Sprzedaż zakończona

Nie było ofert kupna

Oferty sponsorowane, które mogą Cię zainteresować

, , ,

Plecak dla dzieci Nike mały plecaczek BA5559-438

od
Super Sprzedawcy
schurt
81,90
Allegro Smart!
4 monety
Liczba sztuk
z 3 sztuk
Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy
Otrzymasz kupiony przedmiot albo zwrócimy Ci pieniądze. Sprawdź szczegóły.

Parametry

    • Stan:
      Nowy
    • Faktura:
      Wystawiam fakturę VAT
    • Marka:
    • Bohater:
      brak
    • Wielkość:
      mała ( nie mieści A4)
    • Kolor:
      Odcienie niebieskiego
    • Cechy dodatkowe:
    • Pojemność:
      11 l
    • Wysokość produktu:
      31 cm
    • Szerokość produktu:
      25 cm
    • Głębokość:
      12 cm
    • Płeć:
      Chłopcy, Dziewczynki

Opis

Dane techniczne:

  • wymiary: (wysokość / szerokość / głębokość bez przedniej kieszeni): ok. 31 cm / 25 cm / 12 cm
  • kolor dominujący: odcień niebieskiego
  • kategoria: plecaczek dziecięcy
  • materiał dominujący: poliester
  • sygnatura produktu w sklepie: nik368

Plecak posiada jedną komorę oraz kieszeń z przodu na zamek. Po bokach kieszonki z siateczki. Ramiona są regulowane i lekko usztywniane.

Na przodzie małe logo Nike. Do zamka przymocowana jest zawieszka z napisem just do it. Spód wykończony materiałem, który nie chłonie wilgoci.

Dostawa i płatność

od 8,00 zł

Dostawa i płatność

Wysyłka z: Poznań, Polska
Aby mieć darmową dostawę, kup u schurt za co najmniej 390,00 zł.
Kupujesz więcej niż jedną sztukę?Sprawdź koszt dostawy dla wielu sztuk
Odbiór w punkcie
koszt dostawy
czas realizacji
Odbiór w punkcie
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
8,00 zł
2-4 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2-4 dni robocze
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
8,99 zł
2 dni robocze
z pakietem
0,00 zł
2 dni robocze
Kurier
koszt dostawy
czas realizacji
Kurier
Kurier GLS
12,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Kurier GLS pobranie
19,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska
12,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Przesyłka kurierska pobranie
19,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Pocztex Kurier48
16,40 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Listy i paczki pocztowe
koszt dostawy
czas realizacji
Listy i paczki pocztowe
Paczka48 pobranie
21,90 zł
2-4 dni robocze
2-4 dni robocze
Płatności

Reklamacja

Reklamacja

Czas na reklamację z tytułu rękojmi

2 lata
rękojmia wyłączona dla przedsiębiorców

Adres do reklamacji

KHM Katarzyna Kubiak
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 32/46
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

1. Naszym obowiązkiem prawnym jest dostarczenie zamówionego towaru bez wad. Z chwilą odebrania przez Użytkownika zakupionego towaru, Użytkownik za ten towar odpowiada. Sprzedawca odpowiada wobec Użytkownika z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym. Na zakupione towary nie jest udzielana gwarancja. 

2. W przypadku stwierdzenia wady Towaru Użytkownik ma prawo złożyć reklamację. Reklamację należy wysłać na adres: 

KHM Katarzyna Kubiak 

ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 32/46 

62-800 Kalisz 

Użytkownik wysyłając reklamację powinien załączyć pismo, które będzie zawierało co najmniej następujące dane: dane reklamującego (imię i nazwisko), adres zamieszkania, datę nabycia towaru, opisaną wadę, dzień powstania wady oraz żądanie sposobu doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z zapisami Kodeksu Cywilnego. Do zgłoszonej reklamacji Klient powinien dołączyć reklamowany towar. 

3. Użytkownik zostanie powiadomiony pisemnie lub mailowo o decyzji Sprzedawcy w sprawie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od daty jej zgłoszenia.

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy

Zwroty

14 dni na odstąpienie od umowy
Czas na odstąpienie od umowy
14 dni
Koszt zwrotu
Koszt zwrotu zależy od tego, jaką metodę dostawy wskażesz podczas zakupu.
dostawa
zwrot
Allegro Paczkomaty 24/7 InPost
za darmo
Allegro Punkty Poczta, Żabka, Orlen, Ruch
na własny koszt
za darmo z pakietem
Pozostałe metody
na własny koszt
Adres do zwrotu
KHM Katarzyna Kubiak
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 32/46
62-800 Kalisz
Dodatkowe informacje

1. Na podstawie Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Nabywca będący konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyn w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. 

2. W celu odstąpienia od umowy Konsument powinien złożyć jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które może zostać złożone przy użyciu wzoru udostępnionego poniżej: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór): (Oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) 

KHM Katarzyna Kubiak 

ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 32/46 

62-800 Kalisz 

Ja...................................niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następującej/ych rzeczy.........................................., numer oferty........................................ Data zawarcia umowy to.......................... data odbioru............................................ Imię i nazwisko........................ Adres......................... Data......................... Numer konta (*).................................................................................. ........................... Podpis (*) Nabywca może podać numer konta bankowego do zwrotu środków, jeśli wyraża na to zgodę. Zwrot na konto bankowe Nabywcy nie wiąże się z żadnymi opłatami dla Nabywcy. 

3. Oświadczenie odstąpienia od umowy należy odesłać na adres: 

KHM Katarzyna Kubiak 

ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 32/46 

62-800 Kalisz 

Zalecamy odsyłanie oświadczenia wraz z towarem. Niespełnienie tego warunku nie powoduje utraty prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy. 

4. W razie odstąpienia od Umowy, Umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy poprzez jego odesłanie na adres: 

KHM Katarzyna Kubiak 

ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 32/46 

62-800 Kalisz. 

5. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru. 

6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 

7. Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Konsumentowi, który odstąpił od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności związane z zakupem Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostawy, innego niż najtańszy standardowy sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę). Zwrot płatności zostanie dokonany niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 

8. Zwrot płatności dokonany zostanie przez Sprzedawcę przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument udzieli wyraźnej zgody na inny sposób płatności, który nie będzie wiązał się dla niego z żadnymi kosztami. 

9. Odstąpienie od Umowy przez Nabywcę będącego konsumentem nie jest możliwe w przypadkach, gdy zwrotowi podlegają świadczenia i towary, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. 


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umów: 

1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 

2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 

3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 

4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 

5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 

7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 

8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 

9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 

10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 

11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 

12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 

13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

O sprzedającym

schurt

O sprzedającym

schurt

99,5%

kupujących poleciło tego sprzedawcę
w ostatnich 12 miesiącach
ZGODNOŚĆ Z OPISEM
4,9/5
OBSŁUGA KLIENTA
5,0/5
KOSZT WYSYŁKI
4,9/5
Nie wyświetlamy już oceny za czas wysyłki.
Przewidywany czas dostawy zobaczysz na stronie oferty.
NA ALLEGRO OD
od 5 lat i 7 miesięcy
OSTATNIE LOGOWANIE
dzisiaj o 19:38

Dane firmy

Katarzyna Kubiak
KHM Katarzyna Kubiak
Z. Szweykowskiego 2H/5
61-606 Poznań
REGON: 301761269
NIP: 6181969327

Kontakt

  • 694****** (pokaż)
poniedziałek - piątek
10:00 - 20:00
sobota - niedziela
zamknięte

Informacje o sprzedającym

Ceny wysyłek dotyczą dostawy na terenie Polski. Nie realizujemy wysyłek zagranicznych.

Pozostałe informacje


Regulamin sklepu internetowego schurt na platformie Allegro I. POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników, w tym Nabywców, ze Sklepu prowadzonego przez Sprzedawcę na platformie Allegro. 

2. Regulamin udostępniany jest nieprzerwanie na stronie internetowej Sklepu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści.

 II. DEFINICJE 

Terminy użyte w Regulaminie oznaczają: 

1. Sprzedawca – KHM KATARZYNA KUBIAK z siedzibą w 61-606 POZNAŃ ul. SZWEYKOWSKIEGO 2H/5, posiadający numer identyfikacji podatkowej NIP: 6181969327, działalność wpisana do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Poznania pod numerem 80117/11 , który, prowadząc działalność gospodarczą, dokonuje w ramach Sklepu sprzedaży towarów lub świadczenia usług. Telefon: 694 896 944 (Opłata za połączenie zgodnie z taryfą operatora Użytkownika), e-mail: khm@sport-connection.pl 

2. Sklep – zbiór stron internetowych i narzędzi informatycznych (serwis internetowy) zarządzanych przez Sprzedawcę i pozwalających Użytkownikom na zawieranie Umów sprzedaży lub Umów o świadczenie usług, dostępny na koncie firmowym o nazwie schurt. 

3. Konsument - osoba fizyczna zawierająca w ramach sklepu Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową 

4. Nabywca – Użytkownik, który w ramach Sklepu zawarł Umowę sprzedaży lub Umowę o świadczenie usług 

5. Umowa sprzedaży – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest sprzedaż na rzecz Nabywcy rzeczy. 

6. Umowa o świadczenie usług – umowa zawarta w Sklepie na zasadach wynikających z Regulaminu pomiędzy Sprzedawcą a Nabywcą, której przedmiotem jest świadczenie przez Sprzedawcę na rzecz Nabywcy usługi lub usług. 

7. Umowa – obejmuje Umowę sprzedaży oraz Umowę o świadczenie usług. 

8. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu. 

9. Allegro – platforma handlowa on-line o charakterze otwartym, w ramach której dokonywane są transakcje oraz świadczone są inne usługi związane z transakcjami, prowadzona w domenie internetowej allegro.pl przez Grupę Allegro, dostępna również w ramach innych serwisów internetowych prowadzonych przez partnerów Grupy Allegro. 

10. Materiały – informacje zawarte na stronach internetowych Sklepu, m.in. nazwy i opisy oraz zdjęcia i ilustracje graficzne towarów, oznaczenia producentów towarów. 

11. Towar – rzecz ruchoma obejmująca odzież oraz inny asortyment udostępniony przez Sprzedawcę w Sklepie internetowym 

12. Dzień roboczy - dniem roboczym jest każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni wolnych określonych w ustawie z dnia 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. 1951 nr. 4 poz. 28 z poźn. zm.). 

13. Grupa Allegro – Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000268796, o kapitale zakładowym w wysokości 33.976.500,00zł, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 5272525995. 

14. Użytkownik – użytkownik Internetu, korzystający ze Sklepu, nabywający lub zamierzający nabyć towary lub usługi prezentowane przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu. 

15. PayU – PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, (60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 182), wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.000.000 zł w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 7792308495 oraz numer REGON 300523444. 

III. OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA ZE SKLEPU 

1. Użytkownik może korzystać ze Sklepu za pośrednictwem urządzeń komunikujących się z Internetem (komputer, telefon), z wykorzystaniem przeglądarki internetowej. 

2. Wykorzystywanie przez Użytkownika nazwy Sprzedawcy, logo Sklepu, Materiałów oraz innych niż Materiały składników Sklepu (w tym elementów graficznych Sklepu oraz układu i kompozycji Sklepu – tzw. layout) jest zabronione za wyjątkiem sytuacji wyraźnie wskazanych w Regulaminie lub gdy korzystanie ze wskazanych w niniejszym punkcie przedmiotów praw autorskich oraz przedmiotów własności przemysłowej jest możliwe na podstawie wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy. 

3. Użytkownik zobowiązany jest do nieujawniania osobom trzecim swojego loginu i hasła dostępu wykorzystywanego do logowania na platformie Allegro. 

IV. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ W SKLEPIE – ZAWARCIE UMOWY 

1. Użytkownik, przeglądając oferty sklepu, w szczególności prezentujące towary i koszty wysyłki, ma możliwość zapoznania się z ich opisem, cechami, parametrami technicznymi, ceną oraz kosztem wysyłki oraz kosztami dodatkowymi. Sprzedawca zobowiązuje się do prezentowania na powyższych stronach jasnych i rzetelnych informacji umożliwiających Użytkownikowi zapoznanie się z jego ofertą. 

2. Proces dokonywania zakupu przebiega zgodnie z zasadami funkcjonowania Allegro i regulaminem Allegro. 

3. Do złożenia zamówienia służy przycisk „Kupuję i płacę”. Złożenie zamówienia wiąże się z obowiązkiem zapłaty. 

4. Po otrzymaniu zamówienia Sprzedawca weryfikuje, czy zamówienie zostało złożone prawidłowo (zgodnie z postanowieniami Regulaminu). W przypadku stwierdzenia przez Sprzedawcę, iż zamówienie zostało złożone nieprawidłowo, Sprzedawca poinformuje o tym Użytkownika. 

5. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość weryfikacji danych Użytkownika poprzez kontakt telefoniczny lub za pomocą e-maila. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość odmowy zawarcia umowy sprzedaży (realizacji zamówienia za pobraniem), jeżeli nie będzie możliwe nawiązanie kontaktu z Użytkownikiem, podane przez niego dane okażą się nieprawdziwe lub nieaktualne, albo Użytkownik posiada negatywne komentarze. Poprzez brak możliwości nawiązania kontaktu z Użytkownikiem rozumie się brak możliwości nawiązania rozmowy telefonicznej lub nieudzielenie przez niego odpowiedzi w terminie 7 dni od daty wysłania do niego SMSa na podany przez niego numer telefonu lub e-maila na adres jego poczty elektronicznej. 

6. Sklep internetowy dołoży wszelkich starań, aby zamówienie Użytkownika zostało zrealizowane w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia złożenia zamówienia. Maksymalny termin realizacji zamówienia nie powinien jednak przekroczyć 30 dni roboczych. 

V. ZAPŁATA CENY 

1. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny za zamówiony w Sklepie towar, w tym za koszty dostawy, nie później niż w terminie 7 dni od dnia dokonania zakupu, z wyjątkiem sytuacji, gdy płatność następuje przy odbiorze. 

2. Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT) w wysokości wynikającej z odrębnych przepisów. 

VI. DOSTAWA 

1. Zamówiony Towar dostarczany jest do Użytkownika zarówno przez firmę kurierską (Siódemka/DPD lub Tba Express) jak i za pośrednictwem Poczty Polskiej. Okresowo umożliwiamy Użytkownikom dostawę za pośrednictwem firmy InPost. Użytkownik na etapie składania zamówienia decyduje o sposobie dostawy. 

2. Dostawa towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej, firmy InPost trwa zwykle od 1 do 3 dni roboczych od momentu wysłania towaru. Czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku zdarzeń losowych. 

3. Dostawa towaru za pośrednictwem Poczty Polskiej trwa zwykle od 1 do 5 dni roboczych od momentu wysłania towaru. Czas ten może ulec wydłużeniu w przypadku zdarzeń losowych. 

4. Przed odebraniem przesyłki od kuriera, Nabywca powinien sprawdzić, czy opakowanie w którym dostarczony został zakupiony Towar nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia, Nabywca może nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody. Brak protokołu szkody nie ogranicza prawa Nabywcy do składnia reklamacji. 

5. Jeżeli Sprzedawca nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że towar lub usługa nie są dostępne, niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia Umowy, zawiadomi o tym Nabywcę i zwróci całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, jeżeli jakakolwiek suma została już uiszczona. 

VII. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE - zakładka REKLAMACJE 

VIII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY - zakładka ZWROTY 

IX. POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu. Zmiana wchodzi w życie z chwilą opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie Sklepu w odniesieniu do Sklepu, w którym dochodzi do zawierania Umowy sprzedaży. 

2. Zmiana Regulaminu nie dotyczy Umów zawartych przed wejściem w życie nowego Regulaminu. 

3. We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego. W sprawach dotyczących Allegro (w tym wykorzystania loginu i hasła użytkownika Allegro) zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu Allegro. W sprawach dotyczących korzystania z usług PayU w związku z korzystaniem ze Sklepu, zastosowanie mają odpowiednie postanowienia Regulaminu świadczenia usługi PayU. 

4. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedawcę w ramach Sklepu będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne. 

5. Użytkownicy będący konsumentami mają możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl , w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”. 

6. Wszelka korespondencja kierowana do Sprzedawcy winna być kierowana na adres: 

KHM Katarzyna Kubiak 

Prymasa Stefana Wyszyńskiego 32/46 

62-800 Kalisz

Numer oferty: 8087400382

 


Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu

Allegro