Dbamy o Twoją prywatność
Dzięki plikom cookies i technologiom pokrewnym oraz przetwarzaniu Twoich danych, możemy zapewnić, że dopasujemy do Ciebie wyświetlane treści.Wyrażając zgodę na przechowywanie informacji na urządzeniu końcowym lub dostęp do nich i przetwarzanie danych (w tym w obszarze profilowania, analiz rynkowych i statystycznych) sprawiasz, że łatwiej będzie odnaleźć Ci w Allegro dokładnie to, czego szukasz i potrzebujesz.Administratorem Twoich danych będzie Allegro oraz niektórzy partnerzy, z którymi współpracujemy.
Ułatwienia korzystania z naszych stron, prezentowania spersonalizowanych treści i reklam oraz ich pomiaru, tworzenia statystyk, poprawy funkcjonalności strony.Zgodę wyrażasz dobrowolnie. Możesz ją w każdym momencie wycofać lub ponowić w zakładce Ustawienia plików cookies na stronie głównej. Wycofanie zgody nie wpływa na legalność uprzedniego przetwarzania.
polityka plików cookiespolityka ochrony prywatnościParametry
Stan | Nowy |
Faktura | Wystawiam fakturę VAT |
Nazwa | Gestor Nexo |
Producent | Insert |
Platforma | Windows |
Rodzaj | BOX |
Wersja produktu | pudełkowa (płyta CD/DVD) |
Wersja językowa | polska |
Opis
Insert Gestor nexo – CRM i obsługa klienta
Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.
Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).
Moduł specjalny Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji, wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki niemu możliwe jest szybkie skontrolowanie ilości potrzebnych części, sprawdzenie opłacalności danego zlecenia i łatwy dostęp do powiązanych z nim dokumentów.
Wśród najważniejszych możliwości Gestora nexo znajdują się:
- przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów (z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM);
- ewidencja historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, a także wystawionych dokumentów handlowych;
- definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
- wszechstronna obsługa ofert dla klientów, jak również wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
- przetwarzanie ofert w dokumenty handlowe i magazynowe (wymaga licencji na Subiekta nexo);
- obsługa wielu walut na ofertach;
- planowanie i wykorzystywanie promocji;
- wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
- planowanie i wykonywanie działań – zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych – dotyczących zarówno klientów, jak i tych niezwiązanych z klientami;
- przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
- planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
- możliwość pracy jedno- oraz wielostanowiskowej;
- możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
- dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
- ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
- wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
- ułatwione zarządzanie wiadomościami e-mail z pomocą wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
- narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (dostępne języki: polski, angielski, niemiecki, rosyjski), reguły wiadomości,kontrola obecności załączników itp.;
- tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
- system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
- oznaczanie obiektów flagami;
- opcja przeniesienia danych z Gestora GT;
- biblioteka załączników umożliwiająca ewidencję zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf) z limitem do 1000 załączników.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja);
- rejestr czynności przetwarzania.
(Kod PLU: __0000__)
Tym symbolem wyróżniamy najlepsze sklepy w Allegro. Gdy kupujesz od Super Sprzedawcy, masz pewność doskonałej obsługi klienta i udanych zakupów.
99,5%
Wszystkie przedmioty sprzedającego
Sklep sprzedającego
Przeglądasz ofertę produktu: Insert Gestor Nexo 1 PC / licencja wieczysta BOX. Widzisz ofertę innego produktu? Zgłoś nam to