Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Prostownica do włosów Philips z jonizacją i regula

od
bekhed
205,44
Przesyłka płatna z góry
Przesyłka kurierska15,00 zł
Paczkomaty 24/711,00 zł
sprawdź szczegóły
Liczba sztuk
z 1 sztuki
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę bez VAT

Opis

.                                        Na naszej aukcji zakupisz: Prostownica do włosów Philips z jonizacją i regulacją

Prostownica do włosów BHS674/00Pielęgnacja jonowa zapewnia gładkie, pełne blasku i nieelektryzujące się włosy

Naładowane ujemnie jony zapobiegają elektryzowaniu się, poprawiają stan włosów i wygładzają ich łuski, nadając fryzurze piękny blask. W rezultacie włosy stają się proste, gładkie i lśniące.

  • Bardzo długie płytki (105 mm) umożliwiają szybkie i łatwe prostowanie

Płytki ceramiczne mają profesjonalną długość 105 mm, co umożliwia szybsze i łatwiejsze prostowanie włosów.   

  • Powłoka ceramiczna zapewnia gładkie prostowanie i chroni przed uszkodzeniami

Gładkie płytki ceramiczne zapobiegają uszkodzeniu włosów podczas stylizacji dzięki odpowiedniemu poślizgowi.

  • 10 cyfrowych ustawień temperatury zapewnia pełną kontrolę

Cyfrowy wyświetlacz z 10 ustawieniami temperatury do 220°C daje pełną kontrolę, pozwalając na dostosowanie temperatury do typu włosów i osiągnięcie perfekcji w jednym ruchu.     

  • Nienagrzewająca się końcówka umożliwia łatwe tworzenie loków i fal

Końcówka lokówki została wykonana ze specjalnego materiału nieprzewodzącego ciepła, dzięki czemu nie nagrzewa się i możesz ją bezpiecznie trzymać podczas kręcenia włosów, by tworzyć piękne loki, fale i sprężyste fryzury.

  • Szybkie nagrzewanie — 30 sek.

Prostownica nagrzewa się szybko — jest gotowa do pracy w 30 sekund    

  • Przewód zasilający 1,8 m

Wygodne użytkowanie dzięki przewodowi zasilającemu o długości 1,8 m.

  • Automatyczne wyłączanie — pełne bezpieczeństwo

Prostownica jest wyposażona w funkcję automatycznego wyłączania, która zapewnia bezpieczeństwo i spokój. Włączone urządzenie wyłączy się po 60 minutach działania.

Informacje o produkcie

Powłoka

Ceramiczna

Jonizacja

Tak

Czas nagrzania

30 s

Regulacja temperatury

Tak

Temperatura (maks.)

220 °C

Obrotowy przewód

Tak

Długość przewodu zasilającego

1.8 m

Nasadki

Rozmiar płytki: 25 x 105 mm

Kolor (wyliczeniowy)

Czarny

Parametry

  • Czas nagrzania: 30 s
  • Długość przewodu zasilającego: 1.8 m
  • Powłoka: Ceramiczna

 Po zakupie otrzymasz informację o statusie zamówienia.

1) Po zaksięgowaniu wpłaty na swój adres mailowy otrzymasz informację o statusie zamówienia

2) Czas realizacji to 1-4 dni roboczych

3) W razie pytań proszę o kontakt mailowy lub telefoniczny

Dostawa i płatność

od 11,00 zł

Lokalizacja: Miechucino, Polska

Aby mieć darmową dostawę, kup u bekhed za co najmniej 1000.00 zł.

Wysyłka

Przesyłka płatna z góry

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
100
czas realizacji
2-3 dni robocze
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
11,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Mateusz Miotk
Miechucino-Glinno 248
83-334 Miechucino
Dodatkowe informacje

 

REKLAMACJE

1. Reklamacje Klient powinien kierować do Sprzedawcy w formie pisemnej na adres:

Mateusz Miotk

Miechucino-Glinne 248

83-334 Miechucino

. Klient może skorzystać z wzoru reklamacji dostępnej w Sklepie, ale nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji.2. W przypadku stwierdzenia, że przesyłka z Towarem jest naruszona, doznała ubytku lub uszkodzenia, Klient powinien niezwłocznie (nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki) złożyć reklamację u Sprzedawcy. Takie działanie umożliwi dochodzenie roszczeń od przewoźnika. Nie jest to warunkiem rozpatrzenia reklamacji. 3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis problemu i żądanie Klienta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną. 4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 30 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania. 6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym:1) możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/;2) możliwość prowadzenia postępowania polubownego przed sądem powszechnym lub sądem polubownym lub innymi organami;3) możliwość prowadzenia postępowania mediacyjnego z udziałem niezależnego mediatora.

Warunki uznania reklamacji:   Towar wraca do nas czysty. Do paczki musi być dołączony opis wady oraz data zakupu. Towar ma być odpowiednio zapakowany do transportu czyli w karton. Reklamacja musi dotyczyć wady produkcyjnej i która nie powstała w związku z nieprawidłowym użytkowaniem. Jeśli produkt przyszedł uszkodzony mechanicznie już w kartonie i został spisany protokół szkody z kurierem (nawet jeśli karton nie był uszkodzony, musi być protokół).  Przykłady towaru, który nie podlega reklamacji:    Nożyce spalinowe, które mają na sobie ziemię. Odkurzacze do liści którymi odkurzano kamienie. Pęknięte pompy (uszkodzenie mechaniczne). Sejfy w których został zmieniony kod, z kluczem zatrzaśniętym w środku. Skrzynka pocztowa, która przyszła do klienta uszkodzona bez protokołu spisanego z kurierem - protokół musi być spisany nawet jeśli karton nie był uszkodzony.

Zawsze należy sprawdzić paczkę przy kurierze, czy nie ma widocznych śladów uszkodzeń oraz czy towar jest kompletny. W wypadku, gdy coś jest nie tak, należy spisać protokół z kurierem i nie przyjmować zamówienia.


UWAGA BARDZO WAŻNE!!! W momencie odbioru przesyłki KONIECZNIE należy sprawdzić zawartość przesyłki w obecności doręczyciela.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
14 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

14 dni

Adres do zwrotu

Mateusz Miotk
Miechucino-Glinno 248
83-334 Mirchucino

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący
Dodatkowe informacje

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Odstąpienie od Umowy przez Sprzedawcę lub Klienta może nastąpić na zasadach określonych w przepisach kodeksu cywilnego (Dz.U.2017.459 t.j. ze zm.).
2. Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru. 
3. Informacje o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta zawarte są w pouczeniu o prawie odstąpienia, dostępnym na stronie Sklepu. 
4. Prawo odstąpienia od Umowy nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do niektórych umów, tj.:
1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy;
3) w której Towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której Towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której Towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której Towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której Towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu Umowy, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli;
8) w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od Umowy przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której Towarem są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
5. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 
6. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
7. Konsument zobowiązany jest do zwrotu Towaru wraz z wszystkimi elementami wyposażenia, w tym opakowania, o ile stanowi ono istotny element Towaru. Sprzedawca może powstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Towaru lub do czasu dostarczenia Sprzedawcy dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu Towaru, chyba że Sprzedawca zgodził się je ponieść lub nie poinformował Konsumenta o konieczności poniesienia tych kosztów.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. 
10. W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy Umowa uważana jest za niezawartą.

O sprzedającym

bekhed
bekhed

99,4%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 7 lat i 2 miesięcy

Dane firmy

Mateusz Miotk
Królestwo Gier
miechucino-glinne 248
83-334 Miechucino
REGON: 381143112
NIP: 589-204-69-70

Kontakt

Pozostałe informacje

email: bekhed@gmail.com
Numer oferty:7785850056
Zgłoś naruszenie zasad

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro