Sferis-PTR

Prostownica Philips EssentialCare HP8321/00

od
Sferis-PTR
69,99
Allegro Smart!
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska20,00 zł
Paczkomaty 24/78,00 zł
z pakietem
Allegro Smart!
0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Przesyłka kurierska pobranie25,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor dominujący:
      czarny
    • Marka:
      Philips
    • Typ:
      prostownica
    • Powłoka:
      turmalinowa
    • Regulacja temperatury:
      nie
    • Funkcje:
      inne

Opis

Prostownica do włosów Philips EssentialCare (HP8321/00) ( Czarny ze srebrnym odcieniem)

ID 478783

  • Powłoka płytek grzejnych: Ceramiczno-turmalinowa
  • Regulacja temperatury: Brak
  • Temperatura maksymalna: 210°C

Idealnie proste, pełne blasku włosy dzięki płytkom o długości 100 mm

- Płytki ceramiczno-turmalinowe - Dłuższe płytki (100 mm) - Temperatura 210°C

SPECYFIKACJA:

Informacje ogólne

  • Typ produktu: Prostownice
  • Rodzaj: Nie dotyczy
  • Zastosowanie: Do włosów

Funkcje i technologie

Sterowanie

  • Regulacja temperatury: Brak

Parametry techniczne

  • Temperatura maksymalna: 210°C
  • Powłoka płytek grzejnych: Ceramiczno-turmalinowa

Zasilanie

  • Napięcie zasilania / zasilacza: Brak danych
  • Długość przewodu sieciowego: 1.8 m

Parametry fizyczne

  • Kolor główny: Czarny

Dodatkowe informacje

  • Dodatkowe informacje: Obrotowy kabel
  • Zawartość zestawu: Instrukcja obsługi
  • Kod producenta: HP8321/00

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Opinie o produkcie

4,80
Rewelacyjny
4,80/5
(35 ocen)
30
3
2
0
0

10 stycznia 2019 od
Polecam!
7 stycznia 2019 od
Szybko się nagrzewa. Łatwa w użyciu. Poręczna. I prostuje włosy :-)
11 grudnia 2018 od
Brak wpisanego adresu tylko adres poczty
24 września 2018 od
Nagrzewa dobrze, działa jak należy. 3/5 głównie za to, że czuć swąd topionego plastiku przy każdym nagrzewaniu. Mam nadzieję, że to przejściowy problem.
dobra cena
swąd palonego plastiku
23 sierpnia 2018 od
Super jakość, super cena, produkt warty Polecenia! ;)
szybko nagrzewa, poręczna, trwała, dobra jakość, porządne wykonanie, obrotowy kabel

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Lokalizacja: wysyłkowo CAŁA POLSKA, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty po przedpłacie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
z pakietem
8,00 zł
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Odbiór osobisty pobranie
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
-
czas realizacji
1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
25,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
6
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Punkty odbioru

Punkt odbioru zamówień - Silver Screen
Piłsudskiego 5
90-368 Łódź
woj. łódzkie
email: lodz-lo1@sferis.pl
tel.: 500299748

poniedziałek - sobota
10:00 - 21:00
niedziela
10:00 - 18:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Sferis CH Land
Wałbrzyska 11 lok. 129
02-739 Warszawa
woj. mazowieckie
email: warszawaa-wa1@sferis.pl
tel.: 500299869

poniedziałek - sobota
10:00 - 19:00
niedziela
10:00 - 15:00

płatność tylko gotówką
do odbioru w 5 dni roboczych
poinformujemy o terminie odbioru

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

SFERIS SERWIS
DAWIDOWSKA 10
05-500 Piaseczno
Dodatkowe informacje

 

  1. ACTION przyjmuje i rozpatruje reklamacje z tytułu rękojmi, dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym przez Konsumentów. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą pisemną na adres korespondencyjny ACTION, drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl, a także w Salonach Sferis. Adresy Salonów Sferis wskazane są na stronie internetowej Sklepu internetowego (zakładka: Sieć sprzedaży i Punty odbioru). Zgłoszona wada towaru podlega weryfikacji przez serwis. Reklamowany towar można dostarczyć do Salonów Sferis lub do serwisu ACTION pod adresem ACTION z dopiskiem „SERWIS - SFERIS”, Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane są drogą mailową pod adresem reklamacje@sferis.pl. Wskazane jest przesłanie przez Klienta opisu występującej wady wraz z określeniem swoich żądań oraz fotografiami reklamowanego towaru jeśli były wykonane (pozwoli to nam na sprawniejsze rozpatrzenie zgłoszonych reklamacji).
  2. Strony wyłączają odpowiedzialność ACTION z tytułu rękojmi za wady fizyczne towarów (art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego), przy sprzedaży do Klientów będących przedsiębiorcami, z wyjątkiem przypadków, gdy ACTION udziela wyraźnie rękojmi na określone produkty.
  3. Salony Sferis przyjmują reklamacje dotyczące towarów zakupionych w Sklepie internetowym posiadające wady, które Klienci chcą zareklamować w ramach gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru, pośrednicząc tym samym w przekazywaniu towaru do autoryzowanych serwisów gwarantów oraz po naprawie, z serwisu do Klienta (odbiór towarów w Salonach Sferis). Przy składaniu reklamacji (realizacji uprawnień wynikających z gwarancji udzielonej przez producenta lub dystrybutora towaru) ACTION prosi o dokładne zapoznanie się przez Klienta z postanowieniami otrzymanej karty gwarancyjnej i stosowanie się do jej postanowień. Karta gwarancyjna nie jest opatrzona pieczęcią sprzedawcy, co nie będzie miało wpływu na uprawnienia wynikające z gwarancji. Pieczęć sprzedawcy na karcie gwarancyjnej można uzyskać w terminach i godzinach pracy Salonów Sferis lub poprzez przesłanie jej na adres: ACTION SERWIS Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno. Podstawą do umieszczenia na karcie gwarancyjnej pieczątki ACTION jest kopia dokumentu zakupu towaru, otrzymanego przy zakupie, chyba że zakup zostanie potwierdzony przez ACTION na podstawie przekazanych danych.
  4. W celu usprawnienia procedury reklamacyjnej, reklamowany na podstawie udzielonej gwarancji towar należy dostarczyć do Salonu Sferis wraz z dowodem zakupu i/lub kartą gwarancyjną. W przypadku ich braku złożenie reklamacji jest możliwe, o ile zakup towaru zostanie potwierdzony przez ACTION. W Salonie Sferis sprzedawca odbierze towar i wypełni przy udziale Klienta zlecenie serwisowe, które otrzyma dany numer. Wskazane jest załączenie przez Klienta opisu występującej wady. Klient określa ponadto swoje żądanie.
  5. Zawsze w przypadku reklamacji towaru w ramach gwarancji istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji bezpośrednio w Autoryzowanym Serwisie Fabrycznym (ASF). Klient może nie skorzystać z pośrednictwa Salonu Sferis i sam dostarczyć towar do miejsca wskazanego w karcie gwarancyjnej, co może przyspieszyć załatwienie reklamacji z tytułu gwarancji.
  6. Z uwagi na konieczność właściwej weryfikacji zgłaszanych wad, reklamowany towar powinien być kompletny, posiadać wszystkie akcesoria (ładowarki, zasilacze, kable itp.), które mają wpływ na jego funkcjonalność (akcesoria) lub mogą stanowić przyczynę lub jedną z przyczyn zaistnienia wady towaru.
  7. Przed oddaniem sprzętu do serwisu, Klient powinien odpowiednio przygotować sprzęt, m.in. poprzez:

a) wykonanie kopii zapasowej wszelkich danych m.in. zdjęć, nagrań, dzwonków, książki adresowej, oprogramowania, aplikacji i ich usunięcie z urządzenia; dane pozostawione na urządzeniu mogą zostać utracone w trakcie naprawy; Gwarant nie ponosi odpowiedzialności za ich utratę;
b) spisanie numeru IMEI telefonu (15 cyfrowy numer identyfikacyjny, umieszczony na naklejce znamionowej w telefonie lub dostępny po wybraniu kodu: *#06#) lub numeru seryjnego SN urządzenia (serial numer - umieszczony zgodnie z instrukcja obsługi w danym miejscu);
c) wykonanie czynności, które mają na celu ochronę Twojej prywatności - dotyczy to przede wszystkim usunięcia prywatnych danych, zdjęć oraz kart i oznaczeń, umożliwiających wykonywanie płatności elektronicznych przez telefon;
d) usunięcie karty SIM;
e) usunięcie wszelkich dodatkowych akcesoriów, takich jak etui, zawieszki, folie ochronne, szkło hartowane, naklejki, stickery;
f) w przypadku telefonów dezaktywację funkcji, które blokują dostęp do sprzętu, takich jak np. FindMyiPhone, czy usunięcie konta Google na telefonach z systemem Android od wersji 5.1, dezaktywację kodu zabezpieczającego telefon; w przypadku laptopów należy usunąć wszelkie hasła bądź nr pin umożliwiające dostęp do systemu, jak również do systemu BIOS.
Pozostawienie dodatkowych akcesoriów tych blokad i funkcji może spowodować znaczne wydłużenie procesu naprawy, a nawet ją uniemożliwić.
Brak możliwości odczytania SN (serial numer) może spowodować odrzucenie reklamacji.

8. Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w opakowaniu fabrycznym lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym zabezpieczenie produktu w czasie transportu zarówno przed uszkodzeniami mechanicznymi, jak i elektrostatycznymi. Inne zasady dostarczania, szczególne dla konkretnego rodzaju produktów, opisane są na uzyskanej autoryzacji. Nabywca ma obowiązek zapoznania się z nimi i stosowania się do nich

9. Informacje na temat sposobów realizacji napraw gwarancyjnych, kontakty do serwisów producentów można uzyskać pod adresem mailowym: reklamacje@sferis.pl Informacje na temat procedur reklamacji zakupionego sprzętu można uzyskać dodatkowo telefonicznie pod numerem Infolinii.

10.Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja (w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne (rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja). Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

  • http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
  • http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.



11. W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823) ACTION oświadcza, iż wyraża zgodę na udział w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. Podmiotem właściwym dla ACTION do pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Warszawie, ul. Sienkiewicza 3, 00-015 Warszawa, http://wiih.org.pl/.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Dział Reklamacji Action - ZWROT TOWARU SFERIS Numer zwrotu – (z allegro
Dawidowska 10 Zamienie
05-500 Piaseczno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje


ADRES ZWROTÓW:


  

ACTION S.A  w restrukturyzacji

Dział Reklamacji Action -  ZWROT TOWARU SFERIS  

Numer zwrotu – (z allegro)     


ul. Dawidowska 10

05-500 Piaseczno, Zamienie




1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, które ponosi Konsument, tj.: a. poniesionych przez Konsumenta dodatkowych kosztów dostarczenia rzeczy Konsumentowi, jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sferis, b. bezpośrednich kosztów zwrotu rzeczy do Sferis. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter (gabaryty, wagę) nie mogą być w zwykłym trybie odesłane pocztą (w szczególności: duże artykuły AGD/RTV), ich zwrot w przypadku odstąpienia od umowy może wiązać się z wyższymi kosztami niż zwykła przesyłka pocztowa. Szacunkowa wysokość tych kosztów wynosi 200 zł brutto, c. kosztów spełnionych świadczeń do chwili odstąpienia przez Konsumenta od umowy wykonania usługi, której świadczenie rozpoczęło się na wyraźne żądanie Konsumenta przez upływem terminu do odstąpienia od umowy, gdy Konsument odstępuje od tej umowy po zgłoszeniu takiego żądania. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia, d. kosztów wynagrodzenia za spełnione usługi finansowe w zakresie ubezpieczeń. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, to jest za okres w jakim ubezpieczyciel ponosił odpowiedzialność do chwili odstąpienia od umowy. 2. Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość, składając Sferis oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do ustawy z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827). Korzystanie z powyższego wzoru nie jest obowiązkowe. Sferis nie zapewnia możliwości złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy drogą elektroniczną. 3. Termin 14-dniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczony jest od: a. Objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik – dla umowy, w wykonaniu której Sferis wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności (w szczególności umowa sprzedaży). Jeżeli tego rodzaju umowa obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach termin liczony jest od objęcia w posiadanie pierwszej rzeczy, b. Dnia zawarcia umowy – w przypadku pozostałych umów (w szczególności gdy umowa dotyczy świadczenia usługi). 4. Dla zachowania terminu, o którym mowa w ustępie poprzednim, wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed jego upływem na adres:  ACTION S.A. w restrukturyzacji Zamienie, ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno lub na adres mailowy: reklamacje@action.pl 5. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sferis przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać. 6. W przypadku odstąpienia od umowy: a. Sferis ma obowiązek niezwłocznie, nie potniej niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (z zastrzeżeniem przypadku wskazanego w lit. b poniżej, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z uwzględnieniem przypadku wskazanego w ust. 1 lit. a powyżej). Zwrot płatności następuje przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. b. Jeżeli Sferis nie zaproponował, że sam odbierze rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, od Konsumenta, Sferis może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. c. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz, której dotyczy odstąpienie od umowy, Sferis (na adres korespondencyjny wskazany w nagłówku) lub przekazać ją w Salonach Sferis osobie upoważnionej przez Sferis o odbioru niezwłocznie, jednak nie potniej niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. d. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. e. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy, chyba że przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o prawie odstąpienia od umowy zgodnie z wymaganiami art. 12 ust. 1 pkt 9 Ustawy o prawach konsumenta. 7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz prefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h. w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu wykonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo do odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i. w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j. o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k. zawartej w drodze aukcji publicznej; l. o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 8. W przypadku umów ubezpieczenia, termin w którym Konsument może odstąpić od umowy wynosi 30 dni od dnia poinformowania go o zawarciu umowy lub od dnia potwierdzenia wymaganych prawem informacji, jeżeli jest to termin późniejszy. Termin uważa się za zachowany, jeżeli przed jego upływem oświadczenie zostało wysłane. W przypadku odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a Konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, terminie 30 dni: a. od odstąpienia od umowy – w przypadku świadczeń konsumenta; b. od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy – w przypadku świadczeń przedsiębiorcy.

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

Sferis-PTR
Sferis-PTR

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 3 miesięcy

Dane firmy

ACTION S.A. w restrukturyzacji
Zamienie, ul. Dawidowska 10
05-500 Piaseczno
REGON: 011909816
NIP: 527-110-72-21

Kontakt

  • 801 *** *** (pokaż)
  • 022 ******* (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Adres do korespondencji:

Zamienie,  ul. Dawidowska 10, 05-500 Piaseczno, wpisana do rejestru przedsiębiorców

prowadzonego przez SAD REJONOWY DLA M. ST. WARSZAWY W WARSZAWIE, XIV WYDZIAŁ GOSPODARCZY KRAJOWEGO REJESTRU SADOWEGO pod numerem 0000214038, NIP

5271107221, REGON 011909816, Numer BDO 000035215  kapitał zakładowy w wysokości

1.695.700,00 zł. wpłacony w całości. 



Pozostałe informacje

UWAGA ! Kliencie, Po dokonaniu zakupu otrzymasz fakturę VAT na dane podane w formularzu FOD. Upewnij się że są one prawidłowe. 


======== UWAGA =========


Na uzupełnienie danych formularza opcji dostawy i wpłatę czekamy 7dni od daty złożenia zamówienia. 

Po tym czasie zamówienie zostaje anulowane.


======== UWAGA =========


Postanowienia końcowe

1. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania

reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności takich jak: mediacja

(w ramach której konsument oraz przedsiębiorca rozstrzygają

nieporozumienie przy udziale mediatora), czy sądownictwo polubowne

(rozpoznanie sporu następuje przez arbitra, niezależnego specjalistę

rozstrzygania sporów), które to sposoby są oparte na zasadzie

dobrowolności. Skorzystanie z nich wymaga złożenia przez Konsumenta

odpowiedniego wniosku w instytucji zajmującej się polubownym

rozstrzyganiem sporów, tj. w szczególności: powiatowych (miejskich)

rzeczników konsumentów (udzielających bezpłatnej pomocy w sprawie

rozstrzygnięcia sporu konsumenta z przedsiębiorcą), organizacji

społecznych do spraw ochrony konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów

Inspekcji Handlowej (stały polubowny sąd konsumencki, mediacja).  Zasady

dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach

internetowych ww. instytucji. Ważne informacje w tym zakresie można

uzyskać pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony

Konkurencji i Konsumentów:

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php ;

http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php ;

http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php

2. Sferis zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym

czasie. Zmiany Regulaminu obowiązują od momentu zamieszczenia ich na

stronie Sklepu internetowego oraz serwisu Allegro i mają zastosowanie

wyłącznie do umów sprzedaży zawartych po zamieszczeniu zmian.

3. Aktualny Regulamin jest dostępny w każdej aukcji w zakładce

\"informacje od sprzedającego\" Regulamin w brzmieniu obowiązującym

Klienta, może być również przesłany nieodpłatnie Klientowi na każde jego

żądanie w formie pisemnej lub elektronicznie.

4. Data opublikowania regulaminu 1 lipiec 2015  r. Regulamin ma

zastosowanie do umów zawieranych w Sklepie internetowym oraz serwisie

Allegro po dacie opublikowania regulaminu.

Załącznik do Regulaminu:

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

-   Adresat [w tym miejscu przedsiębiorca powinien wpisać nazwę

przedsiębiorcy, pełny adres pocztowy oraz, o ile są dostępne, numer

faksu i adres e-mail]

-   Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym

odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy

następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu

następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

-   Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

-   Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

-   Adres konsumenta(-ów)

-   Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

-   Data

5. Utylizacja starego sprzętu:

Mając na uwadze nałożony ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz.U. 2015.1688) obowiązek odbioru zużytych urządzeń elektronicznych, ACTION S.A. w restrukturyzacji udostępnia Klientom dokonującym zakupu nowego sprzętu elektronicznego możliwość utylizacji i bezpłatnego odbioru starego sprzętu.


Usługa utylizacji i odbioru zużytego sprzętu świadczona jest dla Klientów dokonujących zakupu w salonach Sferis oraz poprzez sklep internetowy. W celu skorzystania z niniejszej usługi w sklepie stacjonarnym, uprzejmie prosimy o poinformowanie o tym pracowników. W przypadku zamówienia składanego za pośrednictwem sklepu internetowego, uprzejmie prosimy o dodanie komentarza o treści „UTYLIZACJA”.

Usługa bezpłatnej utylizacji świadczona jest po zrealizowaniu i dostarczeniu do klienta złożonego zamówienia. Odbiór elektrośmieci odbywa się w ciągu 5-10 dni roboczych od momentu dostawy nowego sprzętu w dniu ustalonym z Klientem. Firma świadcząca usługę utylizacji elektrośmieci podejmuje maksymalnie 2 próby odbioru.

Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być kompletny co do głównej jego części, akcesoria dołączane przez producenta do sprzętu nie są wymagane. Sprzęt przekazywany do utylizacji powinien być zabezpieczony do transportu, oraz zapakowany w sposób umożliwiający naklejenie etykiety spedycyjnej oraz bezpieczny transport.

W przypadku wątpliwości lub dodatkowych pytań związanych z usługą zapraszamy do kontaktu pod adresem aukcje@sferis.pl

Informacja o systemie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego dostępna jest pod linkiem: http://www.sferis.pl/img/gios.jpg

Numer BDO 000035215 

Numer oferty:7736735742
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro