PLAY-DOH CIASTOLINA CIASTKA WIADERKO HASBRO B5860
Opis
PLAY-DOH - Zestaw w wiaderku
Hasbro B5860
Ciastolina Play-Doh to niesamowicie kreatywny pomysł na zabawę dla twoich maluchów.
Ta miękka, plastyczna masa pozawala wyczarować dokładnie to, co się chce !
Tak naprawdę ograniczeniem jest jedynie własna wyobraźnia.
Dzięki swojej różnorodności Play-Doh nigdy się nie nudzi.
Producent : Hasbro
Wiek : 3+
Płeć : Chłopiec, dziewczynka
Wymiary (średnica x wys) : 14,5 x 11 cm
Dostawa i płatność
Dostawa i płatność
Reklamacja
Reklamacja
Czas na reklamację z tytułu rękojmi
Adres do reklamacji
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE PRZY UMOWIE SPRZEDAŻY: 1.Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towarów, zamówionych przez Nabywcę, bez wad. 2.Sprzedawca odpowiada wobec Nabywców będących konsumentami na zasadach dotyczących rękojmi za wady uregulowanej w ustawie - Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t.j. Dz. U. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). 3.W przypadku umów sprzedaży, w których Nabywcą nie jest konsument, w maksymalnym zakresie dopuszczalnym przez prawo wyłącza się zastosowanie przepisów art. 556-576 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 93 z późn. zm.). 4. Realizacja uprawnień z tytuły rękojmi za wady jest dalej określana jako reklamacja. 5. Reklamacje mogą być zgłaszane: a. pisemnie, na adres Sprzedawcy.; b. e-mailem, na adres poczty elektronicznej Sprzedawcy 6.Nabywca będący konsumentem ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 lat od dostarczenia mu zamówionych towarów. 7.Jeśli zamówiony towar ma wadę Nabywca będący konsumentem, składając reklamację, może: a. złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny; b. złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy; c. zażądać wymiany towaru na wolny od wad; d. zażądać usunięcia wady. 8.W terminie 14 dni od złożenia reklamacji, Sprzedawca ustosunkuje się do niej i powiadomi Nabywcę będącego konsumentem o sposobie dalszego postępowania. 9.W przypadku, gdy do zrealizowania żądań Nabywcy będącego konsumentem, przedstawionych w reklamacji, konieczne jest dostarczenie przez niego Sprzedawcy reklamowanego towaru, Nabywca będący konsumentem dostarczy reklamowany towar na adres Sprzedawcy. Koszty tej dostawy ponosi Sprzedawca. 10. Sprzedawca dołoży starań, by reklamacje były rozpatrywane bez zbędnej zwłoki. 11.Po wyczerpaniu procedury uregulowanej w niniejszej Sekcji, Nabywca nie ma możliwości skorzystania z żadnych pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji (dostępna jest droga sądowa). Nie jest możliwe dochodzenie roszczeń na drodze pozasądowej. 12.Sprzedawca nie udziela gwarancji na Produkty ani nie oferuje żadnych usług posprzedażnych. 13.O ile nabyty towar objęty jest gwarancją np. producenta, importera itp., której zakres potwierdza wydany wraz z towarem dokument gwarancyjny, Nabywca może wykonywać uprawnienia wynikające z gwarancji.
Zwroty
Zwroty
PRAWO ODSTĄPIENIA: 1. Niniejsza sekcja dotyczy jedynie Nabywców będących konsumentami. 2.Nabywca może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy sprzedaży bez podawania przyczyn 3.Termin, o którym mowa w pkt. 2 biegnie od skutecznego dostarczenia zamówionego przez Nabywcę towaru pod adres wskazany przez Nabywcę. 4.Odstąpienie następuje poprzez złożenie przez Nabywcę stosownego pisemnego oświadczenia na adres Sprzedawcy, Nabywca może skorzystać ze wzoru, który stanowi Załącznik do Regulaminu. 5.Sprzedawca zwróci Nabywcy całą kwotę, którą od Niego otrzymał (koszt produktu razem z kosztem dostawy). 6.Nabywca zwróci Sprzedawcy towary w terminie do 14 dni od dnia złożenia oświadczenia o odstąpieniu, ponosząc bezpośrednie koszty zwrotu. 7. Prawo odstąpienia nie przysługuje Nabywcy, gdy: a.została zawarta umowa o świadczenie usług, a Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, b.towarem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Nabywcy lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, c.towarem jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia, d.towarem jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, e.towarem są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami, f.towarem są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi Sprzedawca nie ma kontroli, g.Nabywca wyraźnie żądał, aby Sprzedawca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji, h.towarem są świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, i. umowa dotyczy dostarczania dzienników, periodyków lub czasopism W przypadku odstąpienia od umowy, nabywca zobowiązany jest dostarczyć zakupiony produkt w stanie nienaruszonym, zapakowanym w oryginalne opakowanie dołączając dowód zakupu ( paragon lub fakturę VAT) oraz protokół odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży. Formularz odstąpienia od umowy znajdą Państwo w linku poniżej : http://www.olstar24.pl/serwerzdjec/files/formularz%20zwrotu.pdf BRAK MOŻLIWOŚCI ODSTĄPIENIA OD UMOWY: Prawo odstąpienia od umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: 1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy; 2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; 4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; 5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami; 7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli; 8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy; 9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; 10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę; 11) zawartej w drodze aukcji publicznej; 12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; 13) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
O sprzedającym
O sprzedającym
Dane firmy
Kontakt
- pytanie do sprzedającego
- tom********@********* (pokaż)
- 664******** (pokaż)
Pozostałe informacje
MOŻLIWOŚĆ SKORZYSTANIA Z POZASĄDOWYCH SPOSOBÓW ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ DOSTĘP DO TYCH PROCEDUR:
Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Krakowie Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem:
www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu