, , ,
sklep_TwojeMeble

Półka Wisząca Ścienna na Książki dla Dziecka Story

od
sklep_TwojeMeble
99,00
1 osoba kupiła 1 sztukę
Liczba sztuk
ze 100 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Bohater:
      brak
    • Szerokość mebla:
      110 cm
    • Wysokość mebla:
      20 cm
    • Głębokość mebla:
      22 cm
    • Waga (z opakowaniem):
      9 kg
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Model: Półka Wisząca Ścienna na Książki dla Dziecka Story

Producent: Lenart

Symbol: STORY_14

Pomieszczenie: Pokój dziecięcy i młodzieżowy

Kolor: biały / dąb nash

 

Właściwości

  • Szerokość: 110 cm
  • Wysokość: 20 cm
  • Głębokość: 22 cm
  • Waga: 9 kg
  • Materiał: laminat/folia
  • Stan produktu: samodzielny montaż

Cechy charakterystyczne

  • montaż półki na dowolnej wysokości
  • mebel idealny do eksponowania elementów dekoracyjnych
  • podłużna półka wisząca

Wykonanie

  • płyta laminowana

Uwagi

  • Produkt przeznaczony jest do samodzielnego montażu, w komplecie znajdują się wszystkie potrzebne elementy do składania oraz instrukcja.

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Dostawa i płatność

od 49,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Wieliczka, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Przesyłka kurierska
49,00 zł
31-32 dni robocze
31-32 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
79,00 zł
31-32 dni robocze
31-32 dni robocze
Płatności

Gwarancja

24 miesiące

Gwarancja

Rodzaj gwarancji

producenta/dystrybutora

Okres gwarancji

24 miesiące

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata

Adres do reklamacji

Omega Meble Sp. z oo.
Jedynka 15
32-020 Wieliczka
Dodatkowe informacje

1. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE   


1.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.   


1.2. Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.   


1.3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:  

1.3.1. pisemnie na adres: ul.Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka  

1.3.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@twojemeble.pl  


1.4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.   


1.5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.   


1.6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres:  

ul. Jedynaka 15,  

32-020 Wieliczka. 

 Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient poproszony zostanie o udostępnienie, po uprzednim uzgodnieniu terminu, Produktu Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.   


1.7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 1.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 1.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego. 

  

2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR   


2.1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.   


2.2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:  

2.2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz.1214).  

2.2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą.  

2.2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl. 

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Wszystkie metody dostawy dostępne w ofercie
na własny koszt
Adres do zwrotu
Omega Meble Sp. z o.o.
ul. Jedynaka 15
32-020 Wieliczka
Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przepis z ustawy).

Dodatkowe informacje

PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY  

 

1. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:  

1.1. pisemnie na adres: ul. Nowy Świat 27, 32-020 Wieliczka;  

1.2. w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: allegro@twojemeble.pl;   


2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dostępny jest u Sprzedawcy.Zwracany towar należy odesłać na swój koszt na adres magazynu:  

Omega Meble Sp. z o.o.  

ul. Jedynaka 15  

32-020 Wieliczka  

Z wyraźnym dopiskiem ZWROT 14 DNI  

Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.   


3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:  

3.1. dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt, będąc zobowiązany do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która: (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii lub części albo (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów; dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.  


4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.   


5. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Partner Meble FORTE). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.   


6. Konsument ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.  Konsument może zwrócić Produkt na adres:  ul. Jedynaka 15  32-020 Wieliczka.   


7. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.   


8. Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez konsumenta od umowy, które obowiązany jest ponieść konsument:  

8.1. Jeżeli konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w sklepie Partner Meble FORTE, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.  

8.2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu. Koszt odesłania towaru to 300zł z VAT.

8.3. W przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie konsumenta - rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnione do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa spełnionego świadczenia. 

O sprzedającym

sklep_TwojeMeble

O sprzedającym

sklep_TwojeMeble

98,3%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
4,9/5
CZAS WYSYŁKI
4,7/5
KOSZT WYSYŁKI
4,8/5
NA ALLEGRO OD
od 3 lat i 10 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 11:01

Dane firmy

Omega Meble Sp. z o.o.
ul. Nowy Świat 27
32-020 Wieliczka
REGON: 120311780
NIP: 683-198-05-18

Kontakt

  • 533 *** *** (pokaż)
poniedziałek - piątek
09:00 - 21:00
sobota - niedziela
09:00 - 18:00

Informacje o sprzedającym

Istniejemy na rynku od 2003 roku. Uwielbiamy piękny design, ekologiczne materiały wysokiej jakości i dbałość o najdrobniejsze szczegóły. Współpracujemy z najlepszymi polskimi producentami mebli, którym nasze wartości są bliskie. Pomagając meblować polskie domy realizujemy misję zmieniania rzeczywistości, która nas otacza, na lepsze. Pragniemy, by zakup mebli w Internecie był prosty i przyjemny, a nasze usługi na najwyższym poziomie. Satysfakcja Klienta, stały rozwój i innowacja to nasze trio, za którym stoi sukces.


Pozostałe informacje

1. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1.1. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych sklepuTwojeMeble, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

1.2. Cena Produktu uwidoczniona na stronie sklepu TwojeMeble podana jest w złotych polskich i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT oraz cła. Ceny nie zawierają jednak ewentualnych kosztów dostawy i płatności, które są wskazywane w trakcie składania Zamówienia.

1.3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie sklepu TwojeMeble jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w sklepie TwojeMeble, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.

1.4. Zawarcie Umowy Sprzedaży

1.4.1. W celu zawarcia Umowy Sprzedaży niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia.

1.4.2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie, co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie stosownej wiadomości na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia oraz oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia.


2. SPOSOBY PŁATNOŚCI

2.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:

2.1.1. Płatność za pośrednictwem systemu PayU.

2.1.2. Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy:

2.1.2.1. Bank: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.

2.1.2.2. Numer rachunku: 18 1020 2892 0000 5802 0574 3788

2.1.3. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki

2.1.4. Płatności w systemie ratalnym - Raty PayU


3. KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY

3.1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:

3.1.1. Przesyłka kurierska (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU). Firma kurierska pracuje pn-pt, w godz. 10-16.

3.1.2. Transport własny Sprzedawcy (USŁUGA NIE OBEJMUJE WNOSZENIA TOWARU).

3.1.3. Odbiór osobisty – miejsca i terminy odbiorów wskazywane są w trakcie składania Zamówienia poprzez Formularz Zamówienia oraz na stronie przedmiotu sklepu TwojeMeble.

3.2. Dostawa Produktów dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

3.3. Ewentualne koszty dostawy są wskazywane w trakcie składania Zamówienia. Są one uzależnione od wybranego przez Klienta sposobu dostawy oraz płatności. Koszty dostawy wskazane są również na stronie przedmiotu sklepu TwojeMeble.

3.4. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi od 1 do 10 tygodni, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. Termin ten należy liczyć w następujący sposób: 

3.4.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem lub za pośrednictwem PayU - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.

3.4.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.


4. POSTANOWIENIA KOŃCOWE  

4.1. Umowy zawierane poprzez sklep TwojeMeble zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.  

4.2. W sprawach nieuregulowanych powyżej, mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

4.3. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem będącym jednocześnie konsumentem zostają poddane właściwym sądom powszechnym. Spory powstałe pomiędzy Usługodawcą/Sprzedawcą, a Usługobiorcą/Klientem niebędącym jednocześnie konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Usługodawcy/Sprzedawcy.

Numer oferty: 8226886528

Inni klienci oglądali również

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro