Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Pralko-suszarka HOTPOINT ARISTON AQD1070D 10/7kg

od
MARKET-262
1 678,00
83,90 zł x 20 rat raty zero
Ubezpieczenia od 243,81 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 2 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
      Hotpoint-Ariston
    • Szerokość produktu:
      64 cm
    • Głębokość produktu:
      69 cm
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Maksymalny wsad - pranie:
      10 kg
    • Maksymalny wsad - suszenie:
      7 kg
    • Sposób załadunku:
      od frontu
    • Maksymalna prędkość wirowania (obr./min):
      1400
    • Klasa efektywności energetycznej:
      A

Opis

Pralko-suszarka HOTPOINT ARISTON AQD1070D 49 EU/B

Klasa efektywności energetycznej: A

Wsad (pranie) [kg]: 10

Wsad (suszenie) [kg]: 7

Zużycie wody na cykl (pranie, wirowanie, suszenie) [l]: 108

Głębokość [cm]: 69

Parametry techniczne

  • Sterowanie: Elektroniczne
  • Wyświetlacz elektroniczny: Tak
  • Automatyka wagowa: Tak
  • Opóźniony start: Tak
  • Funkcje dodatkowe: Zapamiętywanie ustawionych programów (Memo)
  • Rodzaj bębna: Poliplex
  • Zastosowane technologie: Super Silent, Super Wash, Certyfikat Woolmark
  • Wskaźnik postępu programu: Tak

Bezpieczeństwo

  • Zabezpieczenie przed dziećmi: Tak
  • Zastosowane zabezpieczenia: Zabezpieczenie przed dziećmi, Blokada przedwczesnego otwarcia drzwi

Parametry prania

  • Ilość programów prania [⑽]: 16
  • Programy prania: Pranie wstępne, Łatwe prasowanie, Pranie ręczne, Baby Cycle, Antyalergiczny, Białe, Syntetyki, Wełna, Delikatne, Ciemne, Bawełna 60 stopni, Jedwab i Firany, Kolorowa Bawełna
  • Regulacja obrotów wirowania: Tak

Parametry suszenia

  • Ilość programów suszenia [⑽]: 3
  • Programy suszenia: Suszenie bawełny, Suszenie wełny, Suszenie syntetyków
  • Szybkie suszenie: Nie

Efektywność energetyczna

  • Zużycie energii na cykl (pranie, wirowanie, suszenie) [kWh]: 6.12
  • Zużycie energii na cykl (pranie, wirowanie) [kWh]: 1.83
  • Klasa efektywności prania: A
  • Wsad (pranie) [kg]: 10
  • Wsad (suszenie) [kg]: 7
  • Zużycie wody na cykl (pranie, wirowanie, suszenie) [l]: 108
  • Zużycie wody na cykl (pranie, wirowanie) [l]: 77
  • Klasa efektywności energetycznej: A
  • Poziom emitowanego hałasu (pranie) [dB]: 53
  • Poziom emitowanego hałasu (wirowanie) [dB]: 82
  • Poziom emitowanego hałasu (suszenie) [dB]: 60
  • Roczne zużycie energii (pranie. wirowanie, suszenie) [kWh]: 260
  • Roczne zużycie energii (pranie. wirowanie) [kWh]: 79
  • Roczne zużycie wody (pranie, wirowanie, suszenie) [⑽]: 0.0
  • Maks. prędkość wirowania [obr/min]: 1400
  • Roczne zużycie wody (pranie, wirowanie) [⑽]: 0.0
  • Wilgotność resztkowa [%]: 53
  • Produkt do zabudowy: Nie

Akcesoria i wyposażenie

  • Załączone wyposażenie: Wąż doprowadzający zimną wodę, Wąż odpływowy

Parametry fizyczne

  • Wysokość [cm]: 89
  • Szerokość [cm]: 64
  • Głębokość [cm]: 69
  • Kierunek otwierania drzwi: W prawo
  • Kolor: Biały
  • Waga [kg]: 75

Wsparcie

  • Gwarancja producenta: 24 miesiące
  • Kontakt z serwisem: Hotpoint Ariston, Centrum Pomocy Technicznej - 801 33 22 11
raty zero

Przykład reprezentatywny: RRSO (Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania): 0,00%, całkowita kwota kredytu: 1500 zł, całkowita kwota do zapłaty: 1500 zł, oprocentowanie stałe 0%, całkowity koszt kredytu: 0,00 zł (w tym: prowizja: 0 zł, odsetki: 0 zł), 20 równych miesięcznych rat w wysokości po: 75 zł. Kalkulacja na dzień 6.05.2019 r. dokonana na reprezentatywnym przykładzie (przy założeniu, że dla kredytu odnawialnego cała jego kwota została wykorzystana jednorazowo w ramach Transakcji Raty Od.nowa i nie zaszły okoliczności skutkujące nieprzedłużeniem umowy). Propozycją objęte są wybrane towary na zasadach dostępnych na: allegro.pl/raty/regulamin w okresie 1.07.2019 r. - 31.08.2019 r. Umowa o kredyt konsumencki zawierana jest, po dokonaniu pozytywnej oceny zdolności kredytowej, pomiędzy kredytobiorcą a: 1) BNP Paribas Bank Polska S.A., z którym Allegro.pl sp. z o.o. współpracuje i w imieniu którego pośredniczy w czynnościach faktycznych dot. zawierania umowy o kredyt odnawialny albo 2) Alior Bank S.A., mBank S.A., AS INBANK lub Kreditech Polska sp. z o.o., z którymi PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu pozostałych umów. Powyższe ma charakter wyłącznie informacyjny i nie jest ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego.

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Świętochłowice, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Odbiór osobisty w punkcie sprzedawcy pobranie
0,00 zł
2 dni robocze
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
9,00 zł
3-4 dni robocze
3-4 dni robocze
Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
243,81 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
373,36 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
428,73 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Salon MyCenter
ul. Kubiny 9
41-600 Świętochłowice
Dodatkowe informacje

1. Sklep MyCenter w Świętochłowicach ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 


2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Świętochłowicach posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 


3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 


4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 


5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 


6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Świętochłowicach niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 


7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 


8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: 272swietochlowice@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Kubiny 9, 41-600 Świętochłowice lub telefonicznie pod nr telefonu  32 770 27 73. 


9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 


10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 


11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 


12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Świętochłowicach. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Świętochłowicach nie ponosi odpowiedzialności.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Salon MyCenter
ul. Kubiny 9
41-600 Świętochłowice
Dodatkowe informacje

 

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
 

2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu.
 

3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 272swietochlowice@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Kubiny 9, 41-600 Świętochłowice.
 

4. Sklep MyCenter w Świętochłowicach niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail.
 

5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem: a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą.
 

6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej;
l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
 

7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Świętochłowicach niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Świętochłowicach, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Kubiny 9, 41-600 Świętochłowice.
 

8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Świętochłowicach w stanie nie zniszczonym.
 

9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
 

10. Sklep MyCenter w Świętochłowicach, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Świętochłowicach dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
 

11. Jeżeli Sklep MyCenter w Świętochłowicach nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
 

12. Sklep MyCenter w Świętochłowicach nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym

MARKET-262

O sprzedającym

MARKET-262

96,8%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,8/5
CZAS WYSYŁKI
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
NA ALLEGRO OD
od 10 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 12:16

Dane firmy

My Center S.A.
GUSTAWA EIFFEL'A 13
44-109 GLIWICE
REGON: 243705198
NIP: 631-265-49-73

Kontakt

  • 783 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 18:00
sobota
09:00 - 14:00
niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Salon MyCenter

ul. Kubiny 9

41-600 Świętochłowice


Numer konta: 90 1050 1214 1000 0024 2721 7654

My Center S.A. 

ul. Gustawa Eifffel'a 13, 44-109 Gliwice

Konto: ING Bank Śląski S.A

Pozostałe informacje

„Pamiętaj!    Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy, dane do faktury i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.    Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.    Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.   Sprawdź czas wysyłki towaru (czas jaki mamy na nadanie towaru u przewoźnika)  Odbierając paczkę sprawdź dokładnie stan paczki i towaru, przy kurierze, masz do tego prawo. „

Numer oferty:8194291990
Zgłoś naruszenie zasad

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro