Dołożymy wszelkich starań, aby usunąć usterkę, bądź wymienić produkt w możliwie najkrótszym czasie. Jednak maksymalny termin realizacji zlecenia reklamacyjnego może wynieść 14 dni roboczych, a w przypadku braku dostępności części zamiennych i konieczności ich sprowadzenia z zagranicy może ulec wydłużeniu.
Odsyłając przedmiot w ramach reklamacji, masz obowiązek odpowiednio go zabezpieczyć.
W sprawe reklamacji proszę o kontakt:
polestartechnology@gmail.com
Zwroty
Zwroty
Zwrot z Allegro Smart!
Wszystkie nasze klienci mają prawo odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od dokonania zakupu. Jeżeli jednak podjąłeś decyzję zrezygnowania z zakupu, proszę o kontakt drogą mailową pod adres polestartechnology@gmail.com .W tytule maila wpisz ZWROT ALLEGRO, podaj swój nick, oraz załącz wypełniony formularz. Prosimy o zwrot towaru w oryginalnym opakowaniu.
Po otrzymaniu emaila z formularzem zamówimy kuriera DHL po odbiór zwracanego produktu. Aby zwrot był możliwy klient powinien być dostępny pod swoim adresem w celu przekazania zwracanego produktu kurierowi DHL.
Po otrzymaniu zwróconego produktu i jego weryfikacji czy nie jest uszkodzony. Dokonamy w ciągu 14 dni zwrotu ceny towaru na wskazany numer rachunku bankowego.
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Paczka 48 odbiór w punkcie, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
Informacje o sprzedającym
Polestar Limited - to nowy potężny gracz na rynku e-handlu w Polsce. Jesteśmy młodą, dynamicznie rozwijającą się firmą z Hong Kongu. Mamy spore doświadczenie na rynku smartfonów, oraz mnóstwo zadowolonych klientów z całego świata! Oferujemy niskie ceny naszych produktów, oraz wsparcie pozakupowe. Jako jedyni z niewielu firm zapewniamy serwis smartfonów w okresie gwarancyjnym. Nasze doradcy są dobrze wyszkoleni i niewątpliwie poradzą z nawet najbardziej trudnymi pytaniami.
Nie zwlekaj! Wybierz gadżet, który spełni twoje wymagania, a my zapewnimy przyjemne wspomniania z zakupu!
ZAPRASZAMY DO ZAKUPU!
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu