, , ,
hansikk

Projektor HUD OBD 2 Wyświetlacz LCD na szybę auta

od
Super Sprzedawcy
hansikk
99,5% poleca sprzedawcę
109,00
Allegro Smart!z kurierem
10,90 zł x 10 rat raty zero
20 osób kupiło 23 sztuki
Darmowa dostawa
Czas wysyłki24 godziny
Zwrotza darmo
Liczba sztuk
z 9854 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

PROJEKTOR LCD HUD MX 35

W skład zestawu wchodzi:

  • 1x wyświetlacz HUD MX35
  • Naklejka refleksyjna
  • Mata antypoślizgowa STICKY MAT
  • Przewód OBD II
  • Estetyczne opakowanie
  • Instrukcja obsługi

HUD (skrót od ang. Head-Up Display) - wyświetlacz przezierny prezentujący informacje na specjalnej szybie bez zasłaniania widoku. Początkowo technika ta miała tylko zastosowanie militarne, do prezentacji danych w samolotach bojowych, ale obecnie jest używana także dla celów cywilnych w wielu zastosowaniach rzeczywistości rozszerzonej (AR), między innymi w samolotach cywilnych, samochodach, motocyklach, a także rowerach.

Technologia z myśliwca w Twoim samochodzie.

Wyświetlacz przezierny prezentujący informacje na szybie samochodowej. Wyświetlane informacje: prędkość, temperatura silnika, napięcie, sygnalizacja braku ładowania, alert zbyt wysokiej temperatury silnika, alarm przekroczonej prędkości, zasilanie 9V-16V, wymiary 90x54x12mm, w komplecie podkładka antypoślizgowa.

Urządzenie przeznaczone jest do samochodów wyposażonych w złącze OBD II. System OBD II jest obowiązującym standardem w samochodach sprzedawanych po 1 stycznia 1996 w USA, sprzedawanych po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej, sprzedawanych po 1 stycznia 2002 w Polsce, z silnikiem diesla sprzedawanych po 1 stycznia 2003 w Unii Europejskiej. Samochody wyposażone w system OBDII posiadają charakterystyczne 16-pinowe złącze.

Parametry techniczne urządzenia:

  • Zasilanie: 9V - 16V DC
  • Pobór prądu: 400mA
  • Temperatura pracy urządzenia: -40°C do +80 °C
  • Obsługiwane złącze: OBD II
  • Obsługiwane protokoły: CANBUS,  ISO19141, ISO19142, ISO14230, ISO15765 - w przypadku posiadania innego niż wymieniony prosimy o kontakt,
  • Głośność alarmu: 30dB
  • Wymiary urządzenia: 90mm x 52mm x 12mm
  • Wymiary naklejki refleksyjnej: 120mm x 60mm
  • Wymiary podkładki: 140mm x 60mm
  • Wyświetlane parametry: prędkość, obroty silnika, temperatura wody, ładowanie akumulatora
  • Alarmy: alert zbyt wysokiej temperatury silnika, alarm przekroczonej prędkości,
raty zero

Przykład reprezentatywny dla Rat ZERO w ramach Transakcji Raty Od.nowa lub Pożyczki Raty PayU: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1300 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1300 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 65 zł. Kalkulacja na dzień 1.12.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.12.2019 r. - 31.12.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,92

Opinie o produkcie

Rewelacyjny
4,92/5
(36 ocen)
33
3
0
0
0

28 kwietnia 2019 od
najbardziej pomocna
FAJNY BAJER MAŁE ROZMIARU PODKŁADKA DOBRZE TRZYMA NIC SIĘ NIE PRZESUWA MAM JUŻ PODŁĄCZONY MONTAŻ BANALNIE PROSTY PO PROSTU WPIĄĆ I JUŻ MOŻE KABEL MÓGŁBY BYĆ TROCHĘ DŁUŻSZY I CIEŃSZY ALE TO ZALEŻY OD AUTA I GDZIE MA SIĘ GNIAZDO. W NOCY NIE MUSZĘ ODRYWAĆ WZROKU OD DROGI BO KĄTEM OKA WIDZĘ NA SZYBIE Z JAKĄ PRĘDKOŚCIĄ ZBLIŻAM SIĘ DO SARNY KTÓRA TYLKO CZEKA ŻEBY MNIE ZAATAKOWAĆ Z ROWU :) OGÓLNIE BARDZO POLECAM
20 listopada 2018 od
Działa. Testowane w Fieście z 2006 roku i Pajero Pinin
9 sierpnia 2019 od
POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
18 lipca 2019 od
Jasny . Polecam
21 maja 2019 od
Jak Dla mojego auta jest ok wyświetla wszytko co potrzebuję
14 maja 2019 od
Jest Ok.
15 marca 2019 od
Bardzo dobry produkt
26 lutego 2019 od
Super produkt - polecam!
8 stycznia 2019 od
super. polecam.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Zabrze, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Punkty Poczta pobranie
10,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
wt. 10 gru. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
wt. 10 gru. w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost pobranie
12,49 zł
wt. 10 gru. w punkcie
wt. 10 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
pon. 9 gru. w punkcie
pon. 9 gru. w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
pon. 9 gru. w punkcie
pon. 9 gru. w punkcie
Paczka w RUCHu
0,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Allegro Pocztex Kurier 48
9,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Allegro Pocztex Kurier 48 pobranie
12,00 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost
10,00 zł
wt. 10 gru. u Ciebie
z pakietem
0,00 zł
wt. 10 gru. u Ciebie
Allegro miniKurier24 InPost pobranie
13,00 zł
wt. 10 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. u Ciebie
Kurier wieczór
11,99 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Kurier wieczór pobranie
14,99 zł
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. - śr. 11 gru. u Ciebie
Kurier DHL
12,99 zł
wt. 10 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. u Ciebie
Kurier DHL pobranie
16,99 zł
wt. 10 gru. u Ciebie
wt. 10 gru. u Ciebie

Punkty odbioru

Promcar
Keplera 10
41-800 Zabrze
woj. śląskie
tel.: 660611461

poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 2 dni robocze
prosimy umówić się na odbiór

Dodatkowe informacje od sprzedającego

E-przesyłka - forma wysyłki pocztowej, w której paczka odbierana jest przez Państwa w wybranej placówce Poczty Polskiej.

Płatności

Gwarancja

12 miesięcy

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

sprzedającego

Okres gwarancji

12 miesięcy
Dodatkowe informacje

 

W przypadku elementów eksploatacyjnych jak żarówki, żarniki okres gwarancji wynosi 1 miesiąc

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

PROMCAR Krzysztof Kloska
Keplera 10
41-800 Zabrze
Dodatkowe informacje

Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient może kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy. Sprzedawca, w ciągu 14 dni od dnia żądania zawierającego reklamację ustosunkuje się do reklamacji Towaru lub reklamacji związanej z realizacją Umowy sprzedaży zgłoszonej przez Klienta. Klient może zgłosić Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona w formie elektronicznej i przesłana na adres promcar@gmail.com. W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć opis zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje reklamacje i udziela Klientowi odpowiedzi. W przypadku Towarów objętych również gwarancją Sprzedający informuje, iż gwarancja na sprzedany Towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z ustawy o prawach konsumenta. Rękojmia Sprzedawca zapewnia Dostawę Towaru pozbawionego wad fizycznych i prawnych. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta, jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). Jeżeli Towar ma wadę Klient może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wad. Klient może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. b) żądać wymiany Towaru wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Towar wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową sprzedaży Towaru wadliwego w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową sprzedaży wymagałoby nadmiernych kosztów. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą na adres Sprzedawcy. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Towaru Klientowi. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, lecz termin ten nie może zakończyć się przed upływem terminu określonego w zdaniu pierwszym. W tym terminie Klient może odstąpić od Umowy sprzedaży lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny z powodu wady Towaru. Jeżeli Klient żądał wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady, termin do odstąpienia od Umowy sprzedaży lub złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny rozpoczyna się z chwilą bezskutecznego upływu terminu do wymiany Towaru lub usunięcia wady. W przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą, Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi przed upływem 1 roku od dnia Dostawy. Klient będący Przedsiębiorcą traci uprawnienia z tytułu rękojmi, jeżeli nie zbadał Towaru w czasie i w sposób przyjęty przy Towarach tego rodzaju i nie zawiadomił niezwłocznie Sprzedawcy o dostrzeżonej wadzie.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro miniKurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Pocztex Kurier 48
na własny koszt
za darmo z pakietem
Paczka w RUCHu
na własny koszt
za darmo z pakietem
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
Promcar
Keplera 10
41-800 Zabrze

O sprzedającym

hansikk

O sprzedającym

hansikk

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 17 lat i 11 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:17

Dane firmy

Krzysztof Kloska
PROMCAR
Keplera 10
41-800 Zabrze
REGON: 241249550
NIP: 648-239-73-86

Kontakt

  • 327****** (pokaż)
  • 660****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 16:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

     Firma Promcar zajmuje się sprzedażą detaliczną i hurtową akcesoriów i części motoryzacyjnych. Jesteśmy bezpośrednim producentem, oraz importerem sprzedawanego towaru, dzięki temu zapewniamy najlepszą jakość produktów, przy zachowaniu korzystnych cen. W naszej ofercie znajdą Państwo między innymi zestawy oświetlenia xenonowego, czujniki parkowania, autoalarmy,      światła do jazdy dziennej, oświetlenie led i wiele innych akcesoriów i części samochodowych – na naszej stronie można zapoznać się z pełną ofertą. Na sprzedawane przez nas towary udzielamy 12 miesięcznej gwarancji realizowanej w naszej firmie, co skraca czas reklamacji do minimum.

Pozostałe informacje

Niniejsza strona  jest przyporządkowana do Konta Sprzedającego pod nazwą hansikk na platformie handlowej Allegro.

Regulamin Allegro jest dostępny pod adresem: http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php i znajduje on zastosowanie do umów zawieranych między Sprzedającym, a Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Wszelkie słowa, wyrażenia i akronimy występujące na niniejszej stronie i rozpoczynające się z dużej litery (np. Sprzedający, Allegro, Kupujący, Towar) należy rozumieć zgodnie z ich definicją zawartą w Regulaminie Allegro. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje dotyczące Sprzedającego oraz Transakcji zawieranych ze Sprzedającym za pośrednictwem platformy

handlowej Allegro: Dane sprzedającego: Krzysztof Kloska prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROMCAR KLOSKA KRZYSZTOF (adres miejsca prowadzenia działalności i adres

do korespondencji: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra

właściwego do spraw gospodarki, NIP 6482397386, REGON 241249550, adres poczty elektronicznej: biuro@promcar.pl

Nazwa Konta Sprzedającego:

hansikk

Karta Sprzedającego na platformie handlowej Allegro:

http://allegro.pl/show_user.php?uid=339003

Strona O mnie na platformie handlowej Allegro:

http://allegro.pl/my_page.php?uid=339003

Dane kontaktowe Sprzedającego:

Adres miejsca prowadzenia działalności i adres do korespondencji: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) Adres poczty elektronicznej: biuro@promcar.pl Numer telefonu kontaktowego: +48 724 35 31 (opłata jak za połączenie standardowe – według stawek właściwego operatora)

Istotne właściwości towaru: Istotne właściwości Towaru wystawionego na Transakcji określone są w

opisie danej Transakcji i udostępnione w Allegro. Dodatkowo informacje dotyczące istotnych właściwości Towaru określone są na Towarze, są trwale z nim połączone lub zawarte są w załączonym do przesyłki Towaru dowodzie zakupu. Cena towaru: Cena Towaru będącego przedmiotem danej Transakcji podana jest w opisie danej Transakcji zgodnie z jej rodzajem i wyrażona jest w złotych

polskich oraz zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT i cła. Cena Towaru nie zawiera jednak ewentualnych kosztów dostawy, które są wskazywane osobno w opisie danej Transakcji, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej. Zasady zapłaty ceny: Sprzedający udostępnia Kupującemu do wyboru następujące sposoby płatności, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.

Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego.

Płatności elektroniczne za pośrednictwem serwisu PayU.pl (spółka PayU SA z siedzibą w Poznaniu).

Informacje dot. rachunku bankowego Sprzedającego:

MultiBank

Numer rachunku: 17 1140 2017 0000 4702 1020 3141

Dostępne metody płatności elektronicznych poprzez PayU.pl wskazane są przed dokonywaniem płatności na stronie platformy handlowej Allegro oraz na stronie http://www.payu.pl/

W przypadku płatności przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedającego prosimy o podawanie w tytule przelewu nazwy Konta Użytkownika w platformie handlowej Allegro oraz numeru Transakcji – ułatwi to nam i przyspieszy księgowanie płatności.  

Koszt oraz termin i sposób dostawy:

Koszt dostawy: koszt dostawy Towaru jest wskazany w opisie danej Transakcji.

Termin dostawy:

Termin dostawy Towaru do Kupującego wynosi do 30 dni roboczych (od

poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy),

chyba że w opisie danej Transakcji podano krótszy termin. Termin ten

należy liczyć w następujący sposób:

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności przelewem lub

płatności elektroniczne - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta

rozliczeniowego Sprzedającego.

W przypadku wyboru przez Kupującego sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia umowy sprzedaży.

Dostępne sposoby dostawy lub odbioru, chyba że opis danej Transakcji stanowi inaczej:

Przesyłka kurierska; przesyłka kurierska za pobraniem.

Odbiór osobisty pod adresem: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze – w dni

robocze, w godzinach od 09:30 do 16:30 (od poniedziałku do piątku z

wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).

Termin, w jakim oferta lub informacja o cenie mają charakter wiążący:

Transakcja, jej opis i cena Towaru są wiążące z uwzględnieniem rodzaju danej Transakcji zgodnie z Regulaminem Allegro.

Miejsce i sposoby składania reklamacji:

Pisemnie na adres: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Katowicach. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. Informacje dotyczące procedury zawierania umowy sprzedaży między Sprzedającym i Kupującym za pośrednictwem platformy handlowej Allegro

Regulamin Allegro, z uwzględnieniem charakteru danej Transakcji, określa:

czynności techniczne składające się na procedurę zawarcia umowy;

skutki prawne potwierdzenia przez drugą stronę otrzymania oferty;

zasady i sposoby utrwalania, zabezpieczania i udostępniania przez Sprzedającego drugiej stronie treści zawieranej umowy;

metody i środki techniczne służące wykrywaniu i korygowaniu błędów we wprowadzanych danych.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj:

http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Sprzedający do każdej przesyłki Towaru dołącza dowód zakupu oraz specyfikację zawartej umowy sprzedaży. Umowa między Sprzedającym i Kupującym zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim. Usługi świadczone drogą elektroniczną: Sprzedający wystawia Towary korzystając z platformy handlowej Allegro, której usługodawcą jest Grupa Allegro. Regulamin Allegro określa również reguły świadczenia usług drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy handlowej Allegro. Regulamin

Allegro określa w szczególności: rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną, warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną, tryb postępowania reklamacyjnego, dane, których podanie jest niezbędne do świadczenia przez Grupę Allegro usług drogą elektroniczną.

W powyższym zakresie wszelkie informację zawarte są w Regulaminie Allegro, który dostępny jest tutaj:

http://allegro.pl/country_pages/1/0/user_agreement.php

Dane osobowe: Administrator danych osobowych:Krzysztof Kloska prowadzący działalność gospodarczą pod firmą PROMCAR KLOSKA KRZYSZTOF (adres miejsca prowadzenia działalności i adres  do korespondencji: ul. Keplera 10, 41-800 Zabrze, powiat Zabrze, woj. ŚLĄSKIE) wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, NIP 6482397386, REGON 241249550, adres

poczty elektronicznej: biuro@promcar.pl Dane zbierane przez Administratora zbierane są wyłącznie w celach związanych z przeprowadzeniem Transakcji i z realizacją umów sprzedaży zawartych w wyniku Transakcji Sprzedającego. Dane przekazujemy także wybranemu przez Kupującego przewoźnikowi w

zakresie niezbędnym dla dokonania dostawy Towaru. Obecnie korzystamy z: DHL Express (Poland) Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-823), przy ul. Osmańskiej 2, Numer KRS:0000047237, REGON: 012005407 NIP: 5270022391 Poczta Polska Spółka Akcyjna, ul. Stawki 2, 00-940 Warszawa NIP: 525-000-73-13, KRS: 0000334972, K-EX Sp. z o.o. ul. Zagnańska 61, 25-528 Kielce NIP 959 185 69 95 REGON 260287537, INPOST SP Z O O (KRS: 0000442032, NIP: 6793087624, REGON: 122726260) Malborska 130 30-624 Kraków. Prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania

Każdy ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Każdemu przysługuje prawo do kontroli przetwarzania danych, które jej dotyczą, zawartych w zbiorze danych Administratora. W celu realizacji powyższych uprawnień można przesłać stosowną wiadomość pisemnie na adres Administratora lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@promcar.pl

Dobrowolność podania danych osobowych Podanie danych osobowych przez Kupującego jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie Allegro danych osobowych niezbędnych do udziału w Transakcji i zawarcia umowy sprzedaży skutkuje odmową udziału w Transakcji lub zawarcia umowy sprzedaży. Dane niezbędne do zawarcia umowy sprzedaży lub udziału w Transakcji są także każdorazowo wskazane na stronie internetowej platformy handlowej Allegro.

Numer oferty: 7625444261

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro