, , ,

Prostownica do włosów PHILIPS BHS674/00 Jon

od
DEBLIN438
144,00
Liczba sztuk
z 30 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Kolor dominujący:
      czarny
    • Marka:
    • Powłoka:
      ceramiczna
    • Regulacja temperatury:
      tak
    • Funkcje:
    • Bezpieczeństwo:
      automatyczny wyłącznik
    • Stan opakowania:
      oryginalne
    • Komunikacja:
      wyświetlacz, wskaźnik temperatury

Opis

Prostownica PHILIPS BHS674/00

Nowa z Ekspozycji w Gablocie

Rodzaj produktu: Prostownica

Regulacja temperatury: Płynna

Maksymalna temperatura pracy: 220 °C

Rodzaj płytek: Ceramiczne

Jonizacja: Tak

Parametry techniczne

  • Rodzaj produktu: Prostownica
  • Regulacja temperatury: Płynna
  • Maksymalna temperatura pracy: 220 °C
  • Długość przewodu [m]: 1.8
  • Rodzaj płytek: Ceramiczne
  • Szerokość płytek [mm]: 25
  • Długość płytek [mm]: 105
  • Jonizacja: Tak
  • Komunikacja: Cyfrowy wyświetlacz ze wskaźnikiem temperatury
  • Konstrukcja: Obrotowe podłączenie przewodu, Uchwyt do zawieszania
  • Zastosowane zabezpieczenia: Automatyczne wyłączanie

Parametry fizyczne

  • Kolor: Czarny

Wsparcie

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: SKLEP MYCENTER, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u DEBLIN438 za co najmniej 499,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier DHL
8,99 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Kurier DHL pobranie
13,89 zł
5-6 dni roboczych
5-6 dni roboczych
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
Dodatkowe informacje

 

Możliwość Przedłużenia Gwarancji + 1/2/3 lata , koszt 10/15/20 % wartości zakupionego towaru

FAKTURA WYSYŁANA JEST NA E-MAIL (SZUKAĆ TAKŻE FOLDER SPAM) W PRZYPADKU BRAKU,PROSIMY O KONTAKT.

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Salon MyCenter
Okólna 33
08-530 Dęblin
Dodatkowe informacje

1. Sklep MyCenter w Dęblinie ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Dęblinie posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Dęblinie niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: 438deblin@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Okólna 33, 08-530 Dęblin lub telefonicznie pod nr telefonu 725 992 695. 9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Dęblinie. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Dęblinie nie ponosi odpowiedzialności.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Sklep MyCenter
ul. Okólna 33
08-530 Dęblin
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 438deblin@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Okólna 33, 08-530 Dęblin. 4. Sklep MyCenter w Dęblinie niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Dęblinie niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Dęblinie, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Okólna 33, 08-530 Dęblin. 8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Dęblinie w stanie nie zniszczonym. 9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 10. Sklep MyCenter w Dęblinie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Dęblinie dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 11. Jeżeli Sklep MyCenter w Dęblinie nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 12. Sklep MyCenter w Dęblinie nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym

DEBLIN438

O sprzedającym

DEBLIN438

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 6 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 17:25

Dane firmy

My Center S.A.
Eiffel'a Gustawa 13
44-109 Gliwice
REGON: 243705198
NIP: 631-265-49-73

Kontakt

  • 725 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Adres sklepu:

Salon MyCenter

ul. Okólna 33

08-530 Dęblin

Pozostałe informacje

W razie problemów prosimy o kontakt

Tel 725 992 695 e-mail 438deblin.allegro@mycenter.pl


MAMY 4 DNI NA PRZYGOTOWANIE TOWARU DO WYSYŁKI.


Możliwość Przedłużenia Gwarancji +1 +2 +3 lata , koszt 10/15/20 % wartości towaru .Polisę wyślemy  e-mail (PDF) o dopłacie za składkę, poinformujemy cię telefonicznie.


FAKTURA WYSYŁANA JEST NA E-MAIL (SZUKAĆ TAKŻE W FOLDERZE SPAM) W PRZYPADKU BRAKU,PROSIMY O KONTAKT.


W RAZIE PROBLEMÓW i WĄTPLIWOŚCI ,PROSIMY O KONTAKT Z NAMI !!.ZANIM WYSTAWISZ KOMENTARZ NEGATYWNY CHCEMY ZNAĆ TWÓJ PROBLEM  ABY TEMU ZARADZIĆ.


ZACHĘCAMY KUPUJACEGO ABY ZAKUPIONY TOWAR SPRAWDZIĆ  W OBECNOŚCI KURIERA.JEŚLI  JEST USZKODZONY, SPORZĄDZIĆ Z KURIEREM PROTOKÓŁ SZKODY.


Towar który sprzedajemy i wysyłamy do klienta jest towarem nowym zapakowanym.Lub jak zaznaczono w aukcji że z "ekspozycji".Towar taki jest produktem nowym pełnowartościowym bez ukrytych wad z pełną 2 letnią gwarancją producenta.


ZAPRASZAMY


„Pamiętaj!    Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy, dane do faktury i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.    Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.    Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.   Sprawdź czas wysyłki towaru (czas jaki mamy na nadanie towaru u przewoźnika)  Odbierając paczkę sprawdź dokładnie stan paczki i towaru, przy kurierze, masz do tego prawo. „

Numer oferty: 8387605266

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro