Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

PRALKA AUTOMATYCZNA DLA DZIECI ŚWIATŁO DŹWIĘK 3XAA

od
skleptodi_pl - 99,6%
Allegro Smart!z kurierem
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł (punkty odbioru) lub od 100 zł (kurier)
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Kolor/wzór
Liczba sztuk
ze 189 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Baterie:
      3 x AA w zestawie
    • Kolor dominujący:
      odcienie różu
    • Wysokość produktu:
      18.5 cm
    • Głębokość produktu:
      13.5 cm
    • Szerokość produktu:
      24 cm
    • Certyfikaty, opinie, atesty:
      CE
    • Materiał:
      Plastik, Inny

Opis

Pralka Otwierana Na Baterie Działa Jak Prawdziwa

PRALKA OTWIERANA NA BATERIE

Wspaniała zabawa, realistyczna i doskonale wykonana pralka dla małej gosposi.

Teraz każda dziewczynka będzie mogła zadbać o stroje ulubionych lalek i misiów.

Wystarczy włożyć ubranka do pralki, wybrać odpowiedni program (mycie, płukanie, wirowanie) i gotowe!

Możemy cieszyć się świeżo wypranymi ubrankami.

Działa jak prawdziwa!

Pralka posiada efekty świetlne i dźwiękowe, co z pewnością urozmaici zabawę.

Zasilana bateriami:  3 x AA (1.5V) - w zestawie

Wymiary zabawki:

18, 5 cm x 13,5 cm x 24 cm

Wymiary opakowania:

30 cm x 15,5 cm x 28,5 cm

Zabawka przeznaczona dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Pralka zapakowana w kolorowe pudełko, idealnie nadające się na prezent.

2209

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Mińsk Mazowiecki, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
czw. 9 kwi. w punkcie
z pakietem
0,00 zł
czw. 9 kwi. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Allegro Kurier24 InPost
10,99 zł
czw. 9 kwi. u Ciebie
za darmo z pakietemdla zakupu od 100 zł
czw. 9 kwi. u Ciebie
Allegro Kurier24 InPost pobranie
15,87 zł
czw. 9 kwi. u Ciebie
czw. 9 kwi. u Ciebie
Przesyłka kurierska
16,90 zł
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
Przesyłka kurierska pobranie
18,90 zł
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie
czw. 9 kwi. - pt. 10 kwi. u Ciebie

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

adres zostanie podany przez e-mail
adres serwisu do reklamacji
00-000 miejscowość
Dodatkowe informacje

Witaj,

Dbamy o to, aby każdy produkt spełniał Twoje oczekiwania i był zgodny z opisem.

Jeśli z jakiś powodów nie jesteś zadowolony z produktu zakupionego u nas możesz go zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania. Warunki zwrotów znajdują się w zakładce Zwroty. 

Zawsze jednak najpierw napisz do nas. Postaramy się rozwiązać problem.

Gdyby jednak podczas użytkowania produktu ujawniły się jego wady prosimy o wysłanie do nas e-maila z reklamacją.

Zgodnie z prawem w ciągu 2 lat od daty wydania towaru możesz zgłosić reklamację z rękojmii za wady fizyczne.

Natomiast warunki oraz okres gwarancji producenta umieszczone są w karcie gwarancyjnej umieszczonej w opakowaniu razem z produktem. Jeśli brak karty gwarancyjnej to obowiązuję tylko rękojmia.

Uwaga! Prosimy o sprawdzenie towaru przy kurierze na okoliczność wszelkich uszkodzeń mechanicznych. Jeśli zauważysz uszkodzenie mechaniczne podczas odbioru paczki od kuriera prosimy o spisanie protokołu szkody przy kurierze (Uwaga! Kurier ma obowiązek spisać protokół przy Tobie. Niestety kurierzy często nie chcą tego robić tłumacząc się brakiem czasu. Jednak jest to Twoje prawo więc powinienieś z niego skorzystać.).

W mailu dotyczącym reklamacji powinienieś umieścić poniższe informacje:

- data zakupu towaru,

- data wystąpienia wady/niezgodności,

- opis wady/niezgodności,

- oczekiwania (np. naprawa, zwrot gotówki lub wymiana na nowy),

- swoje dane teleadresowe oraz login z allegro,

- numer aukcji na której został zakupiony towar.

W odpowiedzi otrzymasz maila co dalej należy zrobić.

Jeśli konieczna będzie wysyłka powiadomimy Cię o tym.

Odpowiedź otrzymasz w ciągu 14 dni od daty dostarczenia towaru do serwisu (wysyłka, adres otrzymasz w mailu zwrotnym).

Jesli reklamacja zostanie uznana otrzymasz zwrot kosztów wysyłki towaru (najtańsza opcja wysyłki).

W zakresie reklamacji zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

W razie problemów prosimy o kontakt.

Odpowiadamy na wszystkie maile w ciągu 12 godzin.

Pozdrawiamy

Zespół MK Net Projekt


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Kurier24 InPost
za darmo
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
adres zostanie podany e-mailem
e-mail
00-000 miejscowość
Dodatkowe informacje

 

Masz prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty otrzymania jeśli nie spełni Twoich oczekiwań.

Proces zwrotu: 

1. Napisz do nas i powiadom o tym, że chcesz zwrócić produkt. 

2. Nie musisz podawać przyczyny. W ciągu 24 godzin otrzymasz maila z adresem do wysyłki zwortu. Nie wysyłaj zwortu na nasz adres, gdyż towary wysyłane są z różnych magazynów zewnętrznych.

3. W ciągu 14 dni towar powinien dotrzeć pod wskazany adres do zwrotów. Najlepiej wyślij towar od razu po otrzymaniu adresu. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Jeśli wybrałeś i masz wykupiną opcję Smart! to zwrot jest darmowy. Nie musisz wysyłać kurierem, lecz upewnij się że paczka dotrze w terminie do odbiorcy. W przeciwnym razie zwrot nie zostanie przyjęty.

4. Jeśli zwrot został przyjęty u odbiorcy wskazanego przez nas to otrzymasz od nas zwrot w ciągu 14 dni. Zwrot przelewamy na wskazane przez Ciebie konto. Zwracamy również koszty wysyłki towaru do Ciebie (najtańsza możliwa opcja wysyłki). Nie zwracamy kosztów zwrotu towaru.

Warunki zwortów:

- Towar musi być w pełni wartościowy, kompletny, nieuszkodzony, bez śladów użytkowania, oryginalnie zapakowany.

- O decyzji zwrotu musisz powiadomić nas w ciagu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, wysyłając maila do nas.

- W treści maila załącz oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

- W ciągu 14 dni od daty wysłania maila do nas towar powinien zostać dostarczony do wskazanego przez nas odbiorcy.

Uwaga! Jeśli otrzymałeś towar uszkodzony lub niekompletny, powinienieś zgłosić do nas reklamację (warunki reklamacji w zakładce Reklamacje). Pomocny będzie spisany z kurierem protokół szkody. 

Jeśli minął już 14-dniowy okres na zwrot to prawo zwrotu nie przysługuje. 

Wszelkie wady produktu ujawnione podczas użytkowania należy zgłaszać na maila kontakt@skleptodi.pl.

W sprawach zwrotów zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego mówiące o odstapieniu od umowy.

Pozdrawiamy

Zespół MK Net Projekt


O sprzedającym

skleptodi_pl

O sprzedającym


skleptodi_pl

99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od roku i 6 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 12:37

Dane firmy

Michał Krusiewicz
MK Net Projekt Michał Krusiewicz
Czarnieckiego, 15
05-300 Mińsk Mazowiecki
NIP: 8222159840

Kontakt

  • 25 *** ** ** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Dlaczego warto kupować u nas? 

Szybka realizacja zamówień. 

Zależy nam aby paczka jak najszybciej dotarła do Ciebie, gdyż wiemy jak ważna jest dla Ciebie jej zawartość. 

Ponad 95% paczek wysyłamy w ciągu 24 godzin od momentu złożenia zamówienia. 

Sprawdzeni kurierzy. 

Współpracujemy tylko z profesjonalnymi firmami kurierskimi, które spełniają wysokie standardy obsługi. 

Dzięki temu masz pewność, że paczka trafi do Ciebie bezpiecznie i na czas. 

Kurierzy dostarczają paczki w ciągu 2-3 dni roboczych. 

Śledzenie paczek. 

Zawsze otrzymujesz link do śledzenia swojej paczki. 

Dzięki temu wiesz co się z nią dzieje i kiedy będzie u Ciebie. 

Monitorujemy wszystkie paczki i jesteśmy w kontakcie z firmami kurierskimi. 

Otrzymujesz powiadomienia na e-mail o zmianie statusu Twojego zamówienia. 

Dobry kontakt. 

Jeśli masz pytania, chętnie na nie odpowiemy.  

Zadzwoń do nas pod nr tel. 25 740 20 85 lub wyślij e-mail na kontakt@skleptodi.pl 

Staramy się odpowiadać najszybciej jak to jest możliwe.  

Zwroty bez problemów. 

W ciągu 14 dni od otrzymania paczki masz prawo odstąpić od umowy i odesłać zamówiony przedmiot. 

Jeśli korzystasz z opcji Smart! to zwroty masz zawsze za darmo. 


Dziękujemy za Twoje zaufanie. 

Wiemy jak ważne jest poczucie bezpieczeństwa oraz zaufanie,  dlatego ciągle ulepszamy naszą ofertę oraz obsługę. 

Zaufało nam już wielu Klientów o czym świadczą pozytywne komentarze.


Nasza firma MK Net Projekt zajmuje się sprzedażą przedmiotów przez Interent przez serwis Allegro. Posiadamy także sklep internetowy.


Z nami możesz czuć się bezpiecznie. Dbamy o naszych Klientów oraz o to, aby czuli się swobodnie korzystając z naszych usług.


Jeśli masz jakiś problem to napisz do nas na kontakt@skleptodi.pl a odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Staramy się odpowiadać na e-maile tak szybko jak to możliwe.


Zapraszamy do zakupów na naszych aukcjach.


WAŻNE:

Informujemy, iż nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej oraz nie ma możliwości zakupu i/lub odbioru zakupionego przedmiotu w siedzibie firmy. 

Prowadzimy tylko i wyłącznie sprzedaż wysyłkową. 

Magazyn, z którego wysyłamy towar znajduje się poza siedzibą firmy.

Pozostałe informacje

UWAGA! 

Informujemy, iż ze względu na bardzo dużą ilość zamówień oraz opóźnienia u przewoźników nie jesteśmy w stanie zagwarantować dostarczenia paczek do świąt dla zamówień przyjętych po 18 grudnia. 

Prosimy o wcześniejsze składanie zamówień. Zamówienie przyjęte to takie, w których są prawidłowo wprowadzone dane do przesyłki oraz są opłacone lub wybrana jest opcja za pobraniem. 

Przypominamy, że najszybszą formą płatności są szybkie płatności online. 

Informujemy również że paczki do paczkomatów Inpost są dostarczane przez kurierów również w soboty.


Pytania i odpowiedzi:  

1. Czy możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie firmy?  

- Nie ma możliwości odbioru osobistego. W siedzibie firmy nie posiadamy magazynu towaru.  

2. Dlaczego dla produktu który wybrałem nie są dostępne wszystkie formy wysyłki?  

- Metoda wysyłki jest uzależniona od dostawcy oraz rodzaju towaru. Na przykład niektóre produkty są za duże i nie wejdą do paczkomatu.   

3. Czy mogę zapłacić zwykłym przelewem za zamówienie?  

- Tak. Płatność zwykłym przelewem bankowym jest możliwa. Proszę pamiętać, że zamówienie będzie dopiero przygotowywane w momencie, gdy środki wpłyną na nasze konto. Może to spowodować, że w międzyczasie produkt zostanie wyprzedany i nie będzie możliwa realizacja zamówienia. Dlatego polecamy szybkie płatności, aby przyśpieszyć realizację zamówienia. Na zwykły przelew czekamy maksymalnie 7 dni. Po tym czasie, gdy przelew nie wpłynie zamówienie zostaje anulowane.  

4. W jakim czasie moje zamówienie zostanie przygotowane i wysłane?  

- Większość zamówień realizujemy w ciągu 24 godzin (z wyłączeniem weekendów, świąt oraz dni wolnych od pracy). Zamówienia są realizowane w ciągu maksymalnie 72 godzin od złożenia zamówienia (lub jeśli płatność wybrana jako zwykły przelew - w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie). Szybkość realizacji zależy również od pory dnia złożonego zamówienia. Przykładowo zamówienia złożone wieczorem dnia poprzedniego często są wysyłane następnego dnia roboczego. Informujemy, że w okresie świąt Bożego Narodzenia zamówienia mogą być opóźnione ze względu na dużą ilość zamówień.  

5. Dlaczego moje zamówienie nadal ma status "w przygotowaniu"?  

- Zamówienie jest przygotwywane do wysyłki. Być może kurier nie pojawił się po odbiór zamówienia lub jest ono opóźnione z innych powodów. Jeśli masz pytania prosimy o napisanie do nas wiadomości lub kliknięcie przycisku "Dodaj zgłoszenie" na karcie zamówienia (link otrzymany w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia).  

6. Jak mogę anulować zamówienie?  

- Napisz do nas lub kliknij przycisk "Anuluj zamówienie" na karcie zamówienia (link otrzymany w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia).  

7. Jak mogę zwrócić zakupiony przedmiot?  

- Napisz do nas a otrzymasz wszelkie informacje jak dokonać zwrotu. Zwroty przyjmujemy w ciągu 14 dni od otrzymania przez Ciebie przesyłki. W tym czasie możesz wysłać nam wiadomość, ze chcesz zwrócić towar. Po tym terminie zwrotów nie przyjmujemy. Wysyłka towaru musi nastąpić w ciągu 14 dni (decyduje data nadania) od powiadomienia nas o zwrocie. W przeciwnym wypadku zwrot będzie nieskuteczny. Informujemy, ze nie przyjmujemy paczek za pobraniem. Zwrot nastąpi maksumalnie w ciągu 14 dni od momentu otrzymania paczki przez nasz magazyn. Szczegóły na stronie: Zwroty i reklamacje  

8. Dlaczego nie otrzymałem dowodu zakupu?  

- Dowodem zakupu jest zamówienie, które otrzymujesz po złożeniu zamówienia. Jeśli potrzebujesz faktury imiennej lub na firmę to prosimy o wpisanie takiej informacji wraz z danymi do faktury w pole "uwagi" podczas składania zamówienia. Jeśli potrzebujesz fakturę do wcześniejszego zamówienia to napisz do nas. Wystawiamy tylko faktury bez Vat (Zwolnienie podmiotowe z VAT zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9 Ustawy o VAT).  

9. Paczka jest uszkodzona. Co mam zrobić?  

- Za dostarczanie paczek odpowiedzialna jest firma kurierska. Jeśli paczka jest uszkodzona powinna być otwarta i sprawdzona w obecności kuriera (kurier ma taki obowiązek pomimo, że często odmawia bo nie ma na to czasu). Prosimy o powiadomienie kuriera, aby wrócił i spisał protokół uszkodzenia paczki. Jeśli z jakiś względów jest to niemożliwe to prosimy o kontakt.  

10. Chciałbym złożyć reklamację. Jak mogę to zrobić? 

 - Przyjmujemy reklamację drogą e-mail lub na telefon. Prosimy o kontakt. W mailu prosimy o podanie numeru zamówienia lub swoich danych abyśmy mogli odnaleźć zamówienie. Szczegóły w zakładkach: "Warunki zwrotów" oraz "Warunki reklamacji".  

11. Produkt nie spełnia moich oczekiwań.  

- Jeśli z jakiś powodów nie jesteś zadowolony z produktu to prosimy o kontakt. Jeśli nie minęło jeszcze 14 dni to możesz zwrócić towar jeśli jest on w pełni sprawny i nadaje się do ponownej sprzedaży. Jeśli nie to prosimy o zgłoszenie reklamacji. Większość problemów można rozwiązać, więc prosimy o kontakt z nami.  

12. Moja płatność nadal ma status "Płatność rozpoczęta" pomimo zakończenia procedury płatności w moim banku.  

- Prosimy o kontakt z dostawcą płatności (PayU lub Przelewy24) w celu wyjaśnienia sytuacji.  

13. Czy mogę otrzymać fakturę Vat?  

- Nie wystawiamy faktur Vat, gdyż nasza firma nie jest płatnikiem Vat (zwolnienie podmiotowe zgodnie z art. 113 ust. 1 i 9). Wystawiamy jedynie faktury bez Vat.


Numer oferty: 8639440944

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka