Prostownica do włosów PHILIPS StraightCa BHS677/00
Sprawdź
Opis
Prostownica do włosów PHILIPS BHS677/00
Specyfikacja techniczna prostownicy Philips BHS677
Funkcje prostownicy
- Obrotowy przewód
- Podwójna jonizacja
- Ruchome płytki
- Szybkie nagrzewanie
- Wyświetlacz LCD
- Regulacja temperatury 14 stopni
- Temperatura maksymalna 230°C
- Powłoka płytek grzejnych Ceramiczna wzbogacona keratyną
- Rodzaj zasilania Sieciowe
- Napięcie zasilania / zasilacza 230 V
- Długość przewodu sieciowego 1.8 m
- Kolor Czarny
Dodatkowe informacje
- Automatyczne wyłączanie po 30 minutach
- Czas nagrzewania 15 s
- Czujnik UniTemp
- Nienagrzewająca się końcówka
- Rozmiar płytki 25 x 105 mm
- Technologa SplitStop
- Uchwyt do zawieszenia
Dłuższe płytki nowej prostownicy Essential Care, zaprojektowane specjalnie z myślą o szybkości i łatwości użycia, pozwalają szybko i delikatnie wyprostować włosy, a także nadać im blask.
Technologia SplitStop stanowi wyjątkowe połączenie czujnika UniTemp i zaawansowanych ruchomych płytek ceramicznych. Czujnik UniTemp chroni włosy przed działaniem nadmiernie wysokiej temperatury, a płytki grzejne gwarantują minimalne tarcie, doskonale zapobiegając rozdwajaniu się końcówek.
Czujnik UniTemp chroni włosy przed działaniem nadmiernego ciepła, zapewniając bardziej stałą temperaturę w celu uzyskania lepszej wydajności: teraz możesz osiągnąć taki sam efekt przy temperaturze niższej o 20°C
Powłoka ceramiczna jest wzbogacona keratyną, aby ułatwić dbanie o zdrowie włosów.
Cyfrowy wyświetlacz z 14 ustawieniami temperatury do 230°C
Naładowane ujemnie jony zapobiegają elektryzowaniu się, poprawiają stan włosów i wygładzają ich łuski, nadając fryzurze piękny blask. W rezultacie włosy stają się lśniące i gładkie. Źródłem 2x silniejszej pielęgnacji jonowej jest zaawansowany jonizator, który uwalnia dwa razy więcej jonów w porównaniu ze standardowym jonizatorem.
Lokówka jest wyposażona w funkcję automatycznego wyłączania, która zapewnia bezpieczeństwo.
Wszystkie nasze produkty są nowe oryginalnie zapakowane
Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Gwarancja
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE Sprzedawca jest odpowiedzialna wobec Klienta, jeżeli sprzedany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych towarów z umową. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przez Klienta przed upływem dwóch lat od daty wydania mu towaru przez Sprzedawcę. Reklamacje mogą być składane osobiście w siedzibie Sprzedającego, pisemnie na adres korespondencyjny Sprzedającego ul. Chociszewskiego 34, 88-100 Inowrocław, faksem na numer 52 356-55-85 lub pocztą elektroniczną na adres:biuro@mediaokazje.net.pl. Koszt połączenia są zgodnie z taryfą operatora. Zaleca się, aby reklamacje były składane w formie pisemnej. W celu usprawnienia postępowania reklamacyjnego, zaleca się, aby reklamując zakupiony towar Klient przedstawił dowód jego zakupu lub jego kopię oraz wskazał informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową oraz danych kontaktowych Klienta. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany odesłać do Sprzedawcy na jego koszt wadliwy towar. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie przez Klienta byłoby utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić towar Sprzedawcy w miejscu, w którym się znajduje. Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o uwzględnienie lub odrzuceniu reklamacji oraz dalszym sposobie postępowania. W przypadku gdy składana przez Klienta reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść Klienta, Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy towar na wolny od wad albo niezwłocznie wady usunie i odeśle go na własny koszt. W przypadku braku możliwości wymiany towaru, usunięcia wady towaru lub obniżenia jego ceny Sprzedawca zwróci należność niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni.
Zwroty
Zwroty
Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014, kupujący ma 14 dni od daty otrzymania towaru na przesłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, a jeśli sprzedający nie poinformował o prawie do odstąpienia – 12 miesięcy. Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez Sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Ograniczenie prawa do odstąpienia
Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupujący otworzył zapieczętowane opakowanie towaru, którego po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub względy higieniczne (przepis z ustawy).
Dotyczy to między innymi następujących produktów: - produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. szczoteczki do zębów, depilatory ,trymery , golarki itp.
Dodatkowe informacje
Prosze o kontakt przed dokonaniem zwrotu, do każdego zwrotu prosimy o dołaczenie danych oraz nr konta do zwrotu należności oraz oryginał dowodu zakupu.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- biu**@****************** (pokaż)
- 698******** (pokaż)
Informacje o sprzedającym
Na wszystkie Państwa pytania odpowiadamy w godzinach:
Pn-Pt. 8:00-15:00 So-Nd nieczynne
Tel:+48 698 654 586
E-mail: biuro@mediaokazje.net.pl
PŁATNOŚCI Bank Zachodni WBK 95 1090 1069 0000 0001 2354 3422
Pamiętaj w tytule przelewu podaj swój nick i nr.aukcji
Pozostałe informacje
ODSTĄPIENIE OD UMOWY 1. Klient będącemu Konsumentem, który zawarł Umowę
sprzedaży ze Sprzedawcą przy wykorzystaniu Sklepu, przysługuje prawo
odstąpienia od Umowy sprzedaży bez podania jakichkolwiek przyczyn oraz bez
ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów o których mowa w ust. 4 i 8, w terminie
14 dni kalendarzowych od dnia odbioru zakupionego towaru. 2. W celu odstąpienia
od umowy Klient będący Konsumentem zobowiązany jest do złożenia Sprzedawcy
oświadczenia w tym przedmiocie w terminie wskazanym w ust. 1. Do zachowania
terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed jego
upływem na adres korespondencyjny firmy listem poleconym. Oświadczenie o
odstąpieniu można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do
niniejszego Regulaminu 3. W razie odstąpienia od umowy, o którym mowa w ust.
1., umowa jest uważana za niezawartą. Konsument ma obowiązek zwrócić towar
Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru
niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od
umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania
terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 4. W przypadku
odstąpienia od umowy, Kupujący będący Konsumentem pokrywa bezpośrednie koszty
zwrotu rzeczy. 5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od
umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym
koszty dostawy towaru do Konsumenta. 6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności
przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że
Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla
niego z żadnymi kosztami. 7. Sprzedawca zastrzega możliwość wstrzymania się ze
zwrotem płatności w przypadku odstąpienia Konsumenta od umowy do chwili
otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej
odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 8. Jeżeli
Konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób
dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca jest zobowiązany zwrócić
Konsumentowi poza równowartością ceny towarów, wyłącznie koszty związane z
najtańszym sposobem doręczenia przesyłki. 9. Konsument ponosi odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakter towaru, jego cechy lub
funkcjonowanie. 10. Sprzedawca zastrzega, iż nie odbiera kierowanych do niego przesyłek
odesłanych za pobraniem i nie odpowiada za koszty związane z takimi
przesyłkami. 11. Prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu
do umów: o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za
wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem
świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo
odstąpienia od umowy; w której przedmiotem świadczenia jest rzecz
nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca
zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; w której przedmiotem
świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin
przydatności do użycia; w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po
dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
innymi rzeczami; w której Konsument wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego
przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli Sprzedawca
świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub
dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub
konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu
do dodatkowych usług lub rzeczy; w której przedmiotem świadczenia są nagrania
dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym
opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; zawartej w
drodze aukcji publicznej;o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane
na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po
poinformowaniu go przez Sprzedawcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu