Prostownica PHILIPS BHS674/00

od
stalowawola448
160,00
Przesyłka płatna z góry
Kurier DHL0,00 zł
Przesyłka płatna przy odbiorze
Kurier DHL pobranie4,90 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
6 dni do końca 
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor dominujący:
      czarny
    • Marka:
      Philips
    • Typ:
      prostownica
    • Powłoka:
      ceramiczna
    • Regulacja temperatury:
      tak
    • Funkcje:
      inne

Opis

Parametry techniczne

  • Rodzaj produktu: Prostownica
  • Maksymalna temperatura pracy: 220 °C
  • Rodzaj płytek: Ceramiczne
  • Szerokość płytek [mm]: 25
  • Długość płytek [mm]: 105
  • Długość przewodu [m]: 1.8
  • Jonizacja: Tak
  • Konstrukcja: Obrotowe podłączenie przewodu, Uchwyt do zawieszania
  • Zastosowane zabezpieczenia: Automatyczne wyłączanie
  • Komunikacja: Cyfrowy wyświetlacz ze wskaźnikiem temperatury
  • Regulacja temperatury: Płynna

Parametry fizyczne

  • Kolor: Czarny

Wsparcie

  • Gwarancja producenta: 24 miesiące
  • Kontakt z serwisem: Philips pielęgnacja ciała, Infolinia 22 397 15 06

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Lokalizacja: GLIWICE, Polska

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DHL
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Przesyłka płatna przy odbiorze

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Kurier DHL pobranie
pierwsza sztuka
4,90 zł
kolejna sztuka
4,90 zł
maksymalnie w paczce
1
czas realizacji
2-3 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Sklep MyCenter
ul. Wodna 28
86-200 Chełmno
Dodatkowe informacje

Gwarancje i reklamacje : 1. MyCenter S.A. ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską/pocztę( tj. w sposób wybrany przez kupującego) wraz z dowodem zakupu oraz wszystkimi dokumentami dołączonymi do towaru, przez producenta/dystrybutora. Karta gwarancyjna, stanowiąca dobrowolne oświadczenie gwarancyjne producenta/dystrybutora jest dołączana, w przypadku gdy taki dokument został wydany. 3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zostać złożone na wypełnionym czytelnie formularzu zawierającym: a. Imię i nazwisko, b. numer aukcji c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru 6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie MyCenter S.A. niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać pod adresem e-mail:  515chelmno@mycenter.pl , na adres sklepu 86-200 Chełmno ul. Wodna 28 lub telefonicznie pod nr telefonu  694 864 049   9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. Konsument po odebraniu Towaru powinien go rozpakować (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy w obecności osoby dostarczającej przesyłkę sporządzić Protokół Szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 12. Zwrot Towaru w wyniku realizacji prawa do reklamacji odbywa się na koszt firmy MyCenter S.A.. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po dniu wydania towaru firma MyCenter S.A. nie ponosi odpowiedzialności.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Sklep MyCenter
Wodna 28
82-600 Chełmno

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

Odstąpienie od umowy : 1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza zamieszczonego poniżej niniejszej informacji i wysłanie dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 515chelmno@mycenter.pl b) w formie pisemnej, na adres sklepu 86-200 Chełmno, ul. Wodna 28 4. MyCenter S.A. niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail lub inny adres, wskazany przez konsumenta do prowadzenia korespondencji. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego oraz b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar MyCenter S.A. niezwłocznie tj. w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni, od dnia w którym odstąpił od umowy na adres sklepu 86-200 Chełmno, ul. Wodna 28 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do MyCenter S.A. w stanie nie zniszczonym. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. MyCenter S.A., nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. MyCenter S.A. dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli MyCenter S.A. nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. MyCenter S.A. nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym

stalowawola448
stalowawola448

90,0%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,6/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,5/5
CZAS WYSYŁKI
4,4/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 9 miesięcy

Dane firmy

My Center S.A.
Gustawa Eiffela 13
44-109 GLIWICE
REGON: 243705198
NIP: 631-265-49-73

Kontakt

  • 694 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 13:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adres sklepu:

Salon MyCenter

os. Wodna 28

86-200 Chełmno

Pozostałe informacje

email: 515chelmno@mycenter.pl
telefon: 694 864 049
Numer oferty:7818055252
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro