Wpisz czego szukasz

Znajdziemy sprzedawców, którzy mają wszystko czego szukasz.

Wprowadź frazę
, , ,

Podnośnik siłownik gazowy mini mały 60N krótki

od
Super Sprzedawcy
monter_eo - 99,6%
Allegro Smart!
13 osób kupiło 63 sztuki
Darmowa dostawa Smart! przy zakupach od 40 zł
Dostawa od 8,99 zł
Czas wysyłki zwykle do 2 dni roboczych
Zwrot za darmo
14 dni na odstąpienie od umowy
Kolor/wzór
Liczba sztuk
z 4559 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT

Opis

Podnośnik gazowy do frontów meblowych KRÓTKI – Modern-Line

Moc: 60N

Krótkie siłowniki gazowe świetnie sprawdzą się w przypadku bardzo małych frontów. Długość maksymalna to jedynie 178mm.

Siłowniki Modern-Line posiadają atest gwarantujący bezproblemowe działanie na minimum 30000 cykli.

Należy dobrać odpowiednią moc siłowników do rozmiaru frontu meblowego. Do stabilnego działania zaleca się montaż dwóch siłowników do każdego frontu.

Wymiary:

  • Długość całkowita: 178mm
  • Odległość od mocowań (rozłożony): 156mm
  • Odległość od mocowań (złożony): 109mm

Zestaw składa się z:

  • Siłownika określonej mocy
  • Mocowania do korpusu
  • Mocowania do frontu (płyta meblowa)
  • Mocowanie do frontu (ramka aluminiowa)
  • Wkrętów montażowych
  • Instrukcji montażu

Cechy:

  • Wysoka jakość wykonania
  • Komplet montażowy do kilku rodzajów frontów
  • Atest wytrzymałościowy
  • Kąt otwarcia do 110 stopni

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

Opinie o produkcie

4,85

Opinie o produkcie


Rewelacyjny
4,85/5
(33 oceny)
29
3
1
0
0

9 stycznia 2020 od
Na 4 kupione 1 nie działa
Różnice mocy między siłownikami
24 marca 2019 od
Robi robotę.

Dostawa i płatność

od 8,99 zł

Dostawa i płatność


Wysyłka z: Kielce, Polska
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie
InPost Paczkomat 24/7
8,99 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
za darmo z pakietemdla zakupu od 40 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. w punkcie
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 2 cze. w punkcie
wt. 2 cze. w punkcie
Kurier
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier
Przesyłka kurierska
14,90 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. u Ciebie
Odbiór w punkcie za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Odbiór w punkcie za pobraniem
Odbiór osobisty
0,00 zł
wt. 2 cze. w punkcie
wt. 2 cze. w punkcie
Kurier za pobraniem
koszt dostawy
przewidywany czas dostawy
Kurier za pobraniem
Przesyłka kurierska pobranie
19,00 zł
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. u Ciebie
pon. 1 cze. - czw. 4 cze. u Ciebie

Punkty odbioru

BAGART Zakład Mebli
Partyzantów 127
29-100 Włoszczowa
woj. świętokrzyskie
email: biuro@hurtowniabagart.pl
tel.: 609628640

płatność tylko gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Hurtownia BAGART
Krakowska 291
25-801 Kielce
woj. świętokrzyskie
email: biuro@hurtowniabagart.pl
tel.: 609628640

poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

płatność kartą i gotówką
do odbioru w 7 dni roboczych
prosimy umówić się na odbiór

Czas wysyłki: zwykle do 2 dni roboczych.

Wyliczamy na podstawie wcześniejszych wysyłek tego sprzedawcy. Podczas tworzenia tej oferty, sprzedawca zadeklarował, że wyśle towar do 2 dni roboczych.

Płatności

Reklamacja

Reklamacja


Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

BAGART akcesoria meblowe
Krakowska 291
25-801 Kielce
Dodatkowe informacje

  

 6.1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.

6.2.Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad.

6.3.Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  1.  pisemnie na adres: ul. Krakowska 291, 25-801 Kielce;
  2.  w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@hurtowniabagart.pl

6.4.Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

 (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady

(2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży 

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

6.5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

6.6.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: ul. Krakowska 291, 25-801 Kielce. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Jeżeli ze względu na rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje. Jeżeli klient wraz z zakupionym towarem otrzymał paragon należy załączyć go do zwracanego przedmiotu.

  1.  POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

7.1.Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

7.2.Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich. 

7.3.Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie:http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

7.4.Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).


Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty


Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
BAGART akcesoria meblowe
Krakowska 291
25-801 Kielce
Dodatkowe informacje

WARUNKI ZWROTU TOWARÓW



  1. Kupujący (konsument) ma prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania. 
  2. Towar należy sprawdzić w obecności kuriera który dostarczył przesyłkę.
  3. Towar musi być odesłany w opakowaniu które uniemożliwia jego uszkodzenie, w przeciwnym razie srzedający ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu.
  4. Kupujący pokrywa koszt odesłania przedmiotu, a sprzedający zwraca koszta tj. koszt przedmiotu oraz koszt najtańszego wariantu dostawy, sprzedający nie ma obowiązku pokrycia dodatkowych kosztów przesyłki które kupująy wybrał przy dokonywaniu zakupów.
  5. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon.
  6. W przypadku prawidłowo złożonego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, sprzedający może odmówić przyjęcia zwrotu towaru, jeśli dotyczy to umowy: 

 

  • świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
  • w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  • w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
  • w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  • zawartej w drodze aukcji publicznej (licytacje w Allegro nie są aukcjami publicznymi);
  • świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  • dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.


 Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący jest konsumentem, a zakup nastąpił u przedsiębiorcy. Towar należy sprawdzać w obecności kuriera dostarczającego przesyłkę. 


O sprzedającym

monter_eo

O sprzedającym


99,6%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
5,0/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 14 lat i 9 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 09:31

Dane firmy

Sylwester Barański
BAGART Zakład Mebli
Podzamcze 18
29-100 Włoszczowa
REGON: 292400919
NIP: 656-146-31-95

Kontakt

  • 609 *** *** ()
poniedziałek - piątek
09:00 - 17:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

ODBIERZ PRZEDMIOTY OSOBIŚCIE W NASZEJ HURTOWNI W KIELCACH!


HURTOWNIA BAGART


W hurtowni akcesoriów meblowych BAGART dokładamy wszelkich starań aby nasi klienci byli w 100% usatysfakcjonowani z zakupów. Duża baza produktów i ciągle poszerzająca się oferta, możliwość ustalania indywidualnych cen, własny sklep internetowy, aukcje allegro, liczne promocje to tylko niektóre z zalet naszej firmy. Zapraszamy do skorzystania z oferty.

  • Polub nas na facebooku!
  • Odwiedź nas na google i dodaj opinię!


Setki nowych klientów każdego miesiąca nie mogą się mylić!


UWAGA!

Nasza firma prowadzi sprzedaż również poza allegro, w związku z tym może wystąpić sytuacja w której brakuje danego produktu o czym klient zostaje poinformowany najszybciej jak to możliwe. Zazwyczaj brakujące produkty uzupełniane są w czasie do 72h, po czym odbywa się realizacja zamówienia. Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu i zwrotu całej wpłaconej kwoty. Prosimy o wyrozumiałość.

Pozostałe informacje

Dostawa:

Koszty dostawy uzależnione są od wagi sumarycznej zamówionych produktów oraz od tego czy dane produkty można zapakować w standardowy sposób. Niejednokrotnie może zdarzyć się sytuacja w której nie będzie możliwości zapakować delikatnego produktu wraz z na przykład ciężkim koszem cargo, co może wpłynąć na cenę dostawy. W związku z tym w przypadku dużych różnic w cenie wysyłki w stosunku do założonych opłat na aukcji, które wynikają z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się w celu ustalenia najkorzystniejszej formy dostawy. 


NIE WYSYŁAMY PRZESYŁEK ZA GRANICĘ!


Cenniki dostaw:

Płatne z góry:

  • paczkomat InPost: 8,99zł
  • przesyłka kurierska: 14,90zł
  • przesyłka kurierska: 16,90zł (większe i cięższe produkty)
  • przesyłka kurierska: 39,00zł (największe i najcięższe produkty)
  • odbiór osobisty po przedpłacie

Płatne przy odbiorze

  • przesyłka kurierska pobraniowa: 19,00zł
  • przesyłka kurierska pobraniowa: 22,00zł (większe i cięższe produkty)
  • przesyłka kurierska pobraniowa: 45,00zł (największe i najcięższe produkty)
  • odbiór osobisty


Płatność:

-Płatność za pośrednictwem systemu PayU oraz Przelewy24.

-Płatność gotówką w przypadku odbioru osobistego.


Numer oferty: 6783887048

Inni klienci oglądali również

 

Ostatnio przeglądane


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro

Dodałeś przedmiot do koszyka

przejdź do koszyka