Sprzedaż zakończona

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Prostownica MoistureProtect Philips HP8372/00

od
wneo24-pl
290,00
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Po zwrocie
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Producent:
    • Waga (z opakowaniem):
      0.69 kg
    • Regulacja temperatury:

Opis

Prostownica do włosów z technologią MoistureProtect Philips HP8372/00

Stan produktu: towar nowy, ze zwrotu w 14 dni, brak uszkodzeń mechanicznych

Stan opakowania: oryginalne

Wyposażenie: pokrowiec, dokumentacja

Główne cechy produktu:

  • EAN: 8710103667537
  • Rodzaj: Prostownica
  • Zakres temperatur [st. C]: 150-200
  • Regulacja temperatury: Tak
  • Szybkie nagrzewanie: Tak
  • Płytka: Tak
  • Uchwyt do zawieszenia: Tak
  • Wyświetlacz: Ukryty
  • Funkcja jonizująca: Tak
  • Inne: Doskonała ochrona nawilżenia dzięki innowacyjnemu czujnikowiZapobiega elektryzowaniu się — włosy pozostają gładkie, proste i lśniąceZastosowanie lżejszego nacisku w celu zmniejszenia ryzyka uszkodzenia włosów
  • Inne: 3 ustawienia temperatury (200/175/150°C)Grzałka o wysokiej mocyTechnologia MoistureProtectutomatyczne wyłączanie po 60 minObrotowe połączenie przewodu sieciowego
  • Czas nagrzewania: 15
  • Długość przewodu zasilającego: 2m
  • Temp. min. [st. C]: 150
  • Temp. maks. [st. C]: 200

Galeria:

Dostawa i płatność

od 6,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Nowa Wieś Wrocławska, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u wneo24-pl za co najmniej 250,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/7
6,99 zł
3 dni robocze
3 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DPD
9,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Kurier DPD pobranie
14,90 zł
3-5 dni roboczych
3-5 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

NEONET S.A. Dział Reklamacji
ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Dodatkowe informacje

REKLAMACJE Dział Reklamacji znajduje się przy: NEONET S.A. ul. Ryszarda Chomicza 11-13A 55-080 Nowa Wieś Wrocławska Prologis Wrocław Park V hala DC2

Reklamacje można zgłaszać:

- osobiście pod wskazanym adresem;

- mailowo pod adresem poczty elektronicznej: reklamacje@neonet.pl, lub

- wypełniając formularz reklamacyjny dostępny pod linkiem: https://www.neonet.pl/neonet/rma

Możliwe są następujące tryby reklamacji:

„Gwarancja”

Jest to tryb reklamacji oferowany przez gwarantów, czyli producentów i dystrybutorów, którzy udzielili zapewnienia co do jakości sprzedanej rzeczy (gwarancji). Tryb ten może polegać na dokonaniu naprawy towaru przez autoryzowany serwis gwaranta, wymianie towaru lub zapewnieniu przez gwaranta innych usług. Sposób kontaktu z serwisem gwaranta określony jest w dokumencie gwarancyjnym lub na stronie internetowej gwaranta. Jest to bardzo szybki tryb reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie uzyskać sprawny towar. Gwarant jest zobowiązany do pokrycia kosztów transportu wadliwego towaru, o ile nie świadczy napraw w Państwa miejscu zamieszkania. Żeby zrealizować uprawnienia z gwarancji, nie jest konieczne zgłaszanie reklamacji niesprawnego towaru za pośrednictwem sprzedawcy.


 

Jeśli sprzedawany przez nas produkt objęty jest gwarancją producenta lub importera, jej zakres potwierdza dokument gwarancyjny.

W  przypadku produktów objętych gwarancją, w opisie naszej Oferty  umieszczamy informacje o treści i sposobie gwarancji, którą objęty jest  sprzedawany produkt.


„Gwarancja za pośrednictwem Sprzedawcy”

Jeżeli skorzystacie Państwo z pośrednictwa NEONET S.A. w złożeniu reklamacji do gwaranta, to może znacząco wydłużyć się czas realizacji reklamacji (nawet do kilku tygodni), gdyż firma NEONET S.A jest w tym trybie jedynie pośrednikiem, który przekaże sprzęt do autoryzowanego serwisu producenta lub dystrybutora.

„Niezgodność towaru z umową”

Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEONET S.A. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla konsumentów, z którymi umowy została zawarte przed dniem 25.12.2014 r. (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r. konsument może kierować wobec sprzedawcy roszczenia z rękojmi za wady). Tryb ten jest regulowany przez ustawę z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego. Jeżeli sprzedany towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Jeżeli konsument, z powodu niemożliwości lub nadmiernych kosztów, nie może żądać naprawy ani wymiany albo jeżeli sprzedawca nie zdoła uczynić zadość takiemu żądaniu w odpowiednim czasie lub gdy naprawa albo wymiana narażałaby konsumenta na znaczne niedogodności, ma on prawo domagać się stosownego obniżenia ceny albo odstąpić od umowy; od umowy nie może odstąpić, gdy niezgodność towaru z umową jest nieistotna. Konsument traci uprawnienia, o których mowa powyżej, jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi o tym sprzedawcy. Ponadto sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest niezgodny z umową, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania naprawy lub wymiany towaru na nowy w wypadku reklamowania niezgodności towaru z umową wynosi 14 dni.

„Rękojmia za wady”

Reklamacja w tym trybie skierowana jest do NEONET S.A. jako sprzedawcy. Tryb ten jest przeznaczony dla podmiotów gospodarczych oraz (w przypadku umów zawartych od dnia 25.12.2014 r.) także dla konsumentów. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, to kupujący korzystający z tego trybu może: żądać wymiany rzeczy na wolną od wad, żądać usunięcia wady, złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy, a w konsekwencji żądać zwrotu gotówki. Jeżeli kupujący wybierze wymianę rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady, to sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla kupującego. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu kupującego, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów. Jeśli kupujący wybierze obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy, to sprzedawca będzie mógł uniemożliwić realizację tych uprawnień, jeżeli niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Szczegółowe zasady reklamacji z tytułu rękojmi za wady reguluje Kodeks Cywilny. Sprzedawcy przysługuje prawo zwrócenia się do rzeczoznawcy o zbadanie przedmiotu reklamacji w celu ustalenia, czy towar rzeczywiście jest wadliwy, przez co ten tryb reklamacji może być czasochłonny. Czas powiadomienia konsumenta przez sprzedawcę o swoim stanowisku odnośnie żądania wymiany rzeczy, usunięcia wady albo oświadczenia o obniżeniu ceny w wypadku rękojmi za wady wynosi 14 dni.

Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady, w odniesieniu do Konsumentów, wynosi 1 rok. W pozostałych przypadkach (towar nowy) odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady wynosi 2 lata.

"Sądowe i pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń"

Jeżeli Sprzedający odmawia uwzględnienia reklamacji, a Kupujący będący konsumentem nie chceprzenosić sporu na drogę sądową, to ma on możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Postępowanie w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich jest prowadzone zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz.U. z 2016 r. poz. 1823) i może ono polegać na: 1) umożliwieniu zbliżenia stanowisk stron w celu rozwiązania sporu przez jego strony, 2) przedstawieniu stronom propozycji rozwiązania sporu, 3) rozstrzygnięciu sporu i narzuceniu stronom jego rozwiązania. Wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich następuje na wniosek konsumenta. Przedmiotowe postępowania prowadzą podmioty uprawnione, legitymujące się aktualnym wpisem do rejestru prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Każdy podmiot uprawniony prowadzi stronę internetową umożliwiającą łatwy dostęp do informacji dotyczących prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich i pozwalającą na złożenie wniosku o wszczęcie tego postępowania i przekazanie dokumentów, które powinny być dołączone do tego wniosku w postaci elektronicznej. Podmiot uprawniony udostępnia do wiadomości publicznej m.in. informacje o rodzajach sporów konsumenckich, których rozwiązywaniem zajmuje się dany podmiot uprawniony, jak również o regulacjach, które są stosowane przez podmiot uprawniony w ramach rozwiązywania sporów konsumenckich, w szczególności obowiązujący w tym podmiocie regulamin. Ponadto Kupujący będący konsumentem, chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, może złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.Kupujący, będący konsumentem, ma również prawo skierowania sprawy do rozpatrzenia przez miejskiego lub powiatowego rzecznika konsumentów lub może zasięgnąć informacji u właściwej miejscowo Federacji Konsumentów.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
NEONET S.A Dział Reklamacji - Prologis Wro V hala DC2 NEONET
Ryszarda Chomicza 11-13A
55-080 Nowa Wieś Wrocławska
Dodatkowe informacje

DROGI KLIENCIE

Jeśli dokonałeś zakupu w naszym sklepie, zgodnie z obowiązującymi przepisami masz prawo zwrócić towar bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania.


SPOSOBY ZWROTU

Jeśli chcesz skorzystać z takiego prawa, wystarczy, że wyślesz do nas stosowne oświadczenie. Możesz to zrobić na kilka sposobów:


- Wysyłając oświadczenie drogą pocztową na adres: NEONET S.A Dział Reklamacji, ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET 55-080 Nowa Wieś Wrocławska. Wzór formularza znajdziesz pod linkiem: https://cdn.neonet.pl/images24/Reklamacje/Wzor_formularza_odstapienia_od_umowy_neonet.pdf#_ga=1.149002096.791415651.1442471983

- Wysyłając wiadomość e-mail na adres reklamacje@neonet.pl

- Wypełniając poniższy formularz https://www.neonet.pl/neonet/rma/index/type/termination


Jeżeli zdecydujesz się na złożenie oświadczenia drogą elektroniczną, poinformujemy Cię o przyjęciu zgłoszenia niezwłocznie po jego otrzymaniu za pośrednictwem poczty elektronicznej.


ZWROT ŚRODKÓW

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności (w tym koszty dostawy) maksymalnie w ciągu 14 dni od daty poinformowania nas o Twojej decyzji dotyczącej odstąpienia od umowy. Zwrot środków otrzymasz takim samym sposobem płatności, jakim dokonałeś opłaty za złożone zamówienie, chyba że jednoznacznie wyrazisz zgodę na alternatywną formę dokonania zwrotu. W każdym przypadku nie ponosisz żadnych opłat z tytułu otrzymania środków. Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania zwrotu płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu odesłania – w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej.


ZWROT TOWARU

Zwracany towar należy odesłać lub przekazać na adres NEONET S.A. Dział Reklamacji, ul. Ryszarda Chomicza 11 13A Prologis Wro V hala DC2 NEONET 55-080 Nowa Wieś Wrocławska, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeśli odeślesz towar przed upływem 14 dni. W związku z odstąpieniem od umowy, koszty odesłania towaru ponosi kupujący. W przypadku towarów, które ze względu na swój charakter nie mogą w zwykły sposób zostać odesłane pocztą, koszty zwrotu szacowane są na kwoty wyszczególnione poniżej:


Objętość towaru (z opakowaniem) od do Szacunkowy koszt zwrotu 0m 0,2 < 30 kg 19,00 zł 0m 0,2m > 30 kg 30,00 zł 0,21m 0,4m 50,00 zł 0,41m 0,6m 60,00 zł 0,61m 0,8m 70,00 zł 0,81m 1m 80,00 zł 1,01m 1,2m 100,00 zł 1,21m 1,5m 120,00 zł 1,51m 1,65m 130,00 zł 1,66m 1,8m 135,00 zł 1,81m 1,95m 140,00 zł 1,96m 2,1m 145,00 zł 2,11m 2,25m 150,00 zł (Wartości podane w metrach sześciennych)


BRAK ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 ustawy o prawach konsumenta, tj. w szczególności w przypadku umowy:

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;

- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu. 


Sprzedający dołoży wszelkich starań, aby stan faktyczny towarów prezentowanych na aukcjach allegro pokrywały się z opisem niepełnowartościowości oraz z bieżącymi stanami magazynowymi Sprzedającego.

O sprzedającym

wneo24-pl

O sprzedającym

wneo24-pl

97,7%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,8/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 8 lat i 1 miesiąca
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:00

Dane firmy

NEONET S.A.
Nyska 48a
50-505 Wrocław
REGON: 930310841
NIP: 895-002-13-11

Kontakt

poniedziałek - piątek
07:00 - 15:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Outlet sklepu NEONET, prowadzony przez NEONET S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Nyskiej 48a, 50-505 Wrocław, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia - Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS: 0000218498, NIP: 895-00-21-311, REGON: 930310841 (dalej również jako "Sprzedający"), prowadzi sprzedaż detaliczną towarów, za pośrednictwem portalu aukcyjnego Allegro.

Klienci mogą kontaktować się ze Sprzedającym korespondencyjnie pod adresem: NEONET S.A. ul. Nyska 48A, 50-505 Wrocław lub pod adresem poczty elektronicznej: wallegro@neonet.pl


PAMIĘTAJ !  

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT według danych wskazanych w „formularzu dostawy”. 

Dla Twojej wygody, do każdego zamówienia wystawiamy fakturę elektroniczną. Jeżeli potrzebujesz faktury papierowej, wpisz taką informację w uwagach do Twojego zamówienia. 


Numer rachunku bankowego: 

03 1050 1575 1000 0023 4930 2055  

W tytule przelewu podaj nick z Allegro oraz numer aukcji.  


Uwaga ważne!     

Wysyłamy towar tylko za pośrednictwem kuriera (brak możliwości odbioru osobistego). 

  • Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.    
  • Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.      
  • Sprawdź poprawność danych w formularzu. 
  • Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.


Zastrzegamy sobie prawo do zmiany przewoźnika wybranego przez klienta (bez wzrostu kosztów dostawy) w przypadku, gdy firma transportowa nie podstawi auta w terminie lub wynikną inne problemy z nadaniem przesyłki w deklarowanym czasie. 


Zasady wyprzedaży:

  • Nie łączymy paczek, za każdy zakupiony towar koszt transportu liczony jest osobno.     
  • W wyjątkowych sytuacjach (towar został skradziony lub zniszczony) Sprzedawca może odwołać ofertę kupna (zalicytowanie) w trwającej licytacji i odmówić zawarcia transakcji.
  • Wpłata lub informacja o wysyłce za pobraniem za wylicytowany produkt winna nastąpić w ciągu 7 dni od dnia wylicytowania towaru. 
  • Złożone oferty są wiążące.      
  • Jeżeli przedmiotem sprzedaży jest towar używany, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady, w odniesieniu do Konsumentów, wynosi 1 rok. 

Pozostałe informacje

Klauzula informacyjna dla klientów NEONET S.A. (dalej: Sprzedawca) dokonujących zakupów za pośrednictwem platformy internetowej ALLEGRO.PL


I. Definicje

  1. Administrator lub Sprzedający NEONET S.A. z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Nyskiej 48a, NIP: 895-00-21-311, REGON: 930310841, KRS: 0000218498, który świadczy sprzedaż produktów jako Sprzedający w rozumieniu Regulaminu serwisu internetowego Allegro.pl. 
  2. Kupujący – osoba zdefiniowana w Regulaminie serwisu internetowego Allegro.pl jako „Kupujący”. 
  3. Regulamin Allegro – Regulamin serwisu internetowego Allegro.pl dostępnego pod adresem: https://allegro.pl/regulamin/pl
  4. RODO - Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r.)  


II. Obowiązki informacyjne Administratora

  1. Zapisy w niniejszym dokumencie  klauzuli  wyczerpują obowiązki informacyjne NEONET S.A.  wynikające z art. 14 RODO.
  2. Administrator deklaruje, że dołożył wszelkiej staranności, aby obowiązki te wypełnić przy zachowaniu zwięzłej, przejrzystej, zrozumiałej i łatwo dostępnej formy informowania, o której mowa w art. 12 RODO. 


III. Dane kontaktowe w sprawach przetwarzania danych osobowych.

  1. Administrator reprezentujący NEONET S.A. wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Do zgłaszania wszelkich spraw związanych z przetwarzaniem danych osobowych Kupujących zostały dedykowane poniższe dane kontaktowe: adres e-mail: iod@neonet.pl oraz adres korespondencyjny: Inspektor Ochrony Danych, NEONET S.A. ul. Nyska 48a, 50-505 Wrocław.


IV. Oświadczenie Administratora

1. Administrator dokłada szczególnej staranności w celu ochrony praw i wolności  osób, których dane dotyczą, a w szczególności zapewnia, że dane te są: 

  • przetwarzane zgodnie z prawem, rzetelnie i w sposób przejrzysty, 
  • zbierane w konkretnych, wyraźnych i prawnie uzasadnionych celach i nieprzetwarzane dalej w sposób niezgodny z tymi celami, 
  • adekwatne, stosowne oraz ograniczone do tego, co niezbędne do celów, w których są przetwarzane, 
  • prawidłowe i w razie potrzeby uaktualniane, 
  • przechowywane w formie umożliwiającej identyfikację osoby, której dane dotyczą, przez okres nie dłuższy niż jest to niezbędne do realizacji celów, w których są przetwarzane,
  • przetwarzane w sposób zapewniający odpowiednie bezpieczeństwo danych osobowych, w tym ochronę przed niedozwolonym lub niezgodnym z prawem przetwarzaniem oraz przypadkową utratą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, za pomocą odpowiednich środków technicznych lub organizacyjnych. 

2. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane zgodnie z RODO. 


V. Cel, podstawa i zakres przetwarzania danych osobowych

  1. Podstawowym celem przetwarzania danych osobowych udostępnianych NEONET S.A. za pośrednictwem platformy internetowej ALLEGRO.PL jest realizacja umowy kupna -  sprzedaży, w której NEONET S.A. występuje jako Sprzedający. 
  2. Możliwe cele zbierania przez Administratora danych osobowych Kupującego za pośrednictwem Allegro.pl:  

Zawarcie i realizacja umowy sprzedaży. Podstawa przetwarzania - art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy). Zakres przetwarzanych danych osobowych (tylko dane zwykłe):

a)     imię i nazwisko, 

b)     adres zamieszkania, 

c)     adres dostawy (jeżeli jest inny niż adres zamieszkania), 

d)     adres e-mail, 

e)     numer telefon, 

g)     dane identyfikujące osobę w systemach Allegro i NEONET S.A. 

h)     NIP (jeśli dotyczy) 

i)      adres prowadzenia działalności (jeśli dotyczy) 

Postępowanie reklamacyjne związane z wykonaną lub wykonywaną umową sprzedaży za pośrednictwem platformy Allegro.pl. Podstawa przetwarzania - art. 6 ust. 1 lit. b) oraz art. 6 ust. 1 lit. c (RODO) (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze – tu: obowiązków wynikających z praw konsumenta). Zakres przetwarzanych danych osobowych Kupującego oraz Osoby zgłaszającej reklamację (jeżeli jej dane osobowe są inne niż Kupującego) 

a)      imię i nazwisko, 

b)      adres korespondencyjny, 

c)      adres e-mail, 

d)      numer telefonu.  

Dokonywanie rozliczeń między platformą ALLEGRO i Sprzedającym oraz innymi uczestnikami transakcji.  Postawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub podjęcia działań przed zawarciem umowy).

Zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych administratora i ochrony danych jego użytkowników. Podstawa przetwarzania: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (przetwarzanie jest niezbędne dla celów wynikających z prawnie usprawiedliwionych interesów realizowanych przez Administratora danych lub przez stronę trzecią). Zakres przetwarzanych danych osobowych: dane logowania do systemów IT zarządzanych przez NEONET S.A., dane i geolokalizacja Urządzenia, z którego dokonywane jest połączenie, m.in. adres IP Urządzenia. 


VI. Udostępnianie i powierzanie danych osobowych

1. W związku z realizacją transakcji sprzedaży za pośrednictwem Allegro.pl  Administrator udostępnia dane osobowe uprawnionym pracownikom i współpracownikom w zakresie niezbędnym do realizacji zadań służbowych. 

2. Administrator w ramach realizacji umowy sprzedaży oraz usług posprzedażowych może przekazywać dane osobowe następującym kategoriom podmiotów: a) firmom kurierskim lub innym podmiotom pośredniczącym w dostarczeniu towarów zakupionych przez  Użytkowników, b) firmom świadczącym usługi serwisowe/naprawcze towarów zakupionych przez Użytkowników. 

3. Dane Kupujących mogą być przetwarzane przez podmioty świadczące na rzecz Sprzedającego: 

a) hosting  usług IT, 

b) inne wyspecjalizowane usługi techniczne, w tym logistyczne,

c) usługi finansowo-księgowe, 

d) obsługę klienta, w tym postępowania reklamacyjne  

4. Administrator oświadcza, że przy wyborze podmiotów świadczących usługi opisane w pkt. 2 i 3 powyżej zawsze kieruje się kryteriami podanymi w art. 28 ust. 1 RODO, tzn., że każdy ze zleceniobiorców musi dawać gwarancję wdrożenia i stosowania odpowiednich do kategorii danych osobowych środków technicznych i organizacyjnych służących ich bezpieczeństwu. 

5. Administrator oświadcza, że w każdym przypadku  udostępnienie lub przekazanie danych osobowych odbywa się w oparciu o umowę powierzenia przetwarzania danych lub w oparciu o obowiązek prawny. 


VII. Okresy przetwarzania danych osobowych (retencja danych)

  1. Dane osobowe Kupujących za pośrednictwem Allegro.pl będą przetwarzane do czasu zakończenia transakcji kupna-sprzedaży, a następnie w  postaci archiwalnej do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń stron wynikających z zawartej umowy, nie dłużej jednak niż przez 6 lat licząc od początku roku po roku, w którym nastąpiła sprzedaż towaru i ewentualnie usług towarzyszących sprzedaży. 
  2. Dane osobowe dotyczące faktów i zdarzeń podlegających obowiązkom podatkowym lub ujęcia w odpowiednich księgach rachunkowych – przez okres wymagany postanowieniami ustaw: ordynacja podatkowa i ustawa o rachunkowości lub innych przepisów powszechnie obowiązujących. 


VIII. Prawa osoby, której dane są przetwarzane przez Administratora.

1. Każdej osobie, której dane są przetwarzane w związku z realizacją sprzedaży przez Administratora za pośrednictwem serwisu Allegro.pl przysługują następujące prawa: 

a)       prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych w przypadkach określonych w RODO; 

b)      prawo wniesienia skargi do Organu Nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) jeśli osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie danych przez Administratora narusza przepisy RODO lub inne przepisy o ochronie danych osobowych. 


IX. Możliwość wyboru w zakresie zbieranych przez Administratora danych osobowych.

  1. Podanie danych przy zakupie produktów lub usług przez Sprzedającego ma charakter dobrowolny, niepodanie jednak tych danych będzie skutkować brakiem możliwości zawarcia umowy kupna-sprzedaży.  
  2. Podanie danych przy składaniu reklamacji ma charakter dobrowolny, niepodanie jednak tych danych ma skutek w postaci braku możliwości rozpoznania reklamacji. 


X. Źródło danych.

Źródłem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją przez Administratora sprzedaży poprzez platformę Allegro.pl jest:  Allegro.pl sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Grunwaldzkiej 182, 60-166 Poznań, KRS: 0000635012 

Numer oferty: 8551322762

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro