czesciSIEMENS

Przycisk otwierania drzwiczek mikrofalówki Sie

od
Super Sprzedawcy
czesciSIEMENS
32,90
Allegro Smart!
dla zakupu od 40 zł
Liczba sztuk
z 6 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Klawisz Przycisk otwierania drzwiczek do mikrofalówki / mikrofali Siemens 00175631

Nr. kat: 730-TR-3368

PARAMETRY TECHNICZNE

Sprawdź dopasowanie do konkretnego modelu!

Podana powyżej lista kompatybilnych modeli w niektórych przypadkach może okazać się niepełna. Skorzystaj z narzędzia do sprawdzania kompatybilności aby mieć 100% pewności, że produkt z aukcji pasuje do Twojego urządzenia!

http://czesciagd.edu.pl/karta/northpl,730-TR-3368.html

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Koszalin, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
8,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9
czas realizacji
2 dni robocze
za darmo z pakietem dla zakupu od 40 zł
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
9,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9
czas realizacji
2-3 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
16,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9
czas realizacji
2-3 dni robocze

Listy i paczki pocztowe

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczka48
pierwsza sztuka
12,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9
czas realizacji
3-4 dni robocze
Paczka48 pobranie
pierwsza sztuka
17,99 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
9
czas realizacji
3-4 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Dodatkowe informacje

Ceny przesyłki naliczane są tylko raz, bez względu na ilość licytowanych artykułów. Faktury elektroniczne - konsument: Sprzedawca prześle Klientowi będącemu konsumentem fakturę w formie elektronicznej.

Punkty odbioru

North.pl
ul. Wąwozowa 7b
75-339 Koszalin
woj. zachodniopomorskie
email: north@north.pl
tel.: 22 349 93 99

poniedziałek - piątek
08:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
prosimy umówić się na odbiór

Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

North.pl
ul. Wąwozowa 7B
75-339 Koszalin
Dodatkowe informacje

Dbamy o Twoje prawa, w tym prawo do złożenia reklamacji na  sprzedawane przez nas towary. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje  dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas  Towaru oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie  ustawowej – z tytułu rękojmi


Ważne! Pamiętaj, że jeżeli na dany Towar została udzielona także gwarancja,  to również na jej podstawie możesz złożyć reklamację – w tym wypadku  jednak adresatem będzie gwarant wskazany w gwarancji. Gwarancja określa  również każdorazowo zakres Twoich uprawnień. Pamiętaj, że wykonanie  uprawnień z gwarancji nie wpływa na naszą odpowiedzialność z tytułu  rękojmi oraz, że gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza  Twoich uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy  sprzedanej. 


Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności  za wady Towaru z tytułu rękojmi jest określona powszechnie  obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu  Cywilnego, a dla umów sprzedaży zawartych do dnia 24 grudnia 2014 roku  przepisami ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach  sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dziennik Ustaw  z 2002 roku o numerze 141, poz. 1176 ze zm.). 

 

Mamy obowiązek dostarczyć Towar bez wad. Odpowiadamy z tytułu  rękojmi, jeżeli wada fizyczna Towaru zostanie stwierdzona przed upływem  dwóch lat od dnia jego wydania Kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które  istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Kupującego lub wynikły  z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 


Reklamację możesz złożyć na przykład: 

  • pisemnie na adres:  ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin 
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:  reklamacje@north.pl. 

 

W opisie reklamacji podaj: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2)  żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży  lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;  oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyśpieszy  rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu  poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność  reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 


Pamiętaj, że Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Towar wadliwy na adres:  ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin.  Jeżeli jednak ze względu na rodzaj Towaru lub sposób jego zamontowania  jego dostarczenie byłoby nadmiernie utrudnione, Kupujący obowiązany jest  nam udostępnić Towar w miejscu, w którym się znajduje. W przypadku  Kupującego będącego konsumentem koszt dostarczenia Towaru ponosi  Sprzedający, w przypadku Kupującego niebędącego konsumentem koszt  dostarczenia oraz inne koszty związane z reklamacją ponosi Kupujący. 


Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od

dnia jej złożenia.

 

Postanowienia dotyczące przedsiębiorców  


Zgodnie  z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z  tytułu rękojmi za Towar wobec Kupującego nie będącego konsumentem  zostaje wyłączona.  


Z chwilą wydania przez  Sprzedającego Towaru przewoźnikowi przechodzą na Kupującego nie będącego  konsumentem korzyści i ciężary związane z Towarem oraz  niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Towaru.  Sprzedający w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialności za utratę,  ubytek lub uszkodzenie Towaru powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do  wydania go Kupującemu oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.

 

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń 


Szczegółowe  informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Kupującego będącego  konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i  dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na  stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod  adresem:  https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. 


Przy  Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt  kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub  adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego  zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach  dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Konsument  posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych  sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek  o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego  (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2)  wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego  inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora  właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej  przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego)  rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań  statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów,  Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi  mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii  konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach  8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).


Pod  adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma  internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i  przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR  stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem  kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do  pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych  wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie  usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem  internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:  https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php.

Zwroty

90 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

90 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
90 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Paczkomaty 24/7
na własny koszt
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
North.pl
ul. Wąwozowa 7B
75-339 Koszalin
Dodatkowe informacje

Niniejszy punkt dotyczy jedynie Kupujących będących konsumentami. 


Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 90  dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez  ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych poniżej. Do  zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.  Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład: 


  • pisemnie: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
  • mailowo: reklamacje@north.pl;

 

Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

  • dla  umowy, w wykonaniu której Sprzedający wydaje Towar, będąc zobowiązany  do przeniesienia jego własności (np. umowa sprzedaży) – od objęcia  Towaru w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę  trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1)  obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w  częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Towaru, partii lub części  albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Towarów;
  • dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.

 

Zwrot wzajemnych świadczeń: 

  • Konsument ma  obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych  od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Towar Sprzedającemu lub  przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru, chyba  że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze Towar. Do zachowania  terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument może  zwrócić Towar na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin.
  • Konsument  ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem  korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do  stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  • Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14  dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o  odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez  niego płatności, w tym koszty dostawy Towaru (z wyjątkiem dodatkowych  kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu dostawy innego  niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w opisie Transakcji).  Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu  płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził  się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi  kosztami. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze Towar od  konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od  konsumenta do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez  konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie  nastąpi wcześniej.

 

Możliwe koszty odstąpienia od umowy - możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument: 


  • Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawydostępny  w opisie danej Transakcji, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu  konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  • Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

 

Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy  - prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów: 


  • świadczenie  usług, jeżeli Sprzedający wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą  konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia,  że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedającego utraci prawo  odstąpienia od umowy; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest  Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta  lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 
  • w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 
  • w  której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym  opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu  na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie  zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • w której przedmiotem  świadczenia są Towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój  charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 
  • w  której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo  programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli  opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 
  • dostarczanie  treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli  spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed  upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez  Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.   

 

UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ALBO WYMIANY PRODUKTU W TERMINIE 76 DNI


Niniejszy  prawo odstąpienia od umowy albo wymiany produktu nie narusza uprawnień  klienta będącego konsumentem do złożenia reklamacji na podstawie rękojmi  oraz do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny przysługującego na  podstawie ustawy o prawach konsumenta. Umowne prawo odstąpienia od umowy  sprzedaży albo wymiany ma charakter dodatkowy, dobrowolny.


Klient  będący konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może po upływie  terminu na odstąpienie od umowy przysługującemu na podstawie ustawy o  prawach konsumenta, w terminie kolejnych 76 dni kalendarzowych, odstąpić  od niej bez podawania przyczyny albo wymienić zakupiony w sklepie  internetowym Towar na inny dostępny w sklepie internetowym  Sprzedającego.


Zwracany przez klienta produkt nie może być uszkodzony.


Wymiana produktu na droższy możliwa jest po zapłaceniu przez kupującego różnicy pomiędzy ceną wymienianego a nowego produktu.


W  przypadku wymiany produktu na tańszy, zwrócona różnica pomiędzy ceną  wymienianego a nowego produktu nie może być większa niż 50 % ceny  wymienianego Produktu.


Wymiana Produktu możliwa jest po  uprzednim uzgodnieniu szczegółów ze Sprzedawcą. Klient może  skontaktować się ze Sprzedawcą na przykład:


  • pisemnie na adres: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@north.pl.

Klientowi  będącemu konsumentem, który zwraca albo wymienia Towaru w ramach  umownego prawa odstąpienia od umowy zostanie zwrócona jedynie wartość  samego Towaru, bez kosztów dostawy. Konsument poniesie również  bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

O sprzedającym

czesciSIEMENS

O sprzedającym

czesciSIEMENS

100,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 4 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 13:29

Dane firmy

NORTH.PL Sp. z o.o. Sp. k.
Wąwozowa 7b
75-339 Koszalin
REGON: 380953240
NIP: 6692548408

Kontakt

  • (+4** ** *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - czwartek
08:00 - 20:00
piątek
08:00 - 18:00
sobota
08:00 - 16:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Sprzedającym w ramach Konta CZESCISIEMENS jest NORTH.PL Sp. z o.o. Sp. K.  wpisana do KRS pod nr 0000740578, NIP 669-254-84-08, REGON 380953240

Dane kontaktowe Sprzedającego:         

  • adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin,          
  • adres poczty elektronicznej: siemens@north.pl,          
  • numer telefonu: (+48) 22 349 93 99 

Pozostałe informacje

Drogi Kupujący,   

zdajemy sobie sprawę jak ważne jest zaufanie i bezpieczeństwo zakupów, dlatego też rzetelnie udostępniamy Ci informacje o nas, o warunkach sprzedaży i prowadzonej przez nas działalności. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące nas jako Sprzedającego i Transakcji zawieranych z nami za pośrednictwem platformy handlowej Allegro oraz Twoich uprawnień jako Kupującego. Szczegółowe informacje dotyczące danego Towaru oraz Transakcji znajdziesz każdorazowo w jej opisie. To tam znajdziesz m.in. informacje o głównych cechach Towaru, o jego łącznej cenie wraz z podatkami oraz koszcie i terminie dostawy. 

Pamiętaj, że jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych podanych poniżej.  

Zachęcamy Cię do uważnej lektury i zakupów,  

Sprzedający CZESCISIEMENS

PS. Dla ułatwienia lektury przyjęliśmy nazewnictwo z Regulaminu Allegro. Przykładowo jeżeli poniżej będziemy mówili o Towarze, Transakcji, Sprzedającym lub Kupującym, to ich definicje znajdziesz w Regulaminie. Sam Regulamin Allegro dostępny jest w zakładce „Regulamin” na stronie Allegro. Niniejsze informacje skierowane są zarówno do konsumentów, jak i innych podmiotów zawierających z nami umowy sprzedaży, z zastrzeżeniem postanowień wyraźnie dotyczących jedynie konsumentów bądź innych podmiotów.


POZOSTAŁE INFORMACJE I WARUNKI SPRZEDAŻY  


Informacje dotyczące płatności  

Informację o dostępnych sposobach płatności dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa i płatność”  

Udostępniamy Ci do wyboru następujące sposoby płatności (konkretny sposób wybierasz każdorazowo w trakcie zawierania umowy sprzedaży), chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:  

a) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedającego      

  • Bank: Bank BGŻ BNP Paribas S.A.  
  • Numer rachunku 35 1750 1077 0000 0000 3261 0803   

b) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki  

c) płatność gotówką przy odbiorze osobistym  

d) płatność za pomocą systemu PayU

e) płatność za pomocą systemu Przelewy24


W przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Twojego Konta Kupującego na Allegro oraz numeru danej Transakcji – ułatwi to nam i przyśpieszy księgowanie płatności. Proponowany przez nas tytuł przelewu ma jedynie formę zalecenia i nie wpływa na realizację umowy sprzedaży w przypadku jego pominięcia. 

Termin płatności (chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej): (1) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU lub Przelewy24, jesteś zobowiązany do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy sprzedaży, (2) w przypadku wyboru przez Ciebie płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki albo płatności gotówką przy odbiorze osobistym, jesteś zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.


Informacje o dostawie 

Informację o koszcie, sposobie i terminie dostawy dla danej Transakcji znajdziesz w jej opisie, w tym w zakładce „Dostawa i płatność”  

Dostawa Towaru dostępna jest jedynie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej

Sposoby dostawy Towaru – udostępniamy Ci następujące sposoby dostawy lub odbioru Towaru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej: (1) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa; (2) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa; (3) Paczkomat; (4) odbiór osobisty dostępny pod adresem: ul. Wąwozowa 7B, 75-339 Koszalin, – w dni robocze w godzinach od 08:00 do 17:00

Termin dostawy Towaru do Ciebie wynosi maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Początek biegu terminu dostawy Towaru liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Ciebie sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania płatnością rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży. 

Termin gotowości Towaru do odbioru przez Ciebie – w przypadku wyboru przez Ciebie odbioru osobistego Towaru, Towar będzie gotowy do odbioru w terminie maksymalnie 10 dni roboczych, chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. O możliwości odbioru poinformujemy sms-em. Początek biegu terminu gotowości Towaru do odbioru przez Kupującego liczy się w następujący sposób: (1) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem albo płatności za pomocą systemu PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego w systemie PayU Sprzedającego; (2) w przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.  

Ważne! Dniem roboczym jest jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. Termin dostawy oznacza, że w tym terminie powinieneś już otrzymać Towar (na ten termin składa się czas kompletowania przesyłki przez nas oraz czas jej dostarczenia przez przewoźnika).


Administrator danych osobowych 

Administratorem danych osobowych Kupujących biorących udział w Transakcjach Sprzedającego jest Sprzedający (dokładne dane Sprzedającego podane są w zakładce Informacje o Sprzedającym). Dane osobowe Kupujących Sprzedający otrzymuje od Grupy Allegro. Dane osobowe Kupującego są przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz.U. 1997 Nr 133, poz. 883 ze zm.). Sprzedający zapewnia Kupującym realizację uprawnień wynikających z powyższej ustawy oraz z innych powszechnie obowiązujących przepisów.  


Cel zbierania danych i odbiorcy danych 

Dane osobowe Kupujących przetwarzane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji Sprzedającego i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Podstawą przetwarzania danych osobowych Kupującego jest konieczność realizacji umowy sprzedaży, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. Jeżeli Kupujący wyrazi uprzednią zgodę, to dane Kupującego mogą być przetwarzane także w innym celu, o którym mowa w udzielanej zgodzie przez Kupującego. 

W przypadku Kupującego, który korzysta ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Sprzedający udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Sprzedającego.


Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania 

Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdej osobie przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Sprzedającego. W celu realizacji uprawnień, o których mowa powyżej można przesłać stosowną wiadomość pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Sprzedającego wskazany na wstępie. 


Dobrowolność podania danych osobowych 

Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje brakiem możliwości udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedającym. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są każdorazowo wskazane na stronie internetowej Allegro. 


Prawo właściwe, język 

Umowa sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. 


Postanowienia dotyczące przedsiębiorców 

Odpowiedzialność Sprzedającego w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej lub należnej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu umowy sprzedaży. Sprzedający ponosi odpowiedzialność w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Kupującego nie będącego konsumentem. 

Wszelkie spory powstałe pomiędzy Sprzedającym, a Kupującym niebędącym konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedającego. 


Jesteśmy do Twojej dyspozycji i w razie pytań możesz się zawsze z nami skontaktować korzystając z danych kontaktowych podanych na wstępie.

Numer oferty:7720122160
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro