www_al_to

Prostownica do włosów Philips HPS930/00 Pro

od
Super Sprzedawcy
www_al_to
289,00
Allegro Smart!
Odbiór w punkcie
Paczkomaty 24/70,00 zł
Kurier
Przesyłka kurierska15,00 zł
Przesyłka kurierska pobranie20,00 zł
sprawdź szczegóły
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 96 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Philips HPS930/00 Pro

  • Prostownica do włosów

  • Tytanowa powłoka płytek

  • Zakres temperatur 150 - 230 ºC

  • Jonizacja

  • Automatyczne wyłączanie

  • Szybkie nagrzewanie

  • Ruchome płytki wyrównujące nacisk na włosy

  • Cyfrowy wyświetlacz

  • W zestawie nasadka termoizolacyjna

Cechy i funkcje

Profesjonalna powłoka tytanowa

Prostownica Philips Pro posiada to, co powinna mieć dobra prostownica - ruchome płytki tytanowe zapewniające najlepsze przewodzenie ciepła, co umożliwia szybkie prostowanie z optymalnym naciskiem. Stosowane przez profesjonalistów płytki tytanowe są cenione ze względu na wytrzymałość i szybkie przewodzenie ciepła umożliwiające skuteczniejsze prostowanie. Jednocześnie tytan jest mikroskopowo gładszy niż ceramika, dzięki czemu zapewnia optymalne tarcie, nie niszcząc włosów. Ruchome płytki zmieniają położenie, gdy nacisk podczas prostowania jest zbyt duży. Chroni to łodygę włosa przed uszkodzeniem i zapobiega jego złamaniu.

Pielęgnacja jonowa

Zadbaj o swoje włosy dzięki pielęgnacji jonowej. Naładowane ujemnie jony zapobiegają elektryzowaniu się, poprawiają stan włosów i wygładzają łuski włosów, dodając blasku i połysku. W rezultacie włosy stają się cudownie lśniące, gładkie i proste.

Wydajna grzałka

Ta prostownica utrzymuje bardziej stałą temperaturę, przez co zapewnia stabilne rezultaty. Dzięki grzałce o wysokiej mocy umożliwia prostowanie włosów w łagodniejszej temperaturze i układanie zamierzonej fryzury! Stylizacja jest szybsza, ponieważ do wyprostowania włosów wystarczy mniej pociągnięć. Grzałka o wysokiej mocy w połączeniu z tytanowymi płytkami oferuje błyskawiczne, 10-sekundowe nagrzewanie. Po włączeniu prostownicy można od razu rozpocząć prostowanie włosów.

Równomierne rozprowadzanie ciepła

Zaawansowana technologia EHD firmy Philips sprawia, że prostownica do włosów zawsze rozprowadza ciepło równomiernie - nawet w przypadku wysokich temperatur. Zapobiega także powstawaniu szkodliwych, gorących punktów. Dzięki temu można cieszyć się większą ochroną, a co za tym idzie, zdrowymi i lśniącymi włosami. Funkcja ThermoGuard zapobiega przypadkowemu nagrzaniu powyżej 200°C - temperaturę zwiększa się co 5°C.

Cyfrowe ustawienia temperatury

Stosowane przez profesjonalistów pokrętło temperatury umożliwia dokładne ustawienie odpowiedniej temperatury dla każdego rodzaju włosów. Urządzenie stanowi wyjątkowe połączenie profesjonalnego pokrętła ustawień temperatury, cyfrowego wyświetlacza i precyzyjnej kontroli temperatury.

Maksymalna wygoda, potwierdzona jakość

Płytki tytanowe mają profesjonalną długość 110 mm, co umożliwia szybsze i łatwiejsze prostowanie włosów. Sprawdzony w salonach fryzjerskich, 2,5-metrowy przewód zapewnia większą elastyczność i łatwość obsługi, sprawiając, że można korzystać z urządzenia w dowolnym miejscu. Produkt został dokładnie przetestowany w celu potwierdzenia jego profesjonalnego działania. Jest też objęty długą, 5-letnią gwarancją po rejestracji produktu przez Internet.

Bezpieczne przechowywanie dzięki nasadce termoizolacyjnej

Specjalna nasadka termoizolacyjna zapewnia wiele korzyści, a najważniejszą jest to, że jest wykonana z odpornego na temperaturę materiału. Po użyciu wystarczy przesunąć nasadkę na prostownicy, aby umożliwić błyskawicznie schowanie urządzenia. Nasadka chroni również płytki prostujące przed zarysowaniem, a także blokuje prostownicę podczas przechowywania.

Galeria

Specyfikacja techniczna:

  • Powłoka płytek: Tytanowa
  • Zakres temperatur: 150 - 230 ºC
  • Czas nagrzewania: 10 s
  • Długość płytki: 110 mm
  • Jonizacja: Tak
  • Dodatkowe funkcje: Układanie fali; Automatyczne wyłączanie
  • Dodatkowe informacje: Zabezpieczenie przed przegrzaniem; Cyfrowy wyświetlacz; Obrotowy przewód; Ruchome płytki wyrównujące nacisk na włosy; Uchwyt do zawieszenia; Uniwersalne napięcie; Włącznik On/Off; Szybkie nagrzewanie; Równomierne rozprowadzanie ciepła; Ergonomiczna rączka; Grzałka o wysokiej mocy; Funkcja ThermoGuard; Otwór wylotowy jonów
  • Dołączone akcesoria: Nasadka termoizolacyjna
  • Długość przewodu: 2,5 m
  • Kolor: Czarny
  • Kod produktu: Philips HPS930/00 Pro HPS930/00 [*(315922)*]

Sponsorowane oferty z tej kategorii

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Lokalizacja: Wysyłkowo CAŁA POLSKA, Polska

Wysyłka

Odbiór w punkcie

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Paczkomaty 24/7
pierwsza sztuka
0,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
3
czas realizacji
1 dzień roboczy

Kurier

pierwsza sztuka
kolejna sztuka
maksymalnie w paczce
czas realizacji
Przesyłka kurierska
pierwsza sztuka
15,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
pierwsza sztuka
20,00 zł
kolejna sztuka
0,00 zł
maksymalnie w paczce
5
czas realizacji
1-2 dni robocze

Sprzedawca nie określił cen wysyłki za granicę

Skontaktuj się ze sprzedawcą, jeśli zależy Ci na dostawie

Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

al.to sp. z o.o.
ul. Rejtana 29B
42-202 Częstochowa
Dodatkowe informacje

Procedura rozpatrywania reklamacji

- Reklamowany towar należy wysłać bezpośrednio na adres Centrum Dystrybucyjnego Sprzedającego - ul.  Rejtana 29B , 42-202 Częstochowa.

- Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje dokumentację serwisową opisującą wynik ekspertyzy serwisowej.

- Odbiór reklamowanego sprzętu następuje wyłącznie w miejscu i formie w jakiej towar ten został dostarczony do Sprzedającego.

- Reklamowany sprzęt należy odebrać w terminie 30 dni od powiadomienia Klienta o zakończeniu procedur serwisowych.

- Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem strony internetowej https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient - będący konsumentem - jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Sprzedawcy jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

Zwroty

21 dni na odstąpienie od umowy
21 dni na odstąpienie od umowy

Czas na odstąpienie od umowy

21 dni

Adres do zwrotu

al.to sp. z o.o.
ul. Rejtana 29B
42-202 Częstochowa

Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa

kupujący lub za darmo dla wybranych metod Smart!
Dodatkowe informacje

Pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży

Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny, w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby al.to, lub drogą elektroniczną na adres e-mail:  serwis@al.to.

Termin 21-sto dniowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, rozumianego jako objęcie rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik. Towar należy odesłać niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy, nie później niż w terminie 15 dni, w stanie niezmienionym. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w zestawie z innym produktem zwrotowi podlega cały zestaw.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny dla stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. Koszty bezpośredniego odesłania (zwrotu) towaru do Sprzedawcy w związku z dokonanym odstąpieniem od umowy bez podania przyczyny w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy, ponosi konsument. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

1) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

2) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

3) zawartej w drodze aukcji publicznej.

4) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

7) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy.

8) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po jego spełnieniu przez przedsiębiorcę, utraci prawo do odstąpienia od umowy.

FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

Adresat: al.to sp. z o.o. z siedzibą w Częstochowie, przy ul.  Rejtana 29B , e-mail:  serwis@al.to, tel: 34 348 00 00

Ja ........................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy......................................

Data zawarcia umowy ................

Imię i nazwisko ..........................

Adres ..........................................

Podpis (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data ............................................

Zwrot z Allegro Smart!

Kupując Towar w ramach tej Oferty i wybierając metody dostawy:

  • Allegro Paczkomaty InPost, Paczkomaty 24/7,
  • Allegro Paczka w RUCHU, Paczka w RUCHU
  • Paczka 24 odbiór w punkcie, Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch, Allegro Poczta Polska Odbiór w punkcie

możesz skorzystać z bezpłatnego zwrotu Towaru z Allegro Smart!, o ile Sprzedający dopuszcza zwrot tego Towaru w ramach Oferty. W takim przypadku należy skorzystać z formularza dostępnego w zakładce Kupione. Bezpłatne zwroty Towaru z Allegro Smart! nie obejmują przesyłek doręczanych listem poleconym oraz ekonomicznym.

O sprzedającym

www_al_to
www_al_to

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 4 miesięcy

Dane firmy

al.to sp. z o.o.
ul. Bojemskiego 25
42-202 Częstochowa
REGON: 242901678
NIP: 949-219-12-68

Kontakt

  • 34 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
08:00 - 18:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

al.to spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Częstochowie, ul. Krakowska 45/56A, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Częstochowie XVII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000416025, posługująca się numerem NIP 9492191268 i REGON 242901678, z kapitałem zakładowym 5.000 zł, w całości wpłaconym.

Pozostałe informacje

Obowiązek dostarczenia rzeczy bez wad.

Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad zgodnie z postanowieniami art. 556 oraz 5561 – 5563 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (t.j. Dz. U. 2014, poz. 121 ze zm.).

Regulamin

1.  Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 r., poz. 827) konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić na piśmie bez podania przyczyny. Możliwe jest odstąpienie od umowy w terminie 21 dni od dnia wydania rzeczy. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy wysłać drogą pocztową na adres siedziby al.to sp. z o.o. (wskazany w stopce poniżej), lub drogą elektroniczną na adres e-mail: serwis@al.to.

2. Reklamacje towaru zakupionego przez Internet i dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, należy odesłać na adres wskazany przez pracownika obsługi sklepu al.to.

3. Każdy Klient, dokonujący zakupu oferowanych produktów akceptuje, na podstawie art. 106n ust. 1 ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. 2016, poz. 710 ze zm.), wystawianie i przesyłanie faktur w formie elektronicznej przez Sprzedawcę. Zgoda na otrzymywanie faktury w formie elektronicznej jest równoznaczna z rezygnacją z otrzymywania faktury w formie papierowej.

4.  W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, zastosowanie mają przepisy prawa cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.

5.  Klient ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w myśl ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Klient będący konsumentem uprawniony jest do złożenia swojej skargi m.in. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem strony internetowej https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL. Klient - będący konsumentem - jest uprawniony do złożenia swojego wniosku w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich również za pośrednictwem uprawnionego podmiotu, którym w przypadku Sprzedawcy jest Inspekcja Handlowa (www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595).

6. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Numer oferty:7586435973
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro