, , ,

Pralka WHIRLPOOL AWE 60110

od
PARTNERANDRZEJ8
999,00
99,89 zł x 11 rat ()
Ubezpieczenia od 145,15 zł
dowiedz się więcej
Liczba sztuk
z 20 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
  • Dane podstawowe
    • Stan:
      Nowy
  • Parametry fizyczne
    • Kolor dominujący:
      biały
    • Szerokość produktu:
      40 cm
    • Wysokość produktu:
      90 cm
    • Głębokość produktu:
      60 cm
  • Dane szczegółowe
    • Sposób załadunku:
    • Maksymalny wsad:
      6 kg
    • Maksymalna prędkość wirowania (obr./min):
      1000
  • Efektywność energetyczna
    • Klasa efektywności energetycznej:

Opis

Sklep Agd Rtv zaprasza do zakupu pralki ładowanej od góry

Whirlpool awe 60110

DANE TECHNICZNE

Szerokość urządzenia (mm)    400

Szerokość zapakowanego urządzenia (mm)   450

Głębokość urządzenia   600

Głębokość zapakowanego urządzenia (mm)  700

Wysokość urządzenia (mm)   900

Wysokość zapakowanego urządzenia (mm)  940

Waga netto (kg)   53

Waga brutto (kg)   54

Natężenie (A)   10

Długość kabla przyłączeniowego (cm)  120

Moc przyłączeniowa (W)  2100

Poziom hałasu db(A) - wirowanie  76

Poziom hałasu db(A) - pranie   59

Kod EAN  8003437726750

TYP URZĄDZENIA   Wolnostojące

CECHY CHARAKTERYSTYCZNE

Pojemność  6

Sposób ładowania  Ładowana od góry

Maksymalna prędkość wirowania  1000

Oddzielne ustawienia temperatury

Stopniowe

Regulacja obrotów wirowania

Zmienny

Opóźnienie czasu startu

Podany czas startu

EFEKTYWNOŚĆ

Klasa efektywności energetycznej  A+

Roczne zużycie energii (kWh/rok)  192

Efektywność suszenia  C

Roczne zużycie wody (l/rok)  8926

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 0,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: GLIWICE, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
0,00 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
9,99 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.

Ubezpieczenia

Ubezpieczenie zapewnia PZU S.A.
Ubezpieczenie wybierzesz przy zakupie w koszyku.
Wariant I - Podstawowy
145,15 zł
36 miesięcy po gwarancji producenta
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant II - Standardowy
POLECAMY
222,28 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
Ogólne Warunki Ubezpieczenia
Wariant III - Rozszerzony
255,24 zł
za 60 miesięcy
Ubezpieczenie obejmuje naprawę lub wymianę sprzętu w przypadku:
  • awarii po gwarancji producenta
  • uszkodzenia
  • dewastacji
  • zalania
  • zniszczenia
  • utraty
Ogólne Warunki Ubezpieczenia

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące
12 miesięcy dla przedsiębiorców

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

Salon MyCenter
Krakowska 25
41-808 Zabrze
Dodatkowe informacje

1. Sklep MyCenter w Zabrzu ma obowiązek dostarczenia towaru w stanie wolnym od wad. 


2. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską w oryginalnym, nieotwartym opakowaniu, wraz z pełną dokumentacją, tj. dowodem zakupu i kartą gwarancyjną. Produkty oferowane przez Sklep MyCenter w Zabrzu posiadają kartę gwarancyjną producenta oraz instrukcję obsługi. 


3. W razie niezgodności dostarczonego Towaru ze złożonym zamówieniem, Konsument powinien odmówić przyjęcia niezamawianego Towaru i niezwłocznie powiadomić o tym obsługę sklepu. 


4. Nabywcy przysługuje prawo złożenia reklamacji zarówno odnośnie wykonania umowy sprzedaży jak i wykonania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną. W razie stwierdzenia występowania wady rzeczy sprzedanej Sprzedający ponosi odpowiedzialność określoną w szczególności w przepisach art. 556 i 5561-5563 Kodeksu cywilnego. 


5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno, aczkolwiek nie jest to wymóg rozpatrzenia reklamacji, zawierać: a. Imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis wady Towaru, d. datę zakupu i numer dowodu zakupu (paragon, faktura), e. protokół szkody, f. zdjęcia uszkodzenia towaru g. rodzaj roszczenia reklamacyjnego. 


6. W razie ewentualnych braków reklamacji uniemożliwiających jej rozpatrzenie Sklep MyCenter w Zabrzu niezwłocznie powiadomi o konieczności jej uzupełnienia. 


7. Zastosowanie się do ust. 5 będzie stanowiło ułatwienie i pozwoli na sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji. 


8. Reklamacje można składać mailowo pod adresem e-mail: 12zabrze@mycenter.pl, pod adresem pocztowym ul. Krakowska 25, 41-808 Zabrze lub telefonicznie pod nr telefonu 784 522 849. 


9. Odpowiedź na zgłoszone żądanie zostanie udzielona w terminie 14 dni. 


10. W przypadku reklamacji dotyczących uprawnień z gwarancji, należy kontaktować się z serwisem producenta, wyszczególnionym w karcie gwarancyjnej. 


11. W wypadku gdy Konsument nie korzysta z prawa do odstąpienia od umowy, jego obowiązkiem jest rozpakowanie Towaru (nie niszcząc opakowania, ani profili styropianowych) w celu sprawdzenia czy produkt nie posiada uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń itp.). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności należy sporządzić Protokół Szkody wraz z osobą dostarczającą paczkę i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. 


12. Zwrot Towaru w sytuacji określonej w ust. 10 odbywa się na koszt sklepu MyCenter w Zabrzu. W przypadku uszkodzeń mechanicznych (rys, wgnieceń, itp.) powstałych po wydaniu Towaru sklep MyCenter w Zabrzu nie ponosi odpowiedzialności.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Salon MyCenter
Krakowska 25
41-808 Zabrze
Dodatkowe informacje

1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 


2. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r. poz. 827) Nabywca będący Konsumentem ma prawo do odstąpienia od umowy świadczenia usług drogą elektroniczną bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia tej umowy. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu. 


3. Odstąpienie dokonywane jest przez złożenie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w szczególności z wykorzystaniem formularza (http://www.mycenter.pl/files/oswiadczenie_odstapienia_od_umowy.pdf) i wysłane dowolnym kanałem porozumienia się na odległość, m.in.: a) wiadomością e-mail, na adres 12zabrze@mycenter.pl, b) w formie pisemnej, na adres sklepu: ul. Krakowska 25, 41-808 Zabrze. 


4. Sklep MyCenter w Zabrzu niezwłocznie przesyła Konsumentowi potwierdzenie odebrania oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy sprzedaży, na wskazany przez Konsumenta adres e-mail. 


5. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy bez ponoszenia kosztów, za wyjątkiem:a) dodatkowych koszów poniesionych przez Konsumenta w związku z wyborem sposobu dostarczenia towaru innym niż najtańszy, zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego b) bezpośrednich kosztów zwrotu towaru (kosztów wysyłki towaru), c) kosztów zwrotu rzeczy, jeżeli ze względu na swój charakter rzeczy te nie mogą zostać w zwykłym trybie odesłane pocztą. 


6. Prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej na odległość, o którym mowa w ust. 1. nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; b) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; d) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; e) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; f) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; g) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; h) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; i) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; j) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; k) zawartej w drodze aukcji publicznej; l) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; m) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy. 


7. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z prawa odstąpienia od umowy, Konsument jest obowiązany zwrócić towar Sklepowi MyCenter w Zabrzu niezwłocznie tj. nie później niż w terminie nie dłuższym niż 14 (czternaście) dni na adres Sklepu. Konsument może także dokonać zwrotu towaru przekazując go do odbioru osobie upoważnionej przez Sklep MyCenter w Zabrzu, przy zachowaniu w/w terminów. Dla do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Towar należy dostarczyć na adres sklepu: ul. Krakowska 25, 41-808 Zabrze. 


8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszty przesyłki) mając na uwadze, aby wybrać taki sposób, by towar dotarł do Sklepu MyCenter w Zabrzu w stanie nie zniszczonym. 


9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 


10. Sklep MyCenter w Zabrzu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z zastrzeżeniem ust. 5. Sklep MyCenter w Zabrzu dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. 


11. Jeżeli Sklep MyCenter w Zabrzu nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 


12. Sklep MyCenter w Zabrzu nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

O sprzedającym

PARTNERANDRZEJ8

O sprzedającym

PARTNERANDRZEJ8

99,2%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
KOSZT WYSYŁKI
5,0/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 12 lat i 5 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
wczoraj o 20:47

Dane firmy

My Center S.A.
GUSTAWA EIFFEL'A, 13
44-109 GLIWICE
REGON: 243705198
NIP: 631-265-49-73

Kontakt

  • 784 *** *** (pokaż)

Informacje o sprzedającym

Adres sklepu: Salon MyCenter ul. Krakowska 25 41-808 Zabrze

Pozostałe informacje

Wysyłka kurierska:

1. Towar jest dostarczany przez firmę kurierską lub przesyłką pocztową..

2. Wszelkie

informacje na temat przesyłki można uzyskać następnego dnia od daty

wysłania pod numerem telefonu podanym na stronie aukcji.

3. Firma kurierska nie wnosi do mieszkania paczek ważących powyżej 30 kg.

4. Prosimy o sprawdzenie dostarczonego towaru przy odbiorze.

5.

Towary wysyłane są w terminie do trzech dni roboczych, wyjątkiem są

towary wielkogabarytowe ( chłodziarko-zamrażarki , lodówki Side-by-side,

TV wielkoekranowe) w przypadku których termin wysyłki może wynieść do 5

dni roboczych.


„Pamiętaj!    Sprawdź poprawność danych w formularzu. Zwróć szczególną uwagę na adres dostawy, dane do faktury i numer telefonu. Prawidłowe dane przyspieszą wysyłkę.    Wysyłki realizujemy tylko na terenie Polski.    Kurier wniesie przesyłkę, której waga nie przekracza 30 kg.   Sprawdź czas wysyłki towaru (czas jaki mamy na nadanie towaru u przewoźnika)  Odbierając paczkę sprawdź dokładnie stan paczki i towaru, przy kurierze, masz do tego prawo. „

Numer oferty: 8435632575

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro