Sprawdź
Dostawa i płatność
Lokalizacja: Lubawa, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u Marool_pl za co najmniej 1100.00 zł.
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka płatna przy odbiorze
Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę
Dodatkowe informacje
Informujemy, że w sytuacji gdy zamówienie zostało złożone po godzinie 14:00 lub w dzień wolny od pracy, czas wysyłki zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego. Przesyłki wysyłane są w dni pracujące od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-14:00. Termin wysyłki uwzględnia tylko dni robocze, tak więc nie obejmuje sobót, niedziel i świąt. Do podanego terminu wysyłki należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez pocztę lub firmy kurierskie.
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.W chwili odbioru Kupujący zobowiązany jest sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się że Sprzedającym.2. Składając reklamację wskazanym jest, aby Klient opisał zauważoną wadę i sprecyzował swoje żądanie. W chwili składania reklamacji, należy przedstawić dowód zakupu towaru.3. Klient zobowiązany jest dostarczyć rzecz wadliwą na adres siedziby Sprzedawcy lub adres wskazany w korespondencji mailowej.4. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, Sprzedawca niezwłocznie zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Wraz z takim zawiadomieniem do Klienta przesłana zostanie informacja, w jaki sposób należy uzupełnić braki w zgłoszeniu reklamacyjnym.5. W przypadku ewentualnych reklamacji należy skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail: ccmarool@gmail.com
Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko zamawiającego, nr aukcji, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji.6. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie towaru na adres Sprzedającego z załączonym opisem wady i kserokopią dowodu zakupu. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację, ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta.7. W przypadkach uzasadnionych reklamacji lub zwrotów spełniających w/w warunki, gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane przez zamawiającego konto bez potrącania kosztów manipulacyjnych. . Powyższy termin nie dotyczy reklamacji, w związku z którą Klient chce odstąpić od umowy. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie powiadomiony przez Sprzedawcę drogą mailową lub pisemnie, w zależności od sposobu złożenia reklamacji.
Zwroty
Czas na odstąpienie od umowy
Adres do zwrotu
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa
1. Prawo odstąpienia od umowy bez podawania przyczyny przysługuje wyłącznie Klientowi będącemu Konsumentem.2. Konsument, który zawarł umowę na odległość za pośrednictwem Allegro może w terminie 14 dni od niej odstąpić bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów.
Mogące mieć zastosowanie ustawowe wyjątki od prawa do odstąpienia podane są w punkcie 5 poniżej.3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy sprzedaży rzeczy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub wskazana przez niego osoba inna niż przewoźnik weszła w jej posiadanie (w przypadku sprzedaży wielu rzeczy – w posiadanie ostatniej z nich).4. W celu wykonania prawa odstąpienia Konsument powinien złożyć Sprzedawcy oświadczenie w tym zakresie. Dla zachowania terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie to może zostać wysłane e-mailem lub pocztą.5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów wskazanychw art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w tym m. in. umów:5.1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy;5.2. których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;5.3. których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Sprzedawca w ciągu 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży rzeczy, zwróci Klientowi płatność za towar. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.2. Klient powinien zwrócić towar wysyłając go na adres wskazany w korespondencji mailowej od Sprzedawcy do zgłoszenia Klienta.2.2. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.2.3. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania, musi być zwrócony w stanie nienaruszonym wraz z towarem należy przesłać oryginał dowodu zakupu. Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli dostarczony towar jest niekompletny, bądź nosi ślady użytkowania Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia przesyłki, lub obniżenia zwracanej kwoty. Zwrot należy uzgodnić telefonicznie 512 050 271 lub e-mailem ccmarool@gmail.com
Towar nie spełniający powyższych zasad nie zostanie przyjęty do zwrotu.
Zwrot z Allegro Smart!
Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:
- Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
- Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
- Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie
możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- biu**@********* (pokaż)
- 512****** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Firma MAROOL Marek Licznerski została zarejestrowana przez CEIDG z dniem 01-04-2014r.
Dane Firmy:
MAROOL Marek Licznerski
Rumienica 24
14-260 Lubawa
Tel. 512050271
biuro@marool.pl
Wpłaty bankowe Millennium Bank: 78 1160 2202 0000 0002 5821 8638
Pozostałe informacje
1. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów, akceptuje wystawianie i przesyłanie przez Sprzedawcę faktur w formie elektronicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 14 lipca 2005r. w sprawie wystawiania oraz przesyłania faktur w formie elektronicznej, a także przechowywania oraz udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej tych faktur (Dz. U. 2005, nr 133, poz. 1119). III. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej. Klient może cofnąć zgodę na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną, poprzez kontakt e-mail: biuro@marool.pl lub tel. 512050271
2. Towary objęte są gwarancją producenta . W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe w całym kraju.
3. Wysyłany towar zabezpieczamy przed uszkodzeniem w czasie transportu, co gwarantuje, że Twoja paczka dojedzie cało i bezpiecznie w wyznaczone miejsce! Jeżeli stwierdzą Państwo uszkodzenie przesyłki konieczne jest spisanie z kurierem protokołu szkody w ciągu 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Spisany protokół prosimy przesłać na adres: biuro@marool.pl
W przypadku sprzedaży niebędącej sprzedażą konsumencką, wyłącza się przepisy o rękojmi zawarte w Kodeksie Cywilnym.